.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
sama pisa ‹› kumpela ‹› megi ‹› wiara ‹› drewno ‹› 4 klasa ‹› OBRAZKI wF ‹› nasza klasa ‹› seks ‹› Jego jaja ‹› hannah montana 4 ‹› jaka ‹› skup ‹› trzy ‹› akatsuki ‹› hotel 54 ‹› hong ki ‹› kochaj mnie ‹› moje fotki ‹› dzien dobry ‹› link ‹› code geass ‹› myli ‹› po pierwsze ‹› black ‹› lee ‹› Tsunade ‹› ciuchy ‹› mama ‹› dzie ‹› zdrowia ‹› klasa ‹› bleach ‹› tesknie ‹› tom ‹› lubuskie ‹› doda ‹› ostry ‹› 27 urodziny ‹› historyjki na nk ‹› http ‹› fajny ‹› kasia ‹› WITAM ‹› marta ‹› Gaara i ja ‹› ronaldo ‹› punk ‹› Barthezz ‹› inflacja ‹› gify ‹› nevada ‹› dla dzieci ‹› Ciut ‹› cichutko ‹› dla kolegi ‹› blog ‹› pro ‹› bo kocham ‹› transport ‹› kushina ‹› Ashley ‹› magia ‹› ino ‹› fashion ‹› wiersze na nk o sobie ‹› Jeba ‹› opisy na gg ‹› filmy ‹› image ‹› brit ‹› sukces ‹› wiersz ‹› przepraszam ‹› dlaczego kocham cie ‹› britney ‹› nicol ‹› ania z ‹› hannah ‹› dziewczyna ‹› Adam ‹› miłość ‹› pansy i draco ‹› dodatki ‹› formuła 1 ‹› rock ‹› wierszyki na nk ‹› Sasori x Sakura ‹› Naruto sakura ‹› Hinata ‹› 2 Min ‹› okulary ‹› albus ‹› cisza ‹› smierci ‹› wiktor ‹› na dobranoc ‹› shiro ‹› kocham ci ‹› wychowanie ‹› mamo ‹› wyznanie ‹› obrazki no dyplomy ‹› obrazki ‹› nauczycielka ‹› damon ‹› demon ‹› OBRAZKI w-F ‹› wierszyki na nk ‹› Panfu ‹› zakopane ‹› dziewczyn ‹› us5 ‹› kocham cie ‹› big ‹› wrzuta ‹› jarek ‹› Sylwia i ja ‹› lol ‹› zima ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› Dobranoc ‹› emo ‹› hp yaoi ‹› dziewczyny ‹› joanna ‹› ichigo ‹› nauka ‹› dzwonki ‹› winx ‹› wakacje ‹› grupy ‹› MIOCI ‹› bezpiecznachorwacja ‹› avatary na nk ‹› hej ‹› hobby ‹› wiersze o jesieni ‹› opowiadanie ‹› miley ‹› cisza jest moja ‹› klacz ‹› Kimi ‹› h2o ‹› przyja ‹› super ‹› beast ‹› fotki ‹› site ‹› USA ‹› darmowe ‹› cisza g ‹› test ‹› Journey ‹› zimno ‹› Madonna ‹› naruto ‹› ciekawe ‹› skin ‹› sami ‹› zyczenia ‹› zimno mi ‹› anime ‹› przyrody ‹› svg ‹› seksowne ‹› humor ‹› kreatywno ‹› dla dziewczyny ‹› czytanie ‹› justin bieber ‹› alucard ‹› hotel ‹› przepisy ‹› lublin ‹› historie na nk ‹› Opowiadania erotyczne ‹› porno ‹› Prezerwatywy ‹› Masaomi ‹› oczy ‹› key ‹› zdrowie ‹› urodziny ‹› kla ‹› ksiazki ‹› Nefilim ‹› czterdziestolatki ‹› oliver wood ‹› zielone ‹› kotki sa piekne ‹› sex ‹› nastolatka ‹› stroj ‹› moja muzyka ‹› ron ‹› WEEKEND ‹› kalendarze ‹› wierszyki mi ‹› komplementy

Wyszukaj na blogach

28 października. Moje życie. Zainspirowana byłym profilem Panny Nikt, napisałam oto ten kolos pod spodem. Dodałam go do mojego profilu w dziale "o mnie". Są to wszystkie (prawie) wspomnienia i obrazy z mojego życia. Nie wiem, dlaczego w sumie to napisałam: chyba chciałam się...

Isostar PET Napój izotoniczny w sportowej, wygodnej butelce z zamknięciem typu Push and Pull, które umożliwia picie bez potrzeby odkręcania. Przeznaczony dla osób prowadzących aktywny tryb życia, dla których 250 ml to za mało, aby ugasić pragnienie....

Właśnie ty... kocham ta piosenke:Dchodz nikogo nie mam:( ehh znow sie spierdolilo a bylo dobrze:(( ale opisze tylko moje 2 dni wczorajszy i dzisiejszy. nie wiem czy warto czytac ale hhmm wasza sprawa, wiem ze bedzie smutna ale moze tez troszke wesola sie okaze:( agnieszko ja nie potrafie nikomu...

Część odzyskanych notek... Mój świat to tylko Ty:) :* > 23 sierpnia 2007 17:15 Siła mojej miłości do Ciebie Jest tak wielka, że nie tylko Zajmuje całe me serce, Ale i rozrywa je Ja jednak Kocham ten ból Jest on tak rozkosznie słodki, Że prawie...

|002| Dowcipy świąteczne Święta Dwóch chłopców spędza noc przed wigilią u dziadków. Przed pójściem spać, klękają przed łóżkami i modlą się, a jeden z nich ile sił w płucach woła głośno: - Modlę się o nowy rowerek, modlę się o nowe żołnierzyki, modlę się o nowy...

Hilary Dostała Mercedesa :D:D Donosiliśmy niedawno, że Hilary Duff jest piratem drogowym. Wkrótce wokalistka obchodzi urodziny i z tej okazji Mike Comrie, chłopak gwiazdy zrobił jej niezły prezent. Kupił jej kodeks drogowy? Zapewne by się bardzo przydał, ale nie. Podarował...

stuck in my room. alone. unwanted. 6 wam wszystkim :) na początku mówię, że to długa notka, bo długo nie pisałem, musze nadrobić, i jeżeli ktoś ma zamiar komentować, to proszę o PRZECZYTANIE CAŁEJ NOTKI PRZED SKOMENTOWANIEM ! a komentarze w stylu pewnego kuby, znanego czytelnikom,...

Wakacje w Świnoujściu Będąc w Świnoujściu zapewne każdy znajdzie coś dla siebie. Mnie najbardziej podoba się plaża. W końcu po to się nad morze przyjeżdża. Piękna, w miarę czysta i co najważniejsze baaaardzo długa i szeroka sprawia, że nawet w sezonie nie ma kłopotu...

Przeklęte 24.01. . . . Miał być poświęcony tylko na radość zabawe oraz Cudowny odpoczynek ssanie RAIN, miał być i nie będzie... Mam coś takiego że jak słucham muzyki to czuje że odżywam dostaje taką moc chce mi się żyć nawet wtedy kiedy mam okropnego doła. Nie ważne...

Kawały na dobry dzionek =) Przychodzi pewna pani do fryzjera z trzema włosami na głowie i mówi do fryzjerki: - Niech pani mi zrobi warkocza. - Nie da się, bo jeden włos przed chwilą wypadł. - To niech pani mi zrobi koka. - Nie da się, bo drugi włos przed chwilą...

.............!...................!....................!................. PRZYTYŁAM!!!!! jestem z deczka zdołowana zniesmaczona i przerażona. MUSZĘ się wziąć za siebie. tylko chyba najpierw ktoś powinien się wziąć za mnie. rany co ja mam zrobić, przecież ja tak bardzo lubię JEŚĆ?:) no nic. robi się coraz cieplej,...

One in a million i foty cariby Hejka ! Dzisiaj dam fotki Cariby serialowej Rikki i tekst piosenki angielki i polski Miley Cyrus One in a million TŁUMACZENIE: Jeden na milion Jak tu dotarłam? Obróciłam się wokół i ty tu byłeś Nie pomyślałam dwukrotnie czy...

Our God is an Awesome God... Witajcie, dawno mnie tutaj nie było. W moim życiu wydarzyło się bardzo wiele, praktycznie codziennie coś się dzieje. Matura tuż tuż, nie wiem czy zdam i na ile, ale jak mówi większość matura to pikuś, gorzej dostać się gdzieś na studia. Szczerze...

Zostaniemy przyjaciółmi tak się mówi.. Tak bardzo się boję;( wiem, że jestem głupia.. ale nic na to nie mogę.. to po prostu dla mnie straszne.. poczułam wczoraj, że muszę.. muszę błagać o szczęście.. że nie chcę kiedyś uznać, że mogłam.. a nic z tym nie zrobiłam.. błagałam Go by...

09.03.08 - przedrekolekcyjna sesja dirt photo z Pikapem i jego karpikami i inne.. Więc tak, poszedłem spać po 3:00, wstałem o 8:00 na śniadanie a potem już spać nie potrafiłem :/ no więc nie pozostało mi nic innego jak się ubrać i ogarnąć.. co też uczyniłem.. Oczywiście następnie, jak to zwykle bywa, włączyłem komputer ;d no i...

omfg. Ok, na początek, przepraszam za ogólną nieobecność etc. xD Nie chciało mi się pisać, przyznam się bez bicia, ogólnego lenia miałem. Nie będę opisywał całego tego czasu od ostatniej notki do teraz, bo mi się też nie chce ^^ Napiszę, że było...

Klocki Lego. Zdobyć, odznaczyć, pozbyć się. Po raz setny. Jak kilkuletnie dziecko: chce czegoś, dopóki tego nie ma. Potem szuka tylko okazji by się tego pozbyć. Kupcie mi klocki Lego. I lalkę Barbie, i samochodzik, i rower. Ja tak ładnie proszę.

WIARA, NADZIEJA, MIŁOŚĆ „I dlaczego on jej powiedział: „Żyć bez ciebie nie mogę” ? I dlaczego ona mu powiedziała: „Żyć bez ciebie nie mogę” ? On wyjechał na zachód ona na wschód. Oboje żyją...” (Nie umiem pisać, ale...

Gdzie jest Wiosna? Myślałam sobie, wrócę do domu, odkurzę moja Nil'hi ( to wdzięczne imię nosi mój rower) i pierwszy raz we tym roku z okazji nadchodzącej wiosny pojadę w siną dal, a przynajmniej do pobliskiego lasu. I co? I z planu nici, bo oto jaki widok z okna...

001. Eins Noten (?) xD Witojcie!* Nom cuż to mój nowy [czytaj setny xD]blog. Mam go bo mi się strasznie nudziło i strasznie podoba mi się szablon xD W sumie nie mam celu na tego bloga xD To będzie mój pamiętnik nie, nie, jakiś tam szajsenegerxD Bedzie ciekawyy bo...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów