.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
kocham ‹› wakacje ‹› test ‹› oczy ‹› marta ‹› http ‹› pytania ‹› rok po ‹› muzyka ‹› ubrania ‹› darmowe ‹› ino ‹› sweet ‹› doda ‹› bill ‹› Data ‹› ania ‹› pisz ‹› wszystkiego ‹› myli ‹› przeprowadzki ‹› gry ‹› dziewczyn ‹› dzie ‹› hello kitty ‹› rok ‹› moje cycki ‹› japonia ‹› ichigo ‹› jego dziewczyna ‹› fashion ‹› agnieszka ‹› jaka ‹› sakura i sasuke ‹› wiersze o mnie ‹› po pierwsze ‹› dziewczyna ‹› zdrowia ‹› humor ‹› mieszne ‹› h2o ‹› kisame x ‹› final ‹› blogi ‹› strasznie ‹› kai ‹› mokra ‹› chuj ‹› kocham cie bo ‹› naruto ‹› miley ‹› image ‹› Neji ‹› jestem emo ‹› usta ‹› peni ‹› skorpion ‹› Hejcia ‹› fajny ‹› raven ‹› tom ‹› ostry ‹› piersi ‹› forever ‹› dla dzieci ‹› prace ‹› mama ‹› avatary na nk ‹› love ‹› hokage ‹› przepraszam ‹› Dawn ‹› klaudia ‹› site ‹› sami ‹› dziewczyny ‹› moda ‹› photo ‹› naruto 39 ‹› jessica ‹› dodatki ‹› Polska ‹› dr house ‹› zimno ‹› harry ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› Tsunade ‹› wstA ‹› milosc ‹› basia ‹› poduszki ‹› link ‹› kocham cie ‹› ble ‹› sex ‹› Sasuke uchiha ‹› tom kaulitz ‹› linki ‹› vanessa ‹› blog ‹› chad ‹› wrzuta ‹› stanoł mi ‹› no perfect ‹› justin ‹› aga ‹› WEEKEND ‹› opowiadania o Th ‹› OnKey ‹› rinnegan ‹› 2 Min ‹› jestem debilka ‹› Song ‹› pracuje ‹› seks ‹› marcin ‹› harry ‹› avki na gg ‹› vampire ‹› lol ‹› hermiona ‹› o jesieni ‹› obrazki z ‹› nasza klasa ‹› sakura sasuke ‹› opisy na nk ‹› wolny ‹› mamo ‹› rob ‹› rihanna ‹› one direction ‹› Holiday 1 ‹› wiersze na nk o mnie ‹› one-shoty ‹› sue one ‹› sakura ‹› anna ‹› wiki ‹› bleach ‹› OBRAZKI wF ‹› najlepsze ‹› mj chopak ‹› USA ‹› romantyczne ‹› 4 klasa ‹› przyjaciele ‹› dzien ‹› meggi ‹› key ‹› zielone ‹› urodziny ‹› dlaczego kocham cie ‹› opisy na gg ‹› cichutko ‹› opisy na ‹› kasia ‹› rock ‹› Dobranoc ‹› horror ‹› girl ‹› kamil ss ‹› zycie ‹› czy mnie kochasz ‹› tokio hotel ‹› cisza jest moja ‹› ania z ‹› hermiona i ginny ‹› ciekawe ‹› grupy ‹› dla dziewczyny ‹› cicho ‹› kiba ‹› pomoc ‹› dla przyjaci ‹› kamila ‹› szablony ‹› ola ‹› obrazki ‹› itachi i ‹› Ciut ‹› Suka ‹› trzy ‹› Shikamaru ‹› dowcipy ‹› naruto sk ‹› find ‹› Ashley ‹› gaara ‹› gay ‹› nasza klasa pl ‹› pro ‹› gwiazdy ‹› super ‹› miley ‹› hannah montana ‹› Temari i shikamaru ‹› aston ‹› madzia ‹› przyja ‹› wiersze z

Wyszukaj na blogach

Każdy dojrzewa w swoim tempie... Hi, hallo. Nowy blog, nowe wyzwania. Nowe przyjaźnie do zawierania, nowe notki. Do pisania. Poznajcie życie pewnej dwunasto(i pół)latki, która uważa, że rodzice pomylili się i tak na prawdę czuje się 15-latką. Może to się komuś wydawać dziwne....

Kocham to spojrzenie 1. Pragnę byś został ze mną w tym momencie. Pragnę być z Tobą przez jedną chwile. Obejrz się za siebie. Spójrz ja tam stoję. Czekam na Twój gest. Czekam choćby na jedno spojrzenie. ref. Bo ja kocham to spojrzenie Twe. Kocham, gdy mówisz...

To za co Cię kocham Pytasz co kocham odpowiadam: Lubię gdy się uśmiechasz, Lubię gdy mówisz do mnie, Lubię gdy się złościsz, Lubię gdy mnie całujesz, Lubię gdy jesteś przy mnie, Lubię gdy mówisz, że kochasz, Lubię gdy próbujesz mi coś udowodnić Lubię gdy...

Kocham Cie Skarbie:* Kocham Cieod samego początku. Kochamtak ze nie moglabym bez Ciebie zyc Każdy dzień bez Ciebie to brak kogoś ważnego przy mnie brak twojej obecności i cieplego słowa Każdedo dniakochamcie mocniej Ale czy można kochać jesczez mocnei jak sie...

kocham cały czas Chcialabym chociaz na krotka chwile zobaczyc koloratkowego,dotknać go i powiedzieć kocham

Rzeczy które kocham.. Oj .. ja kocham wiele rzeczy ( oprócz chłopaków , chociaż jakby pomyśleć nie nalezą do grupy "rzeczy"). Najbardziej kocham trampki,sok pomarańczowy, czarny, zielony, psy. No tak wszyscy się dziwią że psy to takie pospolite zupełnie nie pasujące...

;/ ..Wiesz chce mi sie plakac nad sama soba .. kocham koloratkowego kocham bardzo,moje serce jest jego sercem.Jestem z normalnym,kocham go moze nie tak jak iksa ale kocham ,i serce mi placze raz po raz bo tamta milosc jest wieksza i glebsza to...

Kocham Kocham... Moje serce krwawi... Tęsknie za moimi wariotami...;( Adula i Karola... Musimy się kiedyś we wakacje spotkać... Marta z Miluchną... Moje dwie wariatki... Też się musimy spotkać... Julita z Darią... Koniecznie się musimy...

49. Editors - Munich Nienawidzę niedziel. Chyba bardziej, niż kiedykolwiek. Pierdolę niedziele, chciałabym, żeby ich nie było. W niedziele nic się nie dzieje, nic nie idzie po mojej myśli. Niedziela dzień cwela. Tak wkurwia mnie ten dzień, że mam ochotę krzyczeć i...

inni jest parę cytatów, które sobie ukochałam. które ubierają w słowa moje myśli lepiej niż ja sama bym to zrobiła. dziwna rzecz, że nieznani nam ludzie potrafią wyrazić coś, zupełnie tak samo jak my czujemy, odbieramy. że te słowa trafiają w sedno....

kocham cie... A gdy miałam wyjść od koloratkowego zapytalam -bo ja..bo ja cie kocham...caly czas a ty,co ty do mnie czujesz? -też Cie kocham(..) Tulac się w jego ramionach wyszeptalam-Wątpiłam Starszy ponad 20 lat ukochany mężczyzna,ciało zniszczone...

opisy na gadu-gadu. ;-) {22.08.09} usuwam Cię z mojego życia i nie będziesz zajmować miejsca nigdzie. tak będzie lepiej. powiedz, że będzie dobrze. że coś będzie. `Bo te szczególiki wkradają się motając umysł jak chochliki . Koloryzują myśli niczym barwniki.

Czym jest TANIEC? Nie wiem co daje taniec osobom ,które tańczą towarzyski bo miałam z nim styczność w wieku 8 lat przez rok gdzie nauczyłam się jedynie podstaw. Nie wiem co czuje balerina ani człowiek ,który stepuje ani nie rozumiem tych dziewczyn ,które tańczą...

. ;*** - Miałeś zadzwonić, przecież wiesz jak mi zależy.. -Oszalałaś?! Po co miałem dzwonić, skoro mogłem przyjść i Cię zobaczyć? Właśnie dlatego tu jestem. -Dlaczego? -Z miłości Moja Mała, z miłości. Czujesz ten ciężar? To niebo cię...

ignorance is bliss. lubię patrzeć jak się bawisz i jak zachowujesz się jak dziecko, lubię słuchać jak wygłaszasz swoje ambitne przemówienia, lubię jak przychodzisz, jak u mnie siedzisz i jak pijesz cytrynową wode z moich szklanek, i na swój dziwny nieokreślony...

"KOCHAM CIE" Kocham cię nie tylko za to, kim jesteś, ale także za to, kim ja jestem, gdy jestem z tobą. Kocham cię nie tylko za to, kim się stałeś, ale i za to, kim ja stałem się dzięki tobie. Kocham cię, bo więcej zdziałałeś niż jakikolwiek dekalog, abym...

"...Kocham cię..." (...) -Jesteśmy przyjaciółkami?-zapytała Amy -Jasne że tak -To dlaczego nic nam nie mówisz?-westchnęła i zostawiła mnie samą. Dlaczego...dlaczego ja zawsze wszystko psuje? To przez Pottera ! Nie...to nie jego wina...ja tylko na nim potrafię...

Na ostrzu noża ^^ Obiecałam, że podsumuje kilka osób. A jeśli obiecałam to tak zrobię! Tylko wiedzcie o tym, że osoby które będę opisywać będą pod psełdonimem - bo jeśliby któraś z nich tu zajrzała to by mi truła dwa miesiące, a tak to niech się cmoknie. Dziś...

czy to naprawde miłość chcę czy nie - kocham Nigdy nie przypuszczałam, że może mnie spotkac cos takiego. Z każdym dniem coraz bardziej, jasniej dociera do mnie świadomość, że choćbym nie wiem jak bardzo się oszukiwała, to kocham F. kocham, choc nie chcę tego. kocham,...

Na początek... KOCHAM MALWINĘ!!! Witajcie! O czym będzie blog? Bloga załorzyłem o moim zespole w którym ja Mike jestem wokalistą a mój kumpel Doug... gitarzystą. Na blogu będą również moje miłosne rozterki których ostatnio miałem sporo bo dziewczyna która mi się strasznie...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów