.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
http ‹› olka ‹› nazwy ‹› noclegi ‹› OBRAZKI w-F ‹› istnieje ‹› sakura haruno ‹› naruto i sakura ‹› Misie pluszowe ‹› katy perry ‹› moje fotki ‹› amelia ‹› zdrowie ‹› reggae ‹› demon ‹› myli ‹› dlaczego kocham cie ‹› wiadomo ‹› blog ‹› rok po ‹› jego dziewczyna ‹› pawe ‹› mateo ‹› kobieta ‹› wierszyk o w-f ie ‹› cipka ‹› bill ‹› wolny ‹› one piece ‹› jestem debilka ‹› jaka ‹› nazwy na nk ‹› wiersze na nk o sobie ‹› STRASZNE ‹› masta ‹› jaka jestem ‹› martyna ‹› po pierwsze ‹› pozycjonowanie ‹› opowiadania o Th ‹› WEEKEND ‹› kochaj ‹› ramki ‹› trzy ‹› Ichigo x Toushiro ‹› kiba x ‹› pisz ‹› rihanna ‹› blogasek ‹› lol ‹› strasznie ‹› gaara ‹› o Hinata ‹› uroda ‹› rozdzia ‹› odkrywamy tajemnice ‹› najlepsza ‹› ania z ‹› ola 14 ‹› MIOCI ‹› dziewczyna ‹› hotel 54 ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› nauka ‹› skin ‹› pamitnik ‹› moje wiersze ‹› jaka jestem ‹› klaudia ‹› dzie ‹› marcina ‹› sklep ‹› Tokio hotel op ‹› sami ‹› pensja ‹› nasza klasa 6b ‹› Nick traina ‹› robert lewandowski ‹› w akatsuki ‹› gry ‹› Polska ‹› odpoczynek ‹› harry ‹› hannah montana 4 ‹› fotki ‹› urodziny ‹› erotyczne ‹› Neji i ja ‹› avatary 100x100 ‹› black ‹› bill kaulitz ‹› high school miusical ‹› historie na nk ‹› kocham ‹› kiba ‹› OBRAZKI wF ‹› 3 klasa ‹› harry potter ‹› hejka ‹› czternastolatki ‹› hotel ‹› Data ‹› wiersze na nk ‹› fajny ‹› mui ‹› Nick Jonas ‹› pick ‹› Ewa ‹› kocham ci ‹› kulinaria ‹› chlopak ‹› przyja ‹› dzien ‹› find ‹› gitara ‹› zaloz ‹› Kakashi ‹› filmy ‹› rok ‹› muzyka ‹› mp3 ‹› site ‹› mj chopak ‹› super ‹› sex ‹› mamo ‹› czcionki na nk ‹› paramore ‹› hannah ‹› brązowe oczy ‹› milosne ‹› wiersze na nk o mnie ‹› test ‹› Hinata ‹› teen ‹› o marzeniach ‹› emma ‹› ork ‹› opisy na nk ‹› zaj ‹› Nefilim ‹› nowa ‹› kocham cie bo ‹› okulary ‹› naruto 39 ‹› Grimmjow x Ichigo ‹› o jesieni ‹› pain ‹› dentysta ‹› karen ‹› tapety- ‹› ostry ‹› kochaj mnie ‹› wszystkiego ‹› Rymowanka dla pani od wf ‹› rock ‹› kredyty ‹› obrazki ‹› jesie ‹› mama ‹› przepraszam ‹› opowiadanie ‹› marcin ‹› cisza jest moja ‹› Jonas ‹› damon salvatore ‹› Green ‹› arka gdynia ‹› jojo ‹› ginevra molly weasley ‹› zdrowia ‹› trójkąty ‹› taemin i minho ‹› Jaja ‹› g- dragon ‹› minkey ‹› love ‹› britney ‹› opowiadania ‹› prace ‹› gaasaku ‹› pomoc ‹› Sasuhina ‹› cisza g ‹› szablon ‹› wiara ‹› sama pisa ‹› opowie ‹› tokio ‹› key ‹› ciekawe ‹› joanna ka ‹› KINO ‹› host ‹› Jeba ‹› nasza klasa pl ‹› jessica ‹› ciuchy ‹› us5 ‹› zdj

Wyszukaj na blogach

bez tytułu yy.;d dobra znalazłam chwilę i dodaje notke.;d co do pytania z jakiej książki, to szczerze mówiąc nie wiem hehe.;* a notki nie wiem czy będą częściej dodawane bo czasu ostatnio nie mam.;) także jak będzie chwila wolna to będę dodawała;]...

bez tytułu Najpierw mówili: nigdy Cię nie skrzywdzę. I to już powinno być dzwonkiem alarmowym, bo przecież człowiek, który nie ma zamiaru skrzywdzić, tak nie mówi. No, czy jeśli spotykasz człowieka, to zapewniasz go od razu, że go nie zabijesz?...

opisy na gadu-gadu. ;-) { 20.01.11 } twierdziłam, że nie umiem tańczyć. Twoje silne ramiona mówiły mi zupełnie co innego."Trzeba walczyć o te roztrzepane dźwięki, nierozerwanych jeszcze części naszych ciał. O zapatrzone w nas karykatury szczęścia, sobowtóry kłamstw. Gra na mnie...

Najpierw pierwsza notka, czyli wybieranie rasy konia i maść, oraz opis bajki Howrse, to gra SIM o koniach. Na początku wybieramy płeć i imię konia, a następnie jego rasę i maść. To zależy od Ciebie. Jeśli już się logujesz, w sponsora wpisz Piękna1999 lub coolnay, to moja kumpela z howrse, więc chcę aby też miała w tym...

opisy na gadu-gadu. ;-) { 11.02.11 } Co jest we mnie najpiękniejsze? Stuprocentowa niezależność i to, że zawsze się mnie słuchasz.- [ ... ] ja i małżeństwo ? mamo ! musiałabym spaść z jakiegoś drapacza chmur , postradać wszystkie zmysły , być w głębokiej depresji lub zamienić się...

4 półmetek udany. i to nawet bardzo. dołuje mnie tylko to, że przegrałam zakład i znowu powróciłam do słodyczy. godzina razem wprowadziła mnie w stan niewysłowionej ekstazy. i to nic, że on o niczym nie wie. to nawet lepiej. bo mogło by się...

opisy na gadu-gadu. ;-) { 12.02.11 } Nie jest powiedziane, że zawsze musimy iść w tym samym kierunku.Wcale nie jest powiedziane, że musisz iść za mną, albo ja za Tobą.Ważne, byśmy umieli chodzić obok siebie i szanować to,że czasem któreś z nas może pójść w lewą lub prawą stronę.z...

bez tytułu Bo herbata jest niedopita, lekcje pozostawione, czas zmarnowany, smsy nieodpisane, książki niedoczytane, uczucia porozrywane, rozmowy niedokończone, myśli nieposkładane, skarpetki niepozaszywane, łańcuszki splątane, makijaż niedomyty, papieros...

opisy na gadu-gadu. ;-) { 10.03.11 } Teraz nawet z miłości nie umiera się tak samo...Jesteś wszystkim, czym myślałam, że nigdy nie będziesz.You can take my breath away..Możesz zabrać mój oddech..Only a vampire can love you forever...tylko wampir może kochać cię wiecznie...Do you...

116. - [ ... ] ja i małżeństwo ? mamo ! musiałabym spaść z jakiegoś drapacza chmur , postradać wszystkie zmysły , być w głębokiej depresji lub zamienić się głowami z jakimś cholernym romantykiem .- Boże drogi .. jak te czasy się zmieniają . a ja...

Kobieta... Kiedy Pan stworzył kobietę, był to już jego 6 dzień pracy i w dodatku po godzinach... Pojawił się anioł i spytał:- Czemu tyle czasu ci to zajmuje, Panie?Pan mu odpowiedział:- Widziałeś zamówienie? Musi być całkowicie zmywalna, ale nie plastykowa,...

124. nie ma sensu wkładać dupy do kredensu .                 zapomniałam o nim, dokładnie wtedy powiedział że mu cholernie zależy .. coś mnie ścisnęło. to było żałosne, tylko dlatego że mi kurwa nadal ...

126. ♥ - A siema, siema oczarowały mnie Twego ciała wdzięki ... - A nara, nara ja też znam tekst tej piosenki .               obiecanki, macanki, a głupiemu...

WIelkanoc. Chciałabym Wam wszystkim życzyć na te nadchodzące Święta dużo spokoju i rodzinnej atmosfery, świąt przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością, smacznego śniadania Wielkanocnego i mokrego dyngusa! ;-) My udajemy się do siebie dopiero w sobotę...

opisy na gadu-gadu. ;-) { 02.05.11 } Znów dzwonił z miłosnym wyznaniem. Znów nie był trzeźwy...Nie kochaj za coś, to proste. Kochaj pomimo.So take me away,So take me with you.Więc weź mnie daleko,więc weź mnie ze sobą.'And I die when you mention his name.'I umieram kiedy wymawiasz...

138. ej, nie wymagam, nie proszę. mam tylko nadzieję.            dla ludzi bez emocji pisać kiepskie love story .            przepraszam, ale przestałam słuchać reszty...

Walki z wiatrakami ciąg dalszy. [171]. eR: uśmiechnij się.ja: <spojrzenie spode łba>.eR: nie lubię, jak tak na mnie patrzysz.eM: przecież to jest Twoja była dziewczyna, jak ma na to reagować?/mój ulubiony sobotni dialog/. Ogólnie rzecz biorąc, było nieźle. Było nawet ok. Nie...

ŻYCIE TO SZTUKA KOMPROMISU - KAŻDY DAJĘ TYLE ILE POTAFI! ROZDZIAŁ 60 ŁATWIEJ RAZEM POD GÓRKĘ NIŻ OSOBNO Z GÓRKI! Niestety dawno mnie tu nie było. Bo i pisać nie było o czym. Pryznajmniej nie na tym blogu. No i weszłam dzisiaj, i się rozczarowałam, bo wszystkie moje obtazki, gify zniknęły. To co...

opisy na gadu-gadu. ;-) { 25.11.11 } mieszasz mi w zmysłach.niech każde spojrzenie wzbudza wspomnienie.zbyt późno już jest.jego oczy powiedziały to wszystko .mówiłam, że Cię Kocham i to nie były żarty.prosisz mnie o pocałunek i pozostawiasz bez oddechu .Postanowił raz na zawsze...

UZALEŻNIACZE Kocham cię mocno, szalenie, lecz wątpisz, zastanów się zatem, jak zechcesz postąpisz. Ale posłuchaj mnie, przecież tylko dobra dla ciebie chcę. Myślę o tobie stale, chcę wiedzieć jak się czujesz, co robisz, czego pragniesz, jak nasz...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów