.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
sama pisa ‹› Sakura ‹› opisy na ‹› dlaczego kocham cie ‹› http ‹› Sylwia ‹› Ewa ‹› wierszyki ‹› one direction ‹› Green day ‹› black ‹› hej ‹› cicho ‹› kocham cie bo ‹› dzie ‹› mieszne ‹› jaka jestem ‹› lee ‹› pomoc ‹› aktywne ‹› fotki ‹› opisy gg ‹› strasznie ‹› one shota ‹› piersi ‹› wiersze na nk o sobie ‹› 2 Min ‹› OBRAZKI wF ‹› wiosna ‹› Green ‹› rok po ‹› Polska ‹› wakacje ‹› gay ‹› ciuchy ‹› us5 ‹› zdj ‹› hotel 54 ‹› peni ‹› gry ‹› zycie ‹› no perfect ‹› wiersze ‹› pytania ‹› wszystkiego ‹› wstA ‹› chuj ‹› hotel ‹› tapety ‹› ciekawe ‹› luke ‹› Tokio hotel op ‹› tomasz ‹› nauczycielka ‹› sakura i jej po ‹› klaudia ‹› baga ‹› tesknie ‹› horror ‹› jaka jestem ‹› tajemnice przyrody kl 4 ‹› justin ‹› hinata ‹› ble ‹› photo ‹› wiki ‹› Ashley ‹› myli ‹› opowiadania o Th ‹› naruto ‹› historie ‹› love ‹› pomoc drogowa ‹› o Hinata ‹› naruto ‹› moja muzyka ‹› romantyczne ‹› wiersz ‹› zielone ‹› vampire ‹› karolcia ‹› jaka ‹› Data ‹› opowiadanie ‹› misio ‹› wolny ‹› wiadomo ‹› blog ‹› miłość ‹› kocham ci ‹› nasza klasa 6b ‹› zwyk ‹› gwiazdy ‹› dodatki ‹› rozdzia ‹› find ‹› wilki ‹› bill kaulitz ‹› dla dziewczyny ‹› star ‹› ania z avonlea ‹› obrazy na nk ‹› malarstwo ‹› Lady ‹› dupa ‹› opowiadania ‹› sprawdzian ‹› hellsing ‹› mama ‹› po pierwsze ‹› nowa ‹› test kl 6 ‹› przepraszam ‹› pick ‹› WITAM ‹› Sylwia i ja ‹› gitara ‹› dzień dobry ‹› klaudia guziejewska ‹› sport ‹› imiona ‹› dusia ‹› rok ‹› dzie dobry na nk ‹› pracuje ‹› muzyka ‹› sklep ‹› WEEKEND ‹› monika ‹› demi lovato ‹› sex pl ‹› pain i ‹› doda ‹› nastolatki ‹› joanna ka ‹› site ‹› Campbell ‹› opisy na nk ‹› kobieta ‹› nasza klasa ‹› filmy ‹› sami ‹› misie ‹› sukces ‹› KINO ‹› big ‹› magda ‹› prace ‹› dzien ‹› marcin ‹› girl ‹› hannah ‹› miley av SS ‹› ola 14 ‹› oczy ‹› smok ‹› kocham ‹› jonghyun ‹› pisz ‹› zmierzchu ‹› pies ‹› hannah montana 4 ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› tokio hotel ‹› one piece ‹› japonia ‹› dziewczyny ‹› anio ‹› zimno ‹› myśli ‹› lubuskie ‹› buuu ‹› teen ‹› final ‹› 27 urodziny ‹› sue one ‹› poduszki ‹› camp ‹› Hejcia ‹› edward ‹› snape ‹› wiersz o mi ‹› Okumu ‹› urodzinowe ‹› usta ‹› obrazki z ‹› hentai ‹› zdrowie ‹› rock ‹› male ‹› szablon ‹› blogasek ‹› tom ‹› britney spears ‹› nazwy na nk ‹› pro ‹› przytul mnie ‹› avatar ‹› opowiadanie ‹› zaj

Wyszukaj na blogach

27. It never made her happy Najpierw Alice, później Ryana perspektywa :D - Dużo miałeś przy sobie kasy? – zapytałam. - Nie… parę setek… - otworzyłam usta, ale w porę ugryzłam się w język i nie skomentowałam – i karty kredytowe. Spokojnie, już...

Start Okej, to zaczynamy. Od razu przepraszam za dość nieprofesjonalny mój pisania styl ;). Cześć wam, parpar_maor z tej strony :P. Witam na moim nowym blogu. Szablon na razie jest taki jaki jest, bo nie mam za bardzo weny i chęci, więc póki co niech...

The Offspring - Hit that Wiatr szczęścia Nie wieje tak samo Ona się wyniosła I zrobiła zmianę Ona ma teraz dziecko Ale jest dużo za młoda Tatuś jej dziecka właśnie bawi się w najlepsze On mówi Jestem w drodze Z wszystkim dziewczynami, jakie znam Mama jego...

04. Znam Cię? Poruszanie się po Magdeburgu w stroju zaprojektowanym przez najdroższych designerów w świecie mody na nikim nie robiło wrażenia. Tutaj nikt nie przywiązywał wagi do marki ubrania, bo nawet nie potrafiłby odgadnąć, czyim dziełem jest skórzana...

Sens życia - bycie średnim Mam nadzieję, że w końcu zrozumiałam, w czym tkwi problem z moją osobowością. Za dużo od siebie wymagam, mam za wielkie ambicje, tak naprawdę nie czyniąc nic w kierunku, aby im sprostać. I chcę być wyjątkowa. Nie umiem się cieszyć z tego kim...

Opowiadanie :) TO CO NAS ŁĄCZY Pewne dziwne zdarzenie, które bardzo silnie zapadło mi w pamięć a miało miejsce podczas jednego z moich wieczornych powrotów do domu, chciałbym uczynić przedmiotem tej opowieści. Nie upłynęło od tamtej chwili znowuż tak dużo...

2. Nowy dom Dziewczyna spoglądała przez okno jeszcze chwile po czym zasnęła. Kobieta odwróciła się spoglądając na Zuzę która najwyraźniej potrzebowała snu. Uśmiechnęła się lekko jakby poczuła ulgę. Jechali jeszcze parę godzin a Zuza spała jak zabita. Śniło...

71. Team 7 Nic mnie nie trzymało w Konoha-Gakure więc spokojnie mogłam razem z Gaarą odejść do Suny. Tam dostałam swoja wymarzoną drużynę, Ise Loro, Akihito Ganchi i Izo Chibi. Byli wspaniałymi dzieciakami, szczególnie polubiłam Izo. Oparłam się...

6. ...nadejdzie ta chwila, nadejdzie ten dzień... Po raz kolejny krępuje mnie twoja osoba. Znów nerwy, napięte do bólu, dają o sobie znać. Zdenerwowanie. Myślałeś, że wciąż możesz zadawać mi swoje pytania? Że możesz kontrolować moje myśli, moje plany i marzenia? Przykro mi mój drogi. Dziś...

Duużo fot, czat z TH, artykuł o Rock In Rio, skany. Witam Was wszystkich, jestem Scrabble i pod nieobecność Łukasza będę robiła notki na tym blogu ;) Mam nadzieję, że przypadną Wam one do gustu. -Lisbona - Barcelona - 26.06.2008 - Hotel...

XV. Impreza. Przykre spotkanie. Była sobota. Lily obudziła się i spojrzała na zegarek. Była 9:30 i poza nią nikogo nie było w dormitorium. Dziewczyny musiały już pójść na śniadanie. Od kiedy pokłóciła się z Jamesem, niby były po jej stronie, lecz jednocześnie wszyscy wiedzieli,...

W noc śmierci W całej wiosce panowała niezwykła cisza. Zwykły gwar dzieci i głośne rozmowy dorosłych, ucichły. W ogrodach i na drogach można było dostrzec grupy ludzi, rozmawiających o czymś gorączkowo. Nie były to jednak zwyczajne, sąsiedzkie pogaduszki. Tym...

Poniedziałek Hmmm... Właśnie siedzę sobie przed laptopem i czekam aż mój luby wróci (ych, dopiero za dwie godziny...). Dodałam już nowe notki na moje pozostałe blogi i teraz przyszła kolej na tego najbardziej osobistego. Ach, jakaż cudowna była wczorajsza...

Wielka Czwórca w natarciu, imprezka i Imoł po raz drugi Hufflepuff. O tak, ten dom rządzi. Zero szlam, tchórzy i nieudaczników (jak w Gryffindorze), żadnych zacofanych towarzysko kujonów (jak w Ravenclawie) ani świętoszkowatych i zbyt tolerancyjnych darmozjadów (jak w Slytherinie). Ludność na...

Nowości i reklama ;] Hejka piszę nową notkę, ponieważ są bradzo fajne nowinki o aktorach z HSM I chciałabym prosić Was o wklejanie mojej reklamy do notek lub gdzieś w Menu :) Za wklejenie jej dostaniecie ode mnie 10 komCi :P A oto reklama;

Mama Kisame, najlepszy szampon Dei'a i Peine kontra magnez^^ Wstałam dzisiaj lewa noga. A najbardziej wkurzał mnie Peine. -Obys się poślizgnał na skórce od banana. Nie bójcie się, głupota głównej bohaterki(czyli tez autorki^^) nie jest zaraźliwa^^ Przechodzi jedynie drogą płciowa^^ I poszłam do...

Część Druga Doszłam do wniosku, że nowa część by się mogła pojawić. Eh... dziś dość nudno. Martwię się następną notką - moim najokropniejszym rodzajem notek. Otóż przepiękna podróż do Hogwartu, która denerwuje w pisaniu. Pfff... Mam nadzieję, że znajdę...

Nu pagadi! Autor: Namida Od Autora: Historia prosto z Rosji. Krótki one shot, mam nadzieję, że będzie Was tak bawił jak mnie. Ci co uwielbiają Hiwatariego i Demolowców powinni być zachwyceni. Tak sądzę, bo ja jestem… (Cóż za skromność). W tekście...

7... Za budynkiem Kazekage Ogayo Kochani ^^ ! No więc jak chcą nową notke to nowa notka będzie ^^ No i jest ^^ *gleba* Auu to ja już może daje ;] ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ Ranoo... obudziłam się z krzykiem. Wydarłam się tak głośno, że do pokoju wparowali Yumi i...

3 rozdział - Jak Isadora Jak Isadora No i tym sposobem znalazłyśmy się w domu Zuzi.Sama to zaproponowała, zaraz po apelu. - Mieszkam po drugiej stronie ulicy, minutę od szkoły - powiedziała. - Nie ma dziś lekcji, może posiedzimy przy...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów