.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
ubezpieczenia ‹› avki na gg ‹› rok po ‹› h2o ‹› chuj ‹› Gaara i Matsuri ‹› pytania ‹› piersi ‹› OBRAZKI w-F ‹› kocham ‹› star ‹› kocham ci ‹› hotel 54 ‹› doda ‹› kochaj mnie ‹› http ‹› hong ki ‹› hinata ‹› Polska ‹› zimno mi ‹› cloud ‹› relaks ‹› jaka ‹› kobieta ‹› humor ‹› naruto ‹› moje fotki ‹› bill ‹› jego dziewczyna ‹› tom ‹› przedszkole 22 ‹› bo kocham ‹› katy perry ‹› wiki ‹› super ‹› ksi ‹› dr house ‹› anime ‹› wierszyki na nk ‹› po pierwsze ‹› chlopak ‹› mokra ‹› forever ‹› Data ‹› rachel ‹› rower ‹› kasia ‹› skin ‹› pamitnik ‹› gitara ‹› dziewczyn ‹› opisy na gg ‹› wiersze na nk mnie ‹› kotki s ‹› ania z ‹› dragon ‹› blog ‹› britney spears ‹› wulkan ‹› wierszyk o w-f ie ‹› hej ‹› dzien ‹› rozdzia ‹› cody ‹› rok ‹› w-f wierszyk ‹› nasza klasa ‹› mp3 ‹› hejka ‹› tokio ‹› OBRAZKI wF ‹› wiersz ‹› Tobi ‹› rock ‹› tokio hotel ‹› magda ‹› marta ‹› wszystkiego ‹› hotel ‹› avatar ‹› blogi ‹› fajny ‹› w-f wiersz ‹› emanuel ‹› Biel ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› photo ‹› klaudia p ‹› wieczór ‹› moje sekrety ‹› nazwy ‹› kotki ‹› dla dziewczyny ‹› key ‹› egypt ‹› pracuje ‹› sami ‹› sasuke hentai ‹› Ashley ‹› tapety ‹› czytanie ‹› edward ‹› rihanna ‹› Song ‹› monika ‹› sophie ‹› dla przyjaci ‹› filmy porno ‹› zajebisty ‹› myli ‹› dziewczyna ‹› nowa ‹› zdj ‹› wakacje ‹› szablony ‹› shaman ‹› TOLa ‹› pain i ‹› mamo ‹› Peja ‹› przytul mnie ‹› filmy ‹› oczy ‹› ola ‹› phoebe tonkin ‹› jaka jestem ‹› angel ‹› dzie ‹› przepraszam ‹› miley ‹› zaj ‹› historie ‹› zima ‹› istnieje ‹› bieber ‹› ryba ‹› 3 klasa ‹› tapety- ‹› big ‹› Madonna ‹› konie ‹› Hilton ‹› nienawi ‹› Chase ‹› grupy ‹› szablon ‹› WITAM ‹› imiona ‹› Przezroczysta ‹› no perfect ‹› lily ‹› czcionki na nk ‹› baga ‹› Dobranoc ‹› maine ‹› pati ‹› one piece ‹› jonghyun ‹› 2005 ‹› dragonball ‹› wiersze na nk o mnie ‹› paulina ‹› justin bieber ‹› ola 14 ‹› teen ‹› dlaczego kocham cie ‹› g dragon ‹› image ‹› strasznie ‹› luke ‹› przytul mocno ‹› sex ‹› zimno ‹› ichigo ‹› gify ‹› jesie ‹› opowiadania ‹› Anulka ‹› beyblade ‹› kari ‹› goo ‹› linki ‹› demon ‹› rinnegan ‹› życzenia urodzinowe ‹› opowiadania o Th ‹› klasa 4 ‹› tusk ‹› maluje ‹› najlepsze ‹› ciesz ‹› buziaki na NK ‹› drewno ‹› MIOCI ‹› pokemon ‹› gwiazdy ‹› agnieszka ‹› punk ‹› Green day ‹› komiks

Wyszukaj na blogach

hej hej :) Zaczne od mojegoprywatnego zycia :) no to zaczynam : lol ale bania... Zrobilam cos bardzo bardzo zlego < ktory to juz raz???>... Wiec.... nie nie przyznam sie z abardzo sie boje < tchoz? >, ze prawda wyjdzie na jaw . Bo jak by ktos mu to...

Hej:) Hej, to pierwszy wpis Co by tu powiedziec ? No wiec przeczytalam cala sage Twilight i ja uwielbiam! Filmy tez widzialam tzn narazie tylko 2 z 4 no ale wiecej jeszcze nie ma :P Na tym blogu znajdziecie nowosci o aktorach z filmu i o...

a po nocy przychodzi dzien... Ranek, duchota, lozko i ona obok- nadal jest, nadal jestem ja. I co teraz? Mam sie spakowac i cichaczem wyjsc?...Probuje wstac- nie mogę, glowa jest zbyt ciezka, jeszcze poleze. Westchnienie- jej westchnienie, obraca sie..; me cialo zamarlo...

HP i wycieczka do średniowiecza 3/4 Gdzie szukać wiedzy, jak nie w wiekach ciemnych? Do tego wniosku Charlotte i Valerie dojdą w kolejnej części analizy. Analizowała: Miss Derisive Zaczęłyśmy szukać po książkach Saszy. Nic jednak tego nie dotyczyło, czytałyśmy o oklumencji i...

Do szopy, hej pasterze Do szopy, hej pasterze, do szopy bo tam cud. Syn Boży w żłobie leży, by zbawić ludzki ród! Śpiewajcie Aniołowie, pasterze grajcież Mu, kłaniajcie się Królowie, nie zbudźcie Go ze snu! ...

Rozdział1- Poznajmy się -Więc do kogo idziemy-zapytał chłopak -Słucham-spytała -o wiem do ciebie!!!-krzyknął radośnie -po co... - no... by się lepiej poznać a wgl do mnie jest za daleko no więc ustalone-spytał - no ok -przed rezydencją...

hej Hej

2. Hej ho, hej ho! Więc popijam cappuccino (chyba się uzależniłam, gdyż pijam codziennie od tygodnia) i zabieram się za pisanie notki. Więc sprawy plasują się tak: -Jestem chora Tak, tak. Ponownie. W szkole mogliście spotkać mnie w środę oraz...

Hej! Tekst wysrodkowany Tekst pogrubiony Hej! To jest pierwsza notka organizacyjna http://www.blog4u.pl/images/emotki/11.gif, no może nie do końca. Chodzi o to, że no nie wiem... Tak mi się nasunęło do głowy http...

Hej Hej

Hej ; ) Hej ; ) Mam na imię Magda. Takie dość komercyjne imię :P Na drugie mi Klaudia. A dalej nie podam, bo co za dużo to też nie zdrowo ; ] Mam naście lat. Pochodzenie &ndash; tajne przez poufne ;P .. Dobra nie będę Żyd i Ci podpowiem, tam gdzie...

Hej! Hej to ja Shannon jak widac dopiero załozyl;am tego bloga to jest tylko szybka nocia ale bede lepsze!!

Hej! =D Hej! Moii cool goście witam na moim cool blogasku. Założyłam dzisiaj jeszcze jednego bloga www.extra-girls.blogasek.pl wchodzcie na niego i piszcie komy! Mam tam już 3 notki. Napisałam tam o Pucce, o pamiętniku i o chłopakach. Dzisiaj miełam...

HeJ Hej , to pierwsza notka !!! Mam nadzieję , że będziecie komentowac moje notki które będe tu dodawac :) &nbsp; Pa pa !!!

Hej=) Hej...Sorki,że tak długo nie pisałam,ale nie miałam kiedy.A jeszcze musze pisac notki na blogu z www.mylog.pl ale wam nie dam adresu bo go będę zmieniac adres bo mam głupi=(Myślę,że z komentarzami bedzie tak dalej bo nie za mało może tak byc,ale...

hej &nbsp; hej jestem kamila i to juz nie jest mój 1 blog mam jeszcze &nbsp; www.jutera.bloog.pl ten blog bedzie poświecony koniom &nbsp; i mnie :):)hehe nie rozpisoje sie zbytnio bo sie zajme &nbsp; szablonikiem papa kometujcie &nbsp;

hej hej kochani cio tam u was mama juz swojego drugiego bloczka postaram sie zeby był taki kolorowy i barwny

Hej... Hej, nigdy nie wiem co pisać w pierwszych nociach. Muszę przyznać że to nie jest pierwszy blogasek jaki mam. Tak szczerze to mam ich mnustwo... np. www.koniki-mysia. bloog.pl , albo mój najbardziej udany chyba: www.mari-life.bloog.pl , no ale nie...

hej hej mam na imie Monika.Mam 14 lat.Lubie dodę i Agnieszkę Dygant. Mó znak z zodjaku to lew.Mieszkam w Krakowie.Chodzę do gimnazjum. Lubie czytać książki.Moją ulubioną książką jest''Felix,net i Nika'' pa

Hej! Hej, właśnie wróciłam ze wsi. W sobote była Marcia i mi powiedziała, że Medik ma chre kopyta. Jaka debilaka, przecierz medik, to mój ulubiony kon, to chyba wiem że ma chore i to od dawna. W środe w bałkowie urodził się źrebaczek. Od Anulki....

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów