.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
rok ‹› h2o ‹› doda ‹› wakacje ‹› bill ‹› moja muzyka ‹› Jaja ‹› klamstewka ‹› kocham ‹› marta ‹› sweet ‹› gry ‹› blog ‹› Journey ‹› dzie ‹› myli ‹› test ‹› oczy ‹› http ‹› pytania ‹› rok po ‹› muzyka ‹› ubrania ‹› darmowe ‹› ino ‹› Data ‹› ania ‹› pisz ‹› wszystkiego ‹› przeprowadzki ‹› dziewczyn ‹› hello kitty ‹› moje cycki ‹› japonia ‹› ichigo ‹› jego dziewczyna ‹› fashion ‹› agnieszka ‹› jaka ‹› sakura i sasuke ‹› wiersze o mnie ‹› po pierwsze ‹› dziewczyna ‹› zdrowia ‹› humor ‹› mieszne ‹› kisame x ‹› final ‹› blogi ‹› strasznie ‹› kai ‹› mokra ‹› chuj ‹› kocham cie bo ‹› naruto ‹› miley ‹› image ‹› Neji ‹› jestem emo ‹› usta ‹› peni ‹› skorpion ‹› Hejcia ‹› fajny ‹› raven ‹› tom ‹› ostry ‹› piersi ‹› forever ‹› dla dzieci ‹› prace ‹› mama ‹› avatary na nk ‹› love ‹› hokage ‹› przepraszam ‹› Dawn ‹› klaudia ‹› site ‹› sami ‹› dziewczyny ‹› moda ‹› photo ‹› naruto 39 ‹› jessica ‹› dodatki ‹› Polska ‹› dr house ‹› zimno ‹› harry ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› Tsunade ‹› wstA ‹› milosc ‹› basia ‹› poduszki ‹› link ‹› kocham cie ‹› ble ‹› sex ‹› Sasuke uchiha ‹› tom kaulitz ‹› linki ‹› vanessa ‹› chad ‹› wrzuta ‹› stanoł mi ‹› no perfect ‹› justin ‹› aga ‹› WEEKEND ‹› opowiadania o Th ‹› OnKey ‹› rinnegan ‹› 2 Min ‹› jestem debilka ‹› Song ‹› pracuje ‹› seks ‹› marcin ‹› harry ‹› avki na gg ‹› vampire ‹› lol ‹› hermiona ‹› o jesieni ‹› obrazki z ‹› nasza klasa ‹› sakura sasuke ‹› opisy na nk ‹› wolny ‹› mamo ‹› rob ‹› rihanna ‹› one direction ‹› Holiday 1 ‹› wiersze na nk o mnie ‹› one-shoty ‹› sue one ‹› sakura ‹› anna ‹› wiki ‹› bleach ‹› OBRAZKI wF ‹› najlepsze ‹› mj chopak ‹› USA ‹› romantyczne ‹› 4 klasa ‹› przyjaciele ‹› dzien ‹› meggi ‹› key ‹› zielone ‹› urodziny ‹› dlaczego kocham cie ‹› opisy na gg ‹› cichutko ‹› opisy na ‹› kasia ‹› rock ‹› Dobranoc ‹› horror ‹› girl ‹› kamil ss ‹› zycie ‹› czy mnie kochasz ‹› tokio hotel ‹› cisza jest moja ‹› ania z ‹› hermiona i ginny ‹› ciekawe ‹› grupy ‹› dla dziewczyny ‹› cicho ‹› kiba ‹› pomoc ‹› dla przyjaci ‹› kamila ‹› szablony ‹› ola ‹› obrazki ‹› itachi i ‹› Ciut ‹› Suka ‹› trzy ‹› Shikamaru ‹› dowcipy ‹› naruto sk ‹› find ‹› Ashley ‹› gaara ‹› gay ‹› nasza klasa pl ‹› pro ‹› gwiazdy ‹› super ‹› miley ‹› hannah montana ‹› Temari i shikamaru

Wyszukaj na blogach

Jakiś taki dziwny dzień... Dzień jakiś taki dziwny. Niby lajt, a jednak jestem jakaś taka poddenerwowana. Humor dobry [ale jak sobie pomyślę o tym, że muszę zaraz usiąść do lekcji, to odrazu ulega zmianie]. No a dzisiaj? Hmm...z pierwszych 3 lejcji poszłam tylko ja 1 z...

Cudowny dzień Taaaakkkk mili moi faktycznie jest nie wiem jak bardzo dzień moze ci dopierdzielić...ale najwidoczniej bardzo. Stres z badaniem tudzież problemami innymi okazała sie tak wielki, iż głupawke miałam straszliwą. Tak strasznie nie chciałam iść tam...

Dzień jak co dzień... Wstała rano bez uśmiechu na twarzy, za to z kupą zmartwień w głowie. Znowu tyle głupich lekcji. Myjąc zęby i szykując się do szkoły zastanawiała się dlaczego musi ciągle o czymś myśleć, ma tyle rzeczy do zrobienia. Nie chce żadnych opuścić, ale...

Udany dzień :)) Ten dzień wydawał mi się fajny ! Dzień zaczęłam od piosenki Hands Up , od razu mi się polepszyło.Wróciłam ze szkoły ,to wyszłam z psem , zjadłam coś,bo byłam głodna i teraz piszę na blogu ;] . Spytałam się pani , czy gdybyśmy mieli wszyscy...

1 DZIEŃ Poniedziałek – najgorszy dzień tygodnia, bo zaczyna cały tydzień nauki. Pewnie dla tego nie mogłem usiedzieć w miejscu i tylko liczyłem ile lekcji do końca. Dowiedziałem się, że za tydzień mamy sprawdzian z fizyki, a tak to nic ciekawszego...

2 DZIEŃ Kolejny kiepski dzień, bo dzisiaj musiałem przebrnąć przez 9 lekcji. Na szczęście dwa ostatnie były w-fy i mogłem się trochę zrelaksować na koniec dnia. Po szkole poszedłem oczywiście na godzinę pograć w piłkę, a później musiałem się zająć...

Monotonia męczy mnie to że u mnie wszystko dzień w dzień wyglada tak samo. zero innowacji.. żeby jeszcze były z tego jakieś korzysci.. ale nie, po prostu czas płynie, raz wolniej, raz odrobinę szybciej, a ja nadal tkwie w tym samym punkcie. jedyne co...

Część 1: Pierwsze spotkanie... Czarnowłosa kobieta chodziła pocałym domu. Jej niebieskie oczy, zawsze zdradzały jej nastrój, tym razem też tak było. Widać w nich było smutek i przygnębienie. Miała prawie 30 lat. Czarna koszulka i dżinsy podkreślały jej doskonałą sylwetkę....

Rozdział 18 To było dobre zagranie. stał on chyba tam jakieś pięć może dziesięć minut. Był zdziwiony moim zagraniem ja też siebie nie poznałam. Poszłam na górę wziąć telefon i pieniądze. Na kartce napisałam: "Jestem u mamy. Wrócę niedługo.Jak coś to kom."...

Dzień zadumy Święto zmarłych, dzień w którym odwiedzamy cmentarze, naszych bliskich którzy odeszli z grona żywych. Dzień w którym zastanawiamy się nad sensem życia. Większość ludzi boi się śmierci. Dlaczego skoro jest ona nieunikniona wiemy, że spotka każdego...

1 Listopada, Dzień Wszystkich Świętych Dzień Wszystkich Świętych Od zawsze słyszymy-kochajmy ludzi.. Mieliśmy kiedyś bliskich i kochanych nie zdążyli za pędem doczesnym zapomnieliśmy o nich w wielkiej próżności chciwością zajęci nie słysząc skarg tych co konali. Czy musi być...

Dzień 9 Dzień 9 Dopiero rozpocząłem dzień ale wszystko idzie zgodnie z roskałdem...nowy plan i wszystko ładnie sie ze soba zgrywa...własnie skończyłem prezentacje architektury na historie.Jest dosc obszerna lecz teskt to nie wszytko liczy sie jakosc.W...

Dzień 10 Dzień 10 Ciekawy dzień...szczególnie dlatego że dużo dziś się nauczyłem. Kasia pomogła mi w nauce z fizyki za co jej dziękuje . po szkole pojechałem do domu gdzie zrobiłem sobie powtórzenie i odrobiłem lekcje . Później porysowałem mają prace...

..Dzień jak co dzień.. + czkawka.. :P no tak.. dzień w sumie jak każdy.. nudny.. spędzony w szkole.. a potem w końcu.. coś na odstresowanie.. ;] --> Trening.. potem.. wyjściów wieczorowa jak zawsze.. a co zrobić.. ;/ jak pogoda taka niesprzyjająca.. ;/ a teraz wieczór i co? czkawka.....

Dzień 12 Dzień. 12 Strasznie meczący dzień, pada deszcze i jest ponuro boli mnie głowa a jeszcze była dziś poprawa z niemieckiego ...naddatek nie było tygodnia kiedy nie miesimy przynajmniej mniej niz. 3 sprawdzianów non stop musimy się uczyć . Jest...

Dzień Wszystkich Świętych Zbliża się Dzień Wszystkich Świętych, a następnie Zaduszki. Dni pamięci o tych co już odeszli, których już nie ma wśród nas. Polska tradycja nakazuje odwiedzanie w te dni grobów swoich bliskich, zapalenie zniczy, złożenie wieńców i kwiatów....

Jest taki dzień Jest taki dzień...bardzo ciepły, choć grudniowy...Dzień w którym milknie wszystkie spory...

Doprawdy? Można się było spodziewać. Gdyby można było myśleć Dzień po dniu. Dzień w dzień. Każdego dnia. To w skutkach, wreszcie by się coś Wymyśliło. Coś zostałoby Wymyślone. Zostalibyśmy Wymyślaczami, a nasze dzieci Wymyślaczusiami. No tak, w sumie nieźle byłoby tak myśleć, żeby...

Powrót. Rozdzial I Zaczynam od poczatku. Mam nadzieje ze sie podoba. Komiks nie wyszedl i wyladowal w koszu. Przepraszam za brak polskich znaków tutaj... ale w bibliotece w szkole nie moge tego zmienic, a w domu narazie nie mam internetu. Było już ciemno, choć...

Dzień Pierwszy Niebo i Ziemia Na początku Bóg stworzył Niebo i Ziemię. I stworzył górę – Dach Świata, wypełniając przestrzeń między nimi. Uformował ją wysokimi stromiznami i licznymi spadkami, czyniąc tym samym niedostępną. Pokrył lodem i śniegiem i...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów