.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
sami ‹› po pierwsze ‹› jaka jestem ‹› pozycjonowanie ‹› o jesieni ‹› pain ‹› dentysta ‹› moje fotki ‹› karen ‹› tapety- ‹› ostry ‹› kochaj mnie ‹› nasza klasa 6b ‹› wszystkiego ‹› Rymowanka dla pani od wf ‹› historie na nk ‹› rock ‹› kredyty ‹› obrazki ‹› jesie ‹› kocham cie bo ‹› wierszyk o w-f ie ‹› mama ‹› przepraszam ‹› black ‹› opowiadanie ‹› marcin ‹› kobieta ‹› sklep ‹› gitara ‹› cisza jest moja ‹› Jonas ‹› demon ‹› damon salvatore ‹› Green ‹› arka gdynia ‹› Hinata ‹› jojo ‹› fajny ‹› zdrowie ‹› rok po ‹› ginevra molly weasley ‹› kocham ‹› zdrowia ‹› mj chopak ‹› trójkąty ‹› muzyka ‹› taemin i minho ‹› kochaj ‹› Jaja ‹› g- dragon ‹› http ‹› minkey ‹› rok ‹› love ‹› britney ‹› opowiadania ‹› prace ‹› gaasaku ‹› pomoc ‹› pick ‹› Sasuhina ‹› cisza g ‹› szablon ‹› wiara ‹› sama pisa ‹› opowie ‹› tokio ‹› key ‹› ciekawe ‹› dlaczego kocham cie ‹› joanna ka ‹› KINO ‹› host ‹› Jeba ‹› nasza klasa pl ‹› jessica ‹› ciuchy ‹› us5 ‹› zdj ‹› bill ‹› sex ‹› kasia ‹› dzie ‹› star ‹› wstA ‹› zimno ‹› mp3 ‹› moda ‹› michael ‹› blogi ‹› życzenia ‹› Zosia ‹› hong ‹› sex pl ‹› w akatsuki ‹› wiki ‹› hej ‹› dodatki ‹› Orgazm ‹› blog ‹› tokio hotel ‹› final fantasy ‹› buziaki na NK ‹› emma ‹› Temari ‹› angry ‹› image ‹› peni ‹› fotki ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› pracuje ‹› duchy ‹› dziewczyn ‹› harry potter ‹› dla dzieci ‹› onew ‹› klaudia ‹› fuka koichi ‹› kinga ‹› klasa 4 ‹› wolny ‹› harry potter blog ‹› hermiona ‹› cisza ‹› bo kocham ‹› ubrania ‹› kocham ci ‹› final ‹› samotnosc ‹› Holiday ‹› nowa hinata ‹› opowiadania o Th ‹› ZDJECIA ‹› pamietnik ‹› kocham cie ‹› my diary ‹› itachi i naruto ‹› dup ‹› ciesz ‹› ksiazki ‹› Miley Cyrus ‹› test odkrywamy tajemnice ‹› moderator ‹› ble ‹› Sakura x Hinata ‹› hong ki ‹› Bokserki ‹› Pozna ‹› naruto ‹› trampki ‹› johnny ‹› istnieje ‹› hello kitty ‹› sasuke i naruto ‹› ontae ‹› blogasek ‹› opisy na nk ‹› nauka ‹› obrazki na NK ‹› Manchester United ‹› pati ‹› jaka ‹› hannah ‹› pain i ‹› samotno ‹› oczy ‹› dietA ‹› shaman ‹› trzy ‹› pro ‹› wakacje ‹› michaeljackson ‹› Gaara i ‹› hokage ‹› nastolatka ‹› pomidory ‹› wiadomo ‹› przytul ‹› avatar ‹› aga ‹› avatary ‹› moja muzyka ‹› Dobranoc ‹› super ‹› Sperma ‹› nienawi ‹› zima ‹› uroda ‹› monika ‹› teen ‹› pytania ‹› werka ‹› kolbuszowa ‹› mui ‹› dziewczyny ‹› zaj ‹› g-dragon ‹› dla dziewczyny ‹› kawaii

Wyszukaj na blogach

A ja kocham Ii kocham mówiąc, że w miłość nie wierzę.. Czasami jak każdy z nas nie potrafię wyrazić swojego zdania -Dlaczego ?! Hm... Może boje się reakcji innych ? Może będę się śmiać ? Nawet jeśli... To dlaczego ? Nie powinnam i wiem o tym, ale nie potrafię wyrazić tego co czuję. Duszę w sobie...

Zycie bywa staszne ale kocham je!!! Kocham zycie mimo ze chwilami jest straszne i daje nma wiele niespodzianek kocham je i chce dalej zyc i byc zdrowa silniejsza i kazdego dna piekniejsza kochansza

KOCHAM CIĘ To jest blog przeznaczony mojej miłości... mojemu Filipkowi!!!!!!!! Kocham Cie najbardziej na świecie... Dziękuje,,że jesteś i będziesz... (mam nadzieje) To tyle jak narazie..Kocham Cie

Kocham Cie Kamilku Odkąd poznałam Cie moje zycie sie odmieniło... każdego dnia uczysz mnie kochać nigdy nie wiedziałam co to znaczy byc kochanym puki nie poznalam ciebie. Zaraz minie rok odkad jesteśmy razem i własnie dlatego Tobie dedykuje tego bloga. Jesteś moja...

Kocham Cię Skarbie No i w końcu piszę tutaj - dawno się tu nie odzywaliśmy ale nie pozwalały na to okoliczności, w końcu po namowach mojej drugiej połówki piszę tutaj dla niej na Blogu :* Jesteś kochana moja Myszko przepraszam za to że albo nie miałem czasu...

za co go kocham i dlaczego nie potrafię zapomnieć - bo nikt nigdy nie całował mnie w ten sposób - bo nikt nigdy nie patrzył na mnie w ten sposób; - za jego zielone oczy - za to jak uwielbia znęcac sie nad moim brzusiem - za to jak kiedyś w centralnym punkcie swojego miasta z wielką powagą na...

Jak łatwo powiedzieć Kocham... Jak łatwo powiedzieć jest KOCHAM CIĘ ...jak trudno dotrzymać obietnicy. Powiedzieć istotnie jest łatwo, nieco trudniej dotrzymać zobowiązania, jakie niesie wyznanie miłości. Te same słowa nie muszą wcale tego samego znaczyć dla dwóch różnych...

Kocham Cię I NIgdy NIe opuszcze:*!!!:) Nikt nigdy nie całował mnie tak jak Ty Nikt nie powiedział mi , że mnie kocha w taki sposób Nie wiem jak zyłem nie znając Ciebie Jak mogłem wcześniej wytrzymać bez dotyku Twoich ust Bez Twoich dłoni,bez Twoich włosów i Twojego zapachu Czym...

JAK JA GO KOCHAM naprawde bardzo go kocham.. heh dowiedzialam sie ostatnio a dokladnie dwa dni temu przez przypadek ze adam planuje mi sie oswiadczyc i to juz niedlugo.. heh juz myslalam ze on nigdy sie na to nie zdecyduje.. jest moim skarbem i nawet nie bede sie...

Ten którego kocham Czysty- jak skrzydła anioła Tak czysty - jest ten którego kocham Trzyma moje serce w swoich rekach Jest dla mnie Bogiem Niebieski - jak niebo nad nami Tak niebieski - czy jestem powodowana moją miłością Zatracam siebie tylko poprzez...

Kocham Cię. Nie chcę, abyś wybierała. Lecz wiem, że to jest nieuniknione. Oszczędzę Ci już jednego wyboru. A mianowicie siebie. Mimo, że Cię kocham na zabój wiem, że kochasz kogoś innego i po co masz się ze mną męczyć. -Bez sensu- heh to tylko...

Coś dla D... < < < > > > Gdybyś znów pojawił sie przy mnie: płakałabym... Gdybyś znów usiadł w moim fotelu: płakałabym... Gdybyś znów popatrzył na mnie: płakałabym... Gdybyś znów położył dłoń na mojej dłoni: płakałabym... Gdybyś znów...

"Kocham Cię i kochać nie przestanę" Odcinek 12 Minął miesiąc,od czasu gdy byliśmy na cmentarzu Caroline,Tom stał się nieobecny i tylko ja wiedziałam dlaczego,kochałam go z całego serca,niekiedy chciałam podejść do niego i pocałować te jego śliczne i delikatne...

...brak mi na to słów... Skarbie,zakręciłaś w mojej głowie,do serca mego wdarłaś się.O Tobie myślę wciąż i nie wiem jakby to bez Ciebie było,przy Tobie budzić chcem się co świt,tulić i całować bez końca ciało i słodkie usta Twe.Zostań i nie odchodź już nigdy,ja...

"Ja Cię kocham i kochać będę!" Blady księżyc krąży po niebie, maluje wzory na ciemnym tle, moje serce tęskni do Ciebie, a usta szepczą: Ja kocham Cię! Twe imię w mojej pamięci jest, ciągle myślę o nim, o całym Tobie! Wtedy bujam daleko w obłokach i myślę o mnie, o...

KOCHAM CIę NIE WIDZISZ?! x( Notka jest dla kogos,kogo bardzo kocham... Tak..ta osoba wie o tym :( Ale chyba nie dzieli mojego uczucia... Małe serduszko bijące w tobie... Kiedy otwórzysz je dla mnie? Kocham cię bardzo.. Chcę cię spotkać jeszcze raz.. Przed...

"Nie lubię, lecz kocham..." "...Przyajciel To Skarb-Nie Poddaj Się Walcz.." -Lubisz mnie?-Zapytała dziewczynka swojego dorosłego przyjaciela. -Nie..-Odrzekł przyjaciel. -Dlaczego?-Zapytała ponownie smutnym głosem. -Kocham Cię a nie lubie. Dziewczynka pomyślała...

NASZ 9 mieeesiącc!!! :*:*:* Kocham Cię Skarbie! :*:*:* Miłość jest wtedy... gdy smakują mi Twoje łzy, Gdy siedzę przy stole i patrzę jak jesz i pijesz czerwone wino... Gdy w Twoich oczach blask świecy się odbija... Gdy przypominasz mi dobre chwile... I jesteś wiezieniem i sposobem na...

..::: "Kocham Cię" w 100u językach Świata:* :::.. * Afrykanerski - Ek is lief vir jou, Ek het jou lief * Albański - Te dua, Te dashuroj, Ti je zemra ime * Alzacki - Ich hoan dich gear * Angielski - I love you, I adore you * Apacze - Sheth shen zhon * Arabski (formalny) - Ohiboke...

kocham cie musze napisac jakas notke zeby nie zaniedbywac bloga... jedyny temat jaki mi teraz przychodzi do glowy to o moim Misiu :*:* kochanie jestes dla mnie wszystkim :* kocham spedzac z toba czas i ogolnie calego cie kocham dzieki ze akceptujesz...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów