.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
doda ‹› lubuskie ‹› final ‹› kocham ci ‹› czerwony ‹› kocham ‹› WITAM ‹› 3 klasa ‹› wakacje ‹› transformice ‹› cicho ‹› dziewczyna ‹› obrazki na NK ‹› Tokio hotel op ‹› avatary ‹› angel ‹› myli ‹› kobieta ‹› dla dzieci ‹› pytania ‹› mokra ‹› grupy ‹› ola ‹› avki ‹› opisy na ‹› girl ‹› pistolet na kulki ‹› po pierwsze ‹› wiersze na nk o mnie ‹› mp3 ‹› historie ‹› super ‹› smutna ‹› Delphi ‹› samotni ‹› kocham cie ‹› site models ‹› find ‹› sue one ‹› zwyk ‹› pain ‹› hannah montana ‹› dzie ‹› muzyka ‹› http ‹› fotki ‹› avatar ‹› gwiazdy ‹› blogasek ‹› peni ‹› dziewczyn ‹› trzy ‹› star ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› dupa ‹› jego dziewczyna ‹› naruto sk ‹› fajny ‹› zaj ‹› Polska ‹› Holiday 1 ‹› bo kocham ‹› pain i ‹› obrazki ‹› dla dziewczyny ‹› w-f wiersz ‹› demon ‹› sweet ‹› 2 Min ‹› historie na nk ‹› lucy ‹› odchudzanie ‹› wodzie ‹› no perfect ‹› przyjaciele ‹› Ja i sylwia ‹› mj chopak ‹› cichutko ‹› serduszka ‹› wierszyk ‹› michael ‹› wilki ‹› cytaty ‹› dziewczyny ‹› rok ‹› zielona góra ‹› Sakura ‹› ciesz ‹› kwiatek ‹› wiersze na nk ‹› Majeczka ‹› Sasuhina ‹› utule cie ‹› dla kolegi ‹› sama pisa ‹› naruto opowiadanie ‹› pracuje ‹› kalendarz ‹› beznadziejne ‹› obrazki na NK trampki ‹› sklep ‹› brodka ‹› nusia ‹› lili ‹› dla przyjaci ‹› love ‹› karen ‹› my chemical romance ‹› naruto ‹› lee ‹› sasuke x suigetsu ‹› ciuchy ‹› wiersze na nk mnie ‹› pami ‹› big ‹› klasa ‹› patka maja ‹› sophie ‹› sex ‹› Taylor ‹› Sasori ‹› nasza klasa pl ‹› strasznie ‹› przepraszam ‹› emo ‹› test ‹› justin bieber ‹› Jonas ‹› o kumpeli ‹› dzie dobry na nk ‹› paddy kelly ‹› jaka jestem ‹› Gaara i ‹› znaki ‹› hentai pl ‹› flowers ‹› przyja ‹› sakura ‹› monika ‹› kamila ‹› emanuel ‹› marta ‹› moda ‹› Ewa ‹› site ‹› koty ‹› blog ‹› filmy ‹› Shikamaru ‹› jaka ‹› Adam ‹› hokage ‹› sauna ‹› sAKURA I sAI ‹› teen ‹› Gaara i ja ‹› przyjazn ‹› code ‹› kocham cie bo ‹› angry ‹› w-f wierszyk ‹› Data ‹› hinata i naruto ‹› loki ‹› rok po ‹› oczy ‹› dlaczego kocham cie ‹› sloneczko ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› wierszyki na nk ‹› obrazki z ‹› dzien dobry na nk ‹› harry ‹› buziaki na NK ‹› k pop ‹› moje fotki ‹› linux ‹› opisy gg ‹› miley ‹› odpoczynek ‹› g-dragon ‹› wychowanie ‹› religia ‹› test szustoklasisty ‹› 27 urodziny ‹› OBRAZKI wF ‹› doda elektroda ‹› mamo ‹› OBRAZKI w-F ‹› hong ‹› nastolatki ‹› rock ‹› dla przyjaci ‹› rob ‹› key ‹› puder ‹› USA ‹› zycie ‹› Orgazm ‹› wszystkiego

Wyszukaj na blogach

Cosik o Avrilce!! Imię: Avril Nazwisko: Lavigne Data urodzenia: 27.09.1984 Znak zodiaku: waga Narodowość: francusko kanadyjska Miejsce pochodzenia: Napanee, Ontario, Kanada Włosy: blond Oczy: niebiesko zielone Wzrost: 1.66 Rodzice: Judy,...

Rozdział V James uśmiechnął się szeroko na widok zachwyconego spojrzenia Lily. Nogi same go niosły w jej stronę. On po prostu wiedział co robić, żeby wszystko potoczyło się zgodnie z planem. A wszystko dzięki łykowi złotego eliksiru o nazwie Felix Felicis z...

Szablon nr 29 Tytuł: Czerwony kapturek Kategoria: Ludzkie Link: tutaj Autor: Pamiętnik Czarującej Lilusi - mylog Avatar:

Lekcja 2,3 MAGICZNE ROŚLINY ASFODELUS - sproszkowany korzeń tej rośliny w zmieszaniu z nalewką z piołunu daje napój usypiający o takiej mocy. w Polsce znany też jako złotowłos, śródziemnomorska roślina liliowata o wąskich liściach i białych lub żółtych...

Lust Murzynka Drogi biały kolego! Powinieneś zrozumieć kilka rzeczy: kiedy się rodzę, jestem czarny, kiedy dorosnę, jestem czarny, kiedy praży mnie słonce, jestem czarny, kiedy jest mi zimno, jestem czarny, kiedy jestem przerażony, jestem...

Odcinek 31: Schwarz Przypomnijmy: -- Anika straciła dziecko i postanowiła wrócić do Polski -- -- Tom wrócił do Berlina -- Axel, Kalina i Bill pożegnali Anikę i Elizę na lotnisku i wrócili do... BERLIN, MIESZKANIE TOMA I KALINY. - Tooom! - wykrzyknęła Kalina...

lentyleee Ohh... nie jest dobrze kiedy muszę sobie poprawiać tym:) nastrój. Te moje melancholijne nastroje. Stwierdziłam,że nie bede pisać kolejny raz jakie życie jest niesprawiedliwe i jak jest do dupy bo strace moich wszyskich gości. Opowiem Wam...

Pierwsza nocia-co to jest Happy tree friends? Happy Tree Friends – seria brutalnych animacji we Flashu, opowiadająca o grupie wesołych zwierząt mieszkających w lesie, którym zawsze, niezależnie od nich, przytrafia się coś niemiłego. Serial produkowany jest przez Mondo Mini Shows i...

Idąc cmentarną aleją,szukam Ciebie mój przyjacielu....!!..=(..!! ...Czerwony znicz Wspomnienia powróciły, Znów wyszły z ukrycia. Dzień Wszystkich Świętych, Którzy odeszli do życia. Żal mój ogromny Po niespełnionych marzeniach. Twa dusza martwa W cmentarnych cieniach. Milion...

Część 1 Kolejne opowiadanie o TH..Ale cóż nie wytrzymałam..zapraszam:) *** Claes obudził trzask drzwi..co oznaczało że jej ojciec wyszedł.. Dziewczyna przeciągnęła się powoli i otworzyła oczy.. Pierwszą żeczą która wpadła jej w oko było płótno...

Opis Shar - peia Rasa: Shar-pei Kraj pochodzenia: Chiny Popularność (w Polsce): Rasa popularna Odmiany barwne: Czerwony, złoty, rudy, kremowy, czarny Wysokość w kłębie: 46 cm do 56 cm Masa ciała: 18 kg do 26 kg Gubienie włosa:...

Jupijej hihi :D „Abra abrakadabra, abraDAB, to jest moja magia właśnie tak”… …rymował na płycie „63 minuty dookoła świata” Marcin Marten znany jako Lord MM, dAb i Abra dAb, prezentując swoje umiejętności...

Hejka No to zaczynamy blogowanie.. Dlaczego hasło?? no bo poto żeby niepożądane osoby na niego nie właziły.. jestem niby wesoła ale pełna goryczy.. Mam na imię Marta To co jest śmieszne to to że się motyli boje.. hehhe..kocham czarny i czerwony...

krokus krokus jest ładnym kwiatkiem jest czerwony i śliczny mi sie podobają wszystkie kwiaty.

Polska to my Wykomawna Czerwone Gitary Pamiętasz wieczór na Wembley i chwałe tamtych dzni to z nami był Kazio Dejna a tak jak on nie grał nikt. Co czułeś wtedy na Wembley gdy Janek wybronił mecz i upadł jak w starych legędach Aldonów dumnny lew i złoto...

o mnie dzisiejszy dzień piątek, 29 września 2006 13:42 (o_o)niewiem co mam pisać więc opisze dzisiejszy dzień. dzisiaj wstałam o godzinie 6.30 wstałam tak wcześnie bo musiałam iść do szkoły. wyszłam z domu to poszłam do babci po kase. babcia mi nie...

Wybitnie nudny dzień i moje obawy... Dzisiaj to wybitnie nudny dzień. Miałem dzisiaj wolne od pracy, ale co z tego skoro inni pracują lub są w szkole. Jutro czeka mnie ostatni dzień w pracy. Z jednej strony radość :) bo jadę do Anglii, ale z drugiej żal troszkę rozstawać się z...

5y Widzę, że jest to kolejny klub HTF na blog4u.pl! Mam nadzieje, że ten także się wam spodoba. A teraz kilka ciekawostek o HTF: Happy Tree Friends – seria brutalnych animacji we Flashu, opowiadająca o grupie wesołych zwierząt...

...jak widzisz to ja zdobyłem to co ci najdroższe... Dzięki Beatce,która bidna siedzi w domciu bo chora:-( I której dedykuję tą nocię.A kiedy na spacerek? Ta notka niezabardzo mi się podoba,ale no cóż,każdy ma słabsze dni ;-).Całuski! Następnego dnia Lilka obudziła się strasznie niewyspana...

Chelsea---małe info o jednym z moich ulubionych klubów... Chelsea F.C., angielski klub piłkarski, założony w 1905 r. w Londynie; 2-krotny zwycięzca rozgrywek o Europejski Puchar Zdobywców Pucharów (1971, 1998), zdobywca Superpucharu Europy (1998), trzykrotny mistrz Anglii (1954/55, 2004/05, 2005/06),...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów