.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
punk ‹› KINO ‹› bo kocham ‹› http ‹› mama ‹› Manchester ‹› kobieta ‹› rower ‹› marcina ‹› ola 14 ‹› sex pl ‹› lee ‹› czy mnie kochasz ‹› sport ‹› narnia ‹› male ‹› sama pisa ‹› cicho ‹› odkrywamy tajemnice życia na lądzie ‹› find ‹› zdrowia ‹› love ‹› hej ‹› stopy ‹› zimno ‹› urodziny ‹› Yamamoto ‹› przypadkowe ‹› ania ‹› aleks ‹› dzie ‹› tokio hotel ‹› nevada ‹› kwiatkowski ‹› pytania ‹› h2o ‹› black ‹› Polska ‹› istnieje ‹› Shikamaru i Temari ‹› OBRAZKI wF ‹› 27 urodziny ‹› wstA ‹› uwodzenie ‹› pati ‹› ciekawe ‹› Journey to Endless Entert ‹› STRASZNE HISTORIE ‹› sex ‹› opowiadania o Th ‹› in the blood ‹› register ‹› kocham cie ‹› girl ‹› kocham ‹› phoebe ‹› cycki ‹› jąder ‹› czerwony ‹› hermiona ‹› psy ‹› strasznie ‹› tymczasowy ‹› zmierzchu ‹› rozdzia ‹› seks ‹› ubezpieczenia ‹› one direction ‹› kasia ‹› historie na nk ‹› klasa ‹› ostry ‹› gajewska ‹› MIOCI ‹› kocham cie bo ‹› la fee ‹› samotność ‹› sakura hentai ‹› blog ‹› zima ‹› lato ‹› misie ‹› blogasek ‹› final ‹› biedronka ‹› przyja ‹› śmieszne filmy ‹› karen ‹› jaka jestem ‹› Campbell ‹› hobby ‹› paulina ‹› kluby ‹› po pierwsze ‹› wiara ‹› wiersze na nk o sobie ‹› sasuke hentai ‹› michael ‹› rok ‹› dla przyjaci ‹› wierszyki ‹› ork ‹› wiersze na nk o mnie ‹› RYSUNKI na nk ‹› pain i ‹› nasza klasa 6b ‹› dziewczyn ‹› mamo ‹› chuj ‹› dzień ‹› pomoc ‹› mokra ‹› wiersze na nk o sobie ‹› us5 ‹› pisz ‹› dr house ‹› prosiaczek ‹› ubrania ‹› o Hinata ‹› dziewczyny ‹› Song ‹› jug ‹› WEEKEND ‹› smutna ‹› rasta ‹› FT Island ‹› 4 klasa ‹› Sylwia i ja ‹› forever ‹› nasza klasa pl ‹› malfoy granger ‹› phoebe tonkin ‹› bill ‹› w-f wierszyk ‹› code ‹› hokage ‹› no perfect ‹› Ichigo x ‹› sophie ‹› ikariam ‹› g-dragon ‹› star ‹› oczy ‹› wojownik ‹› image ‹› demon ‹› STANA ‹› Data ‹› Neji i ja ‹› opowiadanie ‹› fajny ‹› jonghyun ‹› uroda ‹› doda ‹› sobota ‹› gry ‹› hotel ‹› dziewczyna ‹› kometarze na nk ‹› miley ‹› ren ‹› moja muzyka ‹› wiadomo ‹› cisza ‹› gwiazdy ‹› Holiday ‹› STRASZNE ‹› pies ‹› WITAM ‹› humor ‹› ron ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› samotno ‹› 2 Min ‹› obrazki na NK ‹› wiersze na nk mnie ‹› jesien ‹› naruto ‹› Tsunade ‹› jaka jestem ‹› pieski ‹› obrazki ‹› OBRAZKI w-F ‹› opel ‹› naruto sk ‹› ZDJECIA ‹› Kimi ‹› pro ‹› BARCELONA ‹› kochaj ‹› tom ‹› emma ‹› dlaczego kocham cie ‹› zyczenia ‹› policja ‹› opisy gg ‹› peni ‹› pomoc drogowa ‹› amanda ‹› bart

Wyszukaj na blogach

A kiedyś przyjdzie na Ciebie czas... I wtedy zapomnisz o wszystkim, będziesz w stanie pominąć wszystko, co boli. Za wszelką cenę będziesz chciała być szczęśliwa. Będziesz marzyć, by znowu usłyszeć słowa, które przeniosą Cie w krainę szczęśliwych, spełnionych marzeń. "Do zobaczenia...

kocham i dla tego cierpie?? wczoraj zanelam z mysla na lepsze jutro...mialo byc tak piekie...miales przyjechac...ale nowu plan zostal zmienony rano gdy wstalam sen prysnal jak banka,a bajkowy swiat zaczol przeistaczac sie w pieklo...zrozum ja na pradwe Cie kocham jestem...

~~~Kocham ?!~~~ Non stop zadaję sobie to pytanie "czy kocham?!" Momentalnie wszystko się zmienia, cos jest, a później tego nie ma, to nie ściema (...):pp Dziwne, dziwne i jeszcze raz dziwne, to wszystko :pp Hymm no i kto zrozumie kobiete, jeżeli ona sama...

Dół... Hejka!Wczoraj była dyska i podpalili drzwi... ale to malo wazne. Mam doła. Wczoraj przepłakałam cała noc,pociełam sie... Czuje, że jestem zupełnie sama, nie jestem tak naprawde nikomu potrzebna i tak naprawde nikt mnie nie zna oprócz jednej...

Wciąż jeszcze wierzę w nas!!! Wciąż jeszcze kocham Cię!!! Ehhh... czasami zastanawiam się dlaczego to, co miało trwać wiecznie, kruszy się zbyt szybko :( Nie zdąrzymy się nacieszyć jeszcze ukochaną osobą, a już nam ją zabierają :( a czasami sama odchodzi :(... Ehhh... Czasami słowa "KOCHAM CIĘ" tracą...

Kocham Kocham, lecz nie wiem czemu, Kocham, lecz nie wiem po co. Czasem widzimy się za dnia, Częściej spotykam Cię nocą. Spotykam Ciebie w snach Spowitych we mgle tajemnic i delikatności, A kiedy rozmawiamy za dnia W ciepłym ujęciu...

Kocham Cie... Echh ile pracy przy tym blogu!!Ale wreszcie udało mi sie skończyć,prawde mowiac nie bardzo mi sie podoba,ale jak narazie musi być ;)Dwie poprzednie notki skasowane,ale dziekuje za komentarze..nie wiedziałm,że będą one w tak szybkim tempie;)No...

Dziekuje............za to ze jestes! i bedziesz juz na zawsze:* KOCHAM CIE GZRESIU! Kochanie Dziekuje, ze przyjechales dzisiaj:* Pomogłe mi bardzo:* nawet niewiesz jak:* Kocham Cie!:* I dziekuje ze poszles ze mna do kosciola, dziekuje ze mnie przytuliles wzioles za reke i odprowadziles a potem pocalowales !!:*...

Kocham Cię Nie wiem dlaczego tak sądzisz ze mi nie zalezy,jeszcze mi na nikim tak nie zależało jak na Tobie. Jeszcze nikogo tak nie Kochałem jak Ciebie. Kocham Cię bardzo i moge to wykrzyczec całemu swiatu Kocham Cię Koteczku

Kocham Cie Minuta do Minuty. Sekunda do Sekundy. Każda chwile odliczam.. Już nie długo. Jeszcze troszku i Cię ujrzę. Jeszcze chwilka i się Przytule. Kocham Cię :* Dla mojej Oleńki - Grzesiek . Każdy dzień bez Ciebie jest smutny.... Bez Ciebie,...

Bo Ja tAk BaRdZo CiĘ kOcHaM... Heycia... =o* Buziaki dla was wszystkich... =o) U mnie wszystko dobrze... U Konradka też... Hi hi =o) W szkole hmmm no może być... Ogólnie rzecz biorąc jest git... Konradku: To już 333 najwspanialsze dni mojego życia... Z Tobą... I wiesz...

Kocham kogos kochanego , a wam wszystkim nie do tego :) Noi jak zwykle pisze po nie wiem jak dlugim czasie , ale jakos nigdy mi sie nie chce. Dzisiaj moj koteczek pojechal :((( strasznie mi Ciebie brakuje aniolq kazda godzina bez Ciebie to wiecznosc :( Ale za 9 dni znowu bedziemy razem :) mam taka...

Czekam, Tęsknie, Kocham.. To ja zawsze czekam, To ja tylko tęsknie, To ja najmocniej kocham... Myśląc o trzech słowach: Czekam, tęsknie, kocham.. Łzy po policzku płyną mi, Serce staje na chwile.. Nawet gdy się spóźnię, Nawet gdy zniknę I tak nic nie...

Jak uświadomiłem sobie że Cie Kocham Pamiętam Księżniczko wszystko jakby to było wczoraj. Poznałem Cię w sytuacji kiedy ty wyrażałaś zainteresowanie moim ”kolegą” z klasy . Już wtedy po raz pierwszy zobaczyłem twój piękny lecz nieśmiały uśmiech, nie był on skierowany do...

Kocham Cię Mija kolejna minuta nocy... Już dawno jest po północy... Powinnam już dawno spać... Rano znów muszę wstać... Nie usnę... Nie mogę... Ciągle myślę o Tobie... Aż sama zaszkodze sobie... Myśląc tak bez przerwy... Oszaleję do...

kocham takiego chłopaka kocham takiego chłopaka a ma na imie Krystian samsonik jest fajny i go bardzo kocham

zaklamane "kocham Cie" dzis powinien byc jeden z wazniejszych dni w moim pipeprzonym zyciu.... ale nie jest bo... bo mam... wszytko czego pragne?? rodzie?? przyjaciol?? ludzi bliskich mojemu sercu?? niee!! dla tego ze nie mam Ciebie albo zostawisz mnie w...

kochałam.. kocham Kochałam.. czy mam mysleć, że kochałam całkiem mi obcą osobę? Wydawało mi się że Cię znam, że wiesz ile mi pomogli moi przyjaciele, ile przeszłam i jak trudno mi teraz się pozbierać, jak wiele się dzieje.. Kocham.. nadal.. Znałam Cię z innej...

Odcinek 8:D Biegłam ile sił w nogach. Do parku nie było daleko, ale ostatnio nawet najmniejszy wysiłek sprawiał, że czułam się strasznie zmęczona. - Eva, co się stało? – spytała na dzień dobry przyjaciółka, widząc moje czerwone oczy i to jak szybko...

Kocham Cię Cóż to był za weekend mmm pomimo małej kłótni,było super,prawda kochanie??Skarbie już,za tobą tęsknie:(...a tu jeszcze tyle dni bez ciebie ... Kocham Cię najmocniej na świecie :*:*:* Jesteś dla mnie wszystkim... No musze ci...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów