.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
dlaczego kocham cie ‹› avatary ‹› dla dzieci ‹› find ‹› sloneczko ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› http ‹› dzie ‹› kocham ‹› oczy ‹› pain i ‹› bo kocham ‹› wierszyki na nk ‹› obrazki z ‹› dzien dobry na nk ‹› kocham cie ‹› zaj ‹› harry ‹› test ‹› sklep ‹› buziaki na NK ‹› k pop ‹› moje fotki ‹› linux ‹› rok ‹› opisy gg ‹› miley ‹› odpoczynek ‹› g-dragon ‹› wychowanie ‹› blog ‹› religia ‹› test szustoklasisty ‹› 27 urodziny ‹› OBRAZKI wF ‹› doda elektroda ‹› mamo ‹› super ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› OBRAZKI w-F ‹› hong ‹› nastolatki ‹› rock ‹› kobieta ‹› przyjaciele ‹› dla przyjaci ‹› rob ‹› key ‹› puder ‹› pytania ‹› USA ‹› zycie ‹› Orgazm ‹› wszystkiego ‹› znaki ‹› ciesz ‹› vampire ‹› pies ‹› kotki s ‹› miłośc ‹› dziewczyn ‹› jego dziewczyna ‹› sex ‹› Gaara i ja ‹› zima ‹› kamila ‹› marcina ‹› paulina ‹› gay ‹› michael ‹› lala ‹› wiersze z ‹› rihanna ‹› winx ‹› emanuel ‹› WEEKEND ‹› gitara ‹› site ‹› pisz ‹› test kl 6 ‹› wierszyki o ‹› Temari ‹› China Industry Internet Conference ‹› czytanie ‹› wierszyki miłosne ‹› Pozna ‹› Green day ‹› Sylwia ‹› cicho ‹› horror ‹› arka ‹› piret ‹› akatsuki ‹› g dragon ‹› luke ‹› hej ‹› Jebanie ‹› Ewa ‹› johnny ‹› usta ‹› trzy ‹› pizda ‹› tokio hotel ‹› Sexy video ‹› wiadomo ‹› MIOCI ‹› w-f wiersz ‹› konferencje ‹› sauna ‹› sex ‹› gaara ‹› nasza klasa pl ‹› WITAM ‹› konie ‹› humor ‹› samotno ‹› obrazy na nk ‹› tapety ‹› rozdział 1 ‹› 4 klasa ‹› Jaja ‹› wiersze o mnie ‹› cody ‹› wstA ‹› Ashley ‹› ren ‹› moje wiersze ‹› konoha high sy ‹› bill ‹› nienawi ‹› kocham cie bo ‹› klasa ‹› final ‹› jaka jestem ‹› dodatki ‹› mjchopak ‹› obrazki na NK ‹› Journey ‹› tapety- ‹› britney spears ‹› big ‹› Karola ‹› scrubs ‹› signup ‹› wampiry ‹› fashion ‹› smutne ‹› w-f wierszyk ‹› gothic ‹› moda ‹› host ‹› ron ‹› 3 klasa ‹› paucia ‹› marta ‹› Tokio hotel op ‹› pein ‹› skin ‹› teen ‹› klasa 4 ‹› nazwy na nk ‹› karen ‹› kalendarze ‹› zimno ‹› OBRAZKI wF ‹› formuła 1 ‹› 2 Min ‹› britney ‹› wikusia ‹› no perfect ‹› pomoc ‹› obrazki ‹› uroda ‹› opowiadania o Th ‹› ostry ‹› wakacje ‹› pozdrowienia ‹› image ‹› gry ‹› zdj ‹› teen ‹› britney ‹› nowa ‹› gut ‹› zielone ‹› buuu ‹› sukces ‹› megaman ‹› w-f wierszyk ‹› Baka ‹› historie na nk ‹› czterdziestolatki ‹› ork ‹› siostry ‹› goo ‹› zielone oczy ‹› najlepsza ‹› szablon ‹› czy mnie kochasz ‹› heechul

Wyszukaj na blogach

??? WiEmM ??? wiem co to radość wiem co to smutek znam odgłos kroków gdy znów powracasz wiem jak odróżnić kto człek, kto pajac wzrokiem spokojnym wodząc i chodząc po twarzach wiem jak rozpalić ogień namiętnosci bądź złości by płonął nie z...

D A L E K O jestem gdzieś... daleko myśle o czymś... pewnie robię coś... innego innego niż ja niż moje myśli skaczące po lustrach przeszłości po chwilach, w których jestem byłam, raczej byłam , jestem teraz jestem gdzieś tam - daleko,...

nic... Zegarek animowany

gg Wiadomość na bramka gadu-gadu

zegarek Zegarek

zegar Zegarek

zegarek Zegarek

Bramka gadu gadu(gg) Wiadomość na bramka gadu-gadu

zEgAr Zegarek animowany

Szablon i avki Dzisiaj mam dla was oczekiwany szablon z Serią Niefortunnych Zdarzeń oraz do tego avatary ... aha i jeszcze jedno POSZUKUJEMY NOWYCH REDAKTORÓW PORTALU RILA-LOYTER JEŻELI JEST KTOS ZAINTERESOWANY TO PROSZE ZOSTAWIC W KSIĘDZE GOŚCI 1 ZROBIONY...

Ocena bloga http://slonecko.blog4u.pl/ --> ocenia Szczypcia =D Pierwsze wrażenie: Dobre! W oczy rzuca się wielkie zdjęcie Christiny i muzyczka gra! Podoba mi się. Chociaż stronka troszkę długo się otwiera... 18/20 Avatar Ładny. Fajna ta kula i się kręci :) Ale za to kompletnie nie pasuje do...

wiadomości Wiadomości

NBP Wal.Kup.Sprz. Kursy walut

wyniki lotto Wyniki lotto

Dyska Siemka dzisiaj miałem dyske w szkole.Powiem wam szczerze tak się wyszalałem że aż mnie nóżki bolą kto mi wymasuje moje nogi.Dyske prowadzili spoko dj tacy jak:Dlugi Ciemny i Krzysio moji kumple ze szkoły potańczyłem sobie z moją laską i tak w...

...::Różne bajery::... Pierszy bajer to : LICZNIK MIŁÓSĆI Powinien się Wam spodobać ;) Drugi bajer to: BIORYTM Też niezły ;) Podaj datę swoich urodzin: Dzień:Miesišc:Rok: Dodatki na bloga Trzeci bajerek:...

................ Dodatki na bloga Dodatki na bloga

muza danzel Dodatki na bloga 3 wymiar Dodatki na bloga

kalendarzyk Dodatki na bloga

Wakacje Siemka długo oczekiwana notka właśnie sie pojawiła. Wkońcu już trwają wakacje i teraz jest czas miłości szaleństw i dalej niebede wymieniał. Jak wam się podboa mój szablon bo mi nawet nawet a tak w ogóle ten szablon jest związany z moją...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów