.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
filmy ‹› wierszyki ‹› o kumpeli ‹› wszystkiego ‹› kamila ‹› OBRAZKI w-F ‹› Data ‹› sama pisa ‹› cisza g ‹› wierszyk ‹› tapety ‹› fotki ‹› hinata ‹› marta ‹› ubezpieczenia ‹› opisy na ‹› cisza ‹› anty ‹› avatary na nk ‹› http ‹› one direction ‹› ble ‹› lily ‹› Sylwia ‹› love ‹› naruto ‹› imvu ‹› wiki ‹› Sakura ‹› buziaki ‹› EdWin ‹› rihanna ‹› g - dragon ‹› super ‹› hejka ‹› britney ‹› oczy ‹› bill ‹› jaka jestem ‹› big ‹› test kl 6 ‹› kredyty ‹› michael ‹› wiosna ‹› opowiadania ‹› hotel ‹› black ‹› sklep ‹› agnieszka ‹› klaudia p ‹› doda ‹› pick ‹› wierszyk o wf ‹› nasza klasa ‹› Polska ‹› moje fotki ‹› tom kaulitz ‹› ania z ‹› szablon ‹› hello kitty ‹› pies ‹› darmowe ‹› find ‹› WEEKEND ‹› wiersze na nk mnie ‹› czy mnie kochasz ‹› najlepsza przyjacika ‹› obrazy na nk ‹› USA ‹› bo kocham ‹› zdrowia ‹› mieszne ‹› demi ‹› linki ‹› autumn ‹› lee ‹› tesknie ‹› wiersz ‹› jaka jestem ‹› zielone ‹› 2 Min ‹› dla dziewczyny ‹› sami ‹› przytul ‹› ino ‹› Ja i sylwia ‹› sport ‹› psy ‹› myli ‹› konie ‹› wiersze o mnie ‹› marcin ‹› 3 klasa ‹› final ‹› in the blood ‹› dup ‹› przemyslenia ‹› teen ‹› gry ‹› o milosci ‹› dzie ‹› opisy na nk ‹› sex ‹› kocham cie ‹› chlopak ‹› wiara ‹› prace ‹› kocham ‹› tomek ‹› blog ‹› pamitnik ‹› poradnik ‹› wakacje ‹› Ewa ‹› czerwony ‹› anty pro ana ‹› dla dzieci ‹› angry birds ‹› rok ‹› one piece ‹› gay ‹› dupa ‹› 4 klasa ‹› obrazy ‹› dziewczyny ‹› null ‹› pomoc ‹› us5 ‹› znaki ‹› kocham cie bo ‹› Hilton ‹› opowiadania o Th ‹› fashion ‹› jane ‹› trzy ‹› star ‹› harry potter ‹› istnieje ‹› liber ‹› opowiadanie o ‹› Biel ‹› jarek ‹› test ‹› pytania ‹› Manchester ‹› koty ‹› dr house ‹› sprawdzian ‹› Sterling ‹› OBRAZKI wF ‹› anime ‹› ania ‹› g- dragon ‹› Taylor ‹› stopy ‹› śmieszne filmy ‹› wodzie ‹› Taylor lautner ‹› Pozna ‹› opowie ‹› wczasy ‹› dla przyjaci ‹› la fee ‹› grupy ‹› gry komputerowe ‹› fajny ‹› dziewczyna ‹› najlepsza ‹› ciekawe ‹› slash ‹› key ‹› joanna ‹› moda ‹› kinia ‹› piersi ‹› pati ‹› dziewczyn ‹› opowiadanie ‹› magda ‹› czytanie ‹› relaks ‹› mokra ‹› host ‹› Ciut ‹› moja muzyka ‹› bill kaulitz ‹› WITAM ‹› demon ‹› Holiday ‹› register ‹› tokio ‹› girl ‹› nauczycielka ‹› przepraszam ‹› szablony ‹› dzien ‹› peni ‹› code ‹› moje sekrety ‹› pro

Wyszukaj na blogach

Przedstawienie postaci Na początek zacznę od naszego przedstawienia, a raczej od przedstawienia postaci, które pojawią się w moich opisach. My, czyli słynna czwórka (bohaterki pierwszoplanowe) Justyna(ja)- zawsze cicha, nazywana czasami kujonkom w zasadzie nawet...

WITAM!!!!! :Postanowiłam założyć ten blok ponieważ od dłuższego czasu interesuje się,muzyką MICHAELA JACKSONA.Blog założony jest dla wszystkich osób kochających,lub(lubiących)jego muzykę tak jak ja.Ale również dla tych,którzy poznają jego historie i osobę...

1 nota. Hej! Jestem Sylwia. Mam już jednego bloga:

27.11.2008 Temat:Fajni chłopcy W szkole w barlinku miałam a nawet mam chłopaka o imieniu Karol,tutaj w szkole mam na oku 2 chłopaków,jeden ma na imię Kuba a drugi Hubert.Dzisiaj Chubert mnie zaczepiał,tak sobie pomyślałam że mu oddam na kółku...

Siemka!! Jestem Sylwia, a to mój nowyblogasek o Rihannie. Nie wiem co jeszcze napisać  ...Oczywiście komentujcie, piszcie a ja odwdzięczę się tym samym.

Pechowy wf...     Ostatnio na naszej lekcji wf(dziewczyn z mojej klasy)mamy pecha. No nie ja, ale moje koleżanki. Roxi-ma palce w gipsie, Sylwia kciuka, Oli pękła żyła na dłoni(mi z dłoni krew leciała). A Bianka, Bianka dostała od kolegi...

Powrót         I wycieczka minęła :( Ale było fajnie ( pomijając to ze przeszliśmy ok. 38 kilometrów na nogach) ale co to by była za wycieczka gdyby nikogo nogi nie  bolały. Przynajmniej mamy jakies wspomnienia....

o mnie... Mam na imie Weronika mowia na mnie Wercia,Wera jak kto chce.                   Moje przyjaciółki to : -Józefinka:* -Olcia:*(obecnie sie...

FEEEERIE!!!!!!!!! Dziś kujawsko-pomorskie zaczyna ferie :D Oczywiście, jak przy każdej okazji mieliśmy dwie pierwsze piątkowe lekcje- fizykę i matmę :/ Na fizyce prawie zasnęłam, co chwilę tylko pytałam sie Pani Profesor, która godzina, bo ze ściany chyba ktoś...

Pierwsze zdjęcie z urodzin Marty    od lewej: Martyna Sylwia Ja (Basia)  Kuba i Zuzia

Mój nowy blog. Piszę tu swojego pierwszego bloga na blogasek.pl. Widzę że fajnie jest na tej stronie więc wchodzcie na bloga mojego by szczególnie oglądać fotki. Czekam... a teraz pozdro dla koleżanek i kolegów: Colca Gosia Grzybcio Kazia Aniulka Gosia...

,,Tylko Miłośc,, POLSAT ZAPRASZA :) "Tylko miłość" to nowy serial, w którym zobaczymy Małgorzatę Kożuchowską i Urszulę Grabowską oraz Bartka Świderskiego. Głównym tematem scenariusza jest rywalizacja dwóch kobiet o serce jednego mężczyzny. Pociągająca...

Adopja 1 Witamy w biurze adopcyjnym! A oto nasze dzieci: IMIĘ: NATASZA NAZWISKO: NICOLAS WIEK: 18 LAT CHARAKTER: MIŁA, SYMPATYCZNA, UCZYNNA LUBI: TAŃCZYĆ, ŚPIEWAĆ, POKAZY MODY NIE LUBI: lUDZI, KTÓRZY SA WOBEC NIEJ NIE SZCZERZY URODZINY: 12...

Dom Sylwi IMIĘ: SYLWIA NAZWISKO: DOMINGUEZ WIEK: 17 LAT CHARAKTER: MIŁA LUBI: MODNE CIUSZKI NIE LUBI: CZARNEGO KOLORU URODZINY: 20 PAŻDZIERNIKA MA NA SWOIM KONCIE: 2.000 $ RODZIC: MiMi PRACA: *** ZADANIA DOMOWE: *** SZKOŁA: KLASA II "B"...

SZKOŁA PONADGIMNAZJALNA Drogi uczniu! "Witamy Cię w naszej szkole! Nasze zajęćia trwają od 8:00 do 12:00. Jest tylko 6 przedmiotów szkolnych. !" A oto przedmiot i ich nauczyciele: Matematyka - Helena Moniuszko J. polski - Karolina Gola J. angielski - ...

Mała zmiana ... Postanowiłam zmienic wystrój bloga nie bedzie juz on o P>C>D bo teraz nie mam czasu zabardzo pisac a jak cos juz napisze to nie o tym zespole Ostatnio duzo się nie  dzieje w moim zyciu... Czas tak szybko mija niedługo Mikołaj i...

Dżem dobry lol2 Hejka ! Juz niedlugo ferie lol a przed feriami dyska walentynkowa ;];];];];];] Ale jesczez trzeba oceny poprawic ;/;/;/ Nie sa takie zle prawie same 5 ;];]Dzis mialam lekcje do 11,20 Jutro na wf idziemy karmic łabedzie ;pDzis mialam angielski...

Tak cholernie smutno.... ;(;(;(;(;(;(;( I stało się....Jestem z kumplem,któremu cały czas dawałam kosza....A tamten??Dalej o Nim myślę bo jak mam zapomniec o czymś co mogło trwac dalej...Powoli zapominam...Mój chłopak ma do mnie wiele cierpliwości bo sama nie wiem czy umiałabym tak...

First not:) Cześć! To moja 1 notka na serwisie www.blogasek.pl. Zazwyczaj miałam dużo blogów, ale wszytskie na Onecie. Pzdr. for Karola i Sylwia=) Bedę pisała tego bloga o mnie i o US5... Uwielbiam ich:D Jestem bloggerką od niecałych 2 lat. Więc znam...

bez tytułu Familia.xDD__ siss. - karolinka. brat - pawełek. ` siss - izunia. mężuśś - maciuś.- kochanek. - miruś. narzeczony kochanek - łukaszek.` szwagierka - sylwia. bratowa - wiola.- pies -  kasiunia. - kot - .? chętny ?` szczur - ?.` drugi...

strony:1 2 ..7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów