.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
Przezroczysta ‹› jego dziewczyna ‹› no perfect ‹› lily ‹› gitara ‹› ubezpieczenia ‹› kasia ‹› czcionki na nk ‹› baga ‹› dzie ‹› Song ‹› hej ‹› po pierwsze ‹› wierszyk o w-f ie ‹› Dobranoc ‹› maine ‹› pati ‹› zdj ‹› one piece ‹› jonghyun ‹› 2005 ‹› dragonball ‹› big ‹› wiersze na nk o mnie ‹› http ‹› paulina ‹› skin ‹› justin bieber ‹› ola 14 ‹› teen ‹› dlaczego kocham cie ‹› pytania ‹› g dragon ‹› image ‹› strasznie ‹› Ashley ‹› czytanie ‹› luke ‹› przytul mocno ‹› sex ‹› kocham ‹› zimno ‹› ichigo ‹› bill ‹› gify ‹› wakacje ‹› sami ‹› star ‹› jesie ‹› Data ‹› opowiadania ‹› Anulka ‹› beyblade ‹› kari ‹› szablon ‹› goo ‹› rok ‹› Polska ‹› linki ‹› demon ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› rinnegan ‹› marta ‹› życzenia urodzinowe ‹› opowiadania o Th ‹› klasa 4 ‹› tusk ‹› maluje ‹› najlepsze ‹› dla dziewczyny ‹› wiersz ‹› ciesz ‹› dziewczyn ‹› buziaki na NK ‹› drewno ‹› MIOCI ‹› pokemon ‹› gwiazdy ‹› agnieszka ‹› punk ‹› Green day ‹› pracuje ‹› komiks ‹› find ‹› ble ‹› dzien dobry na nk ‹› JR REN ‹› myli ‹› wolny ‹› robert ‹› final ‹› nieszcześliwa miłość ‹› miley ‹› g-dragon ‹› przyrody ‹› opisy na ‹› Chase ‹› aston ‹› zyczenia ‹› blog ‹› klaudia ‹› muzyka ‹› wszystkiego ‹› blogasek ‹› wyznanie ‹› kumpela ‹› lol ‹› OBRAZKI w-F ‹› polityka ‹› buziaki ‹› dodatki ‹› kamil ss ‹› sport ‹› dla dzieci ‹› kocham cie ‹› historie na nk z hp ‹› zaj ‹› sweet ‹› wiersze na nk o mnie ‹› rok po ‹› zaj ‹› pain i ‹› wiersz o mi ‹› ron ‹› Holiday 1 ‹› 2 Min ‹› g- dragon ‹› Hilton ‹› gry ‹› odkrywamy tajemnice życia ‹› seksowne ‹› kocham ci ‹› Kakashi ‹› peni ‹› madzia ‹› policja ‹› ksi ‹› rock ‹› WITAM ‹› Sarai ‹› test kl 6 ‹› britney ‹› ola ‹› jaka jestem ‹› doda ‹› konie ‹› o jesieni ‹› kurofai ‹› nasza klasa 6b ‹› serduszka ‹› jaka jestem ‹› joanna ka ‹› USA ‹› WEEKEND ‹› moda ‹› forever ‹› ciekawe ‹› zmierzchu ‹› pamitnik ‹› pamietnik ‹› stopy ‹› przepraszam ‹› kamila ‹› rukia ‹› hinata ‹› hello kitty ‹› chlopaki ‹› Sakura ‹› aga ‹› gay ‹› kotki ‹› magda ‹› fotki ‹› samotno ‹› ania ‹› obrazki na NK ‹› RYSUNKI na nk ‹› urodziny ‹› vampire ‹› wiki ‹› opowie ‹› mama ‹› nasza klasa ‹› ball ‹› ania z ‹› joe ‹› przepisy ‹› onew ‹› przyja ‹› test ‹› dziewczyna ‹› filmy ‹› obrazeczki ‹› OBRAZKI wF ‹› byakuya ‹› jaka ‹› tokio hotel ‹› Nick ‹› moje fotki ‹› noclegi

Wyszukaj na blogach

dla ciebie Nie pozwól abym cię zwiódł Niech nie zwiedzie cię moja twarz. Noszę bowiem tysiąc masek - masek, których boję się zdjąć, a żadna z nich nie jest mną. Udawanie jest sztuką, która stała się moją drugą naturą. Ale ty nie daj się...

Rozdział III. Przepowiednia Hej. Narazie idziemy nieźle z komentarzami, a wprost super. Ale może być jeszcze lepiej :) Dziś długa notka, gdyż rozdział nie będzie podzielony na części i tak jakoś mi się napisało. Potrzymam was trochę w niepewności, bo nowy rozdział...

NOWinkii źródło: us5poland.prv.pl Jak wiecie chłopcy z US5 przebywają teraz w Japonii. Promują swój najnowszy album. Niestety pogoda im nie dopisuje. Przez Japonię przeszedł wczoraj ogromny wiatr wywołujący liczne wypadki i powodzie. Teraz naszczęście...

Na zawsze już obudze się nie zasne więcej nigdy. Czas mnie zmienił. Wiara w miłość mi obrzydła. Sama na ziemi przykre? Ale muszę przyznać, czas mnie zmienił w jednej chwili. Podciął skrzydła. Kradnąc jutro przekuł serce niczym igła. Wiem, rozumiem, kocham proszę dumnie wracaj, tesknię,...

Twarz poplamiona atramentem Notka krótka. Czemu? Bo postanowiłam, że nie będę się rozpisywać na nie wiadomo ile, wiedząc, że większość z was i tak tego wszystkiego nie czyta. Wniosek? Ja nie będę się musiała męczyć i zadręczać. Szablon nowy. Tak.. znowu potrzebowałam...

Best Female Artist / American Music Awards / Avril i Deryck na zakupach... Hey Jak widac ten blog będzie o Avril Lavigne xD Chcialam założyc bloga o TH ale potem zmienilam zdanie :)) Bo jest już jeden super blog o TH (no może nie jeden :P) i tam czesto wchodze xD Wiec ja robie o Avril i myśle że ten blog bedzie sławny...

Pure boredom ^^ Napisałem niecałe pół godziny temu jedną notkę, ale tak mnie naszło z czystej nudy na nową xD Popiszę tu trochę o swoich zainteresowaniach xD No więc kocham muzykę, rowery, Japonię, japońskie samochody, oraz japońską maskotkę telewizyjną ^^....

Rozdział V "Nie raz czuł jak na jej widok w sercu uderzał mu skrzydłami motyl" myśli D. Da'bruzzio Niestety... Ten odcinek w ogóle mi się nie podoba... Wydaje mi się, że nie jest nawet w połowie taki jak poprzednie......

Na scenie życia... Pewnego dnia samotny żeglarz dopłynął do nieznanej wyspy. Na pierwszy rzut oka miała sporą powierzchnię. Dziwne... nie mógł jej znaleźć na mapie. Wyspa nie była bezludna. Okazało się, że ma wielu mieszkańców. Ludzie, sprawiający wrażenie...

Miłośc jest złudzeniem - Wierzysz w miłość? - Nie. - Nie? - Nie. - Dlaczego? - Miłość jest złudzeniem, zaślepia ludzi. Po chwili dziewczyny umilkły. Ich oczy skierowane były w tą samą stronę, ku wejściu na plażę. Stał tam tak zniewalająco przystojny mężczyzna, w...

Miłośc jest złudzeniem - Wierzysz w miłość? - Nie. - Nie? - Nie. - Dlaczego? - Miłość jest złudzeniem, zaślepia ludzi. Po chwili dziewczyny umilkły. Ich oczy skierowane były w tą samą stronę, ku wejściu na plażę. Stał tam tak zniewalająco przystojny mężczyzna, w...

W końcu pogoda dopisuje - dwa dni jazdy ;D Ha! W końcu pogoda dopisuje (aż od wczoraj). Wczoraj wsiadłam, dziś też - i z dziś mam nawet troszkę zdjęć! Co mogę powiedziec o tych dwóch dniach? Niezbyt ciężka praca, dużo ćwiczeń na rozluźnienie i ogólnie jazda potraktowana raczej jako...

Rozdział X 25 sierpnia 2005 r. Moje życie to bajka. Wszystko jest tak cudowne, że nie wierze, że to prawda, a najcudowniejszy jest Krzyś! Chciałabym, żeby te wakacje trwały wiecznie, żebyśmy już na zawsze mogli zostać razem nad tym pięknym jeziorem, gdzie...

10 Następnego ranka Harry wstał wcześnie, leżąc owinięty śpiworem na podłodze salonu. W szczelinie pomiędzy ciężkimi zasłonami widoczne było niebo, o kolorze czystego, niebieskiego atramentu, położonego gdzieś pomiędzy nocą a świtem. Panowała...

Bezdomny ? Nie pamiętam już czy pisałem o pewnym bezdomnym, którego znam. Teraz z ciekawości wszedłem na jego bloga i okazało się, że nie jest już bezdomny, a nawet kupił sobie samochód - BMW ! Widzę, też, że dodał co nieco...hehehehe trochę zdjęćzdjęć z...

Wierzyłem tak -Jeden osiem L Kiedyś zapomniał o nas Bóg-niedopatrzenie minął rok minął tak dziś już nic nie zmienię kiedyś Ty kiedyś ja jedna całość, jeden świat w jeden oddech cisza zamieniała nasze dwa nagle czas zatrzymał się by los mógł nam ukraść wieczność...

Fanakcja W związku z tym, że ostatnio w internecie mogliśmy czytać niepokojące wiadomości o Vincencie dotyczące tego, że chłopak nie jest akceptowany przez fanów i zamierza odejść z US5, postanowiłyśmy zrobić akcję, aby pokazać mu, że tutaj, w Polsce ma...

Fanakcja W związku z tym, że ostatnio w internecie mogliśmy czytać niepokojące wiadomości o Vincencie dotyczące tego, że chłopak nie jest akceptowany przez fanów i zamierza odejść z US5, postanowiłyśmy zrobić akcję, aby pokazać mu, że tutaj, w Polsce ma...

Pluszak. Aaaaa!!! Nie mam za bardzo jak pisać. Mam na całym biurku watę! No co?!? Tak, dobrze przeczytaliście, watę! Dlaczemu? A to dlatemu bo misia robię. Już drugiego. Jeden skończony, chodź nie zupełnie bo mu kokardek brakuje przy uszach. Bo se głupia...

...what? Kiedyś zapomniał o nas Bóg-niedopatrzenie. Minął rok, minął tak. Dziś już nic nie zmienię, kiedyś Ty kiedyś ja, jedna całość, jeden świat. W jeden oddech cisza zamieniała nasze dwa, nagle czas zatrzymał się by los mógł nam...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów