.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
big ‹› Jaja ‹› opowiadania ‹› girl ‹› wstA ‹› hermiona ‹› sport ‹› test dla klasy 4 ‹› http ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› rok po ‹› nastolatki ‹› dlaczego kocham cie ‹› jessica ‹› chad ‹› na dobranoc ‹› wakacje ‹› pomoc ‹› dzie ‹› kasia wilk ‹› find ‹› zdrowia ‹› rower ‹› kocham ‹› sama pisa ‹› britney ‹› stopy ‹› super ‹› host ‹› wierszyk ‹› Data ‹› Polska ‹› przyroda kl 4 ‹› tokio ‹› romantyczne ‹› psy ‹› czerwony ‹› strasznie ‹› site ‹› wiersze na nk ‹› Song ‹› dziewczyna ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› hotel 54 ‹› moje wiersze ‹› 4 klasa ‹› Przerodzenie ‹› test kl 6 ‹› fashion ‹› rozdzia ‹› hp yaoi ‹› oczy ‹› myli ‹› wiki ‹› przyjaźń ‹› przepraszam ‹› lol ‹› dziewczyny ‹› rok ‹› chuj ‹› OBRAZKI wF ‹› czy mnie kochasz ‹› sex ‹› dzien ‹› usta ‹› no perfect ‹› zwyk ‹› sue ‹› duchy ‹› Tokio hotel op ‹› Alexa ‹› 2 Min ‹› black ‹› pieski ‹› OBRAZKI wF ‹› tenten ‹› WITAM ‹› doda ‹› bleach ‹› zaj ‹› Neji ‹› OBRAZKI w-F ‹› pracuje ‹› prof ‹› blog ‹› ola ‹› obrazy na nk ‹› hannah montana ‹› tajemnice życia kl 4 ‹› wilki ‹› harry potter ‹› my diary ‹› liber ‹› anna ‹› harry ‹› opowiadanie ‹› Uchiha ‹› ino ‹› anty ‹› nasza klasa ‹› muzyka ‹› kocham ci ‹› Pozna ‹› pytania ‹› najlepsza ‹› opisy na ‹› test ‹› love ‹› ninjago ‹› o jesieni ‹› FT Island ‹› tapety ‹› tom ‹› sami ‹› dentysta ‹› klasa ‹› jaka jestem ‹› wiadomo ‹› kalendarz ‹› blogasek ‹› paulina ‹› wolny ‹› in the blood ‹› Journey ‹› Sy7wusi4 ‹› naruto sk ‹› szatan ‹› dla dziewczyny ‹› harry potter ‹› tokio hotel ‹› pati ‹› image ‹› czytanie ‹› historie ‹› życie ‹› religia ‹› cicho ‹› przyja ‹› opisy na nk ‹› to tylko seks ‹› camp ‹› ksi ‹› pisz ‹› hobby ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› szablony ‹› ryba ‹› Taylor ‹› blogi ‹› rihanna ‹› star ‹› hej ‹› cisza ‹› żal ‹› fairy ‹› ola 14 ‹› opowiadania o Th ‹› sophie ‹› co o mnie sondzisz ‹› sklep ‹› dodaelektroda ‹› sexy ‹› czcionki na nk ‹› gut ‹› fajny ‹› kocham cie ‹› jaka ‹› pick ‹› ren ‹› one piece ‹› Bokserki ‹› kinia ‹› znaki ‹› opisy ‹› moda ‹› Ja i sylwia ‹› hinata i naruto ‹› USA ‹› wiersze ‹› jestem emo ‹› tokio hotel ‹› Dobranoc ‹› Lady ‹› link ‹› gry ‹› ciekawe ‹› mma ‹› cichutko ‹› harry ‹› o Hinata ‹› ork ‹› hentai pl ‹› zimno ‹› klasa4 ‹› kocham cie bo ‹› obrazki z ‹› imiona ‹› przyroda klasa 4 ‹› michael ‹› orlando

Wyszukaj na blogach

Rozdział XI część III Po dwóch godzinach przyjemnego, słodkiego snu, Anathlon musiał przejąć wartę. Z niechęcią wstał z zagrzanego już łóżka i zwlókł się na dół za Santorem. Driadon zatrzymał się przed wejściem do baru i zwrócił się do nieco zaspanego elfa: - Nikt...

Rozdział XI część IV W tej chwili dopiero skupili się na dźwiękach dochodzących z ulicy. Klap, klap, klap, klap. Powolny odgłos końskich kopyt obitych w stalowe podkowy uderzających o brukowaną ulicę zdawał się być coraz bliższy. Santor przestał oddychać, a chłopiec...

Rozdział XI część V Godzinę lub dwie później wciąż siedział w tym samym miejscu i wpatrywał się w gwiazdy. Jego pobratymcy wierzyli, że wszyscy ich przodkowie patrzą na nich z góry. Żyją, gdzieś tam i pomagają im w trudnych chwilach. Każda z tych migoczących...

Rozdział XI część VIII Kilka godzin później skończyli zbierać zapasy. Tłum ponownie zebrał się na targowisku i na ulicach miasta. Było już prawie południe, gdy uporali się z nowymi bagażami. Anathlon stał zamyślony przy wyjściu z targu i czekał na Santora, który...

Rozdział IX Kakasi kazał Ino ćwiczyć kontrolę chackry, Naruto i Hinata ćwiczyli różne jutsu, Sasuke i Sakura dalej nie potrafili znaleźć sobie miejsca, a Neji i Sheena siedzieli i rozmawiali - Szkoda, że już nie ma gwiazd na niebie – pow. Neji patrząc...

Do Londynu!! Laura zerwała się z łóżka, gdy tylko usłyszała budzik. Była dopiero trzecia nad ranem, ale musiała wstać. To już dziś miała pojechać na jej wymarzoną wycieczkę do Londynu. Tyle na to czekała i w końcu jej marzenie się spełniło. Tej nocy...

Biała róża Wszedł do uniwersyteckiej biblioteki by poszukać jakiejś potrzebnej mu na wykłady naukowej literatury. Nie bardzo można było coś znaleźć, muszę poszukać innej biblioteki pomyślał. Szedł pomiędzy regałami kierując się do wyjścia. Nagle stanął jak...

Rozdział 21 http://sexy-bloody-lips.blog.onet.pl - blogas erotyczny mój i Marty ;) Mineły dwa tygodnie.Przez te dwa tygodnie zrozumiałam ,że miłość to wspaniałe uczucie lecz nie zawsze pozostaje ono tak piękne jak my chcemy. Tej nocy siedziałam z...

Rozdział 9: Gdzie ja jestem?!?! Była Sobota, co dziwne wstałem dosyć wcześnie. Poszłem na Ramen był tam już Naruto. Dziwnie sie zachowywał. Powiedziałem do niego: - Cześć Naruto. On nic nie odpowiedział pomyślałem że sie zamyślił. Podeszłem do niego nagle on wstał i wyszedł....

Rozdział II Willa była położona na skraju lasu, morza Irlandzkiego i zatoki Cardigan. Leżała pięć kilometrów od miasta Tywyn oraz czterdzieści kilometrów od Abermaw. Posiadłość była wielka, pośrodku stał wielki dom a na około tego było mnóstwo ogrodów. W...

Rozdział VIII Czy to już dzień? Chyba niemożliwe... Pomyślała Dorota. Ledwo co wczoraj zasnęła, a już obudził ją radosny śpiewa ptaków za oknem oraz przebijające się promienie słońca. Dziewczyna wstała i spojrzała na Hawanę, ta jeszcze spała więc poszła po...

****************-------------14 część---------------**************** Hallo leute!!!:))Na poczatku to norrrrrmalnie wszystkim wszystkim wszystkim za komenty dzięęęęki;******** 60 Komów-no po prostu jesteście nie do pobicia-ahhhh..Buzioole dla komciających. No:) A ja teraz daję noteczkę:D I wreszcie koniec roku!!!22...

ruiner Podpierała się ręką, by czasem głowa nie opadła bezwładnie. Starała się zapanować nad powiekami, ale one były silniejsze i zamykały się niemiłosiernie. Chłopak, siedzący obok niej parsknął śmiechem, widząc jej stan. Ona jedynie uśmiechnęła się do...

Rozdział 9 Sadrazam ocknął się... Poczuł jak krew spływa mu powoli po twarzy, dotknął delikatnie drżącymi palcami czoła, miał dość sporą ranę. Ból głowy doprowadzał go do szału. Wstał i zaczął się rozglądać po pomieszczeniu w którym sie znajdował. Był w...

Rozdział II Spotkanie Głuchy szum w telefonie-to Harry słyszał.Nie wiedział co powiedzieć.Zatkało go.Zamurowało.Zniszczyło od środka...Wszyscy siedzieli w milczeniu do póki Hermiona niezapytała: -Harry,dorze się czujesz? Harry popatrzył na nią zdziwiony.Jak mógł...

happiness in slavery Uniósł swoją dłoń i starł brązową czekoladę z jej prawego kącika ust. Uśmiechnęła się i przymknęła oczy. -Nie umiesz jeść. - skomentował, wyrzucając papierek od batonu za siebie. -Śmiecisz. - odgryzła się. -Jestem zadowolony z twoich...

Część druga... Wbiegła w sam środek złączonej grupy. Serce jej mocno waliło. Wszyscy się zatrzymali i spojrzeli na nią wyczekująco. - Boże tam coś było! Jakiś duch! On...on...on zniknął! Ten dom jest chory! – Karolina podniosła ton. Wszyscy jak na...

To piękne poczuć nagle miętę Notka romantyczna, bo romantyczna. Tak mi się zamaniło, a jak ktoś nie lubi, niech nie czyta. Wielka i mi strata. A myślę, że większość woli miłosne wątki niż jakieś tam cholera makabry. Założyłam nowego bloga, na którego serdecznie zapraszam :D...

,,Ścigane przez zombie'' Amy siedziala w swoim pokoju i czytalaksiążkę. Nagle, zgaslo światło... "To pewno przez tę burzę, pomyślała".Po chwili jej ojciec przyniosł zapaloną świecę i powiedział: -Kochanie, przyszla twoja koleżanka, Kate. -Topowiedz jej żeby...

__zagubieni w Miłości__ Pierwszy raz zobaczyłem ich w tramwaju. Wsiedli do środka i tak jak wiele innych par, zajęli wspólne miejsce. Ona usiadła na jego kolanach, on objął ją ręką. Rozmawiali ze sobą, śmiali się i całowali. A może raczej, składali delikatne pocałunki...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów