.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
jestem emo ‹› jestem debilka ‹› oczy ‹› Neji ‹› love ‹› wiki ‹› 2 Min ‹› avatary na nk ‹› Sylwia ‹› hong ‹› dlaczego kocham cie ‹› ginny ‹› anna i yoh ‹› http ‹› image ‹› doda ‹› Sakura ‹› zielone ‹› po pierwsze ‹› tokio ‹› kinia ‹› linki ‹› wierszyki ‹› wiosna ‹› pain ‹› miley ‹› pro ‹› ania z ‹› avatar ‹› opisy na ‹› wiersze na nk ‹› sex ‹› najlepsze ‹› Polska ‹› dodatki ‹› black ‹› britney ‹› chuj ‹› cicho ‹› sama pisa ‹› grupy ‹› piersi ‹› big ‹› pisz ‹› mokra ‹› misie ‹› ciekawe ‹› dziewczyny ‹› k pop ‹› Tokio hotel op ‹› kai ‹› blogi ‹› cisza ‹› site ‹› tapety- ‹› grabaz ‹› gwiazdy ‹› anime ‹› final ‹› FT Island ‹› zaj ‹› kisame x ‹› find ‹› ZDJECIA ‹› mamo ‹› fashion ‹› sexy ‹› mieszne ‹› nazwy ‹› dr house ‹› trzy ‹› jessica ‹› jaka ‹› ola 14 ‹› ola ‹› dzie dobry na nk ‹› sukces ‹› opisy na gg ‹› buziaki na NK ‹› len ‹› OBRAZKI w-F ‹› kamila ‹› strasznie ‹› zajebisty ‹› anna ‹› hokage ‹› moje fotki ‹› aktywne ‹› nauka ‹› star ‹› OBRAZKI wF ‹› kupa ‹› Sterling ‹› humor ‹› peach girl ‹› WITAM ‹› no perfect ‹› huj ‹› zdrowia ‹› Dobranoc ‹› opowiadanie ‹› oliver ‹› sex pl ‹› Love is so bad ‹› big tits ‹› wiersze o mnie ‹› Hejcia ‹› moje filozofie ‹› hejka ‹› pamietnik ‹› zdj ‹› sakura i sasuke ‹› Holiday ‹› agnieszka ‹› WEEKEND ‹› jego dziewczyna ‹› kocham cie bo ‹› pami ‹› przepraszam ‹› wszystkiego ‹› jaka jestem ‹› ichigo ‹› blog ‹› opisy ‹› japonia ‹› odchudzanie ‹› temari ‹› pokemon ‹› moje cycki ‹› usta ‹› 27 urodziny ‹› znaki ‹› kobieta ‹› rihanna ‹› przeprowadzki ‹› zyczenia ‹› milosc ‹› romantyczne ‹› trampki ‹› ruda ‹› muzyka ‹› ania ‹› komiksy ‹› 4 klasa ‹› ino ‹› skin ‹› zielone oczy ‹› the gazette ‹› skate ‹› rok po ‹› raven ‹› smutna ‹› przytul mocno ‹› pistolet na kulki ‹› pein ‹› opowiadanie o ‹› obrazki z ‹› obrazki no dyplomy ‹› obrazki ‹› nowa hinata ‹› naruto i sakura ‹› lily james i harry ‹› lily i james ‹› kuroshitsuji ‹› historyjki ‹› dylan sprouse jego 0 ‹› dorota ‹› dla kolezanek ‹› cipeczka ‹› cascada ‹› britney spears ‹› black veil brides ‹› bill kaulitz ‹› beznadziejne ‹› bart ‹› avki ‹› animacje ‹› angry ‹› Shikamaru Temari ‹› Shikamaru ‹› Kiba i Hinata ‹› Journey ‹› Hikaru x Kaoru ‹› Big Bang ‹› harry ‹› istnieje ‹› 4klasa ‹› la fee ‹› dla przyjaci ‹› sport ‹› joe ‹› cinema ‹› dla przyjaci ‹› darmowe ‹› sakura sasuke ‹› onew ‹› itachi i sakura ‹› Three Cats Christmas Escape 3 ‹› Temari ‹› Rukia x

Wyszukaj na blogach

To ZnÓw Ja:P Hej:*   Tu Czarna   Maniuta nie wpisała bo czasu nie miała ale spoxio po to sie ma qumpele żeby tłumaczyły się za nie:P Zamieszczam moja fotensję (szkoda tylko że z quzynkami)   Ciemny PokójSiedzę w ciemnym pokoju sama......

Konkurs a jutro moje urodzinki Cześć ... Jakoś nie miałam okazji na napisanie notki, ale jakoś udało mi się ten czas znaleść. Wczoraj miałam egzamin z taekwondo. Było ciężko. Przyjechał trener z Poznania wraz z swoją żona i dzieckiem. To on nas egzaminował. tak nas zmęczył,...

Hejcia! Hejcia! Witam na moim blogasku!:)  Będę na nim zamieszczać różne obrazki, wierszyki itp. Mam nadzieję, że mój blogasek przypadnie wam do gustu... Nie będę kłamać nie umiem i nie lubię pisać pierwszych notek:/ Dam wam kilka fotosów!=D...

oczka:P Oczkakończe:(:(ale jutro napiszę novą noteczkę i napewno bądą fotki może kawały,wierszykiitp a teraz z wami się żegnam pa

oczka:P Oczkakończe:(:(ale jutro napiszę novą noteczkę i napewno bądą fotki może kawały,wierszykiitp a teraz z wami się żegnam pa

Wierszyki:)   Kochaća lubić to wielka różnica Serce i dusze zachwyca Lubić można każdego Akochać tylko Jednego... Ja tu Ty tam Ja cię w serc zawsze mam Jeden Bóg tylko wie Jak ja bardzo Kocham Cię... Chcę ciągle marzyć Chce ciągle...

T:mo....i takie tam:D Boshe mam fiołeczka na punkcie T:mo z Nevada Tan! jejciu jaki on jest sweet:*a jak on wygląda ahhh.....cud miód i orzeszki:D hehe...hmm...co by Wam tu napisać <myśli><a przynajmniej próbuje mysleć:D> dam Wam jakieś fajniuchne...

siemka ten blog poswiece mnie...:P...i moim wspomnieniom...:) ten blog bedzie zawieral rozne wierszyki...itp...

Wierszyki ;) Nie wiem o co nam poszło,o jakąś błachą rzecz...Ja powiedziałam "żegnaj"Ty powiedziałeś "cześć"Odeszłam z lekkim uśmiechem, lecz w oczach miałam łzy...Bo wiem, że w mym sercuna zawsze będziesz TY ... Gdy byliśmy blisko siebiePopatrzyłam...

Wstęp   Dzień radosny zaświtałW złotej zorzy iskiercePrzyjmij więc w podarunkuWalentynkowe serce! Dwie róże w wazonie są stołu ozdobą,A Ust jest rozmową między mną a Tobą.Więc dla dalszej miłej naszej znajomościWysyłam w Walentynki ten symbol...

Szkoła :( Wiecie że ja przed pierwszym dniem szkoły czuje taki strach, i wogule sie boje (niewiem czego ale tak boje). Mam nadzieje że przeczytaliście ten tekst o tej dziewczynie i chłopaku :(smutne:(, napisze wam jakieś wierszyki miłosne :) POZDRAWIANKA :))

iky9 fajne wiersze znalazłam w googlach napisałam tak wierszyki do bloga i nacisnełam to piersze zapraszam wszystkich na tą strone w googlah wierszyki do bloga cześć zaraz...          

wierszyki famietaj, że wielka miłość i wielki sukces wymagają wielkiego ryzyka..   pamiętaj że każdy napotykany człowiek czegoś się boi, coś kocha i coś stracił..   kto kocha sercem, ten cierpi duszą..

wierszyki  hehe :D wiersz... ptaszki wesoło śpiwają świat do życia się budzi a moje słonko ze wstawaniem marudzi otwóż oczka swe kochanie cas najwyszszy na śniadanie...      dzień doberek na ronderak tyś mój pyszny kartofelek :;...

Wiersze i obrazki :)) siemka ;* dzisiaj nie bede nic pisala o moim zyciu.bo jakos nie mam ochoty :)) chora jestem i nie wiem czy jutro ide do szkoły :)) w kraKoWIE byłOO super :DD okupiłam się jak zawsze na zakupkach :)) dobra teraz obrazki i wiersze... i ploose...

wierszyki Jestem jak kwiat ........ Tak łatwo mnie zranić. Jestem jak motyl ........ Tak trudno mnie złapać. Jestem jak nadzieja ........ Tak łatwo mnie stracić. Jestem jak wiatr ........ Tak trudno mnie zatrzymać. Jestem jak kropla deszczu ...........

WIERSZYKI DLA ZAKOCHANYCH Serce moje kocha Twoje, Ty wypełniasz myśli Moje, z Tobą czuje się jak w niebie bo ja Kocham, tylko Ciebie!     "Wiersz dla Ciebie" Z uśmiechem widzę Cię co dzień Radością przepełniasz me serce Czym byłoby życie bez Ciebie? Jedynie...

***wierszyki*** RYBY Wszystkie Ryby wprost zachwyca Niezgłębiona tajemnica - Wyczyniają jakieś czary, Jakieś cuda nie do wiary… Lecz są także z tego znane, Że są niezdecydowane, Więc bez przerwy się wahają, Czy w te czary wierzyć...

Już was koffam :-) Heja. Jestem na tym serwisie dopiero kika dni a już mam kilkunastu fanów. Dziekuję Wam bardzo. Buziaki for every-fan ;-)!Dziękuję, za uznanie w dziedzinie opowieści. Nie czesto zbierałam tyle pochwał ;-) Chciałabym Wam też pokazać opowieć, którą...

strony:1 2 ..6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów