.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
wierszyki ‹› lol ‹› sasusaku do ‹› ania z ‹› Ashley ‹› 2 Min ‹› ściąganie ‹› dla przyjaci ‹› gry ‹› amanda ‹› obrazy na nk ‹› my diary ‹› black ‹› Lady ‹› jego dziewczyna ‹› riza ‹› klasa 4 ‹› grupy ‹› tokio ‹› no perfect ‹› one direction ‹› love ‹› rok ‹› mp3 ‹› test ‹› Ewa ‹› dziewczyna ‹› michael jackson ‹› kuroshitsuji ‹› http ‹› camp ‹› dzie ‹› znudzonej nastolatki ‹› doda ‹› jaka ‹› buziaki ‹› czy mnie kochasz ‹› w-f wiersz ‹› zycie ‹› OBRAZKI wF ‹› kocham cie ‹› trzy ‹› kupa ‹› wiersze na nk o mnie ‹› strasznie ‹› zdrowie ‹› Data ‹› pisz ‹› tokio hotel ‹› wiki ‹› wakacje ‹› tapety- ‹› blam ‹› istnieje ‹› naruto 39 ‹› w-f wiersz ‹› wiersze na nk ‹› demon ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› horror ‹› hotel ‹› Polska ‹› ostry ‹› Fiut ‹› myli ‹› chlopak ‹› Green ‹› na dobranoc ‹› zaj ‹› zdrowia ‹› moje fotki ‹› moje wiersze ‹› kobieta ‹› kocham cie bo ‹› dziewczyn ‹› filmy erotyczne ‹› 10lat ‹› us5 ‹› obrazki na NK ‹› szablon ‹› usta ‹› 27 urodziny ‹› key ‹› po pierwsze ‹› blog ‹› STANA ‹› MIOCI ‹› naruto sk ‹› WITAM ‹› wikusia ‹› przepraszam ‹› Dobranoc ‹› wiersze na nk mnie ‹› dorota ‹› wycieczka ‹› hagrid ‹› Shizuo ‹› gaara ‹› zielone oczy ‹› dla dziewczyny ‹› itachi i ‹› monia ‹› sophie ‹› jaka jestem ‹› bo kocham ‹› cicho ‹› dziewczyny ‹› kisame x ‹› lily ‹› wiara ‹› pro ‹› suczki ‹› kiba x hinata ‹› pick ‹› mama ‹› dla dzieci ‹› opowiadanie o ‹› teamin ‹› urodziny ‹› bill ‹› Jonas ‹› smutne ‹› wiersz ‹› dlaczego kocham cie ‹› forever ‹› hentai ‹› buziaki na NK ‹› klasa ‹› dupa ‹› cisza g ‹› OBRAZKI w-F ‹› rozdzia ‹› ubrania ‹› Justyna ‹› kocham ‹› bleach ‹› punk ‹› lato ‹› nasza klasa ‹› oczy ‹› to tylko seks ‹› signup ‹› jaka jestem ‹› naruto ‹› gallery ‹› opisy ‹› samotni ‹› dzwonki ‹› sprawdzian ‹› dzie dobry na nk ‹› muzyka ‹› h2o ‹› dompress ‹› pieski ‹› WEEKEND ‹› minato ‹› kocham ci ‹› wiersze na nk o mnie ‹› ola 14 ‹› wodzie ‹› pamitnik ‹› wszystkiego ‹› opisy na nk ‹› peni ‹› sakura i jej po ‹› drab ‹› star ‹› odpoczynek ‹› przyjaciele ‹› humor ‹› magda ‹› teen ‹› Taylor ‹› ron ‹› rok po ‹› sport ‹› seriale ‹› konferencje ‹› dzien ‹› malowanie ‹› gay ‹› nastolatki ‹› najlepsza ‹› wiosna ‹› edward ‹› shikamaru i kiba ‹› pracuje ‹› marcina ‹› smutna ‹› anty ‹› neji i tenten ‹› wierszyki na nk ‹› eminem ‹› dietA ‹› gify 50x50 ‹› wiersze o mnie ‹› g - dragon ‹› siostry ‹› sakura ‹› huj

Wyszukaj na blogach

8 Wieczorami chłopcy wychodzą na ulicę Szukają czegoś co wypełni im czas Rzucają kamieniami w koła samochodów I patrzą na spódnice dziewczyn Które nie chcą ich znać Myslovitz , pop-grupa Mysłowice. Już w dzieciństwie , jadąc z ojcem...

3 24 Między nami zawsze będzie trochę kłamstwa i prawdy Ty i tak będziesz o tym wiedzieć Kochaj mnie, t o takie łatwe Wystarczy tylko za siebie nie patrzeć Myslovitz , pop-grupa Zuzannę poznałem załatwiając kredyt na nową Toyotę . Brzydka...

Ocena nr 246 - Niezgłębiona Traq ocenia "Misiam" Powracam z najdłuższą oceną w karierze. Mam nadzieję, że jakość na tym nie ucierpiała. Misiam Pierwsze wrażenie: „Misiam” to od utworzonego przez Ciebie czasownika „misiać”? Czy może to jakiś pseudonim - Misia M.?...

18 Maja 2009 Nie ma to jak wagary w poniedziałek...Komu by się chciało siedzieć w szkole o tej porze? Nic mi się nie chce. Nigdy nie byłam taka leniwa jak teraz, nigdy. Na dworzu coraz cieplej, najwyższy czas.W końcu jest już koniec...

3: Jabłonki - zemsta po latach Chyba najlepszym sposobem na nie porzucenie mojego oczka w głowie, słusznie zwanego Wiadryseją (czy tylko ja zauważyłam, jak bardzo jest ona różowa? No to spójrzcie chociażby na tytuł powyżej. Albo jeszcze bardziej powyższy nagłówek. Ewentualnie...

Dawno, dawno temu . I znów wracam ;-) Hej wszystkim . ;-) Przepraszam, że tak dawno nie pisałam . Właściwie to na prawdę dawno nie pisałam . ;D Cieszę się, że tak wiele z was lubi teatry . ;D;D Ja też lubię . I choć to było tak dawno nadal pamiętam, że podobało mi się . ;D;D Cużż...

12. Spiskowanie Krzysiek i Natalia wrócili do redakcji, rozmawiając z ożywieniem. Mieli materiał na kolejny artykuł i tylko musieli go odpowiednio wyselekcjonować i ubrać w słowa. W korytarzu Iza spojrzała znacząco na dziennikarza, który przeprosił na moment...

:serce: A więc tak reaktywuje się :)...Wszystko się zmieniło od tamtego momentu. Na tamtym blogu również nie mogłam pisać o wielu ważnych dla mnie rzeczach. I tak zaczynając od początku. Nie mogłam tam pisać o wielu istotnych dla mnie sprawach z...

Pokémon dla mnie To, że jestem fanką nie ulega wątpliwości, i to wielką, bo w końcu tyle Pokémonów rysuję i jeszcze utworzyłam tego bloga, na którym chcę pisać o Pocket Monsters. Może zacznę od mojej historii. Moje zafascynowanie Pokémonem zaczęło się tak, jak...

הָחֹפֶשׁ הַגָדוֹל Zastanawiacie się zapewne co znaczy tytuł? Cóż, pomęczcie się trochę :) Mała wskazówka: to po hebrajsku. Kończą się wakacje, czuję potrzebę podzielenia się z Wami moimi przeżyciami. To były ( w sumie jeszcze troszkę są) moje trzecie wakacje...

21 września 2009 rok poniedziałek Hejka! Dziś przed lekcjami zaczęłyśmy przepisywać karty do takiej gry ,,Ktulu,,. Będziemy w nią grać całą klasą. Ja będę prowadzić. W każdym razie na polskim ( pierwsza lekcja) robiliśmy testy kompetencji po klasie 6. To jest mało pracochłonne...

ok wróciłem Taaaak nareszcie ;) Wirusy poszły papapa i znów jestem na moim kochanym Ubuntu :) Zaraz zaraz... z czego ja się cieszę? Katastrofa... może i dostaje super oceny ale jeśli mam płacić taką cenę to ja dziękuję, wolę siupnąć :/ Co się stało?...

Rozdział X - część druga Próbowałeś kiedyś pisać palcem na piasku? Linie są nierówne, tak łatwo zamazać litery, a gdy spoglądasz na napis następnego dnia, nic po nim nie zostaje: wystarczy przecież jeden krok, mocniejszy podmuch wiatru i znika bez śladu. Próbowałeś...

Ocena nr 262 - Huma Bezimienny ocenia "Dziecko mafii" Dziecko mafii Od razu na wstępie zaznaczam, że wstydzę się tej oceny i przepraszam wszystkich czytających, że to takie dno. Z pewnością jest zbyt krótka, powierzchowna i nie wnika w „głębię” ocenianego opowiadania. Niestety po...

List Piękna osiemnastoletnia dziewczyna z długimi blond włosami i kasztanowymi oczami krążyła niecierpliwie po pokoju. Duże, przestronne pomieszczenie wydawało się jej za małe, czuła się przygnębiona i samotna. W tym dniu wszystko wydawało jej się...

Yhmm. What`s wrong with me. . Em. Tak to wypadałoby na początku ładnie sie przywitać. A więc 'Witam!'. Yyy to na drugi początek może opisze co dziwnego robiłam ostatnio itd. A później troche pobecze. Hmm no to tak: W poniedziałek bardzo mądra ja do szkoły postanowiłam zdjąć...

Halloween cz.1 :) Na początku chciałabym przeprosić za to, że tak długo nie dodawałam notki. Ale za to mam dwa usprawiedliwienia :D Po pierwsze zrobiłam sobie troszeczkę za długie tipsy wiec same rozumiecie:) niewygodnie mi się pisze na klawiaturze :P. Drugim...

Świat rozpada się bez Ciebie. . Hey pipole. .Dziś jak wszyscy wiedzą jest sobota. .Dla mnie dzień najokropniejszy. . Ym wstałam dziś o 11. I siedziałam do 14 sama w domu. . Miałam wtedy sprzątać ,ale tak usiadłam i siedziałam nic nie robiąc do 14. Porażka. Oczywiście dostało mi...

Pierwsze wspomnienie i notka od autora. Idzie przez pokój swojego brata, siada przed biurkiem, wysuwa klawiaturę. Patrzy tępym wzrokiem w monitor i zastanawia się jak to opisać. Zjada cukierka i przeczesuje dłonią włosy. Ok, już wie. I zaczyna pisać... * * *...

nowy początek nowa ja zaczynam pisać nowego bloga bo tamten... bo co tamten nie no może inaczej... bo ja się zmieniłam tamten (poza obrazkiem) był taki plastikowy wpisy typu ojjjjjjjjjjjjjjja i w ogóle ale teraz tak nie będzie przynajmniej mi się tak wydaje na...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów