.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
kocham ci ‹› Data ‹› sport ‹› kocham ‹› ciesz ‹› Song ‹› http ‹› miska ‹› opowiadania o Th ‹› tom ‹› Polska ‹› pomoc ‹› orlando ‹› blog ‹› star ‹› sex ‹› harry potter ‹› michael jackson ‹› Tokio hotel op ‹› jaka jestem ‹› Adam ‹› dziewczyny ‹› SLUBNE ‹› test ‹› klasa ‹› wychowanie ‹› marta ‹› biblia ‹› czy mnie kochasz ‹› rob ‹› register ‹› sama pisa ‹› lee ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› nauczycielka ‹› dlaczego kocham cie ‹› Ewa ‹› konie ‹› Justyna ‹› ubezpieczenia ‹› black ‹› historyjki ‹› nazwy na nk ‹› o Hinata ‹› dla przyjaci ‹› photo ‹› nasza klasa ‹› odchudzanie ‹› skin ‹› ostry ‹› WEEKEND ‹› tokio hotel ‹› yaoi ‹› oliver ‹› jesie ‹› one piece ‹› kot ‹› one direction ‹› dr house ‹› buziaki ‹› avatary ‹› moda ‹› horror ‹› ciuchy ‹› ball ‹› czytanie ‹› klaudia p ‹› wyznanie ‹› aga ‹› Tom Kaulitz ‹› reggae ‹› hentai pl ‹› dowcipy ‹› wolny ‹› seriale ‹› komiks SF ‹› japonia ‹› beznadziejne ‹› kocham cie ‹› krzysiek ‹› to tylko seks ‹› sweet ‹› registration ‹› tapety ‹› sex ‹› Sylwia ‹› pozdrowienia ‹› dietA ‹› legendy ‹› wszystkiego ‹› demi ‹› strasznie ‹› BARCELONA ‹› sprawdzian ‹› szkoa ‹› dziewczyna ‹› dla dziewczyny ‹› Ashley ‹› moje wiersze ‹› kalendarze ‹› soki ‹› sami ‹› akatsuki ‹› nastolatki ‹› zmierzchu ‹› joanna ‹› misie ‹› urodziny ‹› zimno mi ‹› o kumpeli ‹› tomek ‹› malowanie ‹› opisy ‹› aktywne ‹› WITAM ‹› moje fotki ‹› opisy na gg ‹› rock ‹› lato ‹› final ‹› mama ‹› wiersze na nk o mnie ‹› pro ‹› Hinata ‹› wierszyki na nk ‹› lol ‹› usta ‹› pisz ‹› polityka ‹› hejka ‹› zielone oczy ‹› bill ‹› in the blood ‹› szablon ‹› olka ‹› ino ‹› znaki ‹› serduszka ‹› tapety- ‹› KINO ‹› chlopak ‹› opowiadanie o ‹› marcina ‹› oczy ‹› wiadomo ‹› ronaldo ‹› sex pl ‹› g dragon ‹› tokio hotel ‹› ciekawe ‹› pytania ‹› angel ‹› kolorowanki ‹› britney ‹› dzien ‹› nowa ‹› dla przyjaci ‹› ZDJECIA ‹› pracuje ‹› girl ‹› 2 Min ‹› hp yaoi ‹› gwiazdy ‹› Taylor ‹› roy ‹› jaka ‹› blogi ‹› pati ‹› Pozna ‹› pawe ‹› hermiona i draco ‹› zyczenia ‹› romantyczne ‹› TOLa ‹› kazekage ‹› dodatki ‹› monika o mnie ‹› kasia ‹› 2005 ‹› Biel ‹› jaka jestem ‹› forever ‹› gry ‹› na dzien dobry ‹› big ‹› zielone ‹› dzie ‹› naomi ‹› love ‹› Green day ‹› male ‹› link ‹› klasa 4 ‹› h2o ‹› zycie ‹› mieszne ‹› hej ‹› nienawi ‹› dupa ‹› opowie

Wyszukaj na blogach

Rozdział 7.-Chciałaś uciec? Yhh.Zmieniłam szablon (na razie) cóż zrobię wszystko dla moich czytelników by dobrze im się czytało :)) Haa.. ja też oglądalam Szkołę Uczuć . Mam to nawet na kompie. Notka zapowiada się albo na Walkę albo na Miłość. Sama nie wiem. Jak mi ręka...

Rozdział 1.-Koszmar Ohayo.Jestem Olka i to będzie moje 2 opowiadanie na wjo.pl które mam nadzieję długo wytrzyma.Tymczasowo będę prowadzić ten blog oraz mój stary www.story-sakuraa.wjo.pl. serdecznie zapraszam na oba. *** Rozdział 1 - Akumu (Koszmar) Był...

Rozdział X 25 sierpnia 2005 r. Moje życie to bajka. Wszystko jest tak cudowne, że nie wierze, że to prawda, a najcudowniejszy jest Krzyś! Chciałabym, żeby te wakacje trwały wiecznie, żebyśmy już na zawsze mogli zostać razem nad tym pięknym jeziorem, gdzie...

Rozdział I.Odkrycie W tropikalnych lasach dżungli Amazońskiej padał pierwszy w tym tygodniu deszcz.Wszystkie zwierzęta siedziały bezpieczne,no prawie bezpieczne w norach,jaskiniach i gniazdach,jedyne tylko zwierzę,które teraz przebywało na deszczu to...

Rozdział VII "Uczuł na twarzy uderzenia skrzydeł motyla wspomnień" ...I znów rozdział, który mi się nie podoba... Ale może to już jakieś moje zboczenie... Ci, którzy chcą być powiadamiani o nowych rozdziałach proszeni są o wpisanie się do...

Rozdział 7. Następnym razem..... W tym samym czasie dwoje dzieci szło w kierunku ich domów. Mówiąc prawdę atmosfera wcale nie była radosna gdyż pewien chłopiec cały czas był zły na ojca; że 'odsunął' go od sprawy gdy szło mu tak dobrze. Przecież znał prawdę, domyślił się i mógł...

Rozdział I.Ten,który jestym ważnym... Piszę kolejny rozdział o magi ognia,niestety nie mam czasu i będzie on krótki.Zapraszam do czytania! Krdella jest małą wsią leżącą na wschód od miasta Dioznegor.Lecz przejdźmy do tego co się tam działo,a jest to początek walki o...

Rozdział I. To co było dawniej... Jest to pierwszy rozdział mojego opowiadania.Jest też bardzo długi.Zachęcam do czytania. Bardzo,bardzo dawno temu na świecie ludzie odkryli nowy gatunek gadów,były to smoki.Ludzie chcąc nad nimi panować ukradli dorosłym smokom jaja,ponieważ...

Rozdział II.Złota strzała... Widzę,że mój rozdział was nie zachwyca,ale spoko mam dla was drugi.Zapraszam do czytania! Do pokoju Temi wpadły pierwsze promyki wschodzącego słońca.Jednak dziewczyna już od godziny nie spała.Wstała i podeszła do okna aby poobserwować to...

Rozdział 9. Tak! To najdłuższy rozdział! Czytać i się delektować moim przynudzaniem! :P -------- Ogromna karawana rozciągała się przez całą dolinę. Owa dolina, nazywana potocznie Sayeen, była uosobieniem spokoju i zgody. Roślinność rosnąca tutaj była...

Rozdział 2. Spałam dosyć mocno, kiedy nagle zbudziło mnie miauczenie mojego kota. Nie chciałam wstawać. Myślałam, że jest rano, a jak jest rano to trzeba iść do szkoły. Okazało się, że jest noc. Wyjrzałam przez okno i zobaczyłam pełnie księżyca i wtedy mnie...

Rozdział I No więc zaczynamy :) Rozdział pierwszy: Opowieść, która wywoła łzy w waszych oczach. Opowieść o Adelaide Coocker, która straciła matkę w tragicznym wypadku samochodowym. Razem z ojcem czytała książkę p.t."Życie Marty". postanowiła kierować się...

Rozdział 10. Krótki, ponieważ nie chciałam w nim rozwijać akcji, tylko ukazać takie tam nic nie ważne perypetie :] W następnym rozdziale: wyruszą w drogę - na wielką wyprawę życia i państwa. Co się zdarzy? Eg będzie zazdrosna :P oczywiście między innymi -...

Rozdział V.Zagubiona wyspa... Jednak palce nie mogły wytrzymać i moja wena tak po prostu mnie zmusiła do pisania.Czas na 5 rozdział.Zapraszam do czytania! Temi spokojnie leciała i podziwiała przepiękne morza.Nagle na morzu pojawiła się mgła. -Nie uważasz,że to troche...

Rozdział II Rozdział II Cała rodzina pogrążyła się w żałobie. Adela bardzo przeżywała śmierć najukochańszej osoby, ta, która ją wydała na świat. Ojciec dostał kilka dni wolnego, by pozałatwiać sprawy pogrzebu, tym czasem, Adelaide czytała książki pod...

Rozdział I Był piękny grudniowy poranek, gdy nagle do stajni wszedł jakiś pan. Nigdy go nie widziałam. Podchodził do każdego boksu pokolei, dokładnie się przyglądając każdemu koniu, aż wreszcie podszedł do mojego. Mój wzrok i jego spotkały się. Zastygłam w...

Rozdział XI "Błękitny Motyl Zachodu" ...Rozdział w moim mniemaniu nie najlepszy, ale ocena należy do was. Wyjaśnia po części jedną z tajemnic... Życzę miłego czytania. I Szczęśliwego Nowego...

Rozdział 11. Długo czekaliście na ten rozdział. Nie ma pięciu stron. Ale ma cztery. O. Tyż dobrze xP ---- Dzień na wyprawę był cudowny. Już z samego rana Sall poszła do zamku, gdzie czekał na nią jej ekwipunek. Słońce dopiero co wyglądało zza horyzontu...

rozdział I nowa szkoła, znowu ale to nie to samo co wcześniej.Teraz to liceum i dodatkowo z internatem.zupełnie sama w obcym kraju, wśród obcych ludzi.A miało być inaczej miałam iść do normalnej szkoły w rodzimej Hiszpanii.Ale teraz gdy nie ma już na tym...

Rozdział III Rozdział III Na początku dziękuję za dziesięć komentarzy. Więc tak: Biorę udział w konkursie na Bloga roku. I tak wiem, że nie wygram xD Ale warto spróbować xD proszę was, byście zagłosowali na G00937 Wściekłość ogarnęła Adelę. Nikt,...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów