.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
pamitnik ‹› malarstwo ‹› brazowe oczy ‹› kpop gd ‹› Hejcia ‹› Sexy video ‹› jezus ‹› buziaki na NK ‹› dzie ‹› jaka jestem ‹› magda ‹› pro ‹› wszystkiego ‹› zimno mi ‹› image ‹› kosmakuu ‹› link ‹› 2 Min ‹› usta ‹› wiki ‹› filmy ‹› rasta ‹› zima ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› lublin ‹› istnieje ‹› http ‹› moje wiersze ‹› mj chopak ‹› hejka ‹› Autocom ‹› Adam Lambert ‹› test ‹› jego dziewczyna ‹› przyja ‹› poradnik ‹› samotno ‹› kocham cie ‹› gry ‹› rok ‹› najlepsze ‹› myli ‹› edward x jacob ‹› sklep ‹› przyjazn ‹› linux ‹› kocham ‹› OBRAZKI wF ‹› szabat ‹› kasia ‹› rok po ‹› fajny ‹› skup aut ‹› nazwy ‹› find ‹› justin ‹› michael ‹› historie na nk z hp ‹› lato ‹› avatary ‹› sakura i gaara ‹› hentai ‹› dylan ‹› sasusaku do ‹› to tylko seks ‹› ola ‹› oczy ‹› humor ‹› blog ‹› czerwony ‹› o marzeniach ‹› wiadomo ‹› ciekawe ‹› tokio ‹› Tokio hotel op ‹› hotel ‹› sakura ‹› obrazy ‹› 3 klasa ‹› ontae ‹› zaj ‹› hej ‹› key ‹› konie ‹› psy ‹› Green day ‹› koreanczyk ‹› obrazki ‹› odkrywamy tajemnice zycia ‹› Itachi i sakura ‹› Sylwia ‹› obrazy na nk ‹› opowiadania fantastyczne ‹› Erotyka ‹› pein i ‹› Lód ‹› patka ‹› ciastek ‹› przyroda kl 4 ‹› damon ‹› kolonie ‹› w-f wiersz ‹› undefined ‹› opis na nk pracuje ‹› urodziny ‹› opowiadania o Th ‹› przyrody ‹› wierszyki na nk ‹› hannah montana ‹› konferencje ‹› sophie ‹› smutna ‹› odkrywamy tajemnice zycia w wodzie ‹› USA ‹› ola 14 ‹› dowcipy ‹› darmowe ‹› horror ‹› sakura i itachi ‹› opisy na gg ‹› naruto sk ‹› wiara ‹› emilka ‹› dietA ‹› pick ‹› gerard way ‹› monika ‹› cisza g ‹› dla kolegi ‹› ren ‹› cisza ‹› cicho ‹› dziewczyna ‹› sexy ‹› klacz ‹› dziewczyn ‹› rozdzia ‹› jojo ‹› przemyslenia ‹› hotel 54 ‹› cip ‹› cisza jest moja ‹› bill ‹› wiersze na nk o sobie ‹› formu ‹› miley ‹› jaka jestem ‹› lee ‹› wakacje ‹› żal ‹› kocham cie bo ‹› monia ‹› stanoł mi ‹› moje fotki ‹› jaka ‹› black ‹› dziewczyny ‹› trzy pokoje ‹› nasza klasa pl ‹› code ‹› poduszki ‹› kreatywno ‹› dla przyjaci ‹› opisy na ‹› szkoa ‹› STRASZNE ‹› justin bieber ‹› wycieczka ‹› test kl 6 ‹› male ‹› klasa ‹› legendy ‹› sex ‹› blogasek ‹› pati ‹› tajemnice przyrody kl 4 ‹› in the blood ‹› akatsuki ‹› przyjaciele ‹› o jesieni ‹› porno filmy ‹› karen ‹› sweet ‹› lubuskie ‹› Tsunade ‹› Karola ‹› mieszne ‹› hong ki ‹› przepraszam ‹› zdj ‹› Sakura ‹› demon ‹› Nick Jonas ‹› wstA ‹› hello kitty ‹› bo kocham ‹› opisy na nk ‹› g - dragon ‹› kuroshitsuji ‹› wiersze milosne

Wyszukaj na blogach

Galeria obrazków To obrazki dla Was ode mnie.Z mojej strony nie możecie kopiować notek za to obrazki itd. możecie. Jutro będzie więcej !

Ocena nr 3 - Ulisses Niestrudzona ocenia: Falconwomen Pierwsze wrażenie Zaraz po otwarciu bloga, naszym oczom ukazuje się ogromny, rodem z hollywoodzkich neonów napis: "Falcon Girl Show". Klimat jest dosyć stonowany, tło brązowe, jednakże 'kłują' w oczy niebieskie wstawki oraz liczne obrazki i...

Ocena nr 205 - Mhroczna An-Nah ocenia "Traumbild" Traumbild Pierwsze wrażenie: Niemiecki tytuł mnie nie odstrasza – owszem wole tytuły w języku polskim, ale „Traumbild” brzmi bardzo ładnie, podobna konstrukcja nie jest w naszym języku możliwa, więc mogę przypuszczać, ze...

Hejka :-) Witam Was na moim nowym blogu. Będę tu zamieszczac fajne obrazki. Będą tu obrazki i animacje gliterowe.Z resztą zobaczycie co tu zamieszczę, bo na pewno nie bedą to tylko animacje. Poniżej jeden z moich obrazków

#0 Począteczek || Icons | Side Pictures #Witam was - Czyli słów kilka na wstępie Blog. Cóż wiele teraz można znaleźć o podobnej kategorii. Ten może nie jest inny, ale dla mnie jest wyjątkowy, bo mój. Zamieszczać tu będę wszelakie instrukcje [programy graficzne i Windows, może ...

Witam! ;)) Na tym blogu będe wykonywała Obrazki ;-) Jeżeli chcecie obrazek z napisem czy z obrazkiem, pisać w komentarzu ;-) ABY POBRAĆ OBRAZEK NAJPIERW MUSISZ PRZECZYTAĆ REGULAMIN ZNAJDUJĄCY SIĘ PO LEWEJ STRONIE! Obrazki robię sama, ale także Na...

Plateau Miałam pisać jak to było fajnie dziś - znowu. Ale, weszłam na n-k (jak ktoś nie wie o co kaman, to niech...) i skakałam sobie po profilach. Naskoczyłam na profile osób z mojej dawnej podstawówki. Jeszcze coś sprostuje, bo ja chodziłam do 2...

Ocena nr 245 - Riuka Przenikliwa ocenia "Dreams of my love" Dreams of my love Wyszło nie po kolei, ponieważ zabrałam się do oceniania zanim mylog odżył i mogłam czytać w odpowiedniej kolejności. Pierwsze wrażenie Dominuje biel, przez co miałam wrażenie pustki na blogu. Już sam adres nie zachęcił...

Seria pierwsza ;D Witajcie ; D Będę tutaj zamieszczać obrazki, które przerobiłam. Nie stworzyłam od podstaw. Mówię to, żeby potem nie było żadnych awantur. To po pierwsze. Po drugie: Można zamawiać przerobienie obrazka. Podać, co to ma być (np. drzewo) itp.,...

Witam Blog ten założyłam po prostu. Będę po prostu wstawiała obrazki z NarHiną z czym tam chcecie. Możecie prosić mnie o Avki,Gify najróżniejsze, obrazki z jakiś kreskówek. Teraz jak zobaczycie tego blogasia w komciach wybieżcie z wymienionych postaci...

Dzień dobry Witam na tym blogu. Tutaj będę pisala opowiadania o NaruHinie oraz Saiu i Natii nowej bohaterce opowiadań teraz tylko wstawię obrazki kto tak dokładnie będzie występował w moich opowiadaniach. Jeszcze coś rozdziały niestety będę pisała żadko...

Heh ale szybko:) oto obiecane obrazki numer 8 :) jeśli chcecie możecie dalej prosić o obrazki z pierwszej notki :) Dobrze narazie tylko tyle bo muszę jeszcze powiększyć konto a kasy nie mam na komie więc zobaczymy się puźniej pa :) A jeśli chodzi o obrazki z...

Oceniam dogonic-marzeniaa.blog4u.pl Pierwsze wrażenie - 10 pkt Dopasowane jasne kolory. Szablon - 27 pkt Do szablonu prawie nic nie mam ale twój blog jest formą pamiętnika, a nie fan clubem Lady Gagi ;)) Avatar - 5 pkt Ładny ;)) Kultura - 5 pkt Używasz ładnych i nie...

2 etap dzieki ze tak nlicznie na siebie głosowaliscie ale jednak ktos musi odpadc beda to nie 5 blogw ale wiecej bo niestety wiecej blogow wogle nie oddało głosów na siebie oto...

Siemka!!! Na początek:dzięki za aż...7 komciów !Drugą sprawą jest to że mam drugiego bloga gdzie zamieszczam same obrazki !Oto jego adres: www.obrazki-oli.blogasek.pl  .A teraz troszkę o dzisiejszym dniu:dzisiaj byłam na pizzy z Karolą,było...

Hejo!!! Dzięx za komenty!!!Wklejiłam dzisiaj jeszcze ,,Licznik Miłości".Może byćMam zamiar co poniedziałek zmieniać muzę .Żeby się nie nudziła...Może w poniedziałek zmienię ją na rock albo punk rockBo w sondzie (na moim blogu) głosów jest 4: 3 za punk...

Heja!!! Sorki że nie napisałam wczoraj notki ale mi sie troszkę nie chciało .Ale dzisiaj piszę.A teraz o dzisiejszym dniu:dzissiaj wstałam o 7:45  i poszłam na SKS !Było fajnie (przynajmniej dla mnie).Graliśmy w siatkę i w ,,Dobij" .Potem o 12:30...

Obrazki (XIII) >>OBRAZKI Z WIERSZAMI            

Druga nocia dzisiaj :) Wczoraj napisałam 5 noci jednego dnia, dzisiaj też będzie kilka :D Wtedy pisałam, bo byłam smutna, a teraz pisze, bo jestem wesoła :D kobieta zmienną jest ;) Krótka dziś będzie notka, bo tata mnie wygania:/ pozatym komputer mi sie zawiesza:( ale...

WoooDa Siemka:) Mam dla was dzisiaj obrazki z woda:):) To pierwsza notk z obrazkami od dluzszego czasu:) No to moze ja juz dam wam obrazki ... No to juz niestety wszystkie obrazezki z woda..W sumie dodalam... 47 obrazkowA teraz pora na...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów