.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
wakacje ‹› nastolatka ‹› marcin ‹› h2o ‹› trzy ‹› tom ‹› key ‹› test ‹› peni ‹› avatary na nk ‹› sama pisa ‹› 2 Min ‹› opisy na ‹› ania z ‹› gry ‹› Sakura ‹› muzyka ‹› selena gomez ‹› wolny ‹› Sylwia ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› tokio hotel ‹› hinata ‹› cisza ‹› strasznie ‹› po pierwsze ‹› blog ‹› hania ‹› http ‹› jaka jestem ‹› kreatywno ‹› w akatsuki ‹› image ‹› jaka jestem ‹› hej ‹› Polska ‹› ciekawe blogi ‹› kocham ‹› sklep ‹› orlando bloom ‹› zmierzch ‹› przedszkole ‹› naruto 39 ‹› aya uchiha ‹› riddle ‹› dziewczyn ‹› smutne ‹› hentai ‹› erotyczne ‹› taka ja niepewna ‹› Sai ‹› phoebe ‹› bzium ‹› kredyty ‹› hannah ‹› sakura i itachi ‹› test odkrywamy tajemnice życia ‹› demi lovato ‹› Dobranoc ‹› rok po ‹› historyjki ‹› super ‹› oczy ‹› imiona ‹› cloud ‹› Data ‹› na dobranoc ‹› gothic ‹› chlopaki ‹› puchatek ‹› milosc ‹› sport ‹› kocham ci ‹› avki na gg ‹› spank ‹› teamin ‹› jessica alba ‹› hotel ‹› gry erotyczne ‹› code ‹› super junior ‹› kamil bednarek ‹› skate ‹› sami ‹› Sasuke sakura ‹› przemyslenia ‹› hejka ‹› bieber ‹› FT Island ‹› pracuje ‹› celtic ‹› sexy ‹› rok ‹› mj chopak ‹› dup ‹› przedszkole nr 22 ‹› szablony ‹› wiersze z ‹› ubezpieczenia ‹› Izabella Swan ‹› predator ‹› pami ‹› kiba ‹› istnieje ‹› wszystkiego ‹› oj działo sie działo ‹› taylor lautner av ‹› dzie ‹› bill ‹› shaman ‹› find ‹› registration ‹› wiersze na nk o sobie ‹› moda ‹› przedszkole ‹› doda ‹› fajny ‹› Neji i ja ‹› kalendarze ‹› kochaj ‹› lee taemin ‹› dziewczyny ‹› zajebisty ‹› basia ‹› klasa IV odkrywamy tajemnice ‹› kochamcie ‹› miley ‹› edward ‹› dla dziewczyny ‹› junhyung ‹› obrazki z ‹› krm ‹› rihanna ‹› hentai pl ‹› justin timberlake ‹› gitara ‹› ichigo ‹› myli ‹› jug ‹› sasusaku ‹› piersi ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› dla dzieci ‹› test odkrywamy tajemnice zycia ‹› rasta ‹› wiki ‹› kumpela ‹› w-f wiersz ‹› sweet ‹› pokemony ‹› link ‹› kocham cie ‹› Neji ‹› przepraszam ‹› WITAM ‹› O Rihannie ‹› naruto ‹› hentai ‹› ewelina ‹› Jaja ‹› religia ‹› grupy ‹› Rukia ‹› vampire ‹› USA ‹› fashion ‹› pein ‹› wiadomo ‹› jaka ‹› jego dziewczyna ‹› humor ‹› Sasuke ‹› zaj ‹› STRASZNE ‹› wojownik ‹› OBRAZKI wF ‹› michael ‹› love ‹› wiosna ‹› us5 ‹› wiersze ‹› site ‹› sex pl ‹› mp3 ‹› Green ‹› koty ‹› 2min ‹› MIOCI ‹› ball ‹› wierszyki na nk ‹› wierszyki ‹› tokiohotel ‹› stroj ‹› wierszyki o ‹› OBRAZKI wF ‹› przyja ‹› najlepsze ‹› elena ‹› lili ‹› przyjaciele

Wyszukaj na blogach

Co z Tym EMO? ;) Dokładnie Emocore, jest podgatunkiem hardcore punka. Muzyka ta powstała w połowie lat 80 i początkowo była muzyka alternatywną. Nazwa pochodzi od słowa emotional. Wzięło się to stąd, że muzycy grający muzykę emo często reagowali emocjonalnie...

Akt 3 Akt 3 „Upiór” Scena 1 (Podziemia. Kilka kolumn podtrzymuje strop. Dookoła cisza i ciemność. Na środku przeciwległej widzom ściany widać zarys okna zasłoniętego grubą zasłoną. Na scenę wbiega Lill. Wygląda na spanikowaną) L i l l...

Kotecek :) siemka :) Notke dodaje Kinia :) a obrazek przeslala mi Kaju$$ prawde ze pikny?? Dzisiaj dzien taki sobie dopiero pod koniec bylo super :)(wtajemniczeni wiedza o co caman) Pozniej bk z dziewczynkami na gg "cebula" Nie chce mi sie pisac...

Taniec Snu.. Pragnąc namiętności zmysłowego tańca ciał, serc, dusz...W milczeniu, gdy tylko przestrzeń kołysze muzyka... W półmroku rozświetlanym ogniem świec, których blask zmysłowo tańczy po ścianach, zmęczony czas zasnął, nie chcąc już...

cos o tokio hotel... Historia Bracia Kaulitz interesowali się muzyką od najmłodszych lat. Bill śpiewał i grał na keyboardzie (chociaż zawsze twierdził, że nie ma zapału do instrumentów muzycznych), natomiast Tom został zarażony pasją do gry na gitarze, od swojego...

Część druga ... Chłopcy zaśpiewali na żywo:) Normalnie szok:D Jak zwykle, śpiewając zwrotki musieli się krecić przy mnie i moim krzesełku (polubiłam je:D). A Richie też dużo śpiewa, więc też się mógł trochę pokręcić xD Piosenka niestety się skończyła, a ja...

Ranking Grupa Feel ma wielu oddanych fanów. Debiutancki album zespołu, "Feel", ponownie znalazł się na pierwszym miejscu listy OLiS-u. Zaledwie jedna nowość trafiła do Top 20 rankingu. Na 11. miejscu zadebiutował soundtrack do filmu "Jeszcze raz". Do...

. . . Tokio Hotel szturmują listy przebojów. Ale także i gwiazdy mają swoich idoli. Ekskluzywnie w BRAVO Bill, Tom, Gustav i Georg zdradzają nam, czego słuchają prywatnie! >>My stawiamy na tę muzę

Wszystko od nowa:) i uśmiech na twarzy :D Chociaż wokół mnie sami obleśni faceci, to jednak z drugiej strony bycie samą ma swój plus. W końcu nie będę się zadawała z jakimiś żulami, których nie znam. Nie no sory, ale moim zdaniem to przesada. No cuż, najbardziej się cieszę z tego, że nie...

kilka słów o firmie Blackriver ramps Słów kilka o firmie BlackRiver Na wstępie może powiem czym zajmuje się firma ,,piratów?, a więc zajmuje się ona na skale (raczej) światową, a na pewno na całą Europę produkcją skatepark`ów. Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby...

Sen niesamowicie dziwny !! Jak w każdą niedzielę pojechałam sobie do drugiej babci. Zbytnio mi się nie chciało, ale obiecałam, że przyjadę moim dwóm niedzielnym kolegą Markowi i Michałowi. Kiedy przyjechałam jak zwykle zaczęliśmy się bić kijami i wrzeszczeć na całe...

500 pytań o mnie (Justyna 25.03.2008) Siemka! Dodaje dzis wam 500 pytań o mnie czyli ja Justyna. Póżniej wma doda Gosia o sobie :] ~~~~~~~ 500 pytań :D Klepneła mnie Daga z psy-konie2.blog.onet.pl 1. Jak się nazywasz? – Justyna 2. Przeliteruj swoje imię wspak. –...

1 wydanie Fruffi W tym wydaniu: - Poznajmy blogi na blog4u - Kurs - Jak napisać szablon html, część 1 Poznajmy Blogi! Smoki.wjo.pl Bardzo ładna szata graficzna, ładne opowiadanie, w tle kojąca muzyka. Gorąco...

Ehhh Muzyka jest mym sercem i dusza. Muzyka sprawia że czuje to co czuje i niezależnie od sytuacji będe to czuć. Muzyka działa jak lek na ból i rany zadane przez innych.Nieważne co jest żyj bez stresu i wsłuchaj się w czyste nuty rocka ...Zamknij się...

Ashlee Simpson " Boyfriend" Ha, Ha, Ha, Ha, Ha, Ha, Whatcha been doin'? Whatcha been doin? Whoa, Whoa, Haven't seen ya 'round, How you been feelin'? How you been feelin'? Whoa, whoa, Don't you bring me down, [Album version:] All that shit about me,...

Opowieści z Narnii - Książę Kaspian :* Z dn. 13.06.2008r. Niedawno miałam przyjemność wraz z moją klasą wybrać się na film pt. Opowieści z Narnii. Po kilkurazowym obejrzeniu pierwszej części (Lew, Czarownica i Stara Szafa) miałam śmiałe oczekiwania... i nie zawiodłam się ;] Film...

X. Bal – część pierwsza. Niespodzianka. Lily dokonywała ostatnich poprawek makijażu. Włosy miała upięte w piękny kok z którego puszczonych było kilka loczków które swobodnie opadały na smukłe ramiona dziewczyny. Było to dzieło Caroline. Na powieki nałożone były cienie w różnych...

XI. Bal cz.2: Tango, Dziwne wypadki damsko męskie i… Lily podeszła do śmiejących się przyjaciół. -No, no Lily jestem pod wrażeniem. –Powiedział Syriusz –Ale jeszcze musimy im coś innego pokazać. –Puścił jej oczko. -Byłaś niesamowita! –Krzyknęła Kate. –Dlaczego nam...

O nAs Wita Państwa bardzo serdecznie zespół muzyczny POWER . Dziękujemy że zechcieli Państwo odwiedzić naszą stronę internetową. Zachęcamy gorąco do zapoznania się z zawartością serwisu a zwłaszcza do działu muzyka demo gdzie...

2. Ocena bloga Evy302 Okey. Teraz role się zmienią i ocenie ja czyli Cukiereczek. Więc otwieram sobie księgę gości i następny w kolejce jest blog który znam aż za dobrze a teraz się okazało że mam go ocenić. Coś czuje że nie będzie łatwo. No ale zaczynam. Pierwsze...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów