.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
test ‹› wiersz ‹› bill ‹› doda ‹› girl ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› sweet ‹› naruto 39 ‹› rok po ‹› wakacje ‹› szkoa ‹› pain i ‹› drab ‹› http ‹› zelf ‹› zielone ‹› muzyka ‹› dla dziewczyny ‹› kamila ‹› rock ‹› kocham cie ‹› humor ‹› dzie ‹› kocham cie bo ‹› love ‹› mama ‹› hotel ‹› gry ‹› h2o ‹› Gaara i ‹› recenzja ‹› big ‹› harry potter ‹› fashion ‹› site ‹› host ‹› po pierwsze ‹› lato ‹› oczy ‹› kocham ‹› jaka jestem ‹› wst ‹› maluje ‹› gay ‹› kocham ci ‹› shinee ‹› ruda ‹› one direction ‹› 4 klasa ‹› blogi ‹› OBRAZKI w-F ‹› Polska ‹› mlode ‹› rok ‹› seriale ‹› filmy ‹› zyczenia ‹› Przerodzenie ‹› Pozna ‹› tokio hotel ‹› pisz ‹› tokio ‹› czerwony ‹› kamil ss ‹› star ‹› image ‹› dlaczego kocham cie ‹› cisza g ‹› hiszpania ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› przypadkowe ‹› Tokio hotel op ‹› dodatki ‹› monika o mnie ‹› g-dragon ‹› magda ‹› witaj w domu ‹› czytanie ‹› Green ‹› dzień dobry na nk ‹› nastolatki ‹› blogasek ‹› tom ‹› ginny ‹› dziewczyna ‹› przyja ‹› zaj ‹› religia ‹› sama pisa ‹› wiersze na nk o sobie ‹› super ‹› zima ‹› ciesz ‹› mj chopak ‹› zdicia ‹› usta ‹› blog ‹› cicho ‹› one piece ‹› sami ‹› jongtae ‹› Lady ‹› wiosna ‹› peni ‹› cloud strife ‹› nasza klasa ‹› stopy ‹› wampir ‹› k pop ‹› nevada ‹› chelsea staub ‹› nasza klasa 6b ‹› ubrania ‹› Justyna ‹› przepraszam ‹› wszystkiego ‹› fotki ‹› kobieta ‹› 3 klasa ‹› obrazy na nk ‹› nazwy ‹› obrazy ‹› wiki ‹› kredyty ‹› kubu ‹› myli ‹› dziewczyn ‹› historie na nk ‹› tenten ‹› sport ‹› nowa ‹› rozdzia ‹› fineasz i ferb ‹› rachel ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› avatary 100x100 ‹› avatary z tokio hotel ‹› kamil ‹› opowiadanie ‹› chuj ‹› klasa ‹› o jesieni ‹› cichutko ‹› Igor ‹› teen ‹› klaudia ‹› sakura i sasuke ‹› zdrowia ‹› michael ‹› johnny ‹› sukces ‹› wstA ‹› sex pl ‹› test kl 6 ‹› najlepsze ‹› gaara ‹› szablon ‹› Nick ‹› black ‹› nauka pisania ‹› gothic ‹› zycie ‹› warning ‹› zima ‹› my diary ‹› wiersze na nk o mnie ‹› 2 Min ‹› anty ‹› mp3 ‹› wiersze z ‹› WEEKEND ‹› istnieje ‹› rihanna ‹› Ed x Roy ‹› zdj ‹› find ‹› opisy na ‹› pomoc ‹› WITAM ‹› gallery ‹› o marzeniach ‹› opowiadania o Th ‹› Sylwia ‹› dzien ‹› Holiday 1 ‹› Ichigo x ‹› nevada tan ‹› jaka ‹› hannah montana 4 ‹› moja muzyka ‹› ctt ‹› hotel 54 ‹› linki ‹› imiona ‹› winx ‹› Sasuke and Sakura ‹› smutne ‹› jego dziewczyna ‹› wierszyki mi ‹› gwa

Wyszukaj na blogach

15. Usiadłam wygodnie w fotelu w salonie blondyna i przyjrzałam się uważnie siedzącemu na kanapie Naruto. Zaśmiałam się cicho widząc lekki rumieniec na jego twarzy. Wstydził się mnie. Z cichym westchnieniem wstałam i podeszłam do niego. Stanęłam...

146. Idąc korytarzem czesałam włosy. Minęłam się z tatą, który patrzył na mnie podejrzliwie. Lekko przymrużyłam oczy i zawróciłam. - Mogę w czymś pomóc? - Spytałam zaciekawionym głosem. - Nie. - Powiedział spokojnym głosem. - Jak wam idą porządki? -...

13. Zmiana planów Wspólne pisanie artykułu zajęło im zdecydowanie więcej czasu niż jedną godzinę. Często nie potrafili ustalić wspólnej wersji lub stylu pisania i „negocjowali” w nieskończoność, bardzo często podniesionymi lub znużonymi głosami. I...

I Za dużo problemów C Czarny mercedes Stefano Mermaid, przebijał się wśród ulicznego zgiełku w Madrycie. Nastał pierwszy dzień września, a więc każdy spieszył się a to do pracy lub szkoły. - Chwała Bogu, że wyjechaliśmy wcześniej – zagadnął ochoczo ojciec...

witaam ;) ..::wyprzedaż plakatów xd>::.. trochę mnie tu nie było, ale widzę, że wielkich newsów nie ma ;) . za to ja mam ;) . chcę powysyłać Wam moje plakaty .! ale potrzebuję też czegoś od Was .. szukam dosłownie wszystkiego o Avril Lavigne oraz (gdy kupujecie Bravo) tekstów piosenek z...

>> (9) Pół Dragoner Kiedy wrócili na Giganton, wszyscy byli w szoku, widząc Shona wraz z nimi. Ten jednak nie odpowiedział na ich pytania, dopiero pozostali powiedzieli co się stało. - Biedny Shon - mruknął Hot-Shot - Jak Harpunę dostanę w swoje ręce... ...

>> (13) Wyjaśniona waśń - Czy pan jest Shon Johns? - odezwał się do Shona niski mężczyzna w zielonym meloniku i garniturze tego samego koloru. że tacy jeszcze istnieją? -.-' - pomyślał chłopak, wstając schodząc z werandy. - Zgadza się - odpowiedział Shon - O co...

>> (18) Powrót Obrońców Cybertronu - Czas umierać, mały - szepnęła Harpuna prosto w ucho Shona. - Tknij go, gadzino, a załatwię tobie szybki lot do najbliższej Czarnej Dziury! - warknął HotShot, wjeżdżając niespodziewanie w bok smoczycy.Harpuna odwróciła się i warknęła na...

>> (23) Avans Megatron spoglądał z lotu ptaka na miasto, w którym rzekomo Gaganty stoczyły - w niedalekiej przeszłości - bój z Autobotami. Lecz to co przywódca Decepticonów ujrzał było niczym innym, jak zatęchłą i opuszczoną dziurą, jakich wielu na tej...

>> (25) Pamięć - TAK SIĘ CIESZĘ, ŻE CIĘ WIDZĘ!!! - wyła Deepl ze łzami w oczach, nie puszczając Optimusa nawet na chwilę by ten mógł ze spokojem wejść do kwatery głównej. - Ja również się cieszę - wyjąkał Prime. Czuł się lekko zażenowany taką otwartą...

Pierwsza Notka;**           Cze;** To moja pierwsza notka I mój pierwszy Blog:) A więc skoro Ten Blog jest o Dodzie To może kilka słów i...

Incydent w Łańcucie !!! Koncert w Łańcucie Doda może zaliczyć do tych nie udanych. Tubylców doszły słuchy, że piosenkarka w wywjadzie dla radia powiedziała ..."pojadę zobaczyć jak się bawią wieśniaki"... Fani na koncert przyszli "podbuzowani". Koncer był planowany na...

BIOGRAFIA DODZI! Doda ma 22 lata i już dziś udowodniła swoim rówieśnikom, że warto wierzyć w siebie i walczyć o swoje marzenia. Charyzmatyczna i nietuzinkowa. Twarda i waleczna. Mimo tak młodego wieku osiągnęła ogromny sukces na polskiej scenie muzycznej.Na swój...

Foteczki i ciekawossteczki:)               Dzisiaj w SE ukazał się newsik :D iż Dorota nie pojedzie do Afganistanu, bo jej oczekiwania były zbyt wielkie. Według gazety Doda chciała m.in. ubezpieczenia sprzętu,...

''halo girls'' wydanie pierwsze SPIS TRESCI: PLOTKI: 1.Czy Jamie Lynn Spears celowo zaszła w ciążę?! 4.Liroy: "Doda jest super!" 7.Tony Parker: "Nawet nie znam tej kobiety"! WPADKI: 2.Śmieszna mina Reese Witherspoon! 5.Dawid Bekham glupia mina:( 8.Paris Hilton jako...

Dorota R+BigBrothe5.1 Doda w Big Brother V.I.P.? Za milion złotych!doda big brother big brother vip  kapif Ruszyło polowanie na gwiazdy do vipowskiej edycji Big Brothera. Propozycję od Czwórki dostały już m.in. Kasia Cichopek i Doda. Dorota nie podjęła jeszcze...

Na początek Na początek znana Doda: Dorota Rabczewska uwielbia pokazywać się w koszulce z nadrukiem królowa. Wiemy czemu - Doda po raz kolejny została królową... obciachu!Nasz ostatni ranking "Która gwiazda nosi obciachowe buty" bezkonkurencyjnie wygrała...

F I L M & T E L E W I Z J A *2002: Bar 2 - reality show emitowany przez telewizję Polsat. Doda zajęła 4 miejsce. **2004: Bar - Złoto dla zuchwałych - reality show emitowany przez telewizję Polsat. Doda wystąpiła w nim jako gwiazda, sama zrezygnowała z dalszego udziału w...

Bannerki z Doddą & fotki z GTNL Dzień dobry ^^Znów mam normalny edytor notek <champion!> ;DNo i barrdzo dobrze ^^Dzisiaj zrobiłam kilka takich obrazków z Dodąą ;]              Nom takie własnie o ^^ ;DA jeszcze powiem słówko o gtnlNic...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów