.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
szatan ‹› wiersze o mnie ‹› przyjaciele ‹› rock ‹› avatary ‹› tapety ‹› wakacje ‹› jego dziewczyna ‹› Jeba PZPN ‹› harry ‹› verba ‹› wierszyki na nk ‹› przypadkowe ‹› kochaj mnie ‹› OBRAZKI w-F ‹› suk ‹› super ‹› historyjki na nk ‹› flowers ‹› WEEKEND ‹› ball ‹› filmy ‹› pamietnik ‹› pytania ‹› harry ‹› opowiadanie o ‹› niley ‹› cliver ‹› zyczenia ‹› find ‹› USA ‹› cichutko ‹› wiersze o jesieni ‹› korea ‹› site ‹› http ‹› paweł ‹› shaman king ‹› sasuke i naruto ‹› Rymowanka ‹› th yaoi ‹› hobby ‹› nejiten ‹› kumpela ‹› yuuki ‹› zmierzchu ‹› usta ‹› Lider Akatsuki ‹› sport piłka nożna ‹› utule ‹› dzie ‹› szablony ‹› bill ‹› g-dragon ‹› strasznie ‹› doda ‹› blog ‹› grupy ‹› love ‹› wstA ‹› tokio ‹› null ‹› szablon ‹› smutne ‹› pomoc ‹› dlaczego kocham cie ‹› miley ‹› wszystkiego ‹› riddle ‹› nasza klasa 6b ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› o wampirach ‹› imiona ‹› kocham cie bo ‹› Ashley ‹› autokar ‹› seriale ‹› bart ‹› gry ‹› Sasori x Sakura ‹› moje fotki ‹› kiba x ‹› la fee ‹› lee ‹› stardoll ‹› przeprowadzki ‹› wierszyki KOCHAM CIĘ ‹› obrazki z ‹› fashion ‹› wilki ‹› sasosaku ‹› koty ‹› zyczenia swiąteczne ‹› lato ‹› narusaku ‹› to tylko seks ‹› muzyka ‹› historie ‹› pawe ‹› ola 14 ‹› OBRAZKI w-F ‹› kwiatek ‹› avatar ‹› pies ‹› sex pl ‹› horror ‹› jesie ‹› star ‹› hong ki ‹› sama pisałam wiersze ‹› samotno ‹› OBRAZKI wF ‹› religia ‹› joanna ‹› dla przyjaci ‹› rozdzia ‹› Katya Shalayeva ‹› naruto ‹› po rozwodzie z ‹› Data ‹› kotek ‹› recenzja ‹› nevada ‹› kocham ‹› dorota ‹› khj ‹› oczy ‹› mj chopak ‹› sloneczko ‹› naruto sk ‹› madzia ‹› dziewczyn ‹› amanda ‹› maritka ‹› jak się czujesz ‹› moje życie ‹› serduszka ‹› dziewczyna ‹› o marzeniach ‹› kumpela ‹› o milosci ‹› erotyczne ‹› one direction ‹› christoph ‹› bombki ‹› filmy porno ‹› nowa hinata ‹› obrazki naruto ‹› Christina Klein ‹› uwodzenie ‹› pro ana pl ‹› wilk ‹› hania ‹› koto ‹› zdi ‹› cherry blossom ‹› O Rihannie ‹› przepisy ‹› odkrywamy tajemnice ‹› jr i ren ‹› cisza g ‹› ciekawe blogi ‹› kiba ‹› przytul mnie ‹› Naruto x Ino ‹› opowiadania o Th ‹› rtt ‹› grabaz ‹› legendy ‹› lucy ‹› skin ‹› Yamamoto x Gokudera ‹› naruto 39 ‹› Naruto sakura ‹› śmieszne ‹› kluby ‹› zielone oczy ‹› dzien dobry na nk ‹› wiersz o mi ‹› martyna ‹› zaj ‹› tom ‹› Integra ‹› wiersze na nk ‹› dzien ‹› robert lewandowski ‹› naruto yaoi ‹› arka ‹› wiersze na nk o mnie ‹› nasza klasa ‹› sweet ‹› prace ‹› final ‹› książki ‹› sakura i jej po ‹› najlepsze ‹› ash ‹› tokyo ‹› tapety- ‹› Se7en

Wyszukaj na blogach

ŻYCIE...... JUTRO....... Życie jest piękne!!!!! Teraz w tej chwili Cieszę się życiem, Ale juto... kto Wie co będzie jutro? Jutro cały świat Moze mi sie zawalic Na glowe, Jutro moge nienawidzic Wszystkiego i wszystkich Wokol mnie Jutro... zapomnijmy O...

SiemanQo :* :) Hey :) Jestem Patka .. yy wlasciwie to dla was SOLA :) Założyłam blogaska właściwie specjalnie dla was :) Będę tu umieszczała avatary buttony szablony muzyczki itp. I wszystko oczywiście na blogusia :* :) :P Tu kilka szblonów z blog27...

Pozegnanie Jana Pawła II Dziś mija pierwsza rocznica śmierci Jana Pawła II ludzie zapomnieli o nim wiec prosze Was jednoczmy sie wy tym szczegolnym dniu to tak niewiele pojsc przed kosciój i zapalic znicz w jego intencji pomodlic sie w ciszy za jego dusze.On był jest i...

Przyjaźń Dni tak szybko sobie zawsze płyną Miłe chwile szybko zawsze miną Nie zamykajcie więc powieki Niech przyjaźńie trwają na wieki Żadne wichry, żadne burze Fale mórz i wiatr na górze Choć uderzą w nią swą mocą Nie ugnie się...

Czekanie Wszyscy w życiu na coś czekamy słowo „czekaj” w los ludzki wpisane każdy jego wymiar zna inny losy inne każdemu pisane. jest czekanie związane z radością, która serce rozświetla barwami lecz jest także związane z...

Anioły nasze Ciągle jeszcze istnieją wśród nas anioły. Trzeba wierzyc w ich opiekę . Nie mają wprawdzie żadnych skrzydeł, lecz ich serca są bezpiecznym portem dla wszystkich, którzy są w potrzebie. Wyciągają ręce i proponują swoją przyjaźń .

cd. ciąg dalszy zaoptuj zwierzaka...koteczek... Dodatki na bloga pieseczek... Dodatki na bloga ok to narazie tyle!!

CzEkAm ... Nie ma Cię Coś we mnie umarło... Mówię do ścian One słuchaja mnie jak nikt Szeptem krzyczę... ...Jakby Cię nigdy nie było Strach rzuca swój oddech Na mą szyję Podaję ręce wierze Jak nigdy namacalnej Czekam...

< coś > słońce zgasło nocą, utopiło się w błękicie dnia. po drugiej stronie nieba zaświeci dla kogoś innego . żebym nie była całkiem sama, zostawiło mi skrawek księżyca.

Przeżyłam 16 lat i żyję ... Przeżyłam już..lat szesnaście krocząc pewnie, odważnie przez życie id ręką pewną nie bojąc się, że cos stracę. Życie me, nie jest proste jak woda w strumieniu choć czasem pięknie błękitna to wciąż wszystkim obojętna. Teraz...

-* * * * * * * * *- ŻYJĘ BY ŻYĆ , A NIE W SMUTKACH MYCH TKWIĆ . ŻYJĘ BY BYĆ , SZCZĘSLIWĄ , RADOSNĄ , I ŚMIESZNĄ ?????????????? NIE WIEM JESTEM JAKA JESTEM .....

&#9786;&#9786;&#9786;NIESPODZIANKA&#9786;&#9786;&#9786; &#9786;&#9786;&#9786;NIESPODZIANKA&#9786;&#9786;&#9786; &#9786;&#9786;KONKURS NA NAJ BLOGA 2006&#9786;&#9786; Co jest do wygrania??? 1.ZA 1 miejsce: -dyplom -3 gifki -60 komentarzy -3 avatary 2.ZA 2 miejsce: -dyplom -2...

Muzyczka ( Hilary Daff)(Shakira) Dodatki na bloga Dodatki na bloga

Gwałt .... Twarz przerażona chłostana gałeziami w drodze ucieczki Serce jak młotem walić zaczeło Coraz bardziej obdarta lasem umykała Lecz na nic jej ucieczka bowiem kroki jego szybsze Upadła.. Wstac chciała szybko lecz reka jego za włosy...

Myśl ....Myśleć ? Myśli zamknięte w celi chcą rozgiąć kraty co je więzią i poszybowac w białej przestrzeni gdzieś w dal błękitną...(jak oczy,niebo..) gdzie Ty nie będziesz mieć dostępu i słowa już nie będą ranić a strzały złości mnie nie sięgną (tak...

Coś przydatnego Dodatki na bloga Dodatki na bloga

Mały zegarek Zegarek

Konkurs na naj bloga 2006!!! Szczegóły!!! &#9786;&#9786;KONKURS NA NAJ BLOGA 2006&#9786;&#9786; Co jest do wygrania??? 1.ZA 1 miejsce: -dyplom -3 gifki -60 komentarzy -3 avatary 2.ZA 2 miejsce: -dyplom -2 gifki -30 komentarzy -2 avatary 3.ZA 3...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów