.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
po pierwsze ‹› marta ‹› ubezpieczenia ‹› życzenia urodzinowe ‹› opowiadania o Th ‹› wierszyk o w-f ie ‹› jego dziewczyna ‹› klasa 4 ‹› tusk ‹› maluje ‹› najlepsze ‹› dla dziewczyny ‹› wiersz ‹› 2005 ‹› ciesz ‹› lily ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› dziewczyn ‹› buziaki na NK ‹› drewno ‹› MIOCI ‹› pokemon ‹› gwiazdy ‹› agnieszka ‹› punk ‹› jesie ‹› Green day ‹› pracuje ‹› komiks ‹› http ‹› find ‹› ble ‹› dzien dobry na nk ‹› JR REN ‹› sami ‹› myli ‹› wolny ‹› robert ‹› final ‹› nieszcześliwa miłość ‹› miley ‹› g-dragon ‹› przyrody ‹› opisy na ‹› Chase ‹› aston ‹› zyczenia ‹› blog ‹› klaudia ‹› image ‹› muzyka ‹› wszystkiego ‹› hej ‹› blogasek ‹› Dobranoc ‹› wyznanie ‹› kumpela ‹› lol ‹› OBRAZKI w-F ‹› polityka ‹› buziaki ‹› dodatki ‹› kamil ss ‹› sport ‹› wakacje ‹› dla dzieci ‹› kocham cie ‹› historie na nk z hp ‹› zaj ‹› sweet ‹› wiersze na nk o mnie ‹› rok po ‹› zaj ‹› pain i ‹› wiersz o mi ‹› ron ‹› Holiday 1 ‹› 2 Min ‹› g- dragon ‹› Hilton ‹› gry ‹› linki ‹› odkrywamy tajemnice życia ‹› seksowne ‹› kocham ci ‹› Kakashi ‹› peni ‹› madzia ‹› policja ‹› ksi ‹› Ashley ‹› dzie ‹› g dragon ‹› rock ‹› Data ‹› WITAM ‹› Sarai ‹› test kl 6 ‹› britney ‹› ola ‹› jaka jestem ‹› doda ‹› konie ‹› o jesieni ‹› kurofai ‹› nasza klasa 6b ‹› serduszka ‹› jaka jestem ‹› joanna ka ‹› USA ‹› WEEKEND ‹› moda ‹› forever ‹› ciekawe ‹› zmierzchu ‹› pamitnik ‹› pamietnik ‹› stopy ‹› przepraszam ‹› kamila ‹› rukia ‹› hinata ‹› hello kitty ‹› chlopaki ‹› Sakura ‹› aga ‹› gay ‹› kotki ‹› magda ‹› fotki ‹› samotno ‹› ania ‹› obrazki na NK ‹› RYSUNKI na nk ‹› urodziny ‹› vampire ‹› wiki ‹› opowie ‹› mama ‹› nasza klasa ‹› ball ‹› ania z ‹› joe ‹› demon ‹› przepisy ‹› onew ‹› przyja ‹› test ‹› dziewczyna ‹› filmy ‹› obrazeczki ‹› OBRAZKI wF ‹› byakuya ‹› jaka ‹› tokio hotel ‹› Nick ‹› moje fotki ‹› no perfect ‹› noclegi ‹› kasia ‹› 4 klasa ‹› baga ‹› tajemnice ‹› usta ‹› historie na nk ‹› grimmjow i ichigo ‹› opisy na gg ‹› nails ‹› albus ‹› horror ‹› Sylwia i ja ‹› black ‹› hong ‹› k pop ‹› kiba ‹› bart ‹› rozdzia ‹› wiara ‹› trzy ‹› zdj ‹› sauna ‹› nazwy ‹› penis ‹› dr house ‹› opowiadanie ‹› kocham ‹› gaara ‹› Song ‹› mamo ‹› skin ‹› harry ‹› religia ‹› Polska ‹› Lady ‹› wiersze na nk o sobie ‹› wiadomo ‹› ostry ‹› kiba ‹› kot ‹› vanessa

Wyszukaj na blogach

Galeriia zdjęć Zapraszam do obejrzenia zdjęć z finału Pucharu Ligii na Wyżynach!!!

Z kim Gustav na kawie? // mnóstwo zdjęć // duża ilość video // DVD Tokio Hotel !!! Posted by lukith // 23.10.08 // 18:28 // Any question? // English // Stronka // Kolejne newsy o Tokio Hotel ... Pojawiły się kolejne newsy Tokio Hotel , więc daję notkę :P - bardzo dużo zdjęć , video i miej pisemnych , ale ważne...

Trochę zdjęć. Nie pisałam jakiś czas, ale to z powodu świąt. Swoją drogą, nie obiecywałam, że będę pisała systematycznie... Dziś wstawie tylko kilka moich ulubionych zdjęć Avril. Płyty to okładka pierwszej płyty Avril Lavigne "Let Go" to już...

Galeria zdjęć Zapewne każdy z was słyszał o zielonym ogrze zwanym Shrekiem. Shrek przeżywa różne przygody i zmaga się z wieloma przeciwnościami losu, ale nigdy nie pozostaje sam. Teraz zapraszam was do galerii zdjęć głównych postaci:   Jako pierwszy...

Galeria zdjęć ze Shrekiem Zapewne każdy z was słyszał o zielonym ogrze zwanym Shrekiem. Shrek przeżywa różne przygody i zmaga się z wieloma przeciwnościami losu, ale nigdy nie pozostaje sam. Teraz zapraszam was do galerii zdjęć głównych postaci:   Jako pierwszy...

Festiwal+Explicit Ills+więcej zdjęć z Will Hey! Dzisiaj ja i moja klasa miałą próbę taneczną na dni teatralne. Wszyscy się kłocili i nic nam nie wyszło :( Ecchhh.... ułożyliśmy fajny scenariusz też na dni teatralne w którym złączyliśmy postacie ze wszystkich bajek. Poszłam więc z...

bez tytułu zawsze ź do Pojawienie się panelu (w stronie właściwej Wprawia płycizny fotograficzneobszar) i w Strony Siatki sekcji, jest mini podgląd twojej siatki kciukowego paznokcia to jest więcej niż podglądem—to żyje! Tylko przesuń twój kursor z...

24. PRZERÓBKI ZDJĘĆ ;). Na nowo odkryłam u siebie zamiłowanie do przerabiania zdjęć xD. Czyli robię, a przynajmniej próbuję zrobić, ładniejszy kolor oczu i ust, cerę robię "gładszą" itp xD. No cóż, zabawiłam się i oberwało się nawet mojemu chłopakowi, któremu...

Obróbka zdjęć Aktualnie w dzisiejszych czasach każdy z nas posiada odpowiednio wyspecjalizowane oprogramowanie potrzebne do profesjonalnej obróbki zdjęć. Jest to bardzo ułatwiona sprawa jeżeli chodzi o przeróbkę i ich doskonalenie. Jeżeli chodzi o fotografie...

Would you be so kindly ? "Czym jest zaufanie ? Czym jest Wolność ? Na pewno niczym dobrym. S.O. ~11.05.2013" ... so Your path ends here. Strzał. Po każdym zgonie budzę się gdzieś na morzu, szum dookoła. Słyszę jakiś głos, podążam za nim. Znajduje...

Tworzenie pięknych zdjęć Teraz fotografowie specjalizują się w realizacji mnogich zadań, które obejmują nie tylko sesje ślubne, komunijne czy także inne tego typu uroczystości rodzinne. Wiele osób zamawia sobie bowiem fotografie upamiętniające mnóstwo innych radosnych...

Retuszowanie zdjęć Grafika komputerowa w dzisiejszym świecie stanowi nadzwyczajnie newralgiczną sferę. Jesteśmy otoczeni przez grafikę. Dzisiaj z trudem wyobrazić sobie np. produkowanie filmów. Dzisiaj tworzone są produkcje całościowo dzięki grafice. Przerabianie...

Boję się zdjęć Boję się zdjęć, ktore robię. Boję się tych, ktorzy je oglądają, oceniają i probują zrozumieć autora. Boję się słów, które te zdjęcia prowokują lub wymuszają. Boję się moich odpowiedzi na te pytania. Czasem chciałbym, żeby te zdjęcia trafiły...

GALERIA ZDJĘĆ ARCHIWALNYCH 2008 - 2015 GALERIA ZDJĘĆ ARCHIWALNYCH 2008 - 2015

Krościenko - parę zdjęć. Parę zdjęci z malowniczo położonego Krościenka w Pieninach.       Tyle mam zdjęć z Pienin że nie wiem które wybrać http://podwierzba.blogspot.com/p/szczawnica-pokoje-studio.html

www.fotokoszyk.pl - ramki do zdjęć Mawia się, iż wesele przeznacza oryginalną drogę życia. To określenie dosyć powszechne oraz przyjęło się w języku polskim już jakiś czas temu. Niestety jednak wszelkie usługi związane z weselem, to dosyć obszerny wydatek. Zakup strojów weselnych,...

Odpowiednie miejsce do zdjęć ślubnych Wielu osobom wydaje się, iż zdjęcia ślubne są względnie łatwym tematem do fotografowania – o ile nie mówimy o samej uroczystości, gdzie liczy się każda chwila i każde ujęcie, którego nie będzie można ponowić, a zarazem dołożymy surowe i...

Właściwe miejsce do zdjęć ślubnych Wielu osobom zdaje się, iż zdjęcia ślubne są stosunkowo nietrudnym tematem do fotografowania – o ile nie mówimy o samej uroczystości, gdzie liczy się każda sekunda i każde ujęcie, którego nie będzie można powtórzyć, a jednocześnie dołożymy...

Właściwe miejsce do zdjęć ślubnych Wielu osobom wydaje się, iż zdjęcia ślubne są względnie nieskomplikowanym tematem do fotografowania – jeżeli nie mówimy o samej uroczystości, gdzie ma znaczenie każda sekunda i każde ujęcie, którego nie będzie można ponowić, a równolegle...

Właściwe miejsce do zdjęć ślubnych Wielu osobom wydaje się, że zdjęcia ślubne są względnie nieskomplikowanym tematem do fotografowania – jeśli nie mówimy o samej uroczystości, gdzie ma znaczenie każda chwila i każde ujęcie, którego nie będzie można powtórzyć, a równocześnie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..227 228

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów