.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
sklep ‹› istnieje ‹› dlaczego kocham cie ‹› jego dziewczyna ‹› pozycjonowanie ‹› sami ‹› hentai ‹› strasznie ‹› Data ‹› Tusia ‹› link ‹› konoha high sy ‹› zaj ‹› wyznanie ‹› moje fotki ‹› pisz ‹› Nick traina ‹› koty ‹› zima ‹› ginevra molly weasley ‹› Manchester ‹› wrzuty ‹› po pierwsze ‹› 3 klasa ‹› ciastek ‹› gitara ‹› sakura i kakashi ‹› kredyty ‹› tom ‹› harry potter ‹› one piece ‹› usta ‹› Polska ‹› zdrowie ‹› uwodzenie ‹› dr house ‹› sexy ‹› magia ‹› naruto i sakura ‹› wiersz ‹› pain i ‹› anime ‹› koto ‹› kazekage ‹› Sakura i Gaara ‹› Itachi ‹› jaka ‹› KINO ‹› wiersze z ‹› OBRAZKI wF ‹› opowiadanie ‹› zimno ‹› smierci ‹› 2005 ‹› hej ‹› przyja ‹› blog ‹› tom i dziewczyna ‹› smutna ‹› find ‹› stopy ‹› Sylwia i ja ‹› STRASZNE ‹› kobieta ‹› pansy parkinson ‹› zycie ‹› dla przyjaci ‹› opowiadania o Th ‹› Green ‹› historyjki na nk ‹› przepisy ‹› opowiadanie ‹› dup ‹› http ‹› animacje ‹› wiersze na nk ‹› mj chopak ‹› nowa ‹› kocham cie ‹› seks ‹› tapety ‹› OBRAZKI w-F ‹› ciesz ‹› Hinata ‹› rysunki ‹› OBRAZKI w-F ‹› Temari i shikamaru ‹› sebastian ‹› Wojna ‹› photo ‹› lubuskie ‹› lily ‹› buziaki na NK ‹› fajny ‹› sakura ‹› bill ‹› anty ‹› samotno ‹› czy mnie kochasz ‹› kiba ‹› wierszyk o wf ‹› big ‹› przyjazn ‹› nastolatki ‹› gaasaku ‹› bo kocham ‹› gaara matsuri ‹› joanna ka ‹› klasa ‹› kinia moje ‹› ginny ‹› nasza klasa ‹› trzy ‹› dla dzieci ‹› Justyna ‹› wierszyk ‹› urodziny ‹› O Rihannie ‹› ola 14 ‹› smutne ‹› misie ‹› Jaja ‹› opowiadanie o ‹› WITAM ‹› hejka ‹› aneta ‹› sex ‹› wieczór ‹› ola ‹› wycieczka ‹› monika ‹› dzie dobry na nk ‹› opowiadania ‹› hong ki ‹› avki na gg ‹› nienawi ‹› avatary ‹› sasusaku do ‹› Delphi ‹› Ashley ‹› site ‹› magda ‹› obrazki ‹› monika o mnie ‹› groteska ‹› skorpion ‹› zielone oczy ‹› jojo ‹› muzyka ‹› sport ‹› hokage ‹› pro ‹› narnia ‹› undefined ‹› psy ‹› zajęcie ‹› cudownego dnia ‹› kocham cie bo ‹› zaj ‹› harry potter yaoi ‹› pieski ‹› ubrania ‹› anna yoh ‹› liber ‹› sakura haruno ‹› taemin ‹› demi lovato i joe jonas ‹› emo ‹› code geass ‹› girl ‹› Tobi x kakuzu ‹› test ‹› paulina ‹› michael ‹› Ed x Roy ‹› opowie ‹› fairy ‹› wstA ‹› Pozna ‹› cichutko ‹› Sasuke ‹› Gaara i ‹› male ‹› Dobranoc ‹› verba ‹› pami ‹› odpoczynek ‹› fotki ‹› britney spears ‹› o marzeniach ‹› teen ‹› ball ‹› teen ‹› kocham ‹› zielone ‹› Suka ‹› gothic ‹› gwiazdy ‹› scrubs ‹› hannah montana 4

Wyszukaj na blogach

Wierszyk na początek :) Wraz z początkiem bloga napisałem wierszyk o kocie. Ale przejdżmy do rzeczy. Kot Charakterystyka kota to rzecz prostsza od budowy młota. Ryczy. Bzyczy. Drapie. Sapie. Chrapie. Wymusi. Zadusi. Przymusi. Bo to jest kot! Jak...

Wierszyk Wierszyk niezadedykowany " Dlaczego kłamiesz co czujesz obłudą zdobywasz serce, przecież prościej rzec prawdę najgorszą nie ranić nigdy już więcej. Przyjaźń to sprawa poważna, przecież każdy człowiek to czuje, Łasy na...

Wierszyk Pawełka =) Zamieszczam tutaj wierszyk mojego Słonka , który miałam zamieścic już daaaawno... ale za moje gapiostwo psieplasiam.. =( Zakochałem się w Aniele W Boga najpiękniejszym dziele Kontakt z Nią miałem wspaniały Świat na lepsze zmienił się...

Mojego Skarbka wierszyk.. ;) Oto wierszyk ktory Moj Skarbus dla Mnie napisal.. Kocham Cie Misiu Niech wszystkie smutki i troski odejda gdy pokochamy sie bardziej.. wtedy usniemy w swych sercach zapomnimy o troskach i smutkach.. I wtulimy sie razem w jedna...

Wierszyk nr 1 : Leżąc na łóżeczku, wtulona w poduszeczkę, myślę A ułożę wierszyk sobie - a będzie on o Tobie. I nie pomyśl sobie, bo pierwszy raz to robię. Ze mnie poetka żadna, ale jakoś dam radę. Opisując to, co do Ciebie czuję, Myśli mam dużo - ich mi...

Kolejny wierszyk.. Witam! :D Otóż kolejny wierszyk :) Mam nadzieje że sie spodoba.. Pozdrawiam! :D Bo... Bo twe życie za krótkie jest by co dzień przeżywać przeszłość od nowa. Bo ludzie nie warci są twych łez. Bo od miłości a nienawiści prowadzi mała...

Wierszyk by Anó. Oto druga niespodzianka by Anó. Zabawny wierszyk. Oto on: O Zielonych Mgłach Zielone Mgły to zastęp nasz, on dobra pełni straż Dzisiaj znów sie spotykamy jeśli chcesz to możesz z nami Marysia świeczke dziś zapala i podłoge...

To ja, wierszyk o mnie :) Ja jestem Miki, i nikt tego nie zmieni. Potrafie wkórzyc potrafie pościelić. Miki to ja i już, więc nie dobijaj mnie tu!,A jeśli Ci się coś nie podoba. to nie do mnie bo ja to nie krowa xD. A wiec to ja zabawna ja, szalona ja, powabna ja,...

wierszyk sobie ulożylam, nad jeziorkiem no jak mówi tytuł napisałam wierszyk. Mam nadzieję, że się spodoba. Na jeziorze; jak nad morzem. Srebrzyste fałdki, wyglądające jak fale. Długie łódki, jak największe floty. trzciny jak świerki. Zapach, słodki zapach. Od czasu do...

Wierszyk ^^ Ossu ^^ Prolog "Bloody Water" będzie, kiedy dorwę sie do mojego kompa xD. A teraz wierszyk!

Mój pierwszy wierszyk Hej. Założyłam tego bloga żeby pisać na nim wierszyki które sama układam. Mam wielką prośbę. Nie kopiujcie moich wierszy do swoich blogów. A jeśli już kopiujecie to nie piszcie że to wy ułożyliście ten wiersz. I powiadomcie mnie o tym w...

WIERSZYK O MALWIE (polecam) Ten blog załorzyłyśmy specjalnie o ksztuśniku (malwie) mam nadzieje że z nami będziecie mieli dużo śmiechu i głupawki teraz jak nazywamy malwe i wierszyk:   1.Grubas 2.Pulpet 3.Ksztuśnik 4.Paruwa 5.wiepsz 6.pasibrzuch   Oda do...

Wierszyk......"Przyjaciel" Znalazłam w necie fajny wierszyk pt.: "Przyjaciel" Więc postanowiłam zrobić notkę o takim temaciku....   ''Przyjaciel" Przyjaciel pocieszy,On po prostu jest przy Tobie,Do niego zwierzasz się z życia katuszy,Więc nigdy nie wpadaj w...

Na początek wierszyk;) Leżąc na łóżeczku, wtulona w poduszeczkę, myślę A ułożę wierszyk sobie - a będzie on o Tobie.I nie pomyśl sobie, bo pierwszy raz to robię.Ze mnie poetka żadna, ale jakoś dam radę.Opisując to, co do Ciebie czuję,Myśli mam dużo - ich mi nie...

1 Wierszyk=* To mój pierwszy wierszyk więc czekam na komentarzyki=*   Nie lubię udawać że wszystko jest w porządku, kiedy tak nie jest... Mam szanse wszystko naprawić, ale nie chcę... Czy ja mam pierwsza wyciągnąć rękę? Nie muszę... Koniec...

|My blog|Wierszyk|M.I.Ł.O.Ś.Ć| Hej  To jest już mój trzeci blog Nigdy nie miałam bloga na tym portalu, ale może zatrzymam się na dłuzej. Pisze wiersze i sentencje więc ten blog jest o moich osobistych odczuciach. Moje wiersze nie będą dodawane przez kopiuj+wklej tylko...

Wierszyk na Nowy Rok Wiem,że Nowy Rok już się skończył,ale ten wierszyk może sięprzydać na rok: 2009/2010 itd.          A oto on(śmieszny):    Dużo szczęścia, pomyślności,    Nie połykaj z...

Wierszyk "Sysa, buda i młodzieniec" xD (by Nettie) Wierszyk powstał na lekcji FIZYKI xDSysa, Sysa to jest taka, co na ptaka i szczeniaka mówi cały czas tak samo, a i tak jej ciągle mało.Ptak i szczeniak- mówi przecie- przecież to to samo dziecię! Każde z nich jest takie samo, a wciąż szczurów...

Wierszyk Jak wspominałam piszę wiersze w wolnym czasie. Mam już kilkanaście napisane i tak się zastanawiałam czy może wstawić chociaż jeden z nich.  Nie wiem czy wam się spodoba ale wstawię. Wierszyk jest wojenny, gdyż najlepiej mi się takie...

"Sprzedawca Marzeń" „Sprzedawca Marzeń” Cypher Aedon Zmierzch Wpatrywałem się w ten obraz zafascynowany, przejęty, a jednocześnie przerażony. Ograniczoność mego umysłu powodowała, iż nie pojmowałem absolutnie nic z oglądanej sceny. Na...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..41 42

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów