.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
myli ‹› ball ‹› maleńka ‹› opisy na nk ‹› hannah ‹› http ‹› vanessa ‹› mamo ‹› wiersze na nk o mnie ‹› dzień dobry na nk ‹› sex pl ‹› zabiore ciebie ‹› zimno mi ‹› magia ‹› przyjaciele ‹› gallery ‹› wiersz ‹› WEEKEND ‹› Song ‹› Shikamaru ‹› lol ‹› moje wiersze ‹› maine ‹› soki ‹› doda ‹› joanna ‹› rok ‹› humor ‹› bo kocham ‹› bill kaulitz ‹› opowiadanie o ‹› MIOCI ‹› akatsuki ‹› zdrowia ‹› Uchiha ‹› test nowa era 4 ‹› 4klasa ‹› fotki ‹› joanna ka ‹› najlepsza przyjaci ‹› sweet ‹› przyjaźń ‹› g-dragon ‹› tokio ‹› oczy ‹› usta ‹› bill ‹› po pierwsze ‹› katalogi ‹› historie na nk ‹› jojo ‹› nasza klasa pl ‹› kot ‹› horacy ‹› demon ‹› Hilton ‹› piersi ‹› Campbell ‹› pocałunek ‹› jane ‹› photo ‹› z pytaniami ‹› wiersze na nk o mnie ‹› miley cyrus ‹› blam ‹› psy ‹› dougie ‹› jesie ‹› kasia ‹› pomoc ‹› przepraszam ‹› jego dziewczyna ‹› Pozna ‹› erotyczne ‹› kocham cie bo ‹› wiersze na nk ‹› w-f wierszyk ‹› znaki ‹› wierszyki mi ‹› love ‹› wiki ‹› monika o mnie ‹› find ‹› mokra ‹› jaka ‹› ania z ‹› rok po ‹› kamil ss ‹› rock ‹› hotel 54 ‹› sex ‹› milosne ‹› maluje ‹› 10lat ‹› najlepsza ‹› dziewczyn ‹› książki ‹› sakura i jej po ‹› sklep ‹› aga ‹› dorota ‹› aston ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› ciekawe ‹› dr house ‹› wiersze o mnie ‹› Adam ‹› pawe ‹› 3 klasa ‹› image ‹› dla dziewczyny ‹› pain i ‹› dziewczyna ‹› mieszne ‹› czerwony ‹› dla przyjaci ‹› wstA ‹› Data ‹› strasznie ‹› dla dzieci ‹› hej ‹› kocham ci ‹› sport ‹› kobieta ‹› riddle ‹› gry komputerowe ‹› Opowiadania erotyczne ‹› Polska ‹› madzia ‹› britneyspears ‹› kocham cie ‹› dziewczyny ‹› zaj ‹› szamankanowa ‹› przedmiescia ‹› Prezerwatywy ‹› konferencje ‹› o milosci ‹› test kl 6 ‹› key ‹› opowiadania o Th ‹› sami ‹› host ‹› o Hinata ‹› Gaara i ‹› klasa ‹› kiba x ‹› jaka jestem ‹› dzie ‹› zimno ‹› ONHO ‹› raven ‹› ridlle ‹› male ‹› sex ‹› OBRAZKI w-F ‹› eminem ‹› miłośc ‹› k pop ‹› obrazy na nk ‹› g- dragon ‹› cisza jest moja ‹› smutne ‹› wodzie ‹› rozdzia ‹› harry ‹› KINO ‹› kamil ‹› selena ‹› klasa 4 ‹› baga ‹› nowa ‹› Sasuke ‹› flowers ‹› britney ‹› justin bieber ‹› prace ‹› puder ‹› darmowe ‹› wiersze ‹› dlaczego kocham cie ‹› kocham ‹› Ginny i Harry ‹› test dla klasy 4 ‹› kochaj mnie ‹› urodziny ‹› temari ‹› niepewna ‹› hobby ‹› trzy ‹› sprawdzian ‹› obrazki z ‹› OBRAZKI wF ‹› kredyty ‹› Ja i sylwia ‹› black ‹› o marzeniach ‹› przyjazn ‹› SEKSI ‹› blog

Wyszukaj na blogach

Święta, Święta:) i jest cool:) Tak, święta trwają. Ta niezapomniana wczorajsza pasterka i te optymistyczne słowa na kazaniu księdza:) heh:) Co prawda pasterka skończyła się ok 1.00, ale to nic że ja w domciu byłam około 2.00:) Zrobiliśmy sobie pogawędki, no co przecież już...

*** Dawno mnie tu nie było, ale cóż w koncu Święta były =D Sylwestra spędziłam w domu, bo Anka zachorowała i odwołała Sylwka. Ale nie było najgorzej. W końcu jak mawiam "nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej". Optymistyczne podejście do...

I po Sylwku.....:)))) Heh te żabki mnie zainspirowały:) są takie pozytywne:) Zupełnie jak moje nastawienie do świata...Na Sylwku było gruuuubo:) Byłam u przyjaciółki i jej narzeczonego:) Poznałam jego brata i bardzo mi się spodobał chyba z wzajemnością;) W sumie...

Sławne bliźniaczki-jakie są naprawdę? Prawda wychodzi na jaw powoli i okrutnie. I jest brzemienna w skutkach. Czy najsłynniejsze bliźniaczki zdołają odzyskać utracone zaufanie swoich fanów? Czym można wytłumaczyć skłonność do mocniejszych używek? Czy to kaprys, czy po prostu cena...

Wezwałem pana do siebie... - Wezwałem pana do siebie - głos Naczelnego Redaktora był surowy - ponieważ pański ostatni artykuł wzbudził moje zaniepokojenie i... zdziwienie. Wiem, wiem - Naczelny ciągnął spokojniejszym tonem - jest pan przepracowany... dużo zajęć i życie w...

Tak trudno :( Tak łatwo pokochać .. Tak łatwo spojrzeć w oczy.. Tak łatwo zauważyć „coś” w nim.. Tak łatwo powiedzieć „kocham Cię” .. Tak łatwo druga osoba staje się dla nas najważniejsza .. Ale tak trudno się odkochać .. Tak trudno nie...

Ocena numer 1: amy-słomka Wchodzę na Twego bloga i pierwsze, co widzę, to ocean czerni. Następnie pojawia się reszta. W szablonie widać Twoje zdjęcie, więc pewnie sam szablon jest Twojego autorstwa. Doceniam to, ale za bardzo mi się on nie podoba: jest za duży, nieco...

Proporcjonalnie do nieba to jesteśmy na dnie .. Za oknami coraz cieplej, nadchodzi wiosna. Wraz z nią u wielu z nas pojawiają się optymistyczne postanowienia – powielane od Nowego Roku – dotyczące zmian w naszym życiu; zmian na lepsze oczywiscie. A ja mam przesilenie,...

Metamorfoza Podjęłam desperacką decyzję- wykasowałam wszystkie ostatnie notki i zaczynam od nowa.Jakoś nie miałam wcześniej serca do prowadzenia tego bloga. Nie wiem dlaczego. Może nie jest dane mi pisać? Ale ja jestem uparta i idę pod prąd (to tak, żeby nie...

Coś optymistycznego:) Nikt nie zasługuje na Twoje łzy. Ten, kto zasługuje, napewno nie doprowadzi Cię do płaczu. Nigdy nie przestawaj się śmiać ,nawet jeśli jesteś smutny, ponieważ nigdy nie wiesz kto i kiedy zakocha się w Twoim uroku. Być może dla świata...

W strone.... Patrzyłem na człowieka, któremu zabrali miłość - skrzela mu zlepił piasek i łuski mu suszyło słońce, a ja sie rozpływałem opodal w odmętach nadmorskich kniei i myślałem, jakby to było znowu czuć brak powietrza "bez" lub "z" powodem cudzych...

... Człowiek się na coś nastawia. Stawia czoła temu, co według niego przeszkadza i burzy optymistyczne wizje. Zarzeka się, że będzie tak, jak sobie wyśnił. Budzi się i zasypia z tą Myślą - Budulcem. Stoi, siada, wstaje, wchodzi, czy wychodzi......

Miłość............... Ciesię się że spędziłem z nią dzisiaj trochę czasu-to pozwala mi spojrzeć optymistyczne na ten egzamin....... Cieszę się że znalazła pracę-opieka nad dzieckiem...... Zawsze to coś-a i tak fundusze...

Jednym słowem Jestem doszczętnie rozkojarzona. Już wiem dlaczego. Szkoda, że tak pechowo. Ale "podnieś nogę i powiedz mogę!" . Optymistyczne podejście do świata:D Tak jak w londyńskim Tower. "They find you, Two time you, Say your the best they've ever...

Eee... Koniec? No tak, skończyło się. Zawsze w takich chwilach zbiera mi się na przemyślenia, podsumowania, wspomnienia... Ale dzisiaj nie - za dużo rzeczy na koniec wyszło nie tak, jak miało wyjść. Może to i moja wina? Ale chyba nie pora na...

koniec z bajkami Wczoraj przed snem obejrzałam sobie "Bambiego", takie pozytywne nastrojenie się na noc. Główna teza bajki: " Miłość jest ciągłym odradzaniem się", czy jakoś tak.. Takie mądrości bajkowe, ktoś odchodzi, potem pojawia się nowa, ważna osoba w...

28.Tell me all of your dreams, your hopes and your fears... - Wiesz, co jest fajnego w mieszkaniu na dziesiątym piętrze, w pokoju z widokiem na balkon? - No, co? - Że gdybym miała dosyć wszystkiego, droga do skończenia ze sobą jest nadzwyczajnie krótka. - Kocham twoje poczucie humoru, wiesz?...

Rozdział XI "it is over" komentowac.. proszeeee --------------------------------------------------------------------------- Gdy przylecieli do Berlina powitały ich tłumy fanow...oczywiscie nie zabrakło zazdrosnych fanek ,ktore wrzeszczały do dziewczyn ze je dopadna...

Dziecko rewolucji :P Wczoraj było źle... nawet bardzo. Wczoraj w mojej głowie objęła krwawe rządy Zła Myśl. Taka ponura i ciemna, która zakuła w kajdany, w ciemnym lochu, Optymizm. Dzisiaj? Dzisiaj jest lepiej. Nawet dużo. Dzisiejszej nocy wybuchła rewolucja....

"Bo ja chcę Ciebie mieć... i już..." Moje zazwyczaj optymistyczne i nie do przebicia nastawienie jest chwilowo niedostępne... Mam nadzieję, że chwilowo... Mam totalnego doła... ;( Nie mogę się pozbierać po ostatnich przeżyciach. Nie chcę o tym mówić... Staram się w jakiś sposób to...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów