.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
naruto i sakura ‹› po pierwsze ‹› http ‹› naomi ‹› obrazki z imionami ‹› Hermiona i Ron ‹› miley ‹› find ‹› martyna ‹› dietA ‹› ania ‹› dla dzieci ‹› buuu ‹› klucznik ‹› wiersze na nk o sobie ‹› tokio hotel ‹› orlando ‹› blog ‹› obrazy ‹› Sasuke and Sakura ‹› ania z ‹› aktywne ‹› kocham cie bo ‹› tom ‹› istnieje ‹› pozdrowienia ‹› one shota ‹› STRASZNE ‹› temari i shikamaru ‹› flowers ‹› my diary ‹› britney ‹› penis ‹› joe jonas ‹› Sasuke ‹› JongKey ‹› zakopane ‹› o milosci ‹› imvu ‹› humor ‹› fairy tail ‹› odpoczynek ‹› kamil ‹› moje cycki ‹› rukia ‹› cinema ‹› dla kolegi ‹› rok ‹› reggae ‹› historie na nk ‹› wolny ‹› Ashley ‹› Jego ptaszek ‹› hotel 54 ‹› no perfect ‹› emo ‹› pisz ‹› kochaj mnie ‹› jaka ‹› dlaczego kocham cie ‹› magda ‹› sauna ‹› dr house ‹› lol ‹› Majcia ‹› demi lovato ‹› techno ‹› harry ‹› dziwke ‹› warning ‹› key ‹› imvu ‹› marcin ‹› dzień wszystkich świetych ‹› Deidara ‹› wiersze z ‹› myli ‹› moje fotki ‹› opowie ‹› in the blood ‹› Temari i shikamaru ‹› poduszki ‹› my chemical romance ‹› one direction ‹› buziaki ‹› Jaja ‹› ostry ‹› g dragon ‹› opowiadanie o ‹› obrazki na NK ‹› rosalie ‹› Ja i sylwia ‹› nasza klasa pl ‹› gry ‹› serduszka ‹› MIOCI ‹› phoebe tonkin ‹› kobieta ‹› michael ‹› cisza g ‹› tokio hotel ‹› czcionki ‹› o kumpeli ‹› cristiano ronaldo ‹› granit ‹› najlepsze ‹› baga ‹› darmowe ‹› kocham cie ‹› olsenki ‹› dziewczyny ‹› girl ‹› winx ‹› grupy ‹› Dobranoc ‹› fotki ‹› cureczka ‹› wiersze na nk mnie ‹› w akatsuki ‹› duchy ‹› teen ‹› ash ‹› USA ‹› g-dragon ‹› kocham ci ‹› ciesz ‹› sex pl ‹› praktyki ‹› lafee ‹› z pytaniami ‹› Rymowanka dla pani od wf ‹› naruto 39 ‹› kamila ‹› OBRAZKI w-F ‹› wierszyki o ‹› opisy na gg ‹› justin bimber ‹› jezus ‹› link ‹› Holiday 1 ‹› fashion ‹› Hilton paris ‹› opisy na nk ‹› avatary ‹› szkoa ‹› monia ‹› Anulka ‹› kawaii ‹› super ‹› kosmo one ‹› site ‹› o człowieku ‹› Jądra ‹› 27 urodziny ‹› host ‹› 2005 ‹› Tokio hotel op ‹› hej ‹› nauka ‹› Karola ‹› photo ‹› pistolet ‹› oczy ‹› czerwony ‹› bleach ‹› smutna dziewczyna ‹› sunrise avenue ‹› Ichigo i Rukia ‹› sebastian ‹› sakura i jej po ‹› my diary ‹› niepewna ‹› naruto i sakura ‹› maine coon ‹› alucard ‹› wczasy ‹› blog anime ‹› bieber ‹› sakura w akatsuki ‹› konan ‹› konferencje ‹› FT Island ‹› Winry i Ed ‹› miska ‹› linki ‹› Ewa ‹› strasznie ‹› sklep internetowy ‹› Green ‹› Lady ‹› jaka jestem ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› imiona ‹› 2 Min ‹› dla dziewczyny ‹› Pozna ‹› kwiatek ‹› naruto ‹› fairy ‹› wierszyk

Wyszukaj na blogach

I - "Dwie Nowe Uczennice" Tekst do lewej-Drodzy Uczniowie! - wołał Iruka starając się doprowadzić wszystkich do porządku. Nikt go jednak nie słuchał; Shino czytał książkę pod ławką, Kiba karmił swojego psa, Naruto bawił się Jojo, Neji bandażował sobie nogę po przykrym...

Rozdział V ROZDZIAŁ V ------------------------------------------------------------------ - Idziemy już 5 godzin – powiedział Naruto – Jestem zmęczony - Za jakieś 2 km będzie polana. Zatrzymamy się tam i rozbijemy obóz – powiedział...

Sakura Haruno Haruno Sakura Numer rejestracyjny ninja:Wiek:Data urodzenia:Wioska:Ranga:Grupa krwi:Wzrost:Waga:Szczególne uzdolnienia:Debiut: 01260116 lat28 marzecKonohaGakureChuunin0161 cm45,4 kgNadludzka siłaRozdział 3 (manga)Odcinek 1...

rozdział3 Streszczenie rozdzialu2 Ino miała uczyć Sasuke śpiewać. Sakura wyznała Garze swoją miłość.J ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ U Sasuke ...

Jaskinia Naruto,Sasuke i Sakura szli przez całą noc.Wszyscy byli bardzo zmączeni walką z Wojownikiem,a szczególnie Sasuke który był ranny.Sakura bardzo dobrze prowadziła i obsługiwała się mapą.Nagle cała drużyna usłyszała tupot stóp dochądzący z...

16: Suna, wioska miłości i bójek... Ten rozdział jest napisany nie w pierwszej, a w trzeciej osobie. Pomyślałam, że takie urozmaicenie będzie ciekawsze. Jeśli komuś nie pasuje coś - bardzo proszę informować. Jeśli uważacie, że w trzeciej osobie lepsze – również informować....

003 . Obyś sie utopił -A wiec Tsunade gdzie mamy dom . ?-zapytały się Sakura i Hinata -Macie dom blisko Icharaku Ramen-odpowiedziała 5-iąta na pytanie -Juchu . !!!!!!-krzyczał Naruto Tsunade do ucha (bo już Sasek i Naruciak zeszli ) Tsunade złapała Naruto za...

Ucieczka z jaskini Naruto podbiegł do leżącego na ziemi Sasuke.Podniósł i pobiegł.W pewnym momencie na końcu tunelu zapaliło się światło.Światło była tak jasne,że Sakura nic niewidziała,Naruto tagże nic niewidział.Biegli,ale musieli się na chylać,aby niedotknąć...

Rozdział II Każda z drużyn poszła do swojego pokoju, poza Sasuke i Naruto, oraz Sakurą. Niebieskooki wpatrywał się w dziewczynę, Sasuke wpatrywał się w niebo, zaś Sakura miała spuszczony wzrok, wpatrując się w chodnik. Naruto naburmuszył się i kiwnął...

Dzwoneczki. Rano usłyszałam dźwięk budzika. Zerwałam się szybko z łóżka i pobiegłam obudzić Sakurę. Zaczełam ją szturchać. - Sakura!! Pobudka!! Jest 4 musimy się zbierać!! - krzyczałam jej do ucha. - Już wstaję... - powiedziała siadając na łóżku. - Ja idę...

Atak na Hanibali Sakura schowała się za górą i bacznie obserwowała ruchy ludzi w wiosce.Przecierz musi uratować Naruto i Sasuke.Ale Sakura niemogła się powstrzymać i skoczyła na pobliskiego spacerującego strażnika.Wbiła mu miecz prosto w serce.Reszta ludzi...

streszczenie 00-10 Sasuke postanowił opuścić Konoha. Na tę wyprawę noc była jedyną odpowiednią porą. Kiedy był już w drodze do granic wioski niespodziewanie spotkał Sakurę. Dziewczyna pod wpływem intuicji wiedziała kiedy i gdzie powinna tej nocy pójść. Gdy jej...

Naruto biografia Uzumaki Naruto Kraj: Ognia, Ukryta Wioska Liścia Wiek: 13 Urodziny: 10 Października Grupa Krwi: B Bohater opowieści - Uzumaki Naruto! Jest najgłośniejszym Ninja Konohy, i jest to tytuł który ciągle udowadnia. Łamie zasady, musi być w...

Rozdział 17 Walka z Nejim 4 żywioły atakują! cz.2 Cztery żywioły zaatakowały Nejego.Neji padł i powiedział: -Znam te jutsu,ty nie wykonałaś go do końca. -No nie,ale wolę wygrać i nawet później cie dobić niż umrzeć.-Neji padł ,a prowadzący powiedizał: -W 2 walce.W 3 egzaminie na...

...::Uciec czy nie??::... ---->odc. 3 No dobra... Nie starałam się w ogóle przy tym rozdziale, ale... Kurde, szkoda gadać. Postaram się, żeby następny był ciekawy. Teraz nie miałam zbyt duzo czasu, żeby przemyślec, co w ogóle ma być dalej, ale jako taki ogólny zarys mam. Macie więc...

Walka ze smokiem Sakura biegła prze tunel uciekając przed zbliżającym się niebezpieczeństwem.W biegu obróciła się ujżała wielkiego smoka.Był czarny i miał czerwone oczy po prostu wygłądał upiornie.Sakura zobaczyła szczeline jej wielkości i weszła do niej.Smok...

Noc pełna wrażeń Ja mówiłem… mówiłem, że nie wyjdzie z tego nic dobrego ale ona się uparła bym go ze sobą zabrał. Temari. -weź go ze sobą i pilnuj, z nami będzie się nudził A o kogo chodziło? Oczywiście o Saska. Przecież my szliśmy na piwo… nie na...

XVII. "...Kocham Cię, Sakura..." - Sakura, ja się tym zajmę- powiedziała Hinata biorąc Naruto za rękę i ciągnąc do wyjścia z pokoju. Sakura i Sasuke stali przez chwilę w ciszy, żadne z nich nie miało odwagi przerwać tej ciszy. Po kilku nieustających minutach krzątania się bez...

III Słońce wzeszło bardzo wcześnie tego dnia, co nie powinno dziwić, w końcu był początek września, miesiąca dziwnego, bo częściowo było to jeszcze lato, można było chodzić w krótkich spodenkach, okularach przeciwsłonecznych, chodzić na basen, a...

XX koniec Ok wiec najpierw kilka słów ode mnie. Tak historia kończy się w tym momencie, notka była przerabiana i przepisywana pewnie z 50 razy, nie wiem czy się wam spodoba, ale wydaje mi się ,że zawiera wszystko co zawierać powinna. Być może, zabiorę się...

strony:1 2 3 4 5 6

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów