.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
anna ‹› http ‹› usta ‹› kochaj ‹› gry ‹› fashion ‹› OBRAZKI wF ‹› h2o ‹› w-f wiersz ‹› dzie ‹› doda ‹› test ‹› naruto i minato ‹› wakacje ‹› kocham ‹› sue one ‹› sweet ‹› rok po ‹› rock ‹› blog ‹› bill ‹› naruto sk ‹› myli ‹› cycki ‹› dup ‹› serduszka ‹› forever ‹› Jaja ‹› hotel ‹› nasza klasa ‹› britney ‹› o kumpeli ‹› sprawdzian ‹› dziewczyn ‹› muzyka ‹› black ‹› jestem debilka ‹› olka ‹› find ‹› o milosci ‹› moda ‹› sama pisa ‹› Data ‹› ania z ‹› wiersze o mnie ‹› wampir ‹› avatary na nk ‹› wszystkiego ‹› praktyki ‹› lee ‹› ball ‹› harry potter ‹› sukces ‹› zimno ‹› yaoi ‹› wierszyki na nk ‹› ciesz ‹› opowie ‹› opisy na ‹› Polska ‹› po pierwsze ‹› winx ‹› register ‹› jesien ‹› 2 Min ‹› oczy ‹› harry ‹› ubrania ‹› zaj ‹› pies ‹› tapety- ‹› pisz ‹› fairy ‹› humor ‹› historie na nk ‹› bo kocham ‹› in the blood ‹› hinata ‹› Adam ‹› pomoc ‹› wierszyki ‹› Sylwia ‹› anime ‹› kochaj mnie ‹› Miley Cyrus ‹› star ‹› misie ‹› jaka jestem ‹› nauczycielka ‹› Madonna ‹› zdrowie ‹› nasza klasa 6b ‹› prof ‹› BARCELONA ‹› wilki ‹› czytanie ‹› marta ‹› zwyk ‹› Jeba ‹› rob ‹› hannah montana ‹› uroda ‹› lol ‹› piersi ‹› wolny ‹› grupy ‹› rozdzia ‹› tomek ‹› Jonas ‹› hotel 54 ‹› nauka ‹› kocham ci ‹› USA ‹› michael ‹› WEEKEND ‹› mama ‹› Sakura ‹› ect ‹› Shikamaru ‹› dla przyjaci ‹› avatar ‹› pizda ‹› smok ‹› blogi ‹› ewa farna ‹› dla dziewczyny ‹› TRANSFORMERS ‹› zielone ‹› klasa 4 ‹› sklep ‹› selena ‹› na dobranoc ‹› istnieje ‹› Gaara i ‹› WITAM ‹› Hilton ‹› sexy ‹› kotek ‹› sakura ‹› przedszkole nr 22 ‹› dlaczego kocham cie ‹› zdj ‹› 4 klasa ‹› key ‹› cieszę się ‹› us5 ‹› image ‹› pick ‹› nowa ‹› link ‹› wiersze na nk o sobie ‹› nienawi ‹› obrazki ‹› historie na nk z hp ‹› demi ‹› blogasek ‹› 3 klasa ‹› hej ‹› smierci ‹› dla kolegi ‹› prace ‹› pokemon ‹› sakura i jej po ‹› obrazki na NK ‹› opel ‹› jego dziewczyna ‹› test kl 6 ‹› dla dzieci ‹› teamin ‹› pistolet ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› kocham cie bo ‹› kocham cie ‹› avatary ‹› urodziny ‹› rok ‹› smoki ‹› cisza ‹› OBRAZKI wF ‹› marcin ‹› tapety ‹› najlepsza ‹› sami ‹› moje fotki ‹› wiki ‹› miley av SS ‹› kluby ‹› lili ‹› robert ‹› dziewczyny ‹› moje sekrety ‹› garfield ‹› tom kaulitz ‹› teen ‹› ubezpieczenia ‹› EdWin ‹› pracuje ‹› cytaty ‹› dzien ‹› STRASZNE

Wyszukaj na blogach

nowinki Nowinki!! Hejka !! Postanowiłam dzisiaj dać noteczkę, bo przetłumaczyłam artykulik z niemieckiego YAM [tak naprawdę w BRAVO nie było czego tłumaczyć :)] i mam jeszcze pare innych ciekawostek :) W czwartek wyszło specjalne wydanie polskiego...

PREMIERA!!! Tytuł opka Hotel cz 1 (Bill Budzi Robert'a Kaulitza o 6:00) Robert: Bill co? się stało Bill: Robert Trolka jest w naszym Hotelu Robert: Bill niee ;( Robert:a Bill a gdzie paulina Bill: Robert ona śpij Robert: Bill to ją obudź i wszystko powiedz Paulina się...

Rozdział XII Pierwsza wstała Kirsten.Zobaczyła że Tom śpi na końcu łóżka.Obudziła go i powiedziała żeby położył się na poduszkach.Ten tylko podniusł głowe i po chwili położył ją znowu na łóżko.Kirsten się tylko uśmiechneła i poszła dalej spać.Jednak po chwili...

~ Wywiad z Berliner Zeitung. omg jakie to długaśne .... xDD Bill wypowiada sie o Polsce? Tokio Hotel o swoim koncercie w Izraelu, pięknych kobietach i o generacji,w której historia już nie ma znaczenia.Pokój konferencyjny w Ritz Carltonna Potsdamer Platz w Berlinie. Kanapa, kilka krzeseł. Na małym stoliku półmisek żelkami.Bill...

a oto rozmowa włącznie bill i tom Cauet: Dobry wieczór, witam.Bill: Dobry wieczór!Cauet: Jak po niemiecku mówi się 'Dobry wieczór"?Bill: Gut'nacht... n'aben'Tom: N'aben'Cauet: To są nasi goście dziś wieczorem zaczniemy rok na dobrej stopie. The Tokio Hotels (to jest takie...

Zero fot, tylko wywiad i sory za przerwe... Oboje uważają, że zajebiscie jest mieć brata bliżniaka.... Tom: Nie mogę sobie wyobrazić życia bez Billa. Razem robimy wszystko juz od czasow kiedy jeszcze robilismy w pieluchy. Uważam, że miec brata bliżniaka jest cool. To na prawde świetne...

czesc 4 A wypadło na mnie.Tom tylko Sie uśmiechnął się.Ten pocałunek był piecio minutowy, ale bardzo namiętny.Bill i Marta patrzyli na nas zabójczym wzrokiem no, ale gra to gra....Teraz kręciłam ja. Wypadło na Martę musiałam pocałować ja w policzek. Gdy...

Uwaga Uwaga dużo newsów !!! W Szwajcarii grupa antyfanów chciała obrzucić piłeczkami do golfa, kamieniami i pomidorami nasz kochany zespół.... ******************** 15 września za ceną 12,99 Euro wychodzi album TH "Schrei-co laut du...

Wywiad z Billem i Tomem Wywiad z Billem i Tomem sam ich przeprowadzałem przez gg wszystko zostało sprawdzone to jest prawdziwy Bill i Tom Fani mogli zadawać im pytania itp. a ja przeprowadziłem wywiad a tutaj wywiad: Ja: zaczynamy Ja: Bill masz dziewczyne? Bill:...

;) Dostalam od Fanclubu TH E-maila: Willkommen im Polen! Ten Wielki Czwartek z pewnością należał do wielkich. Nareszcie mogliśmy gościć w naszym kraju grupę Tokio Hotel! Koncert, który dla nas zagrali był niesamowity, a wrażenia po nim bezcenne....

Poczatek :)) Tego popoludnia bylo strasznie ciemno i zimno... Przez okno nie bylo widac zywej duszy... Czy to koniec? Zastanawial sie Bill. Razem z bratem siedzieli w ciemnym pokoju nie mowiac nic do siebie. Byla cisza straszna cisza, ale ta cisze przerwal...

Rozdział XXI SIEMKA:)WIELKIE DZIEKI ZA WSZYSTKIE KOMCIE:)POSTANOWILAM DODAWAĆ CORAZ TO PIKANSZE SZCZEGÓLKI:)MAM NADZIEJ ZE WAM SIE SPODOBA I BEDIZE NADAL TYLE KOMENTARZY CO DOTEJ PORY:)NO SPOX JUZ NIE ZANUDZAM:)MIŁEGO CZYTANIA:) -To co robimy?-zapytał...

Rozdział XXII HEJ!PEWNIE WIEKSZOŚĆ OSOB ZAUWAŻYLO ŻE ZMIENILAM SZABLON:)ZNUDZIL MI SIE STARY:)MAM NADZIEJ ZE TEN WAM SIE PODOBA?:)AHA I DZIEX ZA WSZYSTKIE KOMCIE:) Po obiedzie. -Mamo jutro jedziemy-poinformowal Tom swoja mame. -Dokąd?-zapytała...

A oto nastepna nocia Hallo sorka ze dawno nie pisalam ale nie mialam czasuale mam nadzieje ze teraz bedzie troszke luzniej.     Czy on nie jest piekny??         Tom i Bill z Tokio Hotel w wielkim blizniaczym wywiadzie dla BRAVO...

PETE I BLIŹNIAKI :P Pete: Jakie myśli macie w głowie kiedy wygrywacie nagrodę? Bill: Nie wiem! Jestem podekscytowany i zdenerwowany przed każdym koncertem. I siedzieliśmy tutaj... Nie wiem, chyba nie ma w głowie wtedy nic. To po prostu...

OKROPNA WIADOMOŚĆ................. SŁUCHAJCIE MAM OKROPNA WIADOMOŚĆ...chodzi o koncerty TH w Polsce...te koncert... ZAPOWIADAJĄ SIE PO NAGRANIU 2 ALBUMU...A NAGRANIE TEGO ALBUMU ZAPOWIADA SIE OKOŁO...2007 ROKU CZYLI ICH PRZYJAZD BĘDZIE OKOŁO ALBO JUZ W 2007 ROKU!!!!!! A DO...

czesc 10(II) ... -no bo ...no bo ja chyab kocham toma-marta -no to doskonale-ja -naprawde-marta -tak-ja-chodz zabieram ciebie na zakupy jedziemy z Billem... pojechalismy do berlina bylismy tam ja wiem z 3 godz.gdy wracalismy spotkalismy Andreasa...

- News! - Notka- WAŻNE TERMINY 01.05.2006: VIVA "TOKIO HOTEL CZY US5" (11:00) 01.05.2006: VIVA FEAT. TOKIO HOTEL (14:00) 02.05.2006: KIKA LIVE - TOKIO HOTEL ROZMOWA TELEFONICZNA Z ZESPOŁEM (20:00 - 20:15) 06.05.2006: PRO7 BRAVO SUPERSHOW...

Pytania do TH. Codziennie dostajemy tysiace e-mail´ow:Fani boja sie o Tokio Hotel! Plotki sa coraz gorsze. Naglowki o tym ze Bill jest za chudy zrobily juz kolko. Ekskluzywnie w Bravo Tokio Hotel odpowiada na najcieplejsze pytania ich fanow. PYTANIA DO...

„Brzydzę się kłamstwem…” Kiedy się obudziłam najpierw wzięłam prysznic potem zeszłam na dół na śniadanie. Postanowiłam że dam odpocząć Tom’usiowi od biegania i od razu do niego pójdę. Wyszłam z domu i poszłam do Kaulitz’ów. Drzwi otworzył mi Tom -O hej...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..250 251

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów