.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
in the blood ‹› Temari i shikamaru ‹› poduszki ‹› my chemical romance ‹› pisz ‹› http ‹› one direction ‹› buziaki ‹› Jaja ‹› ostry ‹› g dragon ‹› opowiadanie o ‹› obrazki na NK ‹› rosalie ‹› kocham cie bo ‹› Ja i sylwia ‹› nasza klasa pl ‹› gry ‹› serduszka ‹› MIOCI ‹› phoebe tonkin ‹› kobieta ‹› michael ‹› cisza g ‹› tokio hotel ‹› czcionki ‹› o kumpeli ‹› cristiano ronaldo ‹› granit ‹› najlepsze ‹› baga ‹› darmowe ‹› rok ‹› kocham cie ‹› olsenki ‹› dziewczyny ‹› girl ‹› winx ‹› grupy ‹› Dobranoc ‹› lol ‹› fotki ‹› cureczka ‹› wiersze na nk mnie ‹› w akatsuki ‹› duchy ‹› teen ‹› ash ‹› USA ‹› g-dragon ‹› kocham ci ‹› ciesz ‹› sex pl ‹› praktyki ‹› lafee ‹› z pytaniami ‹› Rymowanka dla pani od wf ‹› naruto 39 ‹› magda ‹› harry ‹› kamila ‹› OBRAZKI w-F ‹› wierszyki o ‹› opisy na gg ‹› justin bimber ‹› jezus ‹› link ‹› Holiday 1 ‹› fashion ‹› orlando ‹› Hilton paris ‹› opisy na nk ‹› avatary ‹› szkoa ‹› monia ‹› Anulka ‹› kawaii ‹› super ‹› kosmo one ‹› site ‹› o człowieku ‹› Jądra ‹› 27 urodziny ‹› host ‹› 2005 ‹› Tokio hotel op ‹› blog ‹› hej ‹› nauka ‹› kamil ‹› moje fotki ‹› Karola ‹› photo ‹› pistolet ‹› oczy ‹› czerwony ‹› my diary ‹› bleach ‹› martyna ‹› smutna dziewczyna ‹› sunrise avenue ‹› Ichigo i Rukia ‹› sebastian ‹› sakura i jej po ‹› my diary ‹› niepewna ‹› naruto i sakura ‹› maine coon ‹› alucard ‹› wczasy ‹› STRASZNE ‹› blog anime ‹› bieber ‹› sakura w akatsuki ‹› konan ‹› konferencje ‹› FT Island ‹› Winry i Ed ‹› miska ‹› linki ‹› Ewa ‹› strasznie ‹› sklep internetowy ‹› Green ‹› Lady ‹› jaka jestem ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› imiona ‹› 2 Min ‹› dla dziewczyny ‹› Pozna ‹› kwiatek ‹› naruto ‹› fairy ‹› wierszyk ‹› odchudzanie ‹› bo kocham ‹› dupa ‹› pizda ‹› pomoc ‹› tokio hotel ‹› black ‹› pamitnik ‹› star ‹› sex ‹› STANA ‹› okulary ‹› to tylko seks ‹› zlew ‹› po pierwsze ‹› kamil ss ‹› tłusty czwartek ‹› WITAM ‹› opisy gg ‹› find ‹› kuroshitsuji według mnie ‹› klaudia ‹› sobota ‹› buziaki na NK ‹› kocham ‹› myli ‹› gay ‹› najlepsza ‹› big ‹› hejka ‹› dzie ‹› goo ‹› buuu ‹› pick ‹› karen ‹› nakuru ‹› wiadomo ‹› wiersze na nk o mnie ‹› jaka jestem ‹› bill ‹› jane ‹› Polska ‹› love ‹› jaka ‹› kotki s ‹› moja muzyka ‹› pamietnik ‹› szabat ‹› tipsy ‹› mj chopak ‹› Sterling ‹› smok ‹› klasa 4 ‹› wychowanie ‹› skin ‹› komplementy ‹› chlopak ‹› o jesieni ‹› wycieczka ‹› avatary na nk ‹› tapety ‹› mokra ‹› kisame x ‹› sport ‹› kinia

Wyszukaj na blogach

trochę kociego humoru... +Uczyń świat miejscem zabawy. +Jeżeli czujesz się ignorowany, połóż się na klawiaturze komputera, a na pewno zostaniesz dostrzeżony. +Kiedy jesteś głodny, miaucz głośno. W końcu ktoś cię nakarmi, żebyś się zamknął. +Zawsze szukaj dobrze...

Ostatni żywot Glona Ranek… słońce świeci , ptaszek śpiewa do życia budzi się przyroda… I wrzaski dziewczyn w dormitorium. Błyskawicznie wygramoliłam się z łóżka. W dormitorium panował Chaos , dziewczyny skakały po lóżkach, krzyczały i tańczyły Makarenę...

okropnościowatość Czuję się, jakby mnie ktoś przeżuł, wypluł i na koniec podeptał. Jestem jak róża wrzucona w kałużę - zupełnie straciłam wyraz i dotychczasową pewność siebie. Chociaż chyba nigdy nie miałam jej za wiele. A może róża to złe porównanie - nie...

Odcinek 8 - Cześć… - powiedziałam trochę zmieszana. Spojrzałam na Toma, a on się uśmiechnął… Ach ten uśmiech… - Widzę, że trochę przeszkodziliśmy… - uznał Bill - Nie! - Tak! Powiedzieliśmy z Tomem w tym samym momencie....

Te które mi się podobaja....opisy do gg Już czas na sen, zachód słońca żegna dzień ... Oni mogą żyć,ale tylko razem... CzAsEm SiĘ KoChA, NiEwIeDzĄc DlAcZeGo AlE KoChA SiĘ DaLeJ... ByŁ JaK mGłA.... nIe WiDzIaLnY tAjEmNiCzY... Anielskie usta...a Szatańskie Serce... Bez...

...jak widzisz to ja zdobyłem to co ci najdroższe... Dzięki Beatce,która bidna siedzi w domciu bo chora:-( I której dedykuję tą nocię.A kiedy na spacerek? Ta notka niezabardzo mi się podoba,ale no cóż,każdy ma słabsze dni ;-).Całuski! Następnego dnia Lilka obudziła się strasznie niewyspana...

IV. Wpadki. Tymczasem w Bayvill, Barry Wilkinson redaktor "Bayvill News", jak rozjuszony lew (o ile lwem można nazwać kogoś kto ma wydęty brzuch i nosi okulary w kształcie półksiężyców) przechadzał się tam i z powrotem co i rusz zerkając na staromodny,...

'Ty bys lepiej uwazala jak chodzisz szlamo!' Byl to ostatni tydzien wakacji... Hermiona obudzila sie bardzo wczesnie. Lezala chwile lecz po chwili zeskoczyla z lózka na cieplutki i mieciutki dywan. Podeszla do okna i otworzyla je na cala szerokosc. Postala chwilke wdychajac swieze...

Odcinek 32 No to już nadszedł czas kończyć moje opko... Tak, to już ostatni odcinek... Żałuję, naprawdę, ale już musiałam. Pisżę odcineczek, a na koniec krótkie podsumowanko :) Zapraszam to czytania i komentowania. Mam nadzieję, że się za mną stęsknicie...

Szczęście moje Szczęście Ty moje Bądźmy we dwoje Jak medaliony A między nami "Ptaszek"skulony Dziecinka nasza Śmieje się słodko Bawi grzechotką

ODCINEK 34 - No tak, czyli chyba nic to po mnie – powiedział Michał - W zasadzie tak. Możesz iść do domu - No to na razie – powiedział Michał i poszedł w górę kamieniołomu Postanowił że pójdzie do Urszuli. Była 9.20. Dotarł na miejsce. Drzwi...

Ciekawostki o kotkach Historia kota domowego: Do dziś nie wiadomo dokładnie kiedy i jak kot stał się zwierzęciem domowym. Jednak najczęściej wymienia się okres około 5000 lat temu. Miało to miejsce w dolinie Nilu. Obecnie znajduje się tam Sudan, dawniej - Górny...

Sweet czy hot 16? Jak zauwazyłam oglądając swojego czasu "Jak dwie krople wody", czyli Olsenki, w innych krajach obchodzi sie tzw. Sweet Sixteen. Normalnie. Święto jak 18-stka. Standardowym prezentem jest na przykład takie autko. Hop siup, jesteś odpowiedzialnym...

Garsć wspomnień Kasiunia nasze fotencje zamieściła. Matko jedyna, jak to dawno bylo. Ale to wrześniowe spotkanie, z okazji premiery BaB pamiętam dosć dobrze :) Specjalnie przyjechałam do P. ... no dobrze, przyznam się, bo w to i tak nikt nie uwierzy. Tak...

Diddl Diddl - popularna w Niemczech komiksowa postać myszy wymyślona przez grafika Thomasa Goletza. Komiksowa myszka ma wielkie stopy i uszy oraz nosi spodnie na szelkach. Postać powstała 24 sierpnia 1990, pierwotnie miała przedstawiać kangura, lecz...

--->Noteczka Siemanko! U mnie PRAWIE() wszystko układa się super! Od poniedziałku zaczynają się nam rekolekcje!-Nuuudy! Wczoraj miałam nawet fajny dzionek! Ale nie chce mi się opowiadać! Zbliżają już sie moje urodzinki(02.04)! Jeszcze nie wiem czy będę...

List do prawdy... Odkąd jestem w pełni świadoma... od kiedy czuję... że nie kocham już Go jak brata... nie jak przyjaciela... Ty odeszłaś ode mnie... zostawiłaś samą bym znów stawiła czoła kłamstwu... Czy nie przekonałaś się już kilkakrotnie, że nigdy z Nim...

Komplemenciarz jakich mało :] Dziubek smaruje mi plecy balsamem. Najpierw wykropkował nim całe moje plecy :) Po czym uradowany i zachwycony oznajmił: "Wyglądasz jakby cię ptaszek osrał"

EuroBarre - Poprostu cudeńko!! Zajrzyj koniecznie!! Tysiące użytkowników!! !! Euro Barre !! świetny programik dzięki którem możemy zarobić nie małą kasę (nawet 25euro miesiecznie)! praktycznie bez żadnego wysiłku! Jest on idealny dla osób które nie lubią klikania w banery, maile itd. Eurobarre to francuska firma,...

strony:1 2 3 4 5 6 7

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów