.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
o kumpeli ‹› wszystkiego ‹› kamila ‹› OBRAZKI w-F ‹› Data ‹› sama pisa ‹› cisza g ‹› wierszyk ‹› tapety ‹› fotki ‹› hinata ‹› marta ‹› ubezpieczenia ‹› opisy na ‹› cisza ‹› anty ‹› avatary na nk ‹› http ‹› wierszyki ‹› one direction ‹› ble ‹› lily ‹› Sylwia ‹› love ‹› naruto ‹› imvu ‹› wiki ‹› Sakura ‹› buziaki ‹› EdWin ‹› rihanna ‹› g - dragon ‹› super ‹› hejka ‹› britney ‹› oczy ‹› bill ‹› jaka jestem ‹› big ‹› filmy ‹› test kl 6 ‹› kredyty ‹› michael ‹› wiosna ‹› opowiadania ‹› hotel ‹› black ‹› sklep ‹› agnieszka ‹› klaudia p ‹› doda ‹› pick ‹› wierszyk o wf ‹› nasza klasa ‹› Polska ‹› moje fotki ‹› tom kaulitz ‹› ania z ‹› szablon ‹› hello kitty ‹› pies ‹› darmowe ‹› find ‹› WEEKEND ‹› wiersze na nk mnie ‹› czy mnie kochasz ‹› najlepsza przyjacika ‹› obrazy na nk ‹› USA ‹› bo kocham ‹› zdrowia ‹› mieszne ‹› demi ‹› linki ‹› autumn ‹› lee ‹› tesknie ‹› wiersz ‹› jaka jestem ‹› zielone ‹› 2 Min ‹› dla dziewczyny ‹› sami ‹› przytul ‹› ino ‹› Ja i sylwia ‹› sport ‹› psy ‹› myli ‹› konie ‹› wiersze o mnie ‹› marcin ‹› 3 klasa ‹› final ‹› in the blood ‹› dup ‹› przemyslenia ‹› teen ‹› gry ‹› o milosci ‹› dzie ‹› opisy na nk ‹› sex ‹› kocham cie ‹› chlopak ‹› wiara ‹› prace ‹› kocham ‹› tomek ‹› blog ‹› pamitnik ‹› poradnik ‹› wakacje ‹› Ewa ‹› czerwony ‹› anty pro ana ‹› dla dzieci ‹› angry birds ‹› rok ‹› one piece ‹› gay ‹› dupa ‹› 4 klasa ‹› obrazy ‹› dziewczyny ‹› null ‹› pomoc ‹› us5 ‹› znaki ‹› kocham cie bo ‹› Hilton ‹› opowiadania o Th ‹› fashion ‹› jane ‹› trzy ‹› star ‹› harry potter ‹› istnieje ‹› liber ‹› opowiadanie o ‹› Biel ‹› jarek ‹› test ‹› pytania ‹› Manchester ‹› koty ‹› dr house ‹› sprawdzian ‹› Sterling ‹› OBRAZKI wF ‹› anime ‹› ania ‹› g- dragon ‹› Taylor ‹› stopy ‹› śmieszne filmy ‹› wodzie ‹› Taylor lautner ‹› Pozna ‹› opowie ‹› wczasy ‹› dla przyjaci ‹› la fee ‹› grupy ‹› gry komputerowe ‹› fajny ‹› dziewczyna ‹› najlepsza ‹› ciekawe ‹› slash ‹› key ‹› joanna ‹› moda ‹› kinia ‹› piersi ‹› pati ‹› dziewczyn ‹› opowiadanie ‹› magda ‹› czytanie ‹› relaks ‹› mokra ‹› host ‹› Ciut ‹› moja muzyka ‹› bill kaulitz ‹› WITAM ‹› demon ‹› Holiday ‹› register ‹› tokio ‹› girl ‹› nauczycielka ‹› przepraszam ‹› szablony ‹› dzien ‹› peni ‹› code ‹› moje sekrety ‹› pro

Wyszukaj na blogach

Słonecznikowo Witaj na blogu Słonecznikowo.Tutaj mozesz normalnie porozmawiac razem z innymi ^_^ Prowadzic bede mój dziennik oraz Dzienniczek snów. Bede sie was pytac o rady (^_^) Beda tutaj takze wiersze moich administratorów i moderatorów. Oraz bedzie ...

14 grudnia 2009 rok poniedziałek Przed lekcjami dostałam głupawki. Zabierałam Olce czapke i szalik i ubierałam się w nie. Skończyło się na tym, że prawie się biłyśmy, ale było śmiesznie. Na angliku tylko ja miałam prace dodatkową o Jacku Sparrow. Przed matmą Zuza spisywała pd w...

Ktoś Kiedyś Powiedział, Że Kocha Się Raz , Być Może Nie Wiedział, Że Miłość To Czas.. Hej:* Wierszyki i parę obrazków to jest mój pierwszy blok także proszę o wyrozumiałość:) **** Byłeś przy mnie tak króciutko W najpiękniejszy życia czas, Lecz odszedłeś tak cichutko Ze...

Wierszyki;* Chciałam ,zebyś był mój ... tylko mój , nie , jej , wasz , jego tylko mój ! Chciałam ,żebyś spojrzał na mnie tak ... Jak patrzyłeś na nią ... Chciałam poczuć oddech twój na mojej skórze ... Taki ciepły , pełen miłości Chciałam poczuc...

Aktualności i... pierwsze urodziny Emilka! Ja nadal bez zasilacza do laptopa!!!:( Płaciłam za niego w niedzielę przez "Płacę z Allegro", czyli kasę mieli po minutce i dupa - wysłali dopiero wczoraj, zamiast w poniedziałek :/ wrr... Także Elmo narazie córeczka nie ogląda, ale za to...

xxx Nie mogę kochać. Strasznie jestem wtedy słaba. Wiosna się zbliża. Znów cały mój Świat budzi się do życia, odradza się. Gdybym ja sama tak mogła... Chodząc ulicami aż nie chce się wracać do domu. Ten zapach nadchodzących ciepłych dni, te...

"Ganz nah ist das Phantom der Oper da !..." Zdecydowanie wypada napisać nową notkę, bo wciągu ostatnich 4 dni naprawdę wiele się wydarzyło. Począwszy od końca, czyli właśnie pobranej nowej wersji Mozilli z ciekawym motywem, choć zobaczymy jak się motyw będzie sprawdzał^^' Plan na notkę?...

Wierszyki Wielkanocne Zająca świrusa Mokrego dyngusa Smacznego jajeczka Jasnego poranka I z cukru baranka !!! Koszyczki pełne pisanek, koszyczki kolorowe takie już od soboty wielkiej, czekają na Zmartwychwstanie. A od rana samego w niedzielny...

[5] (...) Właściwie przed chwilą pisałam notkę i prawie była już gotowa, ale przez przypadek zamknęłam nie to okienko i over. Ale może to i lepiej, a raczej na bank lepiej bo były takie smuty że ojjj...Ale już dzwoniłam tam gdzie trzeba i już (na...

a tak z nudów:) Normalnie taka nuda ze aż coś sie robi.A tak na zabicie nudy  najlepiej sobie poczytać jakieś historyjki:http://historiasmutnejdoci.blog.onet.pl/ :)Przefajny blog:)Od razu mówię ,że nie mój tylko koleżanki:)Niezły dzień dzisiaj...

Siemanko.... Hejcia.... Od czego by tu zaczac.. nie mam dzis weny tworczej... ;/;/ no to moze zacznijmy od tego ze w tej chwili jestem u psisapsioly.. Siedzimy i sie nudzimy... powoli nam odbija..No to teraz opisze wam jak spedzilam dzionek z martynka.....

Siema No wiec.... oto wierszyki..         Czemu smutno na mnie patrzysz? Czemu myslisz o mnie zle? Czemu niechcesz mi uwierzyc, ze naprawde kocham Cie! Chce by Twe oczy we mnie patrzyly, Che zeby nasze usta sie...

Siema... Hejka.... No co.. Mam problem... Zakochalam sie w takim jednym chlopaku ktory byl u mnie na sylwku.. Jest bratem mojej kolezanki.. ale niestety ja mu sie nie podobam... Powiedzial ze jestem bardzo fajna "kolezanka". Ale mnie to nie...

już ...tuż ...tuż...:)):*:*:* Hejka! Czemu nic nie piszecie? Nudzą was wierszyki to mogę przestać je pisać...ale chociaż jeden komentarzyk nie zaszkodzi...proszę was, napiszcie cosik, oki? :*:*:*...KCD:*:*:*:*:*:*:*:*:*pozdro dla całej paczki...papa:):)):):)):):)):):))

Mam pomysł Siemka...wiem już co będe zamieszczać na swoim blogu...poprostu wierszyki...pasuje wam?...trochę z tych co sama napisałam, albo te z Internetu...jak myślicie, dobry pomysł?...piszcie w komciach czy wam to odpowiada...Wystarczy, że do mnie...

WIERSZYKI dla niej-dla niego Chory tylko z miłości do CiebieJakże miłej i nieskończonej Troszke szalonej, lecz niezwyciężonejSłodkiej jak kropla czerwonego wina Wieczna bo jest prawdziwa     Nawet nie wiesz jak bardzo pragnę z Tobą być, bo dzień bez...

Pierwszy dzień z moim blogiem... Witam wszystkich na moim blogu. Mam nadzieje że wam sie spodoba heheh i będziecie go czesto odwiedzać. Będe tu pisac o wszytskim i o niczym. Ale postaram sie was nie zanudzać :) Mój blog jest w formie pamiętnika więc będe tu pisać moje...

Wierszyki dla Zakochanych... Kiedy wyjdziesz w noc pogodną,policz ile gwiazd na niebie,Niech te gwiazdy Ci przypomną,Jak ja mocno kocham Ciebie.   ****       Ten jeden pocałunekOdmienił całe życieBył jak mocny trunekJak chwila na najwyższym...

Mój pierwszy wierszyk Hej. Założyłam tego bloga żeby pisać na nim wierszyki które sama układam. Mam wielką prośbę. Nie kopiujcie moich wierszy do swoich blogów. A jeśli już kopiujecie to nie piszcie że to wy ułożyliście ten wiersz. I powiadomcie mnie o tym w...

Dollsy Wierszyki dla Zakochanych... Kiedy wyjdziesz w noc pogodną,policz ile gwiazd na niebie,Niech te gwiazdy Ci przypomną,Jak ja mocno kocham Ciebie.     Ten jeden pocałunekOdmienił całe życieBył jak mocny trunekJak chwila na najwyższym...

strony:1 2 ..6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów