.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
sakura i jej po ‹› kochaj mnie ‹› doda ‹› w-f wierszyk ‹› http ‹› bill ‹› wszystkiego ‹› blog ‹› OBRAZKI w-F ‹› myli ‹› rasta ‹› nowa ‹› one direction ‹› tokio ‹› jaka ‹› ściąganie ‹› ZDJECIA ‹› Journey ‹› urodzinowe ‹› USA ‹› naruto ‹› pain i ‹› Baka ‹› zimno ‹› kocham ‹› cisza ‹› lolo ‹› harrypotter ‹› OBRAZKI wF ‹› skinheads ‹› dla przyjaci ‹› hotel 54 ‹› kumpela ‹› nasza klasa ‹› istnieje ‹› sloneczko ‹› rihanna ‹› lol ‹› kreatywno ‹› hannah montana 4 ‹› gry ‹› aga ‹› dla dzieci ‹› Jego jaja ‹› kocham ci ‹› misie ‹› dziewczyna ‹› pieski ‹› ania z ‹› zdj ‹› dziewczyn ‹› fajny ‹› dietA ‹› dla dziewczyny ‹› lee ‹› urodziny ‹› tokio hotel ‹› humor ‹› FT Island ‹› love ‹› ciekawe ‹› moda ‹› pain ‹› big ‹› Dobranoc ‹› selena ‹› dziewczyny ‹› przepraszam ‹› wiersze na nk o sobie ‹› peni ‹› przyja ‹› najlepsza ‹› usta ‹› prace ‹› oczy ‹› praktyki ‹› nevada ‹› dlaczego kocham cie ‹› pokemon ‹› avatar ‹› Tobi ‹› cytaty ‹› my diary ‹› Lady ‹› hej ‹› Tokio hotel op ‹› zimno mi ‹› sport ‹› jestem emo ‹› zdrowia ‹› sobota ‹› wolny ‹› kamil ‹› strasznie ‹› dup ‹› jaka jestem ‹› tesknie ‹› mj chopak ‹› jego dziewczyna ‹› hokage ‹› kot ‹› final ‹› site ‹› image ‹› jaka jestem ‹› find ‹› psy ‹› legendy ‹› black ‹› drewno ‹› us5 ‹› wiki ‹› dla kolegi ‹› gut ‹› Adam ‹› Taylor ‹› geralt ‹› code ‹› czerwony ‹› polityka ‹› wakacje ‹› ciuchy ‹› fairy ‹› Sasuke uchiha ‹› wiara ‹› trzy ‹› nasza klasa pl ‹› dzie ‹› wstA ‹› bestia ‹› zycie ‹› rok ‹› Song ‹› przytul mnie ‹› darmowe ‹› WITAM ‹› Jaja ‹› wiersze na nk mnie ‹› wierszyki mi ‹› moje fotki ‹› obrazki ‹› ash ‹› smutna ‹› key ‹› rysunki ‹› dla przyjaci ‹› po pierwsze ‹› miley cyrus ‹› kalendarze ‹› svg ‹› anime ‹› kocham cie bo ‹› magia ‹› hotel ‹› OBRAZKI w-F ‹› Polska ‹› Jeba ‹› Kakashi ‹› britney ‹› sexy ‹› tomasz ‹› cicho ‹› teen ‹› magda ‹› wczasy ‹› rok po ‹› seriale ‹› mama ‹› blogi ‹› STANA ‹› marcin ‹› sama pisa ‹› Green ‹› Leo ‹› angel ‹› WEEKEND ‹› szablony ‹› naruto 39 ‹› hinata ‹› ola 14 ‹› Jonas ‹› STRASZNE ‹› fashion ‹› opowiadanie ‹› pracuje ‹› demon ‹› avatary na nk ‹› wierszyki na nk ‹› my ps vita ‹› marta ‹› pamietnik ‹› pozdrowienia ‹› wiersze na nk o mnie ‹› shinee ‹› w-f wiersz ‹› cisza g ‹› pomoc ‹› wrzuta ‹› shaman king ‹› smok

Wyszukaj na blogach

Domek Kamila imię: Kamil wiek: 16 lat data urodzenia: 6.05 pieniądze: 21.020 No   dodano: 2.000 praca: lekarz. opiekun: Karolina charakter: uwielbia romansować co chce osiągnąć w życiu: chce być...

A teraz małe "co nieco" o Gosi Andrzejewicz Gosia Andrzejewicz - wybitna osobowość muzyczna obdarzona miłym, ciepłym głosem, przyszła na świat 14 stycznia 1984 roku Muzyka towarzyszyła jej od dziecka. Już w szkole została 'dyżurną wokalistką' obsługującą akademie i różne...

green day Zaczęłam od LP ale dziśnapisze jeszcze notke o GREEN DAY     Green Day – amerykańska grupa grająca punk rock. Utworzona została z inicjatywy Billie'go Joe Armstronga i Michaela Pritcharda (Mike Dirnt) w 1989 roku. Prawdziwą...

HEJ!! Hej to mój 2 blogasek!! Tego bloga założyłam z powodu  nudy i to był pomysł mojej koleżanki Agniechy (o to jej strony wchodzić i komentować: www.agniecha.blogasek.pl  www.agniecha-rihanna.blogasek.pl ...

Ocena nr 2 Oceniam bloga www.sweet-star.blogasek.pl   1.SZABLON: 10/10 (szablonik super) 2.FOTKI: 9/10 (fotek nawet dużo) 3.NOTKI: 10/10 (jak na początkujący blog bardzo dużo notek) 4.KOMENTARZE: 10/10 (dużo komciów aż 22 jeśli dobrze...

siemka... oceny czesc to mój kolejny blog znacie mnie z www.sweet-star.blogasek.pl na tym blogu bede oceniać wasze blogi za zgLoszenie dostaniecie 3 komcie na waszym blogu a za oocene dyplom i błyszczący napis zgłaszajcie sie pod tą notą czekam na...

::Ocena / 5::  I jak wam się podoba nowa współlokatorka bloga? Jest bardzo, ale to bardzo fajniusia. Dobra teraz ocenię bloga :: www.k-a-s-i-a-93.blogasek.pl ::. Oto ocenka: ---------- 1. Pierwsze wrażenie - Dość tu różowo i biało. heh. Jak weszłam na...

hilary duff   Hilary Duff Hilary Duff Imię i nazwisko Hilary Erhard Duff Pseudonim Hil Data urodzenia 28 września 1987 Pochodzenie  Stany Zjednoczone (Houston) Gatunek pop, pop rock,...

021 AvrilXXXXX When You're Gone I always needed time on my own I never thought I'd need you there when I cried And the days feel like years when I'm alone And the bed where you lie Is made up on your side When you walk away I count the steps that you take Do...

028 you can dance, obrazki, gleba MACIEJ FLOREK "Gleba"   Zasłynął z incydentu podczas castingów i lekkiego spięcia z członkiem jury - Michałem Pirógiem. Silna osobowość, bezpośredni, bardzo komunikatywny chłopak. 1. Czy masz swoją ksywkę albo pseudonim artystyczny?"Floo"...

Hot po polskuu ;p i obbrazkii ajjc proszee bardzo new noteczka.. ahh jeszcze pomysluu nie mam noo ale skarbolee zaczynamyy... goo ;PP hah ahh jaka sexyy flexyy sukienka.. ulalala ;p ale mam dzisiajj great humoreek :PP ze łoo ...zreszta mi poo kwadransiee i tak zalamka...

3 adopcja Bardzo sie ciesze,ze psiaki maja wlascicieliOby tak dalejNo a teraz kolejne psiaki.Imie:SweetWłaściciel:KaRiImie:KerbiWłaściciel:Lolva Imie:BenioWłaściciel:KaRiNo to adoptujcie.

Gosia Andrzejewicz Gosia Andrzejewicz Urodziła się 14 stycznia 1984 roku w Bytomiu. Muzyka towarzyszyła jej od dziecka. Już w szkole została "dyżurną wokalistką" obsługującą akademie i różne uroczystości. Jeździła również po całej Polsce występując w przeglądach...

kawiarnia"kawka" Witamy w kawiarni , możesz tu kupić pyszną kawę dla twojej candy !!! *** Kawy po 5zl. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16.

Sql... ;[ Hej. ;* W Szkole Było Koszmarnie Nudno xD Nowe Babki ;/ I Facio ;) Katastrofion.. No Ale Remoncik Jest WPORZO xD... Ki$$ 4 : Agula ;*;*;* Wpadnijcie Na www.sweet-olunia12.blog.onet.pl ;) Blodżek Olunii ;]

--**$**--ocenka 2 --**&**-- oceniam super blogaska www.sweet-rihanna.blogasek.pl pierwsze wrazenie:ladnie tu-10/10 kolorystyka:biel,zielony,roz wow ladne polaczenie-5/5 avatar:bardzo pasuje do szbalonu i bloga -6/6 notki:no,no noteczki sa o rihannie-20/20 szablon:...

Focie:)   Taniec na lodzie Piosenkarka to zdaniem jednego z tabloidów maszyna do robienia pieniędzy. Tylko jednego wieczoru Doda zarabia 18 tysięcy złotych. Uczestnicy programu Gwiazdy tanczą na lodzie już boją się ocen Dody, która słynie z...

Blogi Które Biora Udział w KOnkursie...Notka:) Na początek...  Blogi Które Biora Udział W Konkursie...

Moja Notka :) And Oceny Blogow Cz.I Konkurs Sie odbędzie :)) Wyniki Konkursu ( I etapu) Będą Ok.5-6 Stycznia Bardzo Przepraszam ale mam mało czasu :( Teraz Już troszke Wiecej :>       ŚWIĘTA!! No Nareszcie Jutro Wigilia....Wigilia Kojaży mi sie Z Choinką...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów