.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
czerwony ‹› obrazeczki ‹› prace ‹› http ‹› wstA ‹› stopy ‹› pami ‹› kamil ss ‹› na dobranoc ‹› szablony na bloga ‹› jane ‹› porno filmy ‹› skate ‹› jaka ‹› ubrania ‹› sex ‹› Sasuke ‹› black ‹› wolny ‹› dr house ‹› no perfect ‹› rower ‹› przyjazn ‹› dzie ‹› Tokio hotel op ‹› smutna ‹› ania ‹› zycie i smierc ‹› muzyka ‹› szablony ‹› znaki ‹› pomoc ‹› komandos ‹› ola ‹› test ‹› sama pisa ‹› Lady ‹› kocham cie bo ‹› przeprowadzki ‹› tokio hotel ‹› monika ‹› pieski ‹› ciesz ‹› Green ‹› wiki ‹› kocham ‹› fashion ‹› Pozna ‹› eminem ‹› gry ‹› blog ‹› hong ‹› myli ‹› o kumpeli ‹› nasza klasa pl ‹› hermiona ‹› opowiadanie ‹› dla dzieci ‹› jego dziewczyna ‹› naruto x hinata ‹› sexy ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› joe ‹› dla dziewczyny ‹› teen ‹› puchatek ‹› zycie ‹› moda ‹› Hikaru x Kaoru ‹› hotel ‹› istnieje ‹› sakura ‹› obrazki na NK ‹› wszystkiego ‹› dietA ‹› tapety- ‹› key ‹› Song ‹› Polska ‹› grupy ‹› one direction ‹› lol ‹› dziewczyna ‹› big ‹› wiersze na nk ‹› wiersze na nk o mnie ‹› Jego jaja ‹› pamitnik ‹› g - dragon ‹› kamil ‹› Taylor ‹› dzien ‹› dla przyjaci ‹› ciekawe ‹› blogi ‹› cicho ‹› anime ‹› zaj ‹› urodzinowe ‹› zimno mi ‹› pick ‹› zdrowie ‹› kochaj ‹› final ‹› oczy ‹› angel ‹› britney ‹› wierszyki mi ‹› paulina ‹› przytul ‹› tom ‹› vampire ‹› wiersze na nk ‹› jaka jestem ‹› dodatki ‹› sami ‹› opisy gg ‹› kamila ‹› nastolatki ‹› klaudia p ‹› 27 urodziny ‹› dlaczego kocham cie ‹› OBRAZKI wF ‹› jąder ‹› Jaja ‹› opowiadania ‹› girl ‹› sport ‹› test dla klasy 4 ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› rok po ‹› jessica ‹› chad ‹› wakacje ‹› kasia wilk ‹› find ‹› zdrowia ‹› britney ‹› super ‹› host ‹› wierszyk ‹› Data ‹› przyroda kl 4 ‹› tokio ‹› romantyczne ‹› psy ‹› strasznie ‹› site ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› hotel 54 ‹› moje wiersze ‹› 4 klasa ‹› Przerodzenie ‹› test kl 6 ‹› rozdzia ‹› hp yaoi ‹› przyjaźń ‹› przepraszam ‹› dziewczyny ‹› rok ‹› chuj ‹› czy mnie kochasz ‹› sex ‹› usta ‹› zwyk ‹› sue ‹› duchy ‹› Alexa ‹› 2 Min ‹› OBRAZKI wF ‹› tenten ‹› WITAM ‹› doda ‹› bleach ‹› Neji ‹› OBRAZKI w-F ‹› pracuje ‹› prof ‹› obrazy na nk ‹› hannah montana ‹› tajemnice życia kl 4 ‹› wilki ‹› harry potter ‹› my diary ‹› liber ‹› anna ‹› harry ‹› opowiadanie ‹› Uchiha ‹› ino ‹› anty ‹› nasza klasa ‹› kocham ci ‹› pytania ‹› najlepsza ‹› opisy na ‹› love ‹› ninjago ‹› o jesieni ‹› FT Island

Wyszukaj na blogach

Czwartek, trochę później, domek pingwinów, zoo w Central Parku Jestem tak wściekła, że ledwie mogę pisać, w dodatku co chwila ktoś mnie trąca w łokieć i trochę tu za ciemno, ale trudno. Muszę wszystko dokładnie zapisać, inaczej jutro, kiedy się obudzę, pomyślę, że miałam tylko koszmarny sen. To wcale nie...

"Coś się kończy, coś zaczyna" „Coś się kończy, coś zaczyna” Usiadłem na krześle obok rozpadającego się łóżka i spojrzałem na Mariusza. Niegdyś miał długie, kręcone czarne włosy, z których pozostał jedynie zlep błyszczących od tłuszczu kudeł,...

"Wedding of change" Wedding of change Z początku łudziłem się, że o mnie zapomną, darują te cierpienia (Werter to przy mnie pryszcz) i przerzucą ciężar odpowiedzialności na kogoś innego. Niestety, bardzo się pomyliłem. Już w kościele nie...

"Ostatnia szansa życia" „Ostatnia szansa życia” „Kiedy człowiek myśli, iż cały świat z niego drwi, w istocie to życie go przed czymś ostrzega” Zamarznięty, rozpaczliwy płacz szarego nieba, czekającego...

"Mega Therion" Mega Therion Czekałem z utęsknieniem na ten dzień. Magiczny dzień, w którym spełnią się nasze małe, a jakże trudne do ziszczenia marzenia. Dwudziesty drugi październik. Cudowna data. Zapewne zapamiętam ją do końca życia. Gdyż...

"W szaleństwo z miłości" W szaleństwo z miłości Dzień przed wigilią zapowiadał się cudownie; śniegowa kołderka z wolna okrywała wiejski krajobraz, słoneczko raz po raz wychylało się zza zasłony sinych chmur, lekki wietrzyk rumienił dziewczęce...

::>Dwór Irdorath cz.2 - Do broni… - na pokładzie słychać było kroki wielu osób. Archol był zmęczony, ubrał zbroję i wyszedł na zewnątrz, nie biorąc nawet miecza ze sobą, swojego słynnego świętego kata. Dostrzegł okręt płynący ku nim, dopiero po dłuższym...

Bo życie jest próżnia bez Ciebie... Gwiazdo zaranna. Kwiecie ognisty. Żyj we mnie. Nie pozwól umrzeć miłości. Nie pozwól znoknąć uczuciom. Trwaj w nas. Duszo moja! Wrociłaś odmieniona... Pozwól zatrzymać wspomnienia, które dawniej cie zraniły. Jednak żyjesz. I chwile...

WITAJCIE Wspomnisz kiedyś te chwile razem i zobaczysz ile mieliśmy wspólnych marzeń pod kołdrą będziesz chował stopy zimne nie będę przy Tobie a Ty nie będziesz przy mnie będziesz tęsknił za wspólnymi chwilami ale nasz sen się w grzech...

Twórcy serialu zdradzają tajemnice z 3 sezonu W ostatnim czasie ze strony ABC twórcy serialu zdradzają kilka tajemnic z 3 sezonu. Oto najwarzniejsze rzeczy: "W sezonie trzecim zrozumiemy prawdziwe skutki tego co zrobił Desmond. Te skutki będą centralnym punktem sezonu. Desmond wróci i...

Twórcy serialu zdradzają tajemnice z 3 sezonu W ostatnim czasie ze strony ABC twórcy serialu zdradzają kilka tajemnic z 3 sezonu. Oto najwarzniejsze rzeczy: "W sezonie trzecim zrozumiemy prawdziwe skutki tego co zrobił Desmond. Te skutki będą centralnym punktem sezonu. Desmond wróci i...

Było Spoko ;) Siemka Wszystkim Na 16.oo poszłam dzisiaj na erm tak jak juz wpominałam w wczesniejszej notce No i musze powiedziec ze dzisiaj bylo bardzo faajnie .Najpierw byliśmy w Kosciele jak to zawsze i chyba z 20min sie modlilismy oczywiscie Daria i Ja...

10-lecie STOWARZYSZENIE HARCERSKIEGO 10-lecie Sh odbyło się w bardzo miłej atmosferze w gronie wielu przyjaciół!!!!Napoczatku był pokaz filmów którymi autorami byli harcerze. Filmy przedstawiały urywki z obozó.Pózniej był tort a po torcie pokaz filmów!!Ja osobiscie ogladałem "czarne...

Miłość nie ustaje Legenda o miłości On ją dostrzegł nagle, ona go dojrzała,I świat im zniknął z oczu, jak z dmuchawca puszek.Ciało jak powietrza zapragnęło ciała,I czujnie się jęły obwąchiwać dusze.Tyle niepewności - i odwagi tyle,Żadne nie wiedziało, że...

No to pierwsza notka... Mój świat, moje emocje, mój blog... Będę tu zamieszczała nie tylko moje przemyślenia i problemy, ale również pierwsze, mniej lub bardziej udane, wypociny literackie... Liczę na Wasze szczere komentarze i regularne wizyty na...

Notka numer 1 xD Mój świat, moje emocje, mój blog... Będę tu zamieszczała nie tylko moje przemyślenia i problemy, ale również pierwsze, mniej lub bardziej udane, wypociny literackie... Liczę na Wasze szczere komentarze i regularne wizyty na...

Śmierć... Śmierć To jest ta śmierć ten miecz wyjęty w słońcu Przy oknie kwitnie śliwka na płocie stoi kogut na progu zdjęty but prawidło tamtej stopy To jest ta śmierć To jest ta śmierć ta żywa rana gliny Pod grządką chodzi kret po grządce...

Biblia Szatana Bozki prawej strony sciezki sprzeczaly sie i klocily przez caly okres trwania Ziemi. Kazde z tych bostw, i wierzacy w nich kaplani probowali znalezc madrosc w swych wlasnych klamstwach. W tym wielkim systemie ludzkiej egzystencji epoka lodowcowa...

WSTĘP Witam serdecznie na mojej stronce!!! O wyglądzie zewnętrznym każdego z nas decyduje nie tylko ładna twarz, modny strój, ale także zadbane i wypielęgnowane dłonie i stopy. Są one wizytówką każdego z nas, dlatego powinniśmy dbać o nie w sposób...

Tłumaczenia piosenek (rzecz jasan ALL) 24 Horus tłumaczenie tytułu: 24 Godziny tłumaczenie tekstu utworu: 24 GODZINY Siedzę wypatrując cię Od 24 godzin Duma uleciała stąd 24 godziny temu Miałeś wczoraj u mnie być Próbuję ciebie z siebie zmyć Od 48...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów