.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
wiersze na nk o sobie ‹› cicho ‹› jane ‹› obejmij ‹› STRASZNE ‹› bill ‹› roman ‹› dziewczyny ‹› tapety ‹› orlando ‹› sweet ‹› fashion ‹› ork ‹› Lady ‹› chlopak ‹› register ‹› miska ‹› relaks ‹› http ‹› o jesieni ‹› trzy ‹› KINO ‹› oczy ‹› odchudzanie ‹› sami ‹› kobieta ‹› tokio hotel ‹› jego dziewczyna ‹› przepraszam ‹› cisza ‹› filmy ‹› najlepsza ‹› zdrowia ‹› dlaczego kocham cie ‹› pomoc ‹› robert ‹› Tusia ‹› imiona ‹› szablon ‹› obejmij mnie ‹› blog ‹› opowiadanie o ‹› hokage ‹› blogasek ‹› find ‹› o kumpeli ‹› przypadkowe ‹› zielone ‹› us5 ‹› serduszka ‹› dzios ‹› dzie ‹› jaka jestem ‹› image ‹› ciekawe ‹› ola ‹› wiadomo ‹› johnny depp ‹› Kakashi ‹› my diary ‹› sakura i jej po ‹› Wojna ‹› Suka ‹› zdiecia ‹› pokemon ‹› sprawdzian ‹› hotel 54 ‹› love ‹› agnieszka ‹› justin ‹› forever ‹› skin ‹› kocham cie ‹› mama ‹› jaka ‹› opowie ‹› rok ‹› kocham ci ‹› narnia ‹› bo kocham ‹› nauka ‹› kocham ‹› hp yaoi ‹› wierszyki na nk ‹› historie na nk ‹› nauczycielka ‹› rower ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› minkey ‹› r15 ‹› cisza jest moja ‹› key ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› dziewczyna ‹› sama pisa ‹› przytul mnie ‹› psy ‹› myli ‹› kiba x ‹› blog anime ‹› USA ‹› opisy ‹› 2 Min ‹› pain ‹› życie ‹› anna i yoh ‹› usta ‹› dziewczyna siada do pianina ‹› kocham cie bo ‹› moje fotki ‹› photo ‹› strasznie ‹› pro ‹› Journey ‹› fajny blog ‹› wiersze o milosci ‹› doda ‹› final ‹› avatar ‹› zima ‹› istnieje ‹› britney ‹› smutna ‹› nasza klasa 6b ‹› gry ‹› muzyka ‹› lato ‹› zdjęcia na nk ‹› trzy pokoje ‹› nowa ‹› wiersze na nk o mnie ‹› stanoł mi ‹› Green day ‹› maluje ‹› Green ‹› czcionki na nk ‹› grupy ‹› peni ‹› pepsi ‹› jestem emo ‹› kai ‹› dr house ‹› Biel ‹› kiba ‹› avatary ust ‹› jaka jestem ‹› naruto ‹› dziewczyn ‹› pamitnik ‹› szablony ‹› michael jackson ‹› ubrania ‹› sunrise avenue ‹› Akatsuki ‹› ruchome avatary ‹› naruto i sakura ‹› harry potter ‹› dylan sprouse jego 0 ‹› dorota ‹› cody ‹› andy sixx ‹› Winry i Ed ‹› Shikamaru Temari ‹› Shikamaru ‹› ONHO ‹› Julcia ‹› mlode ‹› sex pl ‹› wszystkiego ‹› w-f wierszyk ‹› 27 urodziny ‹› przepisy ‹› Ewa ‹› ash ‹› vampire ‹› ola 14 ‹› Tokio hotel op ‹› obrazki z ‹› Sasuke uchiha ‹› odpoczynek ‹› rob ‹› mp3 ‹› hej ‹› dla przyjaci ‹› wolny ‹› to tylko seks ‹› link ‹› winx ‹› Nick ‹› wilki ‹› warning ‹› rok po ‹› drab ‹› sklep ‹› Polska ‹› pisz ‹› pain i ‹› zaloz bloga ‹› egypt ‹› smok

Wyszukaj na blogach

Magia miłości... Ile miłości jest w słowie kocham? Ile uczucia w sobie oddaje? Mówiąc kocham...oddychasz czułością Mówiąc kocham obdarowuję ciepłem... Jedno maleńkie słowo…kocham.. pełne czaru, magii najświętszej... Bezmiarem dobroci na wskroś...

kocham cie... A gdy miałam wyjść od koloratkowego zapytalam -bo ja..bo ja cie kocham...caly czas a ty,co ty do mnie czujesz? -też Cie kocham(..) Tulac się w jego ramionach wyszeptalam-Wątpiłam Starszy ponad 20 lat ukochany mężczyzna,ciało zniszczone...

.41. Właśnie skończyłam oglądać RH Plus i ponownie się zakochałam xD Ten film jest po prostu genialny xD Pokochałam japońskie wampiry xD Kocham, kocham i jeszcze raz kocham no i polecam fanom skośnych oczków, bo fajni chłopcy tam grają *w* nic tylko...

91. The End. HAPPY BDAY @Megi90 :* Gdy Danny wrócil do domu o mały włos nie dostal zawału. Bowiem w salonie siedzieli jego wszyscy przyjaciele. Danny: A co to za spotkanie? Jakas sekte załozyliscie? Tom: Gdzie ona jest? Czeka za drzwiami? Doug:...

"KOCHAM CIE" Kocham cię nie tylko za to, kim jesteś, ale także za to, kim ja jestem, gdy jestem z tobą. Kocham cię nie tylko za to, kim się stałeś, ale i za to, kim ja stałem się dzięki tobie. Kocham cię, bo więcej zdziałałeś niż jakikolwiek dekalog, abym...

"...Kocham cię..." (...) -Jesteśmy przyjaciółkami?-zapytała Amy -Jasne że tak -To dlaczego nic nam nie mówisz?-westchnęła i zostawiła mnie samą. Dlaczego...dlaczego ja zawsze wszystko psuje? To przez Pottera ! Nie...to nie jego wina...ja tylko na nim potrafię...

a gdy wzejdzie słońce .. ? " nauczyłeś mnie kochać " - to tak prymitywnie brzmi .. a jednak to prawda .. na moim niebie znów wzeszło słońce.   ****   kocham ohydnie i cudownie, kocham i nienawidze, kocham jak tylko potrafie najbardziej ..pragnę i pogardzam .....

Na początek... KOCHAM MALWINĘ!!! Witajcie! O czym będzie blog? Bloga załorzyłem o moim zespole w którym ja Mike jestem wokalistą a mój kumpel Doug... gitarzystą. Na blogu będą również moje miłosne rozterki których ostatnio miałem sporo bo dziewczyna która mi się strasznie...

Kocham go a ........ Gdy pojawil sie w sercu mym Karol, świata poza nim nie widze :( Bardzo go Kocham, a on nawet o tym nie wie :( Chce o nim zapomnieć. Powiem wam o nim troche chociaż wiem że i tak tego nie czytasz :( Ma piekna klate ma 22 lata (ja 13 :() jest...

Wciąż kocham... W moim pokoju lampa się pali Dokoła słychać szepty gwiazd Siadam do stołu zalana łzami Pisząc do CIEBIE ostatni raz Wszystko najdrożyszy przebaczam CI TY także kiedyś będziesz żałował Kocham TWE włosy i oczy TWE imię w mym sercu...

opisy na gadu-gadu. ;-) { 25-07-2010 } za mało Cię znam by Ci mówić kocham,za mocno Cię kocham by Ci tego nie mówić.Od weekendu do weekendu. Z ramion Twoich, tylko w Twoje.rain like tears beat on Your window, melting Your heart to the floor.Deszcz jak łzy uderza w okno, skraplając na...

Kocham Cię Kocham Cię. Nie obchodzi mnie w tej chwili nic. Czuję, że te dwa słowa mogłyby w tej chwili zrobić wszystko, mają siłę. Łzy miłości... Łzy nieszczęścia... Kocham Cię. Pozwól mi żyć! :(( Kurwa. Jesteś dla mnie wszystkim. Chociaż Cię nie...

opisy na gadu-gadu. ;-) { 13.11.10 } spotkała, zupełnie przypadkowo, niezwykłego człowieka. chciałaby, aby był zawsze. na wieczność. czuła się przy nim tak wyróżniona i tak jedyna, jak przy nikim na świecie.Tęsknię za Nim, będącym dwie ulice dalej i milion kilometrów od...

bez tytułu wiem że notka będzie krótka , ale przez te treningi i zawody nie mam czasu .;d hyym , 3 miejsce na 7 w ręcznej dziewczyn to chyba dobrze heheh.;d tak jak we wcześniejszej notce , wybierajcie ten opis który się wam najbardziej...

słowo KOCHAM -wreszcie padło z ust Tusi =) Dzisiaj pierwszy raz usłyszałam od córeczki to jedno, najpiękniejsze słowo - KOCHAM =) Radość, która zalała moje serce jest nie do opisania =) Dodaję filmik, jak moja malutka rozrabiaka pięknie wymawia ten magiczny wyraz =) Dzisiaj całe...

... W głowie natłok myśli. Prawie wszystkie związanie z nią. Wiem że za dużo o tym pisze i wszystko to powtarzające się w kółko wiadomości ale nie umiem się oprzeć. Kocham ją. Pierwszy raz kocham kogoś tak mocno. Pierwszy raz ufam komuś w taki...

wczoraj dziewczynka - dziś kobieta Aż ciężko uwierzyć w to, że do napisania notki - po tak długim i wyczekiwanym czasie, zmogły mnie notatki zupełnie innej osoby. Właściwie powinnam podziękować, za takie obnażenie się z tym, co się myśli. Czytając te notatki zdałam sobie sprawę z...

pamięci mojej młodości Jak to jest, że człowiek zapomina? Pamięć jako taka nie jest jeszcze do końca zbadana. Niby się uważa, że pamięć krótkotrwała zasadniczo polega na zmianach biochemicznych w mózgu, natomiast dłogotrwała na zmianach anatomicznych gdzieś na poziomie...

Jedzieeemy!!!! Hell!!! Hejj!!! I czuwaj!!! A oto i zawitałeś na moim piękny, uroczym, choć troche ciemnym bloczku;))) Troske o mnie Mam na imię Dominika i mam14 latek. Jestem troche zwariowana ;)))))) Mam ciemne włosy i ciemne oczka i KOCHAM żyć!!!! Lubię...

Kocham Tokio Hotel Siemka I jak wam sie podoba blog. Dziś dam trochę dłuższą note. Bo będzie Kocham Tokio Hotel, aż w 70 językach więc powinni was zrozumieć teraz. Hahaha. Albański - Te dua Tokio Hotel Apacze - Sheth shen zhon Tokio Hotel Angielski - I...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów