.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
jego dziewczyna ‹› hej ‹› blog ‹› dziewczyna ‹› kalendarz ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› przepisy ‹› zdj ‹› jaka jestem ‹› odkrywamy tajemnice zycia w wodzie ‹› Sterling ‹› skin ‹› usta ‹› sasuke hentai ‹› star ‹› przyjaciele ‹› oris mori ‹› ubezpieczenia ‹› xhtml ‹› 27 urodziny ‹› hotel ‹› naruto i kurenai ‹› ryby ‹› dla przyjaci ‹› emma watson ‹› tokio hotel ‹› smutna ‹› manga ‹› marcina ‹› samotno ‹› opisy na gg ‹› avki na gg ‹› pain i ‹› dla dziewczyny ‹› portal ‹› 3 klasa ‹› Shizaya ‹› wszystkiego ‹› Tokio hotel op ‹› szablon ‹› ect ‹› sprawdzian ‹› psy ‹› jaka jestem ‹› jaka ‹› justin bieber pl ‹› anna ‹› w-f wierszyk ‹› oczy ‹› ruchome avatary ‹› przytul mocno ‹› dla kolezanek ‹› beznadziejne ‹› avki ‹› opowiadanie ‹› lily ‹› cicho ‹› rok ‹› darmowe ‹› przyja ‹› imiona ‹› kluby ‹› wojownik ‹› tajemnice ‹› pepsi ‹› britney ‹› selena gomez ‹› lili ‹› winx ‹› Gaara i ja ‹› stopy ‹› buziaki ‹› r15 ‹› koty ‹› nasza klasa 6b ‹› trzy ‹› przyrody ‹› kocham cie ‹› wycieczka ‹› justin bieber ‹› bo kocham ‹› w akatsuki ‹› dora ‹› black ‹› cloud ‹› kamil ss ‹› blogasek ‹› WEEKEND ‹› site ‹› magia ‹› strasznie ‹› ciekawe ‹› wiersze na nk mnie ‹› ZDJECIA ‹› katy perry ‹› samotni ‹› monia ‹› rukia ‹› duchy ‹› pamietnik ‹› mieszne ‹› mj chopak ‹› Green ‹› Song ‹› kocham cie bo ‹› lublin ‹› dla dzieci ‹› mp3 ‹› OBRAZKI w-F ‹› http ‹› nienawi ‹› opowiadania o Th ‹› tapety ‹› dzien dobry na nk ‹› Sakura ‹› michael ‹› loki ‹› gallery ‹› Alexa ‹› jesie ‹› dla kolegi ‹› wiadomo ‹› konan ‹› baga ‹› wstA ‹› Dawn ‹› zaj ‹› vanessa ‹› WITAM ‹› sue one ‹› nazwy na nk ‹› big ‹› joanna ‹› przytul ‹› dorota ‹› wiersze z ‹› dlaczego kocham cie ‹› forever ‹› britney ‹› istnieje ‹› obrazki ‹› kocham ‹› historie na nk ‹› o kumpeli ‹› zimno mi ‹› chad ‹› ania z ‹› tęsknie ‹› fotki ‹› sama pisa ‹› lato ‹› Jebanie ‹› komiks SF ‹› final ‹› najlepsza ‹› grupy ‹› albus ‹› hannah ‹› gaara i hinata ‹› wiersze na nk o sobie ‹› Karola ‹› minato ‹› dzie ‹› sport ‹› dietA ‹› kobieta ‹› obrazki na bloga ‹› Holiday 1 ‹› muzyka ‹› Data ‹› cisza g ‹› myli ‹› Tsunade ‹› Polska ‹› rock ‹› kocham ci ‹› zaj ‹› pisz ‹› peni ‹› turystyki ‹› moje fotki ‹› zdi ‹› accace ‹› nowa ‹› dziewczyny ‹› tomek ‹› historie na nk z hp ‹› luke ‹› wiersze na nk ‹› cisza ‹› Sylwia i ja ‹› konie ‹› Ashley ‹› piersi ‹› love ‹› ash ‹› klasa ‹› rozdzia ‹› witch ‹› ksiazki

Wyszukaj na blogach

Oddanie "Pewnego razu Chłopak i Jego Dziewczyna jechali na motorze około 190 km/h Dziewczyna : zwolnij, boję się.. Chłopak: nie bój się jest fajna zabawa. Dziewczyna : proszę zrobię wszystko jak zwolnisz. Chłopak: dobrze, przytul mnie bardzo...

Rozmowy z Wojtkiem na gg (mundzi@ to ja jak coś) wojtek (22-10-2006 13:43) no i o co chodzi wojtek (22-10-2006 13:44) wowiedz teraz jak jest z ta druga dziewczyna Mundzi@ (22-10-2006 13:45) znow do mnie dzwonila wojtek (22-10-2006 13:45) jestes czy nie bo nie mam czasu zara musze...

Opowiadanko!!! ;-) Vampire cz. I I Było ciemno szłam sama przez las, nagle poczułam jakby ktoś za mną szedł, ale gdy tylko odwróciłam głowe nic nie zobaczyłam. Zaczełam się bać! Biegłam ile miałam sił w nogach.. Ciemność, czyjś dotyk, delikatny, ciepły... Ból strasznyjak...

+++Szkoła śmierci+++ Karen była najpopularniejszą dziewczyną w szkole. Każdy chłopak garnął tylko do niej. Była dobrą uczennicą, przyjaciółką i koleżanką. Jednak była tylko jedna osoba, w szkole, która zazdrościła jej tej popularności. Iza nie znosiła na nią patrzeć....

Lipiec i niespodziewana śmierć. Lipiec był strasznie gorący ,a cały świat czarodziejów zdawał się szaleć. Wszędzie mówiono o coraz brutalniejszych i głośniejszych atakach na mugoli. Ich sprawcą był Lord Voldemort ,jak kazał na siebie mówić. Oczywiście to nie on wykonywał tą...

Rozdział 10 "Uciekając przed nieuniknionym” Ciepłe słońce sprawiło, ze po plecach dziewczyny przeszedł lekki dreszczyk. Wpatrywała się z powagą w znikająca za domami Ab’Nehmen Selene. Uniosła dumnie głowę i wstała z wilgotnego pnia. Przez nadwyrężoną kostkę przebiegał słaby ból. Nie...

Rozdział 5 "Becky" Gdyby Sara nie miała takiego charakteru już dawno stałaby się zepsutą i pustą laleczką Barbie. Ciągłe puste pochwały, wystawianie jej jako najlepszej uczennicy i te pieniądze… Tak, pieniądze. Ich miała pełno. W ogromnych ilościach....

gdy ty odchodzisz... ja ide za toba... Było piękne sierpniowe popołudnie. Słońce ogrzewało piasek i morze. Lato tego roku było wyjątkowo gorące, wiec nie ma się co dziwić, że woda buyła ciepła i aż przyjemnie było się w niej kąpać. W wodzie pluskała się grupka roześmianych...

3. Na przyszłość: nie czytać cudzej korespondencji! Autor:NamidaStan:zakończonyRozdziałów:11Rozdziały:1(I) 1(II) 2 3 4 5 6 7 8 9(I) 9(II) 10(I) 10(II) 11Od autora: Trudno mi cokolwiek o tym napisać, aby nie zdradzić treści. Opowieść dość spokojna, akcja skupiona na jednym bohaterze - Kai'u...

6. Ta Nowa Autor:NamidaStan:zakończonyRozdziałów:11Rozdziały:1(I) 1(II) 2 3 4 5 6 7 8 9(I) 9(II) 10(I) 10(II) 11Od autora: Trudno mi cokolwiek o tym napisać, aby nie zdradzić treści. Opowieść dość spokojna, akcja skupiona na jednym bohaterze - Kai'u...

Rozdział 13 "Kwatera główna" Wybaczcie, że musieliście tak długo czekać na dalszy ciąg i, że nikomu nie komentowałam notek. Po prostu dopiero co uporałam się z przeziębieniem po białej szkole. Teraz jednak mam ferie i planuję wszystko nadrobić ;) Teraz zapraszam do czytania...

Rozdział XV Promienie słońca wdzierały się do damskiego dormitorium. I bynajmniej nie był to poranek. Pierwszy obudził się Remus. Chłopak z przerażeniem spostrzegł, że ubrany jest w strzępy swoich ubrań, a na jego brzuchu spoczywała głowa Lei. W jej prawej...

Wspomnienie... "Pewnego razu chłopak i jego dziewczyna jechali na motorze około 200 km na godzine. Dziewczyna: Zwolnij, boje się. Chłopak: Nie bój się jest fajna zabawa... Dziewczyna: Proszę zrobię wszystko jak zwolnisz. Chłopak: Dobrze, przytul mnie bardzo...

20. Oceniam: **czarny**anioł** Koszmar z ulicy wiązów. Taki adres bloga wybiera się raczej wtedy, kiedy jest to fanblog filmu lub coś w tym guście. Nie wiem co ten blog może mieć wspólnego z tym filmem. Szablon. Menu by mi się podobało, gdyby...

prawdziwa miłość Pewnego razu chłopak i jego dziewczyna jechali na motorze około 190 km/h.... Dziewczyna: zwolnij, boje się... Chłopak: nie bój się, jest fajna zabawa... Dziewczyna: proszę, zrobię wszystko jak zwolnisz... Chłopak: dobrze, przytul mnie bardzo...

Jestem jak sto tysięcy innych, ale dzięki Tobie mogę stać się wyjątkowa... Poranek był piękny, lekkie promienie słońca oświetlały bladą twarz dziewczyny. Hebanowe włosy połyskiwały w blasku brzoskwiniowej poświaty. Biała, wielka pierzyna okrywała jej drobne ciało, chroniąc przed zimnem. Nagle wielki śnieżnobiały kot...

To JeSt jEsT SliCzNe :******************* Było piękne sierpniowe popołudnie. Słońce ogrzewało piasek i morze. Lato tego roku było wyjątkowo gorące, wiec nie ma się co dziwić, że woda buyła ciepła i aż przyjemnie było się w niej kąpać. W wodzie pluskała się grupka roześmianych...

Ukochana historia Pewnego razu chłopak i jego dziewczyna jechali na motorze około 200 km na godzine. Dziewczyna: Zwolnij, boje się. Chłopak: Nie bój się jest fajna zabawa... Dziewczyna: Proszę zrobię wszystko jak zwolnisz. Chłopak: Dobrze, przytul mnie...

eLLo SysKiM^^ Druga nocia dzisiaj...jaki...SuKcE$$iQ...Ahhh... Wszyscy mnie ostatnio pocieszaja, a moja matka znowu traktuje mnie jak szmate...Do tego jeszcze jest ten miesiac kiedy wszstkim chlopakom odbija...no i niestety zaczelo sie...PyChu ze mna...

Time... Od Autorki: Jak zwykle ode mnie kilka zdanek ^^ 2 piosenki, a bardziej tytuły w notce są mopim wymysłem. Reszta to Avril Lavigne oraz MY Chemical Romance. Notka bardzo długa ^^ 4 strony w wordzie. Ok poczytajcie sobie :D *** -Nadine......

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów