.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
klasa 4 ‹› sama pisa ‹› kocham cie bo ‹› pain ‹› gwiazdy ‹› wierszyki ‹› Suka ‹› jaka jestem ‹› komiksy ‹› aneta ‹› http ‹› po pierwsze ‹› Manchester ‹› hinata ‹› hotel 54 ‹› magda ‹› zaj ‹› miley av SS ‹› opisy na ‹› 2 Min ‹› emma ‹› wierszyk o wf ‹› jaka ‹› punk ‹› cicho ‹› sami ‹› opowiadanie ‹› demon ‹› host ‹› tapety- ‹› dodatki ‹› rok po ‹› hejka ‹› gry ‹› opowiadania o Th ‹› filmy ‹› czcionki ‹› kocham ‹› lee ‹› gitara ‹› suk ‹› site ‹› horacy ‹› lato ‹› myli ‹› historie na nk z hp ‹› love ‹› pytania ‹› dla przyjaci ‹› wiersze na nk mnie ‹› wiosna ‹› super ‹› in the blood ‹› photo ‹› tom ‹› piersi ‹› winry ‹› pisz ‹› avatary ‹› pomoc ‹› nazwy na nk ‹› czytanie ‹› warning ‹› doda ‹› oczy ‹› zimno mi ‹› Polska ‹› girl ‹› Song ‹› pokemon ‹› shinee ‹› hej ‹› wiki ‹› w-f wiersz ‹› final ‹› obrazy na nk ‹› wiersze na nk mnie ‹› sukces ‹› wodzie ‹› buziaki ‹› pieski ‹› test ‹› big ‹› imiona ‹› kamil ss ‹› cisza jest moja ‹› mj chopak ‹› sport ‹› doda elektroda ‹› cisza ‹› przyja ‹› no perfect ‹› dziewczyn ‹› japonia ‹› find ‹› obrazki z ‹› recenzja ‹› w akatsuki ‹› zdj ‹› kasia ‹› blogasek ‹› szatan ‹› blog ‹› Sylwia ‹› gaara ‹› w-f wiersz ‹› trzy ‹› zima ‹› katalogi ‹› tokio ‹› o sexsie ‹› Journey ‹› dlaczego kocham cie ‹› kocham ci ‹› xhtml ‹› dzie ‹› wakacje ‹› cristiano ‹› dziewczyna ‹› wszystkiego ‹› kochaj ‹› rok ‹› nazwy ‹› christoph ‹› pick ‹› dr house ‹› Pozna ‹› kamila ‹› lily i james ‹› zielone ‹› dla dzieci ‹› fashion ‹› bill ‹› monika o mnie ‹› cichutko ‹› dla przyjaci ‹› grupy ‹› edward ‹› beznadziejne ‹› zajebisty ‹› usta ‹› pein i konan ‹› kotki s ‹› k pop ‹› Hejcia ‹› porno ‹› RYSUNKI na nk ‹› muzyka ‹› Peja ‹› wiersze na nk o mnie ‹› bill kaulitz ‹› ciekawe ‹› dla dziewczyny ‹› przyjazn ‹› ostry ‹› peni ‹› ania z ‹› bestia ‹› jego dziewczyna ‹› klaudia ‹› flowers ‹› dla kolezanek ‹› camp ‹› tokio hotel ‹› istnieje ‹› przyroda ‹› rob ‹› najlepsze ‹› ZDJECIA ‹› USA ‹› gify ‹› tajemnice przyrody kl 4 ‹› zycie ‹› aleks ‹› opisy na gg ‹› czy mnie kochasz ‹› obrazki ‹› sexy ‹› OBRAZKI w-F ‹› zakopane ‹› link ‹› kazekage ‹› wiara ‹› jane ‹› szkoa ‹› pein i ‹› zdięcia ‹› britney ‹› Tsunade ‹› wiersze na nk ‹› opowiadanie ‹› naruto 39 ‹› Ashley ‹› optymistyczne ‹› ola 14 ‹› kocham cie ‹› mieszne ‹› naruto sk ‹› justin bieber ‹› wiersze na nk o mnie

Wyszukaj na blogach

Yam!!!!!!!!! Sekrety Georga 1. Na jakim filmie byłeś ostatnio w kinie? O Boże, ja już prawie nie chodzę do kina. Ostatnio chyba byłem razem z chłopakami z zespołu na "Get Rich or Die Tryin' z 50 centem. 2. Co cię maksymalnie wkurza w ludziach? Jestem...

Życie =( tak sie czasem zastanawiam, po co człowiek żyje?? Moje życie jest do dupy. Mama sie tylko drze, jaka to ja głupia jestem i jaka idiotka, i jak to by było dobrze jakby jej tam jakaś skrobanka wyszła czy cos. Mówi jeszcze że jak byłam mała to mi...

Eucharystia na nowo odkryta! No to dziś będzie o Eucharystii, a czemu? Może, dlatego, że ostatnio wpadł mi w ręce bardzo ciekawy o niej artykuł, a dzisiaj byłam pierwszy raz od przeczytania tego artykułu na Mszy św. na Mszy, na którą dziś patrzałam i przeżywałam zupełnie...

Troche moich psychicznych przemyslen z biwaku Jeden dzień a tylemoże przynieść uczuć...doświadczeń... Dzieki paru szczerym osobom (po ktorych bym sie wogole takich spostrzezen nie spodziewala) otworzylam oczy...zauwazylam ze moje zaufanie to nie bylo juz zaufanie tylko naiwnosc... Wielka...

Biała róża Wszedł do uniwersyteckiej biblioteki by poszukać jakiejś potrzebnej mu na wykłady naukowej literatury. Nie bardzo można było coś znaleźć, muszę poszukać innej biblioteki pomyślał. Szedł pomiędzy regałami kierując się do wyjścia. Nagle stanął jak...

Echh , ta ludzka zawiść.. Ogólnie to tak: Jestem sobia ja. Jest i mój facet. Czyli jesteśmy MY. W sumie wszystko super. Było gorzej ( wszystko jest w archiwum ) też inego jeszcze kolegę, Michała. Michał tak naprawdę był przyjacielem Pawła. Również sąsiad, ale...

.......... Nie wiem. Nic nie wiem. Czuję się znowu jak w jakimś pieprzonym śnie. Kurde. Nie wiem nic, no! Ale może po kolei. Z wiadomych przyczyn postanowiliśmy urządzić już taką jakby ostatnią bibę z nami wszystkimi, jako że już potem takiej się zrobić nie...

Pofrussze kssztafcą. Jadę sobie samochodem, przez jakąś taką wiochę zabitą dechami (nie obrażając żadnej, nawet Warszawy) i szukamy czegokolwiek, co by przypominało budynek urzędu gminy czy jakieś centrum kultury. No ale żem ślepa jak kura (kura, bez obrazy!)...

Coś o mnie xD 1. Ja... AngeLa 2. Jestem kobietą... wesołą, silną, zwariowaną, szaloną, kochliwą, odważną, szczerą, otwartą 3. Imponują mi kobiety... które wiedzą co chcą i dążą do tego celu ;) 4. Nie umiem... kontrolować swoich uczuc 5. W głębi...

Powód do śmiechu Na policję dzwoni jąkała: -Dzieeńń dddobryy. Uuuu nas na na na uliccy leżyyy końń ii on sttrasznie śśmierdzi. -A jaka to ulica?- pyta policjantka -Fffff......... -Frańciszkanska? -Nieeee, Ffff... -Floriańska? -Niee, Fff... -Panie naucz...

17. Ocena : http://www.tomojswiat.blog4u.pl/ Niewyspana i zła. Taka jestem dzisiaj ja. Jeśli blog, którego mam zamiar ocenić, będzie beznadziejny, to napisze to najbardziej szczerze jak umiem. Bez owijania w bawełnę. Tak więc do dzieła. Nawet się nie zdziwiłam, gdy zobaczyłam jakiegoś...

56. Epilog do "Życie to film" Zabawny jesteś, kiedy mówisz Że prawda nudna jest Że warto czasem coś ubarwić I tak tłumaczysz się (JL, Człowiek) Wieści szybko się rozchodzą. Tym bardziej, jeśli są to sensacyjne wieści. W chwili szczerości - po późna pora i mętlik w...

i do not want this Spojrzała na chłopaka, stojącego już obok niej. Miał kręcone, brązowe włosy, sięgające do ramion. Jego wielkie, orzechowe oczy bardzo ciekawie prezentowały się z szerokimi, malinowymi ustami. Cerę miał bladą, zresztą cały był biały. I strasznie...

Samotny promień słońca... (Zbawienie i kara) Samotny promień słońca wpadł do małego pokoju. Odbijając się ówcześnie od asfaltowych ulic, i drżących kropel deszczu na dachach samochodów, zamieniając swój bieg w pryzmacie szyby, wpadł do środka malując, ku uciesze niebieskich oczu,...

MAŁY WYWIADZIK Mini Wywiadzik : Bill : Pierwszy pocałunek : - To było z tą sama dziewczyną , którą całował także Tom , ona była jedną z najładniejszych dziewczyn w naszym otoczeniu. Ale tak jak i on , sądziliśmy że to było...

Rozdział 3. Usuko skierował się do przydomowej stajni. Mieszkał na skraju miasta, w ślicznej okolicy, gdzie rosło mnóstwo palm, daktyli i przeróżnych kwiatów. Stajnia liczyła sobie kilka koni. Była obszerna, zadbana. Najlepszym wierzchowcem był karosz Abhay,...

{{ Rozdział 1. - Za słaba }} Sakura Haruno. Witam was serdecznie...Hm..co by tu napisać? No opowiadanie opowiadaniem ;P O Sakurze..to już wiecie. Chcecie wiedzieć więcej?To czytajcie :)) Późna jesień nastała w wiosce. Barwne liście popychał wiatr po ziemi na której...

Śmieszne zagadki 1) Co mówi kat ustawiając skazańca pod szubienicą? - Głowa do góry! 2) Czym się rożni długopis od trumny? - Wkładem. 3) Jaka jest różnica między elektrykiem a saperem? - Obaj mylą się tylko raz, ale elektryk przed śmiercią jeszcze tańczy....

9 ... moje dzieło Chce byc kims na tej kulce na której zyjemy, ...chciałabym sie zmienić... Myślałam nie raz. Ale czy jest w tym sens? Poprostu lubie byc tym kim i jaka jestem . Mimo iż mam wielu wrogól wynika to z tego że ie poznali mnie do konca i nie...

4. prosto w oczy O 19 byliśmy na lotnisku. Znalazła nas pani Ewa i poprowadziła do sporej grupki osób, siedzących w poczekalni. - To jest Marta- przedstawiła mnie jednej dziewczynie i dwóm chłopakom. - Cześć- odpowiedziała panna uśmiechając się. Podałam jej...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów