.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
jaka jestem ‹› czcionki ‹› poduszki ‹› pamitnik ‹› in the blood ‹› site ‹› fotki ‹› pozycjonowanie ‹› angel ‹› biuro detektywistyczne ‹› opisy ‹› nieznajoma ‹› gitara ‹› sex pl ‹› usta ‹› tokio ‹› Green ‹› piersi ‹› yaris ‹› MIOCI ‹› koty ‹› opowiadanie ‹› demi lovato i joe jonas ‹› religia ‹› Sakura ‹› kobieta ‹› sama pisa ‹› klaudia ‹› hermiona i harry ‹› roy x ed ‹› paramore ‹› amanda bynes ‹› nauka ‹› snape ‹› rozdzia ‹› dupa ‹› WITAM ‹› romantyczne ‹› link ‹› dorota ‹› mama ‹› sami ‹› prace ‹› magia ‹› urodziny ‹› dodatki ‹› wiadomo ‹› pain i ‹› jesien ‹› naruto 39 ‹› aleks ‹› zdj ‹› jaka jestem ‹› pomoc drogowa ‹› imiona ‹› dziewczyn ‹› autokar ‹› karen ‹› wiersze na nk mnie ‹› Thin ‹› kochaj ‹› China Industry Internet Conference ‹› kasia ‹› 4 klasa ‹› puchatek ‹› Dawn ‹› avki na nk ‹› uroda ‹› opisy na nk ‹› trzy ‹› o jesieni ‹› joe ‹› image ‹› wiosna ‹› wiki ‹› opowiadanie o ‹› przyroda kl 4 ‹› jestem emo ‹› magda ‹› us5 ‹› avatar ‹› bo kocham ‹› test z matematyki ‹› harry potter yaoi ‹› rower ‹› kredyty ‹› wiersz ‹› buziaki na NK ‹› http ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› hotel 54 ‹› vampire ‹› ubrania ‹› horror ‹› wulkan ‹› hobby ‹› dziwke ‹› Hejcia ‹› find ‹› Song ‹› k pop ‹› 3 klasa ‹› czy mnie kochasz ‹› doda ‹› pozdrowienia ‹› wierszyk o w-f ie ‹› tapety- ‹› kocham cie bo ‹› zima ‹› zdięcia ‹› harry ‹› sukces ‹› skin ‹› demon ‹› malowanie ‹› dzie ‹› tom ‹› dla kolegi ‹› madzia ‹› zaj ‹› Data ‹› monika o mnie ‹› one direction ‹› dlaczego kocham cie ‹› kochaj mnie ‹› cullen ‹› Leo ‹› obrazki na NK ‹› zaj ‹› miley av SS ‹› naruto sk ‹› ramki ‹› cisza g ‹› tapety ‹› humor ‹› szkoa ‹› megi ‹› test przyroda ‹› jarek ‹› my chemical romance ‹› pick ‹› pro ‹› kocham ‹› lol ‹› muzyka ‹› gry ‹› g - dragon ‹› Jego jaja ‹› star ‹› OBRAZKI w-F ‹› no perfect ‹› Opowiadania erotyczne ‹› cinema ‹› Holiday 1 ‹› shinee ‹› myli ‹› blog ‹› przyja ‹› pomoc ‹› dietA ‹› moje fotki ‹› wyznanie ‹› KINO ‹› policja ‹› pytania ‹› ble ‹› Pozna ‹› wilkołak ‹› zdrowie ‹› super ‹› Se7en ‹› Sterling ‹› naomi ‹› joanna ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› wrzuta ‹› chlopak ‹› ruda ‹› nowa ‹› sexy ‹› anna ‹› w akatsuki ‹› test kl 6 ‹› nicol ‹› znaki ‹› czerwony ‹› wiersze na nk ‹› mamo ‹› pansy ‹› dziewczyna ‹› register ‹› witch ‹› gallery ‹› moda ‹› cipki ‹› bolisie ‹› palikot ‹› nasza klasa ‹› ginny ‹› britney

Wyszukaj na blogach

Vanilla ninja o wanilkach... Piret Jarvis....6,02,1985,Tallin kolor oczu...niebieski....wzrost...1,70m...rodzeństwo...siostra...brat.....szkoła:studiuje naukę o mediach na uniwerku.....ma stałego chłopaka....czyta...rysuje....pracuje jako prezenterka w...

ODCINEK 1 -co za cudowna jesień…kocham patrzeć na te kolorowe dywany z liści…kocham wdychać woń jesiennego wiatru, rześkiego jeszcze powietrza… kocham patrzeć w niebo na przelatujące ptaki… a najbardziej kocham patrzeć w...

Część 1- Mała Witam wszystkich [heh, jak to banalnie brzmi] na moim blogu. Nie zdradzę Wam o czym będzie to opowiadanie bo o tym przekonacie się sami xD Tak więc zapraszam na część pierwszą i liczę, ze każdy pod tą notką zostawi komentarz. Cześć 1- Mała...

troszkę o Avril imie: Avril nazwisko: Lavigne miejsce urodzenia: Napanee w Ontario w Kanadzie data urodzenia: 27.09.1984 znak zodiaku: waga włosy: ciemny bląd oczy: jasno niebieskie wzrost: 160cm numer buta: 7 ulubione kolory: czarny, czerwony...

Okragła 10 opowiadania:P odwrociłam sie i zobaczyłam przed soba Toma - odejdz, chcem zostac sama - powiedziałam do chłopaka przez łzy - nie, musze ci cos powiedziec Bill pewnie mnie za to zabije ale nie chce zebyc cierpiała -tom usiasdł obok mnie i przytulił -...

Heyka = > Pati Heh ... i jutro walentynki - czy to nie cudowne ?! -zawsze nie lubiłam tego święta z prostych przyczyn - oczywiście jest to dzień zakochanych więc nigdy nie miałam chłopaka ale naszczęście mnie to już nie dotyczy. Teraz mam ochotę odpocznąć od...

Bliźniaki i ja. No i stało się. Pewnego dnia, rodzice zadecydowali że jedziemy do Polski i zamieszkamy z dziadkami. Babcia była wtedy chora i pomoc mamy bardzo się przydała. Tato bez problemu znalazł pracę w tej samej firmie co do tej pory, tyle, że na terenie...

Love You Love You .... Kocham Cię Kocham Cię ;*** Ale to pięknie brzmi :] ALe tak po pierwsze do Siemanko ;*** FIRSTT !!! :) Miłosć pisałam juz o tym nie raz ale na tym blogu po raz pierwszy chyba nie pamiętam :] Ale mniejsza z tym to jest bardzo ciekawy temat...

"Tres Lunas II" Słyszysz jak gitara jęczy? Ktoś nad nutami nocami ślęczy... Ktoś łączy piękne dźwięki w całości pęki. Ktoś tworzy obraz swej duszy uwalnia nas od katuszy. Ktoś posiada dar uskrzydlania Wielka jest wartość jego posiadania. On może...

Zegar odmierza "północ" nowego albumu Wszystkie nowe, ukazujące sie informacje dotyczące nowego albumu wg zostały zaplanowane. W poniższym wywiadzie którego Brad udzielil Billboard.com mozna dowiedzieć się sporo o nowych piosenkach. Po 14 miesiącach w studio, Linkin Park ustalili...

Sheer Heart Attack Q Setlist : 1. Brighton Rock 5.10 2. Killer Queen 2.59 3. Tenement Funster 2.56 4. Flick Of The Wrist 3.18 5. Lily Of The Valey 1.42 6. Now I`m Here 4.13 7. In The Lap Of The Gods 3.22 8. Stone Cold Crazy 2.13 9. Dear...

Na początek ...;) Wiatm Wszystkich na Moim blogasku o zespole US5 :) Na początek zamieszcze tu ich bigrafię:) CHRIS :) Ma 178 cm i waży 65kg, ma szaro-niebieskie oczy i blond włosy. Jest synem handlowca i nauczycielki; bratem starszej siostry Eve; w chwili...

ojojoj..Pokoj Toma Chwile tak posiedzielismy w ciszy. -Tom, Ashlee chodzcie na obiad!-zawolala ciocia ocknelam sie -e.. -no chodz-powiedzialam ciagnac Toma za reke bo widac bylo mu troche niezrecznie wiec usmiechnal sie i poszedl za mna -mm pyszne-podniecala...

At The BBC Q Setlist : 1. My Fairy King 4.05 2. Keep Youself Alive 3.45 3. Doing All Right 4.10 4. Liar 6.27 5. Ogre Battle 3.56 6. Great King Rat 5.54 7. Modern Times Rock'n'Roll 2.00 8. Son And Daughter 7.04 Q Historia : Album...

Teksty piosenek po polsku xD ,,Schools out,, "Poza szkołą" Yeah Yeah Yeah Szkoła jest miejscem w którym musicie się uczyć cały dzień i potem studiować nienawidzę tego! dobre sprawy o których obraca to rzeczywiście dookoła nie siedzi zobacząć potrzebę...

Wspaniale miejsce..wszystko dobre co sie szybko konczy? Hey! Sorry, że nie pisałam:/, ale mój kochany internet odmawiał posłuszeństwa:) Nadrabiam;* Kiedy wracalismy do domu bylo juz dosyc ciemno. -Tom.., ale do domu to w tamta strone-zatrzymalam sie i zastanawialam czy to moze ja sie nie...

Ian D'Sa-gitara,wokal Ian D'Sa (ur. 30 października 1975 w Wielkiej Brytanii) - gitarzysta kanadyjskiego zespołu punk rockowego Billy Talent, który założył wspólnie z Benjaminem Kowalewiczem, Jonathanem Gallantem i Aaronem Solowoniukem.

ODCINEK DWUDZIESTY PIĄTY Hmm a więc piszę kolejną część (nie mogłam wcześniej -sorki) i przypominam o wpisywaniu swoich numerów gg w księdze gości jeśli chcecie być powiadamiani o newsach.. pozdrówka… Odpowiedzi na wasze komcie: Do MONITY: nie powiem co...

Tom ^^ Imię : Tom Nazwisko : Kaulitz Data ur. : 1.09.1989 Miejsce ur. : Leipzig Miejsce zam.-Hannover>Magdeburg>Loitsche> Magdeburg>Hamburg Rodzinna wioska : Loitshe Rodzeństwo : brat bliźniak, Bill Rodzice : mama...

Rozdział 5 xD Oł Dżizas.. Kupę czasu nie było odcinków! Mobilizejszyn xD Zapraszam do czytania. AALE! Tu chyba nie ma polskich znaków xD ~*~ - No tak... Porzuciła mnie! - jęknęła Kowalewicz i rzuciła się na fotel Zaczęła strzepywać z rękawów...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów