.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
nazwy ‹› final ‹› zdrowie ‹› pain ‹› tesknie ‹› zima ‹› rok ‹› image ‹› dla przyjaci ‹› strasznie ‹› zielone ‹› myli ‹› koty ‹› tapety ‹› tokio ‹› fajny ‹› najlepsze ‹› moja muzyka ‹› dr house ‹› wiadomo ‹› kredyty ‹› pomoc ‹› k pop ‹› Sai ‹› avatary na nk ‹› martyna ‹› 3 klasa ‹› konan ‹› przyrody ‹› MIOCI ‹› Data ‹› tom ‹› pisz ‹› buziaki ‹› kocham ci ‹› piersi ‹› wodzie ‹› britney ‹› orlando ‹› one piece ‹› anna ‹› duchy ‹› Dobranoc ‹› sex ‹› ciekawe ‹› to tylko seks ‹› 2 Min ‹› opisy gg ‹› blog ‹› dorota ‹› mp3 ‹› moje fotki ‹› moj mężu ‹› aga ‹› reggae ‹› pies ‹› sakura i jej po ‹› http ‹› wakacje ‹› obrazki na NK ‹› rock ‹› WITAM ‹› optymistyczne ‹› gwiazdy ‹› my ps vita ‹› formu ‹› pami ‹› host ‹› historie na nk ‹› cody ‹› avatary tokio hotel ‹› deidera ‹› szkoa ‹› tomasz ‹› smutne ‹› ScreW ‹› male ‹› skin ‹› michael ‹› Neji ‹› naruto 39 ‹› rachel ‹› sport ‹› koto ‹› obrazy ‹› Ja i sylwia ‹› harry potter ‹› wszystkiego ‹› jaka ‹› Chase ‹› dla dziewczyny ‹› kupa ‹› przyroda kl 4 ‹› Journey ‹› Lady ‹› pick ‹› Adam ‹› urodziny ‹› avatar ‹› miley cyrus ‹› star ‹› dziewczyny ‹› pracuje ‹› nowa ‹› big ‹› Shikamaru ‹› wilki ‹› blogi ‹› wolny ‹› Manchester ‹› goo ‹› photo ‹› opisy na ‹› ron ‹› sexy ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› prace ‹› Song ‹› miska ‹› justin ‹› Wojna ‹› bo kocham ‹› moda ‹› teen ‹› g- dragon ‹› USA ‹› beyblade ‹› zaj ‹› przyjaciele ‹› seul ‹› Kakashi ‹› ino ‹› wiersze z konwaliami ‹› o jesieni ‹› praktyki ‹› ubezpieczenia ‹› opisy na nk ‹› dzie ‹› kinga ‹› Pozna ‹› gitara ‹› Green ‹› obrazki ‹› in the blood ‹› kochaj mnie ‹› opowie ‹› hobby ‹› temari ‹› gry komputerowe ‹› przytul mnie ‹› dlaczego kocham cie ‹› najlepsza ‹› Taylor ‹› jego dziewczyna ‹› cytaty ‹› snape ‹› prosiaczek ‹› key ‹› przepraszam ‹› bill kaulitz ‹› tapety- ‹› forever ‹› kocham cie bo ‹› KINO ‹› sweet ‹› girl ‹› peni ‹› zdicia ‹› link ‹› hejka ‹› ubrania ‹› poduszki ‹› w-f wiersz ‹› przypadkowe ‹› ruda ‹› przyjaźń ‹› Itachi ‹› miley av SS ‹› pro ‹› dupa ‹› pytania ‹› hannah ‹› magia ‹› dup ‹› maluje ‹› anime ‹› transport ‹› Zosia mitan ‹› code ‹› rozdzia ‹› find ‹› lol ‹› kamila ‹› hong ‹› zycie ‹› zima ‹› nauczycielka ‹› nasza klasa ‹› istnieje ‹› bo tylko ciebie kocham

Wyszukaj na blogach

Walentynki he dzisiaj walentynki ha co to za swieto :/ chyba z leksza daremne dla osoby ktora jest nie kochana ale co tam nie bede plakal z tego powodu, przezyje to (chyba). :) ludzie sie kochaja a co to wogole znaczy?? kto mi na to odpowie bo ja tego nie...

czwarty blog elo ziomale to muj czwarty blog było by zajebiście gdybyście dali mi komenta jestem fajny ziolum. jak nie dacie komenta to po ryju

Noi wruciłam!! No coż wruciłam! Było super!Nie będe wam opowiadała albo nie opowiem wam kogo poznałam i co się tam wydarzyło. Ja z olką wsiadamy do sanochodu.Jedziemy godzine nudy. Przyjechaliśmy. Ja:jak tu pieknie Ola:Dlatego cię tu...

...przemyslen czas... Piatek.Piatek.Piatek.Piatek.Piatek. Pierwszy tydzien nowego semestru za mna.I co? Zyje jakos...Mimo ze zazwyczaj zaszywam sie w domu,dzis ruszam na tany....Bo nawet jak na odludka przystalo az wstyd sie przyznac kiedy bylam ostatnio w klubie...

Blog czyli JA oto jest mój blog komu się podoba niek komentuje. Jestem mił,smpatyjny i fajny. Lóbię rysować i lubię sport,pani mnie chwali bo ładnie rysuje.

TH ;) Hey hey! Jak wiadomo wszyscy (no prawie) mają obsesje na punkcie Tokio Hotel :) Ja lubię TYLKO iektóre piosenki ;) Jedna leci na blogu :D Jak widać nauczyłam się czegoś, ale to dzięki Kasiul3czki :) Wielkie thx ;* Wpadajcie do niej KLIKNIJ . No a...

Hello!! Sorka że nie pisałam ale zdeczka czasu nie miałam :P Nie wiem jak tam z moją dietą.. niby ćwicze i mało jem... efekty nawet troche widać ale po jakimś czasie mam takie napady na zarcie ze to jest masakra :/ a jak już się nażre to mam wyrzuty...

As NA ProsTATE ElOo.DZiewoJE i NIeDZIewOJe. DZis NAwet FaJNy DZIeŃ ByŁ)TAkiCH NiEwieLE W MYm NEdznYm ZYCIu:(:( Noo Ale JEdzieM Łod POCzaTkU..............................To JAK ZwyKLE WStałEM I...... TylkO WStaLEm iTe RoZne CZyNNoSci PóZNiEJ Ze StarszyM NA...

co za dzien heh Ehh i znów musze pisac odnowa bo cosmi se zepał;-// Siedze sobie wdomku słcham muzy i chyba wpadam w doła ehhhh dramat . Miałam jechac do mamy ale jakomi sienie hciało jutro pojde rano troche posiedze i do domu wróce Niby taki fajny dzien a...

Pierwsza notka Hej!! Witam na moim blogu. Po pierwsze rozpoczne na nowo top liste piosenek na m-c luty-marzec 2006 W komentach zgłaszajcie piosenki i wokalistów ja je będe ukazywać. ukazanych bedzie 10 i poczekalnia.... będziecie głosować na wszystko co...

Poczatek Konca No tak.... I po co mi kolejny blog? Zaraz zapomne o nim tak jak o kazdym kolejnym... Moze dlatego ze potrzebuje sie komus wyzalic, a nie mam komu... Nie mam z kim pogadac. ------------------------- Od kilku dni mam nerwową sytuację w...

TeLeDySk "Rette Mich" = wywiadzik:P:):) Ukazal sie nowy teledysk naszego koffanego zespolu Tokio Hotel!!! "Rette Mich" jest super jesli chcecie go zobaczyc to podaje linka http://www.youtube.com/watch?v=qYHYe4nzX-M&search=rette%20mich TeksT PiOsEnKi "Rette Mich" zum ersten mal...

mój blog czytajcie i oglądajcie moją stronę bo jest fajna!kilka obrazkąw i kilka notatek.ale to co jest na mojej stronie musi być fajny.jak chcecie to możecie napisać mi czy jest fajna napiszcie na gadu-gadu jest nadole:)

Inna notka niż zawsze... KoNkUrSiK! Codziennie ktoś obchodzi urodziny lub imieniny. Gdy ktoś nam znany je obchodzi składamy tej osobie życzenia. Zwykle zyczymy zdrowia, szczęścia itp. Jednak żadko kto układa te zyczenia w niepowtarzalny wierszyk. A to ładnie brzmi. Dlatego...

Małe pranko - Olu, zrobimy małe pranko ? - Fajny pomysł. - Garnitur taty jest brudny. - Brudna jest garsonka mamy. - Wkładam brudy do pralki. - Wlewam płyn i startujemy. - Gotowe. - O rety! To okropne! Garsonka ma brudne plamy. - A garnitur dla...

Trochę mi smutno że nikt nie wchodzi Już dawno nie pisałam bo prawie nikt tu nie wchodzi, ale może jak tu trochę pozmieniam to może będzie więcej zainteresowanych. Narazie zmieniłam szablon. Fajny nie z pingwinem. Pa pa :]

ciekawy weekend :D Ogólnie to przedstawienie Superstar był fajny. Przyznaje że nie wzieło mnie tak jak Pawła , Alfika itp. ale coś w sobie miał :D warto było ;] no ale nasza kochana rzeczywistość wita ponownie :P no więc wróciłem koło 22:30 na chate i w kimono no...

Wywiady: Co w was jest takiego japońskiego,że nazwaliście się Tokio Hotel?? Georg:Kompletnie nic!Ta nazwa została wybrana zupełnie przypadkowo.Wcześniej nazywaliśmy się devilish ale ta nazwa za bardzo do nas nie pasowała więc poszukaliśmy innej....

Plaga th Dzisiaj osobiście przeprowadziłem wywiad z panią o inicjałach K.K(pani nieżyczyła sibie podawać imienia i nazwiska) na temat Tokio Hotel. Co pani sądzi o Tokio Hotel,które już położyło cały świat na kolana??Czym się odbijają od innych?? -th...

Początek Cześć jest to mój pierwszy blog4u i mam nadzieje ze bedzie on fajny. Potem bede pisal o sobie teraz musze cos zrobic Polecam jeden blog: Reklamy BlOgÓw

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów