.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
gry ‹› zaloz bloga ‹› dzie ‹› fashion ‹› test ‹› ginny ‹› zima ‹› riddle ‹› bill ‹› o jesieni ‹› find ‹› sweet ‹› h2o ‹› wolny ‹› avatary ‹› rozdział ‹› doda ‹› kocham cie bo ‹› zdrowie ‹› smok ‹› wakacje ‹› muzyka ‹› myli ‹› magda ‹› Dobranoc ‹› wszystkiego ‹› http ‹› przepraszam ‹› blog ‹› okulary ‹› wierszyki na nk ‹› Sylwia i ja ‹› w-f wierszyk ‹› zdj ‹› oczy ‹› Shikamaru i Temari ‹› pozdrowienia ‹› pozycjonowanie ‹› aktywne ‹› pies ‹› Sylwia ‹› pick ‹› dr house ‹› dla dzieci ‹› urodziny ‹› kocham ‹› rock ‹› black ‹› tymczasowy ‹› love ‹› pro ‹› Tom Kaulitz ‹› WITAM ‹› michael ‹› tomasz ‹› strasznie ‹› Manchester United ‹› ubrania ‹› dziewczyna ‹› hobby ‹› dziewczyny ‹› Taylor ‹› kobieta ‹› kometarze ‹› na dobranoc ‹› hello kitty ‹› nasza klasa pl ‹› zamknij oczka ‹› znaki ‹› bieber ‹› OBRAZKI wF ‹› emma ‹› 27 urodziny ‹› hejka ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› pain ‹› nauka ‹› harry ‹› link ‹› tokio ‹› usta ‹› Nick Jonas ‹› malfoy granger ‹› Dawn ‹› sport ‹› peni ‹› ola ‹› wiara ‹› cisza g ‹› gallery ‹› pomoc ‹› hotel ‹› ania z ‹› Miley Cyrus ‹› cristiano ronaldo ‹› temari ‹› poduszki ‹› kubu ‹› johnny ‹› no perfect ‹› reggae ‹› wierszyki mi ‹› star ‹› animacje ‹› blogasek ‹› albus ‹› wiosna ‹› hentai ‹› avatar ‹› USA ‹› opowie ‹› wierszyki dla przyjaciela ‹› przyja ‹› photo ‹› szablon ‹› rok ‹› legendy ‹› sprawdzian ‹› jessica ‹› naruto ‹› stopy ‹› dzien ‹› nieznajoma ‹› site ‹› g- dragon ‹› gerard ‹› Tokio hotel op ‹› uroda ‹› grupy ‹› odchudzanie ‹› moja muzyka ‹› chad ‹› sophie ‹› dodatki ‹› nowa ‹› host ‹› Journey ‹› przytul mocno ‹› wierszyk o w-f ie ‹› marcin ‹› po pierwsze ‹› opisy gg ‹› rower ‹› Bokserki ‹› Władca pierścieni ‹› TNN Outdoors Pro Hunter ‹› humor ‹› gitara ‹› kasia ‹› cicho ‹› lily ‹› sami ‹› jesten ‹› sama pisa ‹› moda ‹› lee ‹› harry ‹› dietA ‹› pami ‹› pussy ‹› kot ‹› alucard ‹› Polska ‹› polityka ‹› kocham cie ‹› pytania ‹› teamin ‹› ostry ‹› obrazki na NK ‹› pracuje ‹› wstA ‹› STRASZNE ‹› zimno ‹› kreatywne ‹› przyrody ‹› wiki ‹› code ‹› cisza ‹› sukces ‹› Pozna ‹› bo kocham ‹› super ‹› soki ‹› Itachi sakura ‹› rok po ‹› gry komputerowe ‹› dlaczego kocham cie ‹› malowanie ‹› avki 100x100 ‹› len ‹› kumpela ‹› czerwony ‹› Adam ‹› forever ‹› prace ‹› smutne ‹› ciesz ‹› straszne historie na nk ‹› erotyczne ‹› naruto

Wyszukaj na blogach

Dzień jak co dzień. Kawa, kanapka i kawałek czekolady na lepszą pracę mózgu, podobno pomaga. Wybiega z domu piętnaście po 8, jedną ręką zamykam drzwi, drugą nieudolnie próbuję założyć na stopę czerwonego pantofelka, na niziutkim obcasie. Gdy już udaje mi się...

Nasze serca i tak połączą się... Cmentarz mój dom, Słyszę jak wzywa mnie... Wstąpię przez jego bramy I spoczne obok Ciebie... Będziemy znów razem, ...jak kiedyś... Gdy jeszcze nie...

Co może przynieśc nowy dzień... "Boże wiedzieć chcę Czy wszystko ma na pewno sens Ty jedyny wiesz Co komu z nas pisane jest Jak wytłumaczysz mi znów brak współczucia w nas Tak trudno odróżnić nam dobro od zła Czy wiedzieć chcesz, że z każdym mym dniem Bardziej i...

Chory jestem ... Chory jestem. To wszystko przez tą cholerną robotę … oki … przyznaje się, robię w … maglu. Robota jak robota, nudna i po 8-12h daje się we znaki … za to jaki mam ubaw :) Dookoła sporo seksownych panienek (już teraz wiem...

Odcinek 2 Witajcie Kochani!;*To już dzisiaj moja druga notka..no ale nudziło mi się i moja naj.przyjaciółka nalegała na nową nocie więc ją opublikowałam=]Co prawda komentarzy nie było zbyt dużo,lecz to dopiero początki i mam nadzieję, że z czasem będzie...

Here i am Ale poleniuchowałam. Jak śmiałam? No jak? Nie wiem, mam się głęboko gdzieś. *** Zacznę dwoma słowami, które każdy zna dobrze z życia codziennego, choć gorzej jeśli chodzi o praktykę: Dzień dobry. Dzień dobry. *** Całkiem niezła była...

ech to był zwyczajny dzień... Tak, tak taki zwyczajny dzień, jak ten sprzed dwóch tygodni... ja nie chce takich dni... Dziś dzwoniła moja sis, rozmawiałam z nią ale krótko, bo zaspana byłam i nie zbyt kontaktowałam. Była smutna, że nie przyjeżdżam do niej w czerwcu, no ale...

To się nazywa szczęśliwy dzień Ten dzień jest super. Nie wiem, kiedy spotka mnie coś lepszego, przynajmniej podobnego. Wcale nie chciało mi się iść do szkoły... Bo komu się chce? Dałam Mamie mały prezencik z okazji imienin, ubrałam się, zjadłam, umyłam, uczesałam... I znów...

26 Maja - Dzień matki! „Dzień Matki” Na Dzień Matki, praktycznym prezentem są kwiatki. Gorący całus wystarczy? Nie, aż pies na mnie warczy. Może laurka, tak błękitna jak na niebie chmurka? Wiem, suknia w kwiaty, jednak nie, podobną ma od...

Dzień Matki Dzisiaj dzień 26 maja 2007 roku. Dzień Matki, jeśli ktoś nie wie :P Kupiłam mojej kwiatka i bombonierkę, złożyłam życzenia i jest happy. A wy? Czy już złożyliście zyczenia wqaszych kochanym rodzicielkom? Kochaj róże, kochaj bratki Lecz...

26 maja DZIEŃ MAMY Dzień mamy to cudowny dzień! W tym dniu robimy wszystko żeby uszczęśliwić nasze mamy. Chciałabym złożyć wszystkim mamą najlepsze życzenia Pozdrawiam! Śniadanie do łóżka dla waszych mam:

Specjalna paczka na dzień dziecka! 5 piosenek! Witajcie! Już zaniedługo dzień wszytskich ludzi. Bo przecież wszyscy jesteśmy dziećmi!! Mam dla was specjalną exstra paczkę! Ale to nie wszystko! Do niektórych tekstów i tłumaczeń teledysk! 2+1!! No to JaZdA!! US5 » Rhythm of...

Nie dla wszystkich szczęśliwy dzień dziecka Dzisiaj jest dzień dziecka. Nawet dorośli mają w tym dniu święto, bo zawsze będą dziemi swoich rodziców. Ja od taty dostałem całą reklamówkę słodyczy, W szokle dzień dziecka będzie jutro. Moja kuzynka w szkole gdy coś czytała na lekcji...

Dzień dziecka i trochę przemyśleń... Nie wiem czy to napisałam, ale nie jest to mój pierwszy blog. Nie ma tu wszystkiego o mnie, mojej przeszłości. Ale ja nie chcę oglądać się za siebie. Dla mnie liczy się to, co przede mną. Dzisiaj był dzień dziecka. Nie żebym specjalnie chciała...

dzień jak co-dzień? poniedziałek!! grrr... jak ja nie lubię poniedziałków!!:) Nie wiem, dlaczego ALE dzisiejszy dzień był jakiś taki na maxa skopany.. oczywiście wszystko mogę zrzucić na naszą cudną "angielską pogodę", która nas dopadła.. czy ja jestem już taki stary, żeby mnie...

Nie no jaki głupi dzień..... Dzisiaj dzień był beznadziejny!!! Po 1.wywaliłam sie i mnie prawy pośladek boli po 2. Roksana sie na mnie wkurzyła praktycznie o nic (bo nie chciałam wyjść z nią i z Sabą czyli jej psem) po 3. nie moge niczego jesć a jestem głodna. Dlaczego nie...

udany dzień Dziś był udany dzień, rano poszłam z mamą na zakupy, kupiłam sobie: * błyszczyk * bransoletkę z kamyczkami * spodenki szare (krótkie) - sportowe * spodenki khaki (krótkie) – nie sportowe * szarą bluzkę * trampeczki z dżinsu *...

35.Na koń, na koń, na traktor! "Załatwię ci uczciwy proces - nawet, gdybym miał przekupić wszystkich sędziów" ("Kochanku, wróć") Epizod 1: Nadchodzi TEN dzień. Zły dzień. Jako kod blokady (nie mylić z PIN-em) wbiłam do komórki datę moich urodzin. I dzięki temu wreszcie...

Dzień 1 Dzień jak co dzień, niby nic szczególnego, pobutka 6:30(sacrum), szorowanie zębów(dopóki szczoteczka poraz kolejny się nie złamie), zrobienie kawy,i jej porzucenie, autobus(bo auto mama czasem zabiera jak chce:-p), 35 minut jazdy "po...

Dzień dobry Dzień dobry malutki Mój skarbeńsku słodziutki Mój dzieciaczku kochany Zatęskniony, zapłakany Dzień dobry moje słoneczko Płyniesz sobie łódeczką pośród snów Jak się obudzisz zobaczy mnie znów

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów