.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
Majcia ‹› nieznajoma ‹› narusaku pl ‹› kinia ‹› przepisy ‹› justin bieber ‹› myli ‹› dr house ‹› jego dziewczyna ‹› skin ‹› ciesz ‹› Biel ‹› avatary na nk ‹› obrazy na nk ‹› 3 klasa ‹› ale obciach ‹› wiersze na nk o mnie ‹› kotki ‹› fajny blog ‹› http ‹› ash ‹› pawe ‹› 4 klasa ‹› obrazy ‹› hentai ‹› love ‹› blog ‹› yaoi ‹› jane ‹› krzysiu ‹› wierszyk o w-f ie ‹› przepraszam ‹› o jesieni ‹› miley av SS ‹› o Hinata ‹› avatary ‹› us5 ‹› magda ‹› hej ‹› code ‹› zaj ‹› wakacje ‹› dla dzieci ‹› klasa ‹› sport ‹› dziewczyn ‹› wiosna ‹› wiki ‹› wiersze z ‹› to tylko seks ‹› rok po ‹› opisy na ‹› obrazki ‹› monika ‹› kotek ‹› jessica ‹› harry ‹› britney ‹› wiersze na nk o sobie ‹› opowie ‹› mp3 ‹› monika o mnie ‹› moje fotki ‹› grupy ‹› cisza g ‹› ciekawe ‹› blogasek ‹› opowiadanie o ‹› black ‹› konferencje ‹› strasznie ‹› sakura i jej po ‹› pami ‹› rok ‹› rihanna ‹› obrazki z ‹› mamo ‹› harry ‹› g-dragon ‹› zycie ‹› zielone ‹› sukces ‹› psy ‹› pati ‹› sprawdzian ‹› final ‹› filmy ‹› kumpela ‹› kocham cie ‹› pies ‹› zaloz ‹› hotel ‹› bo kocham ‹› sweet ‹› nasza klasa pl ‹› wojownik ‹› anty ‹› angry birds ‹› Tobi ‹› temari ‹› TRANSFORMERS ‹› Suka ‹› ScreW ‹› OBRAZKI w-F ‹› trzy ‹› tokio hotel ‹› image ‹› gay ‹› agnieszka ‹› dla przyjaci ‹› Kakashi ‹› test ‹› zimno ‹› wolny ‹› nagie ‹› kreatywno ‹› tesknie ‹› hermiona ‹› nasza klasa ‹› hentai ‹› Green ‹› opowiadania ‹› pain i ‹› pain ‹› one piece ‹› odpoczynek ‹› lucy ‹› klasa 4 ‹› historie na nk ‹› kochaj ‹› gwiazdy ‹› sex pl ‹› sex ‹› oczy ‹› ubrania ‹› smutna ‹› pracuje ‹› dzie ‹› jaka jestem ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› wycieczka ‹› dlaczego kocham cie ‹› wiersze na nk ‹› ciastek ‹› solo-noi ‹› ksiega rodzaju ‹› bella cullen ‹› Sasori ‹› Sakura u Orochimaru ‹› moda ‹› blogi ‹› kocham ci ‹› ola 14 ‹› moja muzyka ‹› istnieje ‹› dla kolegi ‹› czerwony ‹› bill ‹› OBRAZKI wF ‹› naruto ‹› monia ‹› marcin ‹› Ashley ‹› karen ‹› sobota ‹› Taylor ‹› jaka jestem ‹› samotno ‹› hello kitty ‹› serduszka ‹› ball ‹› tajemnice ‹› demi ‹› cisza jest moja ‹› dla przyjaci ‹› historie na nk ‹› big ‹› zdj ‹› żal ‹› dziewczyna ‹› wstA ‹› kany ‹› znaki ‹› super ‹› po pierwsze ‹› ola ‹› tapety na bloga ‹› jestem debilka ‹› winx ‹› wodzie ‹› BARCELONA ‹› my cat key cz 2 ‹› photo ‹› najlepsza ‹› sex ‹› naruto sex ‹› urodziny ‹› avatar ‹› wiersze o mnie ‹› anna

Wyszukaj na blogach

Kilka historii na jeden temat... ...Gdy zobaczyłam go,zaniemówiłam.Miał wielkiego ducha stróża,który go ochraniał.On nie był tylko człowiekiem... Nazywam się Pakitoo.Mam 14 lat i mieszkam w Oshorezan.Moi rodzice zgineli w pożarze,który wybuchł 7 lat temu.Od tamtej pory musiałam...

Nie mam nic ... Czy jest w tym coś pozytywnego ?! Nic . Ten kto jest optymistą musi się do tego przyzwyczaić .W moim życiu nie ma ostatnio nic miłego .Wczoraj mogłoby się wydawać , że jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie ale teraz już jest inaczej...

4 lipca Nazywam się Sissi Petter i jestem uczennicą Hogwardu. Moje drugie imię to Jeniffer, ale go nie używam tak samo ajk nazwiska, ale o tym później Postanowiłam zapisywać w moim pamiętniku wszystkie przygody moje i moich przyjaciół, Rona, Hermiony i...

Drogi Mikołaju Podobno w każdym jest odrobina dziecka, bez względu na to, ile ma lat. Niech będzie to dzisiaj usprawiedliwieniem do pisania tego listu. Piszę go również, aby zapobiec kolejnym stosom rękawiczek, szalików, czekolad i skarpetek pod poduszką... :-)...

Ty dasz mi pokój serca. "..Ze wspomnieniami nie da się nawet uprawiac sexu, a co dopiero z nimi żyć.." Dużo jest w tym dnaiu prawdy. Choć staramy się żyć ze wspomnieniami, to jednak nie jest to łatwe. Szczególnie kiedy dochodzimy do wniosku, że to była osoba na...

Rozdział X Dziewczyna wciąż spała. Draco, już czekał z bagażami. Gryfonka przeciągęła się. Wolno ziewnęła. -Lepiej napisz list, że niedługo nasz ślub. -Serio? -Tak, jak wszystko będzie gotowe. Powiedział uśmiechając się. Draco siedział cały czas przy...

z resztą bielizny rzucił na łóżko Piąta rano, Alex ziewając ubrała luźne spodnie, obcisłą sportową bluzkę z długim rękawem, włosy zaplotła w warkocz i wciągając na nogi nowe adidasy podeszła do wielkich, szklanych drzwi prowadzących na balkon, otworzyła je, poczuła na twarzy...

..:: 16 ::.. Przy dźwiękach wesołych kawałków takich jak "TNT" czy "You shook me all night long" AC/DC powoli zaczynam szykować się do dzisiejszego początku świętowania końca Starego Roku. Otwarcie Sylwestrowych Zabaw uświetni oczywiście długo oczekiwany...

46 Wizyta Witch Kinga Następnego ranka Michał : I jak przebiega twój plan? Król Nazguli : Wyśmienicie Akio i Otsune jeszcze nigdy nie były tak słabe Akio męczą wspomnienia a Otsune moje demony wygląda na to że wszystko zmierza w dobrą stronę a ich przyjaciół nie...

Nelly Furtado / All Good Things / "Wszystkie dobre rzeczy" AHH..AHH..AHH Honestly what would become of me / Szczerze jak to się stało ze mną Don't like reality / Nie lubię rzeczywistości It's way too clear to me / to dla mnie jasna droga But really life is dandy / Prawdziwe życie jest...

Siemka Siemka! Dziś troche fotek i opisów moich przyjaciół i ulubionych aktorów. A o to opisy przyjaciół najpierw: Agnieszka-Najlepsza psiapsióła wszędzie z nią. -Ma 14 lat tak jak ja. Jej chłopak ma na imię Maks też go opisze .Ona jest spox...

My soul bleeds, devil must have planted the seed... "Memories consume Like opening the wound I'm picking me apart again You all assume I'm safe here in my room Unless I try to start again..." Miało już nie być na Jej temat. Ostatnia notka miała być ostatnią na ten trudny temat. Już sam nic...

Rozdział I, część 2 - Samotna wojowiczka... - Idź malutka, idź... - mówił ojciec lekko ją popychając. Tłum przeżedził się, a Kira podeszła do Amy. Starsza kobieta z twarzą pełna zmarszczek spojrzała przeszywającym wzrokiem na dziewczynkę. - Usiądź - wskazała na miejsce przed stalowym...

Bajka o ... No hej... weeken się skończył i musiałam już dzisiaj iśc do szkoły... nie będe mówić co się działo i wogóle bo niewarto;p Ale dzisiaj dam do notki...bajkę...ale nie powiem wam o czym...SAMI JĄ PRZECZYTAJCIE!! Myśle, ze jest ciekawa... miłęgo...

Heh... Nic dodać, nic ująć, tylko przemyśleć i przenieś w swoje życie Potrzeba mi rozmowy. Takiej rozmowy dla odmiany o mnie i moich uczuciach. Potrzebuję wyrzucić z siebie wszystko i nie słyszeć po raz kolejny, że jestem rozkapryszoną i rozhisteryzowaną nastolatką. Taką mam ochotę powiedzieć komuś o wszystkim co...

Dziwny jest ten świat... Przeszłam bardzo wiele przez ostatni czas. Jestem jaka jestem i to wszystko sprawiło, ze przestalam ufać ludziom. Nie rozumiem jak mozna byc tak fałszywym i dwulicowym... Ktos smieje sie razem z Tobą, a za chwile obgaduje Cie za plecami i...

Walentynki a ja sama, sama, sama... :/ Walentynki... Nienawidzę tego święta. O ile można to w ogóle nazwać świętem. To święto dla zakochanych.Ja też jestem zakochana. Nie spędzam ich razem z Nim... Ale to nie tak, że przez to nienawidzę Walentynek. Po prostu. Ale też i przez to......

3 ..::Płacz to najlepsza rzecz na ukojenie smutku::.. Il n'y a que le premier pas qui coute... (tylko pierwszy krok kosztuje) Mój świat wypadł mi z rąk i roztrzaskał się o twardą rzeczywistość "nie fajnie jej z tym, nie pytaj czy jej...

Przyjaciel... przawdziwy Otwieram oczy... i dopiero teraz mogę poznać prawdziwych przyjaciół. Z Pauliną nie widuję się często, jednak zawsze mnie pocieszy. Rozumiemy się bez słów. Staram się zawsze o niej pamiętać, jednak zawsze poświęcałam jej o wiele mniej czasu niż...

Rozdział 7 Następnego dnia Nadee poszła jak zwykle do szkoły. Był piękny, słoneczny piątek. - Czeeeść!!! - ryknęła nagle Natasha, waląc ją po plecach. - Auć! Przez ciebie płuca wypluję! - parsknęła śmiechem Nadee. - No i co tam? Co z...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów