.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
opisy na gg ‹› wychowanie fizyczne ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› czerwony ‹› wiki ‹› brit ‹› nazwy na nk ‹› mui ex ‹› warning ‹› buziak ‹› wilki ‹› teen ‹› wilki ‹› ostry ‹› opowiadania ‹› najlepsze ‹› Adam ‹› wstA ‹› hotel 54 ‹› dodatki ‹› formuła 1 ‹› wakacje ‹› zdrowia ‹› kocham ci ‹› jesie ‹› Holiday 1 ‹› okulary ‹› albus ‹› avatary ‹› czternastolatki ‹› życzenia urodzinowe ‹› filmy ‹› dziewczyny ‹› shiro ‹› lafee ‹› site ‹› Justyna ‹› wychowanie ‹› tesknie ‹› cichutko ‹› poduszki ‹› pick ‹› sama pisa ‹› dla dzieci ‹› jaka jestem ‹› dla przyjaci ‹› sexy ‹› Ciut ‹› Panfu ‹› nieznajoma ‹› mp3 ‹› naszaklasa ‹› us5 ‹› Song ‹› h2o ‹› rozdzia ‹› harry potter yaoi pl ‹› ginny ‹› pain ‹› marcin ‹› zima ‹› tomek ‹› marcina ‹› one direction ‹› 2005 ‹› ichigo ‹› wiersz ‹› kalendarz ‹› cicho ‹› szkoa ‹› sami ‹› big ‹› oczy ‹› jesien ‹› opowiadanie ‹› pamietnik ‹› penis ‹› linki ‹› sakura i sasuke ‹› girl ‹› beast ‹› nowa ‹› harry ‹› USA ‹› darmowe ‹› strasznie ‹› blog ‹› bo kocham ‹› dietA ‹› istnieje ‹› http ‹› przyjaciele ‹› dzie dobry na nk ‹› nauczycielka ‹› Holiday ‹› paulina ‹› kreatywno ‹› wierszyki na nk ‹› harry ‹› seks ‹› justin bieber ‹› transport ‹› dziewczyn ‹› test odkrywamy tajemnice ciała człowieka ‹› find ‹› rysunki ‹› jaka ‹› avatar ‹› STANA ‹› MIOCI ‹› dzie ‹› zmierzch ‹› koreanczyk ‹› lublin ‹› jarek ‹› krzysiek ‹› buziaki na NK ‹› harry potter ‹› o milosci ‹› horror ‹› kocham ‹› ron ‹› key ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› przyja ‹› Dobranoc ‹› historie ‹› drewno ‹› one shota ‹› zaj ‹› joanna ka ‹› rok po ‹› cytaty ‹› STRASZNE ‹› trzy ‹› chad ‹› amelia ‹› zima ‹› opowiadanie ‹› wiara ‹› jego dziewczyna ‹› smok ‹› raven ‹› Zosia ‹› beznadziejne ‹› Big Bang ‹› mama ‹› rok ‹› gallery ‹› zielone ‹› poradnik ‹› wierszyki mi ‹› komplementy ‹› blogi ‹› w-f wiersz ‹› kanon ‹› hinata i naruto ‹› tokyo ‹› monika ‹› roman ‹› gut ‹› bill ‹› Sylwia ‹› Jonas ‹› gry na panfu ‹› moja muzyka ‹› chuj ‹› ewelina ‹› ork ‹› ino ‹› ciesz ‹› site models ‹› selena ‹› przypadkowe ‹› rachel ‹› mieszne ‹› maluje ‹› la fee ‹› polo ‹› hannah ‹› hallowen ‹› gwa ‹› gify ‹› erotyczne ‹› cycki ‹› bart ‹› Rukia x ‹› wiadomo ‹› Izaya ‹› Jaja ‹› ruchome avatary ‹› hentai ‹› obrazki z imionami ‹› avki ‹› dlaczego kocham cie ‹› magia ‹› kocham cie ‹› mokra ‹› doda ‹› OPOWIADANIE 2

Wyszukaj na blogach

Rozdział XV:) und NeWsY!! Wiatjcie, Witajcie:) Jak obiecałam nowa część opka:) I newsiki:) Pozdrawiam miłego czytania:*:) Rodział XV Ja sobie nie radzę...-powiedziałam -Już nic nie mów....ciiiiichoooo-zasnęlismy tak w objeciach. Czułam jeszcze, że ktoś nas...

o looool!! nie mam co robic...dzisiaj moje rece sie strasznie spracowały ale to szczeguł...czemu dzisiaj jest sobota? nienawidze sobut, bo trzeba pracowac a jak trzeba pracowac to jest zle! własnie trwa remont mojego pokoju...maluja mi go na...

ALEXZ JOHNSON Świetna dziewczyna. Alexzandra Spencer Johnson (urodzona 4 listopada 1986 roku w New Westminster, Kolumbia Brytyjska, Kanada) - kanadyjska aktorka i piosenkarka, najlepiej znana z ról w serialach So Weird i Gwiazda od zaraz (w Polsce ten drugi...

NoFFa nocia! Hejka! Notki nie pisałam juss prawie tydzień więc czas nadrobić zaległości:) Juss tak bardzo nie tęsknie za koloniami, bo przyzwyczaiłam sie do codzienności w mieściejezyk2: Wczoraj sobie włoski (końce) pomalowałam na czarno (jestem blondynką)P A...

:P To jest tak. Pisze się bloga, aby zapomnieć, albo jak większość przypadków które sądzą że zmieniając bloga zmieni swoje życie. Nie jest tak łatwo... Próbowałam (nie chodzi tu bynajmniej o zmianę bloga) zmienić parę rzeczy które mnie otaczały. Ale...

Stan na dzis No w końcu dotarłem do dzisiejszego posta ;) - hmm.. te przenosiny z blogspota i opis zakupów zajął mi dużo czasu. Jak będzie czas, to zrobie szablonik od nowa. Na razie Kasia obrobiła mi fotke mojego idola - cudownego Joe Satrianiego, który...

Szablony z trampkami Dzisiaj zapodam wam szablony z trampkami. Mam jakies takie przywiązanie do tych bucików! Szablonik, który jest na blogu Czerwony trampeczki z buźką Pomarańczowy trampek Na zakręcie teraz musze spadać bo nagle mi cos wypało, ale dam...

Troszkę o Natalii !!! Pełne imię i nazwisko: Natalia Marisa Oreiro Data urodzenia: 19 Maja 1977 Miejsce urodzenia: Montevideo, Urugwai Kolor oczu: Zielony Hobby: aktorstwo,muzyka Ulubiony sport: pływanie Ulubiony film: "Życie jest piękne" Ulubiony kolor:...

Cześć Co tam u was?U mnie źle.Dobra źle to mało powiedziane...Jest nawet gorzej niż tragicznie.Ale ok nie o tym chciałam pisać.Chciałam się was zapytać co sądzicie o moich piosenkach dodam wam je Krwawe niebo 1.Anioł zposzarpanymi skrzydłami z...

Cześć Co tam u was?U mnie źle.Dobra źle to mało powiedziane...Jest nawet gorzej niż tragicznie.Ale ok nie o tym chciałam pisać.Chciałam się was zapytać co sądzicie o moich piosenkach dodam wam je Krwawe niebo 1.Anioł zposzarpanymi skrzydłami z...

Science of love - No.1 Na sali rozległo się pukanie. - Proszę. - Pani dyrektor prosi na chwilę do siebie Alex Johnson. - powiedział młody chłopak patrząc wyczekująco na profesora translacji na oddziale japonistyki. - Niech idzie. I mam nadzieję, że trafi do pani...

#3 - www.moj-blog-15.blog4u.pl Pierwsze wrażenie: Czerwonono! Jakbym byczkiem była to bym się wściekła. Ale jako, że nie jestem to powiem, że może być. 3pkt/5pkt Grafika: Na pierwszym planie duży, czarno-czerwony trampek. Wielbijmy Cię, O wielki trampku. szablon nie jest...

Rzucanie zaklęć... Aby rzucić prawdziwe zaklęcie potrzebne nam jest znanie zasady które przestawie. --- ~*Zasady*~ 1. Nigdy nie rzucamy zaklęć dla własnej korzyśći np. dóbr materialnych. 2. Nigdy nie rzucamy klątw! Są zaklęcia zwane klątwami ale jeżeli je...

Od 1-do Y :P 1-10 1337 - Leet, z ang. fon. Elite - Elita/elitarny 224 – Today, Tomorrow, Forever – Dziś, jutro, na zawsze 2B||!2B – To Be Or Not To Be – Być albo nie być 2L8 - Too Late - Za późno 2U2 – To You Too –...

Czy wiesz co chce Ci powiedziec? Nie ktorzy chłopcy maja problem z wyznaniem dziewczynie, ze im sie podoba lub tez, ze ja bardzo lubia... Dlatego niesmiali chlopcy moga to wyrazic wreczajac dziewczynie kwiaty: Dalia- spojrz na mnie laskawym wzrokiem Fiolek- skromnosc nie...

dowcipy Po meczu piłkarskim kibic przegranej drużyny podchodzi do sędziego i pyta: - A gdzie pana pies? - Psa? Ja nie mam psa... - Wobec tego bardzo panu współczuję. Ślepy i bez psa! Profesor filologii polskiej na wykładzie: - Jak...

LIST GOŃCZY Imię i nazwisko: Marta Kwaśniewska Pseudonim: nie lubi kiedy się mówi MARTUNIA, o wiele lepiej brzmi MARTUSIA lub MARTUŚ. Płeć: kobieta Data urodzenia: 18 grudnia 1988 rok Znak zodiaku: Strzelec Wzrost: ok.165 cm Kolor oczu:...

Teraz kilka tekstow pieknych piosenek Chociaż to zdarzenie przeżył każdy z nas, Chcę je opowiedzieć dzisiaj wam, hej, hej hej! Maj przystrajał ziemię w kolorowy płaszcz, Gdy poznał się z panią pan. Ref.: Najtrudniejszy pierwszy krok, zanim innych zrobisz sto....

kawał 38 Winda: mąż, żona i śliczna dziewczyna Niespodziewanie dziewczyna obraca się do mężczyzny i wali go w twarz: - Cham! I to przy żonie! Winda zatrzymuje się dziewczyna wychodzi, facet cały czerwony zaklina się: - Kochanie słowo honoru... -...

Odcinek 8 : Porwanie - Dobrze , ja też cię kocham , ale wiedz , że to co zrobiłeś zostanie w moim sercu jako rana . - powiedziałam dając mu buziaka w czoło . Poszłam do domu . Tom chciał mnie odprowadzić ale ja : - Nie , nie trzeba . - powiedziałam - Ja wolę cię...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów