.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
kocham ci ‹› angel ‹› myli ‹› kobieta ‹› avatary ‹› dla dzieci ‹› pytania ‹› mokra ‹› grupy ‹› ola ‹› avki ‹› opisy na ‹› girl ‹› 3 klasa ‹› czerwony ‹› pistolet na kulki ‹› po pierwsze ‹› wiersze na nk o mnie ‹› mp3 ‹› historie ‹› super ‹› smutna ‹› Delphi ‹› wakacje ‹› samotni ‹› kocham cie ‹› site models ‹› find ‹› sue one ‹› zwyk ‹› pain ‹› hannah montana ‹› dzie ‹› muzyka ‹› http ‹› kocham ‹› WITAM ‹› fotki ‹› avatar ‹› gwiazdy ‹› blogasek ‹› peni ‹› dziewczyn ‹› trzy ‹› star ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› dupa ‹› jego dziewczyna ‹› naruto sk ‹› Tokio hotel op ‹› fajny ‹› zaj ‹› Polska ‹› Holiday 1 ‹› bo kocham ‹› pain i ‹› obrazki ‹› dla dziewczyny ‹› w-f wiersz ‹› demon ‹› sweet ‹› 2 Min ‹› historie na nk ‹› lucy ‹› odchudzanie ‹› wodzie ‹› no perfect ‹› przyjaciele ‹› Ja i sylwia ‹› mj chopak ‹› cichutko ‹› serduszka ‹› wierszyk ‹› michael ‹› wilki ‹› cytaty ‹› dziewczyny ‹› rok ‹› zielona góra ‹› Sakura ‹› ciesz ‹› kwiatek ‹› wiersze na nk ‹› Majeczka ‹› Sasuhina ‹› utule cie ‹› dla kolegi ‹› sama pisa ‹› naruto opowiadanie ‹› pracuje ‹› kalendarz ‹› beznadziejne ‹› obrazki na NK trampki ‹› sklep ‹› brodka ‹› nusia ‹› lili ‹› dla przyjaci ‹› love ‹› karen ‹› my chemical romance ‹› naruto ‹› lee ‹› sasuke x suigetsu ‹› ciuchy ‹› wiersze na nk mnie ‹› pami ‹› big ‹› klasa ‹› doda ‹› patka maja ‹› sophie ‹› sex ‹› Taylor ‹› Sasori ‹› nasza klasa pl ‹› strasznie ‹› przepraszam ‹› emo ‹› test ‹› justin bieber ‹› Jonas ‹› o kumpeli ‹› dzie dobry na nk ‹› paddy kelly ‹› jaka jestem ‹› Gaara i ‹› znaki ‹› hentai pl ‹› flowers ‹› przyja ‹› sakura ‹› monika ‹› kamila ‹› emanuel ‹› marta ‹› moda ‹› Ewa ‹› site ‹› koty ‹› blog ‹› filmy ‹› Shikamaru ‹› jaka ‹› Adam ‹› hokage ‹› sauna ‹› sAKURA I sAI ‹› teen ‹› Gaara i ja ‹› przyjazn ‹› code ‹› kocham cie bo ‹› angry ‹› w-f wierszyk ‹› Data ‹› hinata i naruto ‹› loki ‹› rok po ‹› oczy ‹› dlaczego kocham cie ‹› sloneczko ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› wierszyki na nk ‹› obrazki z ‹› dzien dobry na nk ‹› harry ‹› buziaki na NK ‹› k pop ‹› moje fotki ‹› linux ‹› opisy gg ‹› miley ‹› odpoczynek ‹› g-dragon ‹› wychowanie ‹› religia ‹› test szustoklasisty ‹› 27 urodziny ‹› OBRAZKI wF ‹› doda elektroda ‹› mamo ‹› OBRAZKI w-F ‹› hong ‹› nastolatki ‹› rock ‹› dla przyjaci ‹› rob ‹› key ‹› puder ‹› USA ‹› zycie ‹› Orgazm ‹› wszystkiego ‹› vampire ‹› pies ‹› kotki s ‹› miłośc ‹› sex ‹› zima

Wyszukaj na blogach

10. Cześć jak czapka! Ostatnią notkę walnęłam aż tydzień temu, więc trzeba to nadrobić :) Usprawiedliwię się testami próbnymi w śr, czw i pt. Dla Was moi drodzy mam, jak już pewnie się domyślacie, szablony, ale też avatary do tychże...

. avatary Taki będzie mój avatar...Sumiregusa..

Moja pierwsza notka Hej niemam co pisac. Wiem ze to blog na którego powinnam wklejac avatary zdiecia gify i rozne dodatki. Aleniemam jakich bo juz pewnie wszystkie macie. Sciagalam je wszyskie z www.avatary.ork.pl mam zapisanych na kompie prawie wszysdkie ktore sa...

Miłość????                               

02. i CiĄgle nUdy..I ciAglE choRa xD sOry zE w czoRaj nie nApisaŁam nOtkI ale byLAbY nudnA tAk jak DZisieJsza bO cAly dzien Nic nI robiLAm tylkO albO ogLAdalaM tV Albo gRAlam NA kompie I w kUlko tO samo ChybA ze w miedzi czAsie tAbletkI :D. dZiesieJszA noTka bD kroTkA bo doPiero...

2 nota Hej to moja 2 nota więc dam troszke mniej ale może fajniejszych.W komentarzach piszcie np tak;Hej ja chce z H2o .To ja w następnej nocie daje ok.Daje teraz na zachęte         H2o...

SiemaNo CrazY ziomKi !!;) Hmm..od czego by tu zaczac:P.Tera mam nowego bloga tamten sie zwalił:(.Mam nadzieje że sie Wam ten blox tez podoba i mi pomorzecie dokonczyc tego big blogaD.W komencikach piszcie co mam dodac a co ujac i bedzie spox:* Pozdro Dla Wsich Co Tu...

Siema Pozdrawiam wszystkich serdecznie a szczegolnie moją klase!!!!

... SIEMQA! Dzięki za wszystkie e-maile i komentarze! Mam nadzieję, że będzie ich co raz więcej! Piszcie jak tam wasze ferie (najlepsze listy opublikuję) Mój Pikuś jest Wam wdzięczny, że codziennie dostaje dużą dawkę komci! Piszcie na GG 8462122 ...

Czym jest miłość? (... wiem że istnieje ...) Miłość? Trudne słowo do roztrzygnięcia Jest magicznym, kluczowym słowem I zawsze w główce coś męci ( kręci ) mówi sie, że jest uczuciem uczucie to harmonia zmysłów. Jesli jest prawdziwe,szczere i uczciwe. milosc jest skomplikowanym...

USŁYSZEĆ TO CZEGO INNI NIE POWIEDZIELI? ABY ZROZUMIEC INNYCH TRZEBA STARAC SIĘ USŁYSZEĆ TO, CZEGO NIGDY NIE MÓWIĄ I BYĆ MOŻE NIE POWIEDZIELIBY, BO BRAK IM ODWAGI ALBO OTWARCIA...

TĘSKNOTA..... Daleko od Ciebie Sama w czterech scianach zamknieta jestem.(pociąg) Lecz tylko one wyznaczają granicę, samotności. Wiem, że Ty jesteś ze mną. Dla uczucia nie ma litości! W myślach zjednani, jesteśmy całością, Ty jesteś mym życiem i...

Dla Ciebie :):) Nie wiem jak wyobrażasz sobie słowo Miłość Ja widzę niebieskość nieba Czarność nocy Kolorowe fajerwerki Słyszę dookoła Cisze przy Tobie Dostrzegam bezmiar Braku zastrzeżeń Miłość to aksjomat prawdy Zmuszający ocalić...

Tesknie za Toba :D:D "KOCHAJĄCA PISZE" Widzieć, jak na mnie patrzysz, i w twe oczy patrzeć, Na ustach poczuć twoich ust pocałowanie - Która już tego szczęścia doznała - czyż dla niej Mogą być teraz inne radości bogatsze? Z dala od Ciebie, obca...

Męskość hahaha ... jest wytworem kultury. gdyby nie reprodukcyjna konieczność mielibyśmy prawie jedną płeć. dlatego dziś męskość zanika. cywilizacyjnie staje się zbędna. zostanie zredukowana do sfery symbolicznej, swoistej obrzędowości, używana odświętnnie...

na dobranoc.. specjalnie dla ciebie :::*:*:* Spójrz na księżyc, co jest w pełni... on marzenia Twoje spełni, a jak gwiazdki zamigocą to miłością Cię ozłocą... Chmurka tuli się z obłoczkiem i spogląda jednym oczkiem, czy gwiazdeczka, która spadła teraz już się do snu kładła. po...

Wszystkie dni tyle chwil znów mi sie snisz w ciszy gdy ty jestes blisko...... Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest. Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, nie unosi się pychą; nie dopuszcza się bezwstydu, nie szuka swego, nie unosi się gniewem, nie pamięta złego; nie cieszy się z niesprawiedliwości, lecz współweseli się...

DOBRANOCKA!! A teraz to moniczka idzie nyny...tzn nie teraz juz tylko a jakis czas geberalnie to dzień zjebany na maxa nudno i w ogole Dodatki na bloga no ale trudno jednym sowem mozna ten dzien dodacdo marnowanych nio ale juz mi malolenistwa zostało bo...

CO MOŻE PRZYNIEŚĆ NOWY DZIEŃ.... Wstałam własnieDD hmm a za oknem nie ciekawie. Adam poszedł na uczelnie na matme hee i ciekawe jak mu pojdzie ehhh mam nadzieje ze dobrze;] trzymam kciuki za Ciebie kochanie. Wczoraj sie widzielismy było fajnie tylko ze ta piosenka .|:heh...

I M I E N I N Y ! ! ! ! Na sali pośród znajomych. W ramionach picia szczęścia wtuloni. Myliłam kroki, deptałam po nogach. Pięknem tych oczu gwintów upojona! Nie zwracałam uwagi na błędy. Tańczyłam jak oszalała. Uciekały wszystkie smętny. Tylko...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów