.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
obrazki ‹› wiki ‹› zdrowie ‹› 3 klasa ‹› dzie ‹› fajny ‹› czytanie ‹› the gazette ‹› stopy ‹› Polska ‹› dlaczego kocham cie ‹› blog ‹› oczy ‹› ola ‹› muzyka ‹› doda ‹› psy ‹› blogasek ‹› dziewczyna ‹› jaka ‹› usta ‹› pytania ‹› nowa ‹› http ‹› MIOCI ‹› Justyna ‹› in the blood ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› kumpela ‹› Wałbrzych ‹› Hinata ‹› ork ‹› kochaj mnie ‹› kocham ci ‹› kocham cie bo ‹› kredyty ‹› wakacje ‹› wolny ‹› kamil ‹› zdj ‹› gry ‹› Pozna ‹› zycie ‹› papużki ‹› Igor ‹› hong ki ‹› paulcia ‹› zlew ‹› opowiadanie ‹› love ‹› tomek ‹› sport ‹› jaka jestem ‹› dla dziewczyny ‹› ubrania ‹› ciastek ‹› wierszyk ‹› opowiadania o Th ‹› black ‹› moje fotki ‹› lato ‹› Ewa ‹› hej ‹› jego dziewczyna ‹› smutne ‹› wiersze na nk ‹› smutna ‹› blogi ‹› sukces ‹› kocham cie ‹› moda ‹› zaj ‹› OBRAZKI w-F ‹› OBRAZKI w-F ‹› forever ‹› bestia ‹› Neji i hinata ‹› demi lovato ‹› Żaneta ‹› pisz ‹› sloneczko ‹› pain i ‹› obrazy na nk ‹› gry komputerowe ‹› RYSUNKI na nk ‹› szkoa ‹› hidan i ‹› no perfect ‹› harry potter ‹› obrazki na NK ‹› Jego jaja ‹› robert lewandowski ‹› MIŁOŚCI ‹› ciekawe ‹› hotel ‹› gwiazdy ‹› ubezpieczenia ‹› strasznie ‹› naruto ‹› dzien ‹› optymistyczne ‹› dziewczyn ‹› rihanna ‹› trzy ‹› cisza ‹› dla przyjaci ‹› find ‹› 2 Min ‹› w-f wiersz ‹› podcinam ‹› tokio ‹› ciuchy ‹› kupa ‹› Sylwia ‹› orlando ‹› r16 ‹› super junior ‹› wiersze na nk mnie ‹› Sakura ‹› sex fotki ‹› Lady ‹› rok po ‹› naruto sk ‹› bo kocham ‹› renji ‹› najlepsza ‹› zdrowia ‹› mj chopak ‹› mieszne ‹› kasia ‹› image ‹› wiersze na nk o mnie ‹› grupy ‹› zimno ‹› girl ‹› anime ‹› dzie dobry na nk ‹› code ‹› Tokio hotel op ‹› 4 klasa ‹› myli ‹› pomoc ‹› anio ‹› dziewczyny ‹› Holiday 1 ‹› klasa 4 ‹› kamil ss ‹› gitara ‹› po pierwsze ‹› kamila ‹› lol ‹› opisy ‹› ania z ‹› kocham ‹› klaudia guziejewska ‹› ola 14 ‹› Erotyka ‹› dodatki ‹› mama ‹› jaka jestem ‹› na dobranoc ‹› my ps vita ‹› Martina stoessel ‹› opisy na gg ‹› pawe ‹› istnieje ‹› Hilton paris ‹› wstA ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze na nk ‹› wiersz o mi ‹› wiersz ‹› winx ‹› urodziny ‹› fotki ‹› avki na gg ‹› dla przyjaci ‹› pro ‹› prace ‹› pick ‹› czy mnie kochasz ‹› linki ‹› emma ‹› hermiona ‹› skin ‹› kinga ‹› opowiadanie o ‹› nauka ‹› michael ‹› samotno ‹› shakira ‹› cicho ‹› dietA ‹› test kl 6 ‹› ruchome avatary ‹› dla dzieci ‹› gaara ‹› gerard way ‹› kakashi i anko

Wyszukaj na blogach

Jak Wgrac Czysty Android Do Galaxy S4 Jak Wgrac Czysty Android Do Galaxy S4audi tt instrukcja obslugiavatar legenda aanga filmy pornoder planer 4 spolszczenieelementarz xxi wieku nowa era pdfeset 5 dzialajace kluczeexe4j java home minecraftfigury podobne gr a odpowiedziFilm Szatan Z...

Dowiedz się więcej o niszczeniu dokumentów Niszczenie dokumentów w specjalnej działalności to poważny proces, tym samym nie może mieć miejsca bez wyznaczonych wyraźnie norm - archivcut.waw.pl - oferta. Każdy dokument ma swój szczebel niejawności, a ich wymierzaniem absorbuje się reguła...

projektory multimedialne W początkowej klasie szkoły podstawowej dzieci uczą się przede wszystkim fundamentalnych czynności takich jak zapisywanie, czytanie i nie jedynie. Na początku poznaje się alfabet oraz cyferki - coraz to częściej do ich nauki używa się projektory...

liceum jakies 3 lata temu wyobrażałam sobie jako coś wpsanialego... bede licealistka było tak ważnym dla mnie stwierdzeniem, że po prostu szok... tak bardzo się cieszyłam... wierzyłam, że moje życie diametralnie się zmieni... wszytsko było idealne,...

"Brak mi czułości..." Buehehehe :D SiemQ Kochane ludziki :D! JUż jestem, chociasz kare powinnam mieć do poniedziałku :D! Ale przekupiłam mojego kochanego tatusia 6 z polaka i 4 z maty (of cours nie na koniec :D)... No, a tak ogólnie to u mnie się nic ciekawego nie wydarzyło :D!...

Zamykam serce i udaje, że nic nie czuję.. Pustka… jak co dzień... Przy życiu trzyma mnie już tylko pisanie... pisanie wierszy, bloga, życia… Pierwsze wagary, to już przeszłość, chociaż uciekłam z qumpelkami tak niedawno.. w piątek.. trzeciego lutego... co rok w ten dzień,...

walentyki... walentynki..a wszyscy o mnie zapomnieli..raczje nie miał kto o mnie zapomnieć...moi wielbiciele...zeby tylko byli!! dobra cio tam. dzisajna 2 pierwszych lekcjachpisałam próbny sprawdzian po klasie 6. temat oropny...."rower" !!! nic gorszego nie...

Wypowiedzi nauczycieli Wypowiedzi nauczycieli 1. Uspokójcie się bo postawie mu pałkę i nie będę się z nim więcej zabawiać. 2. Jak nie wierzycie to spytajcie starszych rówieśników. 3. Spójrzcie na tej mapie na teren kropkowany kreskami. 4. Oszczędzę...

ROŹDZIAŁ TRZECI - Spotkanie Gdy Agnieszka we wtorek przyszła do szkoły, od razu do niej podeszła Maj i ze swoim zwykłym szyderczym uśmieszkiem powiedziała: - Hej, Al-Kalili, nie wiesz jeszcze, co na ciebie powiedzieli twoi niby-przyjaciele? - Czego ty znowu chcesz?...

globus:) Nowa nauczycielka geografii przychodzi do klasy na lekcje i mówi: • Dzisiaj porozmawiamy o tym, co to jest globus. Klasa na to chórem: • Spadaj ty stara dziwko! Nauczycielka rozpłakała się, wybiegła z klasy i poszła do...

I - "Drzwi" I - "Drzwi" - No dalej, czekam na odpowiedz. Nie potrafisz policzyć tak prostego działania? - Co za idiota, słowo daję - wybełkotała pani Drzewiecka po czym wykonała charakterystyczny ruch długopisem, wpisując jedynkę do dziennika. - Siadaj. -...

ROŹDZIAŁ DZIEWIĄTY – Przerażająca wiadomość We środę w szkole Agnieszka rozmawiała a Przemkiem i Łukaszem. - I jak tam, Agnieszko? – spytał Łukasz. – Coś nowego? Pogodziłaś się z mamą, wróciłaś do domu, czy coś? - Nie, nic z tych rzeczy – odpowiedziała Agnieszka....

Droga pani Wychowawczyni...! Cała klasa VI 'd', ze Szkoły Podstawowej 34 w Olsztynie, serdecznie PROSI/BŁAGA o dodatkową noc na biwaku... To naprawdę nie jest dużo..! Obok może pani zobaczyć listę uczniów, którzy popierają mój pomysł

DrUgA CZęŚć CzATu nA ZiG ZaP Tv K.M : Dlaczego nie macie piosenek po Polsku i czy kiedyś taka będzie ? ALA : No więc nagrałyśmy całą płytę po angielsku bo jak Tola mówiła chcemy też zrobić karierę zagraniczną, nie tylko w Polsce, a pozatym myślimy, że lepiej brzmi ten język...

O nas...=) Pati Wiek- 13lat Klasa- 6 Kolor oczu- piwne Kolor włosów- Czarne Ulubiony zespół- Virgin Ulubiony aktor- Artur Żmijewski Ulubiona aktorka- Aneta Zając Ulubiona potrawa- Pizza Ulubiony napój- Pepsi Asia Wiek- 13 Klasa-...

wycieczka ach wycieczka... cześć wszystkim! po tylu miesiącach zbędnej nauki i wielu wyżeczeń wreszcie jade na wycieczke klasową. i bynajmniej nie myślcie sobie, że jade aby pozwiedzać zakopane, w którym nawiasem mówiąc byłam już parę razy, ale po to by spędzić czas z...

Nasze naj kumpelki:) Ol(g)a Wiek- 13lat klasa- 6 Kolor oczu- Niebieskie Kolor włosów- Bląd Ulubiony zespół- Linkin park Ulubiony aktor- ? Ulubiona aktorka- Mary-Kate Olsen Ulubiona potrawa- Pizza Ulubiony napój- Pepsi i wódka Kara Wiek-...

...wczoraj i dzis... Wczoraj bylam z klasa w gimnazjum nr 3 ;byly wytawy o roznych krajach Europy (klasa mojego brata miala Cechy i Slowacje)po za tym bylo jeszcze przedstawienie - fragment ,,Zemsty ,, i piosenki choru Dzisiaj w szkole robilismy ,,Randke w...

Porazka:( HEj wszystkim jestem strasznie wkurzona na sama siebie jestem do niczego i wogole.jestem glupia:(:(zwalilam jak zwykle w siatke tym razem mi nie poszlo ale sorki dziewczyny ale troche mnie glowa bolala przepraszam mam nadzieje ze nie jestescie...

OPIS KLASY Chodz już zapewnie wiecie (choć zapewnie nie wszystcy) uczęstrzamy do Kłodzkiej Szkoły Przedsiębiorczości.Nasza wychowawczynią jest Pani Beata Lisowcz, która uczy nas PRACY BIUROWEJ.Może lepiej bedzie jak przejdziemy do opisu klasy........

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów