.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
dup ‹› Tokio hotel op ‹› lublin ‹› jaka jestem ‹› jego dziewczyna ‹› mp3 ‹› Sakura ‹› przepisy ‹› final ‹› ania z ‹› oczy ‹› Sylwia ‹› sama pisa ‹› orgia ‹› klasa 4 ‹› kocham cie bo ‹› pain ‹› gwiazdy ‹› wierszyki ‹› Suka ‹› komiksy ‹› aneta ‹› http ‹› po pierwsze ‹› Manchester ‹› hinata ‹› hotel 54 ‹› magda ‹› zaj ‹› miley av SS ‹› opisy na ‹› 2 Min ‹› emma ‹› wierszyk o wf ‹› jaka ‹› punk ‹› cicho ‹› sami ‹› opowiadanie ‹› demon ‹› host ‹› tapety- ‹› dodatki ‹› rok po ‹› hejka ‹› gry ‹› opowiadania o Th ‹› filmy ‹› czcionki ‹› kocham ‹› lee ‹› gitara ‹› suk ‹› site ‹› horacy ‹› lato ‹› myli ‹› historie na nk z hp ‹› love ‹› pytania ‹› dla przyjaci ‹› wiersze na nk mnie ‹› wiosna ‹› super ‹› in the blood ‹› photo ‹› tom ‹› piersi ‹› winry ‹› pisz ‹› avatary ‹› pomoc ‹› nazwy na nk ‹› czytanie ‹› warning ‹› doda ‹› zimno mi ‹› Polska ‹› girl ‹› Song ‹› pokemon ‹› shinee ‹› hej ‹› wiki ‹› w-f wiersz ‹› obrazy na nk ‹› wiersze na nk mnie ‹› sukces ‹› wodzie ‹› buziaki ‹› pieski ‹› test ‹› big ‹› imiona ‹› kamil ss ‹› cisza jest moja ‹› mj chopak ‹› sport ‹› doda elektroda ‹› cisza ‹› przyja ‹› no perfect ‹› dziewczyn ‹› japonia ‹› find ‹› obrazki z ‹› recenzja ‹› w akatsuki ‹› zdj ‹› kasia ‹› blogasek ‹› szatan ‹› blog ‹› gaara ‹› w-f wiersz ‹› trzy ‹› zima ‹› katalogi ‹› tokio ‹› o sexsie ‹› Journey ‹› dlaczego kocham cie ‹› kocham ci ‹› xhtml ‹› dzie ‹› wakacje ‹› cristiano ‹› dziewczyna ‹› wszystkiego ‹› kochaj ‹› rok ‹› nazwy ‹› christoph ‹› pick ‹› dr house ‹› Pozna ‹› kamila ‹› lily i james ‹› zielone ‹› dla dzieci ‹› fashion ‹› bill ‹› monika o mnie ‹› cichutko ‹› dla przyjaci ‹› grupy ‹› edward ‹› beznadziejne ‹› zajebisty ‹› usta ‹› pein i konan ‹› kotki s ‹› k pop ‹› Hejcia ‹› porno ‹› RYSUNKI na nk ‹› muzyka ‹› Peja ‹› wiersze na nk o mnie ‹› bill kaulitz ‹› ciekawe ‹› dla dziewczyny ‹› przyjazn ‹› ostry ‹› peni ‹› bestia ‹› klaudia ‹› flowers ‹› dla kolezanek ‹› camp ‹› tokio hotel ‹› istnieje ‹› przyroda ‹› rob ‹› najlepsze ‹› ZDJECIA ‹› USA ‹› gify ‹› tajemnice przyrody kl 4 ‹› zycie ‹› aleks ‹› opisy na gg ‹› czy mnie kochasz ‹› obrazki ‹› sexy ‹› OBRAZKI w-F ‹› zakopane ‹› link ‹› kazekage ‹› wiara ‹› jane ‹› szkoa ‹› pein i ‹› zdięcia ‹› britney ‹› Tsunade ‹› wiersze na nk ‹› opowiadanie ‹› naruto 39 ‹› Ashley

Wyszukaj na blogach

Sasuke x Hinata: Część 1 Zamówione zdjęcia przez: www.manga-sasuke-naruto.blog4u.pl

Zaczynam się tego jego uśmiechu powoli bać. Na wejscie do kryjówki Itachiego musiałam się potknać o własne nogi! Ja to mam szczeście, zawsze sobie siare narobie! Właściwie to nie wiem czemu Itachi i Kisame się ze mnie śmiali. Powinni mi współczuć że ja jestem taka biedna. A oni się ze mnie...

Caly początek No wiec tak Jestem Sasuke Uchiha i jestem z klanu Uchiha dawno mój starszy brat Itachi zabił rodziców i wtedy podczas uciekania błagałem by rodzice wrócili jestem niestety ostatnim potomkiem Klanu Uchiha i jestem z wioski Liścia. Poznałem...

2 - "Dobra. Co? Dobra. Bądź gotowa o 8.00" Zapowiadał się cudowny ranek. Ulice miasta od dawna były zapełnione ludźmi, którzy chcieli kupić coś na weekend. Dzieciaki z szkół radowały się z powodu wolnego dnia. Szczęśliwy był ten dzień... Gdyby nie kłótnia dwóch chłopaków, którym...

1. Nowa ja... i nowa miłość :) Witam! Nazywam się Hinata Hyuuga. Mam 15 lat. Mam długie granatowe włosy oraz białe oczy. Nie są one do ozdoby, nie! Posiadam Byakugan. Neji to mówj kuzyn. W drużynie jestem z Sakurą i TenTen. Naszym sensei jest Kurenai. Taka babska drużyna :D....

ciag dalszy wiec ciąg dalszy wybierają dzisiaj drużyny bo jest początek roku no wiec trzeba iść powiedziałem do siebie Wstałem i ubrałem sie oraz zrobiłem wczesne czynności i zabrałem opaskę i pobiegłem do akademii w wiosce liścia. wkońcu doszło do...

Start Mam na imię Asia.Założyłam ten blog bo lubię anime Naruto.Moimi ulubionymi postaciami są Kiba i Hinata.To jest mój pierwszy blog na blog4u więc szablonu sama nie wykonałam.Zrobiła go Nati.Dziękuje jej za to.

18: Akatsuki No więc tak.. Nie urywam... że mi k*** wstyd się wam w ogóle pokazywać. Dałam ciała jak nigdy, napisałam najkrótszą, najbardziej beznadziejna i denną notke w życiu. Takiego gówna w zyciu nie czytałam. Rozumiem, że zbiera wam sie na wymioty, kiedy...

6. Pidżama prty!! Juppii!! I znowu...Rutyna :). Obudziłam się. Wstałam, ubrałam i poszłam się umyć. Jak zwykle Neji siedział 20 minut w łazience i układał włosy do spotkania z TenTen. Zaraz pomyślę, że on używa podkładu i nie wciera go równo że tak długo!! Dzisija użądzam...

XI. Czas na zmiany... - Dziękuję bardzo Hinata za to, że pozwoliłaś mi się tutaj przebrać- powiedziała Sakura wychodząc z łazienki. Zauważyła TenTen siedzącą na łóżku- o witaj TenTen- powiedziała z uśmiechem - Sakura zmieniłaś wizerunek, dlaczego?- zdziwiła się...

Dzień 3 O Boże... Dzisiaj moje serce zostało rozerwane. Ale zacznę od początku. Gdy wychodziłam z domu przed drzwiami stał Kiba z kwiatami. Chciał mnie przeprosić za wczoraj. Nie chciał mnie ranić. Powiedział, że głupio się zachował i że nie wie...

8. Byłeś, jesteś i będziesz śmieciem! A sądziłam, że się zmieniłeś... -Sakura!!Sakura przynieś jakieś szklanki!-darłam się, ale nie widziałam ani nie słyszałam Skaury. Poszłam do jej pokoju. Stała przy oknie, trzymając ręce skrzyżowane na klatec piersiowej. Nie płakała. Była zła... -Co się stało?-spytałam....

14. Co przepraszam...?! Wypuściałam mój ulubiony porcelanowy talerz który kupoił mi Neji na urodziny!! Jak... -J-Jak to S-Sauske... -Noo Hinata przestań się jąkać...-odpowiedziałą mi z tym jej chytrym uśmieszkiem!! -Zabije! Wydłubie oczy! Zmieżdżę!!-wrzeszczałąm...

15. Szok! Jak na kochaną przyjaciółkę przystało gdy tylko zobaczyłam o się święci wstała i gestem zawołałam do kuchni Nejiego. Wstał i podszedł do mnie. Złapałam go za koszulkę i wciągnęłam do środka. Co za idiota! I kto mówił, że chłopacy są...

19. Upadek Hinata zaczęła gonić mnie po domu, domyśliłam sie iż dowiedziała się o Sasuke. Biedy Neji, co on musiał tu przejść. Próbowałam jej w biegu wytłumaczyć ale nie słuchała mnie. Ominęłam stół. Stałyśmy naprzeciwko siebie. Zaczęła mnie gonić, gdy już...

19: przeprowadzki No cóż…. Tak wiele osób prosiło, żebym go oszczędziła… (ta, prosiło „Ty cholero!” „Jak śmiesz!” „I ty siebie nazywasz Uchiha?!?” ^^’’’) W porządku. Ciesz się, braciszku, to twój...

25. A gdzie Katharsis? No gdzie?! Minął miesiąc od powrotu Hinaty. Cieszyłam się, ze Sasuke jest radosny. Cieszyłam się jego szczęściem. Jednak nowa Hinata trochę mnie przerażała. Nie była tak miła tak kochana. Była teraz inna. Nie tylko ja to zauważałam. Sasek również. O Nejim...

26. Mam dość...!! Od mojego powrotu minął miesiąc. I jedyną osobą która zachowuje się wobec mnie miło, przyjażnie i która nie straciła do mnie zaufania jest Sakura... neji traktuje mnie gorzej niż wcześniej...Nie to że mnie bije czy coś XD. Traktuje mnie jakby...

32. To już ich sprawa / Konsekwencja Ktoś zapukał do moich drzwi. Otworzyłam, na zewnątrz stał Sasuke. Bez słowa wpuściłam go do środka. - Cześć. Wybacz, ze tak późno ale jest coś ważnego co muszę z tobą omówić. - Słucham. - Powiedziałam siadając w fotelu. Wiedziałam czego będą...

33. Neji przepraszam cię najmocniej jak mogę... Nie mogłam spać...Całą noc siedziałam jak debilka na łóżku nic nie robić. Myślałam, myślałam jak załagodzić sytuację z Nejim. Była już 8. Sasuke nie było,a w domu został tylko Neji. Chyba... Zeszłam na dół. Tam ujrzałam karteczkę: "Hinata,...

strony:1 2 ..8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów