.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Yoh asakura ‹› jaka jestem ‹› avatary na nk ‹› sama pisa ‹› kocham ‹› oczy ‹› lee ‹› w-f wiersz ‹› sukces ‹› OBRAZKI w-F ‹› naruto 39 ‹› strasznie ‹› historie na nk ‹› dla przyjaci ‹› kochaj ‹› przyjaciele ‹› jessica ‹› g-dragon ‹› USA ‹› 2 Min ‹› zycie ‹› Polska ‹› http ‹› madzia ‹› dentysta ‹› Sakura ‹› 4 klasa ‹› przepraszam ‹› doda ‹› gay ‹› dzie dobry na nk ‹› tokyo ‹› cieszę się ‹› goo ‹› sakura ‹› najlepsza ‹› Data ‹› martyna ‹› ania ‹› kasia ‹› dla dzieci ‹› pamitnik ‹› mama ‹› odchudzanie ‹› w-f wierszyk ‹› muzyka ‹› Adam ‹› dzie ‹› pytania ‹› opowiadania ‹› Manchester ‹› FMA ‹› STRASZNE ‹› Kakashi Iruka ‹› Green ‹› big ‹› rock ‹› michael ‹› wiki ‹› straszne historie na nk z hp ‹› o Hinata ‹› pozycjonowanie ‹› link ‹› ciekawe ‹› Biel ‹› gallery ‹› moda ‹› ksiazki ‹› cisza jest moja ‹› Holiday ‹› mp3 ‹› image ‹› sweet ‹› istnieje ‹› blog ‹› dupa ‹› gry ‹› gify ‹› mieszne ‹› myli ‹› katrin ‹› Tokio hotel op ‹› pomoc ‹› dr house ‹› wiara ‹› jane ‹› tokio hotel ‹› nastolatki ‹› obrazki ‹› pain i ‹› kamila ‹› ZDJECIA ‹› WITAM ‹› sport ‹› przytul ‹› ronaldo ‹› marcina ‹› zimno mi ‹› zielone oczy ‹› kocham cie ‹› fajny blog ‹› obrazki na NK ‹› Pozna ‹› kobieta ‹› pro ‹› jaka jestem ‹› dougie ‹› moje wiersze ‹› anna ‹› wampiry ‹› rok ‹› mj chopak ‹› cicho ‹› hong ki ‹› prace ‹› wiktor ‹› Temari ‹› ubrania ‹› dylan ‹› Holiday 1 ‹› miska ‹› skate ‹› anime ‹› buziak ‹› smierci ‹› opisy na gg ‹› nasza klasa 6b ‹› usta ‹› dla przyjaci ‹› naruto ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› nevada ‹› wierszyki na nk ‹› przypadkowe ‹› bo kocham ‹› wszystkiego ‹› fajny ‹› po pierwsze ‹› opisy na ‹› dziewczyna ‹› hokage ‹› girl ‹› avatary ‹› blogi ‹› chuj ‹› 4klasa ‹› serduszka ‹› pomidory ‹› dla dziewczyny ‹› Uchiha ‹› register ‹› wiersze na nk mnie ‹› super ‹› dup ‹› la fee ‹› tokio ‹› winx ‹› bill ‹› linki ‹› ale obciach ‹› moja muzyka ‹› smutne ‹› test ‹› nauka ‹› lily ‹› wstA ‹› wierszyk ‹› cliver ‹› Sylwia ‹› obrazy ‹› rok po ‹› harry potter ‹› smoki ‹› k pop ‹› avatar ‹› Journey ‹› find ‹› OBRAZKI w-F ‹› kubu ‹› demi ‹› sex pl ‹› wampir ‹› hotel ‹› kamil ‹› hania ‹› Dobranoc ‹› zdj ‹› w-f wiersz ‹› seks ‹› wierszyki na nk ‹› love ‹› kiba ‹› fotki ‹› mma ‹› Lady ‹› hejka ‹› OBRAZKI wF ‹› Shizuo ‹› anty ‹› horacy

Wyszukaj na blogach

wierszyki Rozwiana grzywa jak żywe płomienie, Pędzi oślepiony blaskiem księżyca, Złote kopyta tnące kamienie, Ostatnim tchem gwiazdy pochwyca... Biegnie przez łąki pośród zbóż i maków, Przemierza czernią gęstniejący las, Zna drogę na pamięć, nie...

Oni.. Pięknie jest kiedy wracam od dzieciaków do domu i próbuję złapać równowagę na śliskim chodniku. Trochę się nie dziwię, że służby drogowe nie wyrabiają. W końcu przy takich opadach śniegu trudno. Oglądam drzewa i myślę, że poszłabym na spacer,...

oglądając zeszyt uwag... ze zdumieniem czytam jakież to wierszyki produkują zdolni chłopcy na lekcjach Janek leci na zakupy a po drodze daje dupy wytwór oryginalny, jacy wredni koledzy

xD HeeeY. ^^ Nie wiem czy już mówiłam, ale nie jestem dobra w pisaniu notek ... Więc stwierdziłam, że będę dodawała wierszyki, obrazki i takie różności .. :] Dobrze mieć oparcie. Gdy człowiek jest w potrzebie. Gdy można liczyć na...

Hejka Hej Na tym blogu będę zamieszczać wiersze i wierszyki, ale tylko te smutne i poważne, więc jeśli nie podoba ci się, to już twój problem...

Tak na początek, to co we mnie drzemie. Hej, siema, Jou, elo, cześć ;-b Wczoraj wiedziałam że dziś bd zakladać bloga i napisałam dwa krotkie wierszyki. Bo wiecie, ja mam dwie osobowości, pierwsza to taka poważna laska - pisze wiersze, chce się ciąć... A ta druga laska, to...

... Sorrka, że tak dawno nie pisałam...nie było czasu...nauczyciele siedli na oceny...ale na szczęście nie długo koniec szkoły...dzisiaj dodam cztery wierszyki...tym razem wesołe...żeby nie było tu za ponuro Oto one Zima, zima, śnieżek...

Krótka historia pop-grupy Myslovitz Krótka historia pop-grupy Myslovitz Krótka historia pop-grupy Myslovitz spisał : Robert Chuchla ____________________ Mysłowice 2009 Pamięci Moniki Haberla (...

10 Krótka historia pop-grupy Myslovitz spisał : Robert Chuchla ____________________ Mysłowice 2009 Pamięci Moniki Haberla ( 1982-2008 ) Jestem śmiertelnie zmęczony...

KRÓTKIE WIERSZYKI!!! Pachniesz jak kwiat piwoni, którego smród zostawiłem na koloni. Z daleka jesteś podobny do lili, no a z bliska do godżilli. Pomórz osobie w potrzebie, a potem zjaw się na jej pogrzebie. Sto aniołów na szczycie wisi, a kapusta...

Rozdział 1 CO TO MA ZNACZYĆ POTTER?? Tę notkę dedykuję Madzi S. która mnie wspierała w trudnych chwilach i wymyśliła mi przezwisko: Witka -Lily wstawaj bo się spóźnisz na pociąg! -Zawołała Angelina Evans. -Lily! -Już wstaję! -Odpowiedziała ródowłosa osóbka o Migdałowo-zielonych...

Wierszyki Jestem już Twoja - nie swoja, Jestem już z Tobą - nie z sobą, Jestem z Tobą - a nie sama, Po prostu - jestem kochana! **** Ja i Ty, na zawsze tak już musi być. Ja i Ty. Bez siebie nie umiemy żyć! **** Kocham cię, najdroższa, Będę...

Wierszyki *** Serce jest jak zegar w każdej minucie, godzinie, dobie myśli o drugiej osobie. **** Moja miłość do Ciebie jest głęboka i prawdziwa, nie ma znaczenia co robisz, zawsze będę tam dla Ciebie, nie ma znaczenia gdzie...

Podziękowanie;) Dziękuje za te wyleniałe komentarze. Na razie pracuje nad dwoma wierszami ( a raczej przemyśleniami), które znajda się w następnej notce. Będą to wiersze o przyjaźni i miłości. Dziś dam już tylko dwa krótkie, żartobliwe (dla mnie)...

Wiersze i wierszyki^^ Czasami jestem poza zasięgiem całego świata ludzkich spraw, wtedy przez chwile wiem po co żyje i tylko ta chwila przy mnie jest^^

Takie tam obrazeczki ii wierszyki ;) ;** Nie tracę nadziei ani wiary w to, że przyszłość niesie wiele dobrego. Cierpliwie poczekam na jej bieg, aż wszystkie karty zostaną odkryte. I tak będzie, co ma być, więc znajdę siłę by to przeżyć. Rozłożę skrzydła jak ptak i...

18 wrzesień optymalnie staramy się powiększyć grono naszych wspólnych przyjaciół. krztusząc się na lekcji geografii starałam się myśleć o czymś, co zajęło by moją głowę bez granic. jak już o tym pomyślałam, przypomniałam sobie, że się dusze.. Endżi...

4 "Czuję się odrzucona. Odrzuciła mnie pewna osoba. Z czystej złośliwości, kipiącej w niej i cieknącej aż po ciele, niszcząc wszystko, co dotknęła, lub każdego, kto ją usłyszał. Zraniła mnie. Nie jest dla mnie kimś ważnym, ale zawsze to...

Wieczorne pogaduchy,,,, Siedząc wieczorami na skype - zawsze mamy o czym rozmawiać.Tematy bywają przeróżne - od frywolnych -typu -dupa Maryny...przez politykę i sprawy gospodarcze....do takich które lubię najbardziej - wspomnienia i opowiastki. ...

Takie WiErszyki... ^^ "..Bo kiedy jestem miła- biorą mnie za łatwą... Kiedy jestem szczera- mówią, że się wywyższam... Kiedy nie chce ranić innych- mówią, że jestem nie fair... Kiedy jestem sobą- mówią, że udaje innych... Kiedy chcę się przytulić- mówią, że...

strony:1 2 ..6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów