.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
sexy ‹› hejka ‹› kot ‹› jojo ‹› 3 klasa ‹› huj ‹› Taylor ‹› zimno mi ‹› przypadkowe ‹› no perfect ‹› kocham cie ‹› jaka jestem ‹› cisza jest moja ‹› jaka ‹› chlopak ‹› zycie ‹› Hinata i Sasuke ‹› Uchiha ‹› gwiazdy ‹› aneta ‹› wiersze na nk ‹› odpoczynek ‹› szablon ‹› czcionki na nk ‹› sama pisa ‹› bo kocham ‹› wczasy ‹› blog ‹› oczy ‹› chuj ‹› http ‹› lee ‹› pomoc ‹› ryby ‹› hobby ‹› star ‹› pepsi ‹› big ‹› anime ‹› ryba ‹› tom ‹› tokio ‹› roy ‹› opisy na ‹› cichutko ‹› polityka ‹› przepraszam ‹› Orgazm ‹› zdrowie ‹› kluby ‹› in the blood ‹› zwyk ‹› sport ‹› teen ‹› britney ‹› myli ‹› sklep ‹› ubezpieczenia ‹› sex ‹› nowa ‹› love ‹› wilki ‹› PZPN ‹› milosc ‹› Green ‹› opisy gg ‹› czytanie ‹› ola 14 ‹› dziewczyn ‹› Song ‹› sobota ‹› key ‹› pawe ‹› wolny ‹› dlaczego kocham cie ‹› urodziny ‹› klaudia ‹› joe ‹› pisz ‹› rock ‹› OBRAZKI w-F ‹› cascada ‹› zuza ‹› prace ‹› kany ‹› naruto hentai ‹› optymistyczne ‹› cytaty ‹› wiadomo ‹› hotel ‹› filmy ‹› forever ‹› ciastek ‹› opowiadania o Th ‹› Neji ‹› moje fotki ‹› michael ‹› zbawienie ‹› link ‹› Sylwia i ja ‹› cisza ‹› dziewczyny ‹› klasa 4 ‹› penis ‹› przyja ‹› uroda ‹› kamila ‹› rozdzia ‹› ola ‹› opisy ‹› image ‹› Alexa ‹› zamknij oczka ‹› wojownik ‹› g-dragon ‹› stroj ‹› skin ‹› usta ‹› OBRAZKI wF ‹› olka ‹› gry ‹› techno ‹› hej ‹› test ‹› kocham ‹› solo-noi ‹› czcionki ‹› zdj ‹› dzie ‹› Dobranoc ‹› Dawn ‹› wiersze po angielsku ‹› smutne ‹› pocałunek ‹› marcina ‹› moje cycki ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› dziewczyna ‹› OBRAZKI w-F ‹› kocham ci ‹› wyznanie ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› duchy ‹› tokio hotel ‹› OBRAZKI wF ‹› dla dzieci ‹› najlepsze ‹› opowiadania ‹› sami ‹› ciekawe ‹› rok po ‹› andy sixx ‹› kredyty ‹› kamil ss ‹› BARCELONA ‹› trzy ‹› poradnik ‹› 27 urodziny ‹› fotki ‹› Sylwia ‹› dla dziewczyny ‹› jezus ‹› blogasek ‹› WEEKEND ‹› Journey ‹› doda ‹› punk ‹› opowiadanie ‹› jaka jestem ‹› site ‹› pozdrowienia ‹› rok ‹› obrazki ‹› warning ‹› lato ‹› test przyroda ‹› find ‹› Data ‹› my ps vita ‹› bill ‹› zimno ‹› drewno ‹› pati ‹› rower ‹› mieszne ‹› strasznie ‹› Ashley ‹› blogi ‹› nasza klasa 6b ‹› mateo ‹› smutna ‹› o Hinata ‹› obrazki z ‹› tokio hotel ‹› wycieczka ‹› wakacje ‹› pytania ‹› fajny ‹› 2 Min ‹› Tokio hotel op

Wyszukaj na blogach

Dla Mandy Późna lipcowa noc. Na jednej z berlińskich autostrad stała dziewczyna. Samochody mijały ją jeden za drugim, czekała na okazję, lecz jak dotąd nikt się nie zatrzymał. Pomału traciła nadzieje, że jeszcze dziś dotrze do Magdeburga. W tym samym...

Po Co Się CAłowaĆ ?? Pierwsze pocałunki nie miały nic wspólnego z męsko - damską rozkoszą. Kobiety pierwotne rozdrabniały w ustach pokarm, a potem karmiły nim swoje dzieci zbliżając usta do ich ust. Zdaniem amerykańskiego etologa Desmonda Morrisa, autora książki...

Odglos Domu - Lily, pospiesz się! - krzyknął Tata, a ja zbiegłam na dół – Mamy raptem pół godziny, a ja jeszcze musze zabrać Petunię na szkolne zakupy! Tata stał przed samochodem, z rękoma założonymi na piersi i tupał noga. Uśmiechnęłam się pod...

Rozdział II i krótki opis bohaterów Hey, kilka osób prosiło mnie żebym powiedziała coś na temat bohaterów. Nie miałam głowy ostatnio do tego, ale w zamian daje ich zdjęcia i krótki opis. Alexz - Alexandra Rock urodzona: 29 października 1989 hobby: anime i manga, muzyka,...

Odc.4 "Oczywiście" Tom stał na srodku salonu z zacisniętymi piesciami. Nessa wyrwała się z objęcia Georga i wybiegła wybąkując jakieś "czesc", wzrok wszystkich zgromadzonych padł na niego. -Ty to masz wyczucie Tom...-burknął Gustav. -Nie chcę tu widzieć tej...

Śmierci nie ma - jest tylko przed nią trema. Wen działa nazbyt dobrze nawet. Notka miała się pojawić 20 lutego, lecz zuuua Wiewióra tak na mnie działa, że dodaję dzisiaj. Analogicznie tą notkę dedykuję jej, chociaż wcale nie zasłużyła! O! Za ścianą Melody skrywała się z różdżką przy...

Chapter 46 ''W głębi serca wiem, że jesteś dla mnie stworzona'' -Panie doktorze kiedy on wyjdzie? - dopytywała się blondynka -No dobrze no, powiem pani Watrin wychodzi jutro.. ja nie wiem co pani robi no ale on normalnie dostał zastrzyk energii po tych pani wizytach.. ale dzisiaj panią upominam któryś z...

16: Suna, wioska miłości i bójek... Ten rozdział jest napisany nie w pierwszej, a w trzeciej osobie. Pomyślałam, że takie urozmaicenie będzie ciekawsze. Jeśli komuś nie pasuje coś - bardzo proszę informować. Jeśli uważacie, że w trzeciej osobie lepsze – również informować....

Jakby opętał nas zły duch, jestem Twoja, Ty jesteś mój... No więc, wśród jęków typu "o Jezu, ale mi się nic nie chce", w chorobie, wreszcie oświadczam, że mi się chce xD I z tym związane jest to, że postanawiam wam napisać notkę. I tu uwaga, przykra informacja dla moich emm..fanów? Nie wiem, czy mogę...

Narodziny w Gildii Autor: Namida Dwóch mężczyzn z posępnymi minami przeglądało zeznania i dowody. Siedzieli w ciemnym pomieszczeniu przy złączonych z sobą dwóch biurkach, na już niezbyt wygodnych obrotowych krzesłach. Mrok biura rozjaśniała jedynie jedna lampka,...

Odcinek I "Plan doskonały" Opalone męskie palce już od dawna stukały w blat stołu.Czekał na coś niecierpliwie.Był już stary,oczy już nie te.Słuch też go czasem zawodził.Miał pomarszczone czoło,usta zawsze bez wyrazu,małe oczy.Można, by powiedzieć,że miał twarz...

Rozdział 6 Do opowiadania piosenka Hilary Duff - Someone's watching over me *** „Someone’s watching over me” Dzień rozpoczynał się malutkimi krokami. Był to bardzo ważny dzień dla Hogwartu, Durmstrangu i Beauxbatons. Dzień, w...

"Wlasnosc? .. prosze cie .. nie rozsmieszaj mnie !.." ** Byc moze to co widzimy nie jest prawda .. Byc moze to co kochamy opuszcza nas .. Byc morze marzenia sie nigdy nie spelniaja .. Byc moze to co jest piekne moze byc tylko snem , zludzeniem , zabawa .. Byc moze to co piekne nie jest nam pisane...

Rozdział 7 „Pusta i obojętna” Droga Lily! Czytając ten list byłam przerażona jak nie wiem co. Ty i zemdlenia? Nie chciało mi się wierzyć, ale z drugiej strony po co byś miała kłamać? Jesteś pewna, że nadal chcesz się uczyć w tej szkole?...

biamond bitch Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz? Będę dziś niegrzeczna! Hey! Bitch! Hey! Gdy tylko ruszę tyłkiem, Lecisz niczym pies. Znów całą noc marzyłeś, Żeby móc powąchać mnie. Wiem jak chcesz robić to, Tylko ja tą rozkosz dam! Moje...

V Pod osłoną nocy Misaki przeskakiwała bezszelestnie przez dachy budynków Konohy. Księżyc oświetlał jej wyrażającą zdeterminowanie twarz, która była jedynie maską skrywającą przerażenie, żal, rozpacz, niepewność i smutek. Zależało jej na czasie....

Rihanna - The last time (dla nm) Kiedyś był taki czas, ty i ja Składaliśmy sobie obietnice: aż do dnia kiedy umrzemy Ufałam każdemu i całemu światu Nigdy nie myślałam że będę spalona Głupia wierzyłam w twoje magiczne opowieści Chłopaku, myślałam, że znam cię bardzo...

IV ... przyjęta do grona i mała orgia Lizała ją tak długo i ostro. A ona wsadzała jej coś strasznie szerokiego między jej pośladki. Obie jęczały z rozkoszy. Aż w końcu ich ciała się naprężyły i obie padły wyczerpane. - Niezłą jesteś...nowa - Dzięki... Z trudem łapały oddech....

WIARA, NADZIEJA, MIŁOŚĆ „I dlaczego on jej powiedział: „Żyć bez ciebie nie mogę” ? I dlaczego ona mu powiedziała: „Żyć bez ciebie nie mogę” ? On wyjechał na zachód ona na wschód. Oboje żyją...” (Nie umiem pisać, ale...

;D "Wstaję.Podchodzę do okna i patrzę- Nie ma Cię. Wychodzę z domu- Nie ma Cię. Stoję na ulicy- Nie ma Cię. Wracam do domu- Nie ma Cię. Śpię- I tu Cię nie ma. Gdzie jesteś mój przyjacielu? Dni otoczone są mgłą. Szare.Bez cienia Ciebie. Ile...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów