.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
oliver wood ‹› hermiona ‹› kotki sa piekne ‹› werka ‹› cicho ‹› smutna dziewczyna ‹› kocham cie ‹› ciekawe ‹› rower ‹› http ‹› Chase ‹› sunrise avenue ‹› stopy ‹› sport ‹› sasori i ‹› naruto i sakura ‹› urodziny ‹› bo kocham ‹› kocham ‹› tokio hotel ‹› orlando ‹› wstA ‹› blog anime ‹› fashion ‹› kasia ‹› konan ‹› klaudia p ‹› ciamajda ‹› hongki ‹› Winry i Ed ‹› reggae ‹› kredyty ‹› wakacje ‹› wiosna ‹› naruto 39 ‹› opowie ‹› ciesz ‹› tru lof ‹› karolcia ‹› linki ‹› johnny depp ‹› emo ‹› Chłopcy ‹› dzie ‹› przyja ‹› mp3 ‹› dorota ‹› samotnosc ‹› KINO ‹› rob ‹› paulina ‹› w akatsuki ‹› arbiter ‹› wiersze na nk ‹› opowiadanieo ‹› pytania ‹› jego dziewczyna ‹› dziewczyny ‹› tokio ‹› site ‹› gify ‹› moja muzyka ‹› hotel ‹› 4 klasa ‹› pomoc ‹› witch ‹› joanna ka ‹› key ‹› gry ‹› dzie dobry na nk ‹› solo-noi ‹› hinata ‹› vanessa ‹› gry komputerowe ‹› pinezki ‹› fotki ‹› rok po ‹› karen ‹› male ‹› christoph schneider ‹› monika o mnie ‹› kot ‹› super ‹› image ‹› aleks ‹› mj chopak ‹› ostry ‹› lesbijki ‹› mieszne ‹› blog ‹› religia ‹› dla kolezanek ‹› Jonas ‹› najlepsze ‹› sama pisa ‹› smierci ‹› kolorowanki ‹› zdicia ‹› Nick ‹› istnieje ‹› tom opowiadanie ‹› kumpela ‹› najlepsza przyjacika ‹› len ‹› warning ‹› czterdziestolatki ‹› Madonna ‹› big ‹› rok ‹› OBRAZKI wF ‹› mokra ‹› ola ‹› miley cyrus ‹› rihanna ‹› dla kolegi ‹› pieski ‹› gitara ‹› maluje ‹› techno ‹› th yaoi ‹› WITAM ‹› skin ‹› zaj ‹› myli ‹› pies ‹› sobota ‹› cisza ‹› pick ‹› pami ‹› sex ‹› humor ‹› MIOCI ‹› link ‹› love ‹› Ashley ‹› code ‹› trzy ‹› dla dziewczyny ‹› moda ‹› psy ‹› photo ‹› final ‹› Pozna ‹› ciuchy ‹› wyznanie ‹› pro ‹› robert ‹› justin ‹› Adam ‹› anio ‹› usta ‹› nowa ‹› historie na nk z hp ‹› zdj ‹› find ‹› anime ‹› seks ‹› doda ‹› Lady ‹› lato ‹› hejka ‹› pisz ‹› sami ‹› po pierwsze ‹› jaka ‹› peni ‹› USA ‹› duchy ‹› przepraszam ‹› sama pisałam wiersze ‹› kiba x ‹› tom ‹› WEEKEND ‹› fajny ‹› kreatywno ‹› girl ‹› Data ‹› blogi ‹› szablon ‹› wiadomo ‹› obrazki ‹› michael ‹› hej ‹› zimno ‹› oczy ‹› blogasek ‹› siostry ‹› joe ‹› linux ‹› gallery ‹› przemus ‹› pain ‹› poduszki ‹› lee ‹› przyjaciele ‹› cisza g ‹› ramki ‹› gwiazdy ‹› zimno mi ‹› hannah montana

Wyszukaj na blogach

Notki ze starego bloga... nienawidze... Ja nie moge... mam dość... nie wiem co z sobą zrobić... :| Kasia nie chce już mojego towarzystwa... ok... chcesz, to masz... w sumie to niedlugo wyjeżdżasz, a mimo to, wolisz ode mnie odpocząć... dobrze... trudno... Gali tak...

spacer z aniołami Pamiętasz ten spacer? Anioły w błocie brudziły stopy Specjalnie wbiegały w największe kałuże Ja byłam spokojna, ty senny Wśód koniczyn i traw zbyt wysokich łapały żaby, śmiejąc sie światłem jak najlżejszą zabawką Wtulona w twój...

WYWIAD Bravo:Czy jesteście dla siebie przyjaciółmi? Jay:Myślę,że tak,chociaż czasami się kłócimy:P Bravo:Jesteście wręcz na siebie skazani:PJakie zachowania członków zespołu was wkurzają? Jay:A więc Chris zawsze kładzie swoje...słynne stopy na...

Spaceruję tam, gdzie nikt nie powinien dotrzeć. W myślach spaceruję po tych obdrapanych, brudnych, śmierdzących i zadymionych dymem papierosianym kamienicach. Starych, smutnych, złych kamienicach, w których po jednej stronie stoi zarzygany stolik a po drugiej zza podrapanych drzwi słychać...

Moje przygody cz.2 „Przygoda nad jeziorem” Pewnego dnia wybrałam się z moim chłopakiem na wycieczkę. Zatrzymaliśmy się nad oddalonym o pewną odległość od naszego miasta jeziorem. Było gorąco, ale woda była jeszcze chłodna, nie nadawała się do...

Wielkość penisa Kolejne sztandarowe pytanie. O ile na lekcjach pytacie o wymiary, jakie powinien mieć penis, o tyle na Nastolatku posuwacie się dalej - chcecie wiedzieć, jak go powiększyć. No cóż... rozumiem... Przeczytane publicznie, na głos takie pytanie...

Pozycje sexualne Amazonka Mężczyzna siada na krześle. Kobieta siada na jego udach z nogami w jedna stronę. Kobieta wprowadza członka do pochwy i utrzymuje go w sobie dzięki ruchom wewnętrznych mięśni pochwy. Plusy – kobieta szybciej dochodzi do...

99 dróg do rozkoszy Szukasz wskazówek, które pozwolą ci poznać tajemnicę, jak dać swemu mężczyźnie maksimum rozkoszy? Nie błądź po omacku. Oto szczegółowe informacje od samych zainteresowanych - facetów. Chcesz być dla niego najwspanialszą kochanką? To cel,...

Cukrowa depilacja :) polecam Przygotowanie pasty to koszt poniżej 1,50zł, praktycznie wszystkie składniki mamy w domu. Z podanych przeze mnie proporcji wychodzi 2/3 słoiczka pasty, co powinno starczyć nawet na rok! Potrzebne jest : *sok z 1/2 cytryny *szklanka cukru...

Czarne, białe, czarno-białe    Turniej szachowy w MDKu był pełen dzieci. Część przed wejściem strzelała ze świeżo nabytych kapiszonów - to mali Litwini z Mariampola. W szachach wiek i narodowość nie gra roli. Stajesz do walki i jedyny oręż to giętki...

Początek czy koniec? Już dawno po zachodzie słońca, a ja nadal siedzę na tym pomoście i patrzę w jasną taflę wody. Ciemność oplata moje ramiona i lekko dotyka zziębniętych policzków. Stopy zanurzone w wodzie zdają się już nigdy z niej nie wynurzać. Siedzę tu niemal...

Jan Paweł II Jan Paweł II czyli Karol Józef Wojtyła (ur. 18 maja 1920 w Wadowicach, zm. 2 kwietnia 2005 w Watykanie) – Sługa Boży, polski duchowny katolicki, arcybiskup krakowski, kardynał, od 16 października 1978 papież. Poeta i poliglota, a także...

Ksiądz umył nogi moim kumplom... tak, tak- to nie bajka a zdarzenie z rybnickiej Bazyliki :) dzisiaj ksiadz nawiazując do Ewangelii umył ochotnikom stopy :) ale sie działo hehe a jakie mieli miny! Każdy po sobie patrzył i nie wiedzieli czy sie smiac czy nie hehhe A tak ogolnie...

ROŹDZIAŁ DZIESIĄTY – Kościół, kłótnia i impreza We czwartek Agnieszka, Ula, Damian i Iza poszli do kościoła na pogrzeb Lucjana. Do szkoły nie poszli. Agnieszka się nie myliła, mama z Oleńką były w kościele. Siedziały przy ołtarzu i trumnie. Agnieszka siedziała nieco dalej. Prawie całą Mszę...

"LOST SOULS" miałam nic nie tworzyć dziś,ale...to się nie liczy,bo nie moje:) Marcin Świetlicki BIAŁE PRZEPAŚCIE Białe przepaście Gdybyś coś naprawdę kochał lub był przywiązany - naprawdę: nie byłoby ich Ręce i stopy są pełne spadania - co...

Kody do gier na literę X XIII Podczas gry naciśnij klawisz [F2], aby przywołać okienko do wprowadzania tekstu a następnie wpisz dowolny z poniższych kodów: healme # - zwiększa wskaźnik punków życia (# = 1 do 100) maxammo - max amunicji superdeform -przeciwnicy mają...

Kody do gier na literę W WCW Nitro - Duże Głowy W Select Mode naciśnij: V (x7), Q, H. - Duże Głowy, Ręce, Stopy Jak wyżej (tj. na Select Mode) ale: Q (x7), V, H. - Dziwne Głowy J/w: Spacja (x7), T, H. - Następny ring J/w: V, Q, V, Q, H. Każde naciśnięcie H...

        ....................::::::::::04/10/2005::::::::::.................... TEST SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ DO MIERZENIA WYTRZYMAŁOŚCI SIŁOWEJ Wytrzymałość – zdolność do długotrwałego wykonywania jakiejkolwiek pracy bez obniżania jej wydajności. • Wytrzymałość krótkiego czasu - konieczna do pokonywania...

PZDR dla fanów TH!!!! Siemanko!!! Co tam u was słychać??? Ja z budy wróciłam i tak se mysle,że muszę tu wstawić trochę wiwiadzików i fot a więc zaczynajmy!!! :Ciekawostki: NIKE Najbardziej Bill lubi nosić „Snickersy” firmy Nike. „Air...

:Ciekawostki: NIKE Najbardziej Bill lubi nosić „Snickersy” firmy Nike. „Air Force” mam w trzech różnych kolorach. Zamawiam je przez Ebay, tam można je kupić w dobrej cenie!”. Czasami nosi też „Superstars” od Adidasa....

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów