.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
dziewczyn ‹› oczy ‹› szablon ‹› hinata ‹› imiona ‹› dla przyjaci ‹› 2 Min ‹› my chemical romance ‹› pick ‹› obrazy ‹› rihanna ‹› przepisy ‹› po pierwsze ‹› dzie dobry na nk ‹› avatary na nk ‹› nieznajoma ‹› wierszyki ‹› baga ‹› sukces ‹› miley ‹› jaka jestem ‹› Sakura ‹› kobieta ‹› ania z ‹› wampir ‹› Gaara i ‹› obrazy na nk ‹› doda ‹› miley ‹› sama pisa ‹› site ‹› strasznie ‹› smutna ‹› gallery ‹› amanda ‹› Temari ‹› Pozna ‹› opisy na ‹› najlepsze ‹› rok po ‹› FT Island ‹› pisz ‹› pomoc ‹› cisza g ‹› fotki ‹› USA ‹› tokio hotel ‹› smutne ‹› moje sekrety ‹› kochaj mnie ‹› przepraszam ‹› sklep ‹› lato ‹› gry ‹› dodatki ‹› hotel 54 ‹› tom ‹› sami ‹› hobby ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› black ‹› kotek ‹› OBRAZKI wF ‹› uroda ‹› star ‹› dzien ‹› marcina ‹› michael ‹› kocham ‹› http ‹› ciekawe ‹› Adam ‹› istnieje ‹› blog ‹› blogi ‹› dzie ‹› Polska ‹› szkoa ‹› moje fotki ‹› przyjazn ‹› wakacje ‹› test kl 6 ‹› filmy ‹› smierci ‹› dziewczyny ‹› kamila ‹› marcin ‹› hello kitty ‹› jesie ‹› bill ‹› opel astra ‹› jaka ‹› grupy ‹› tokiohotel ‹› hotel ‹› 27 urodziny ‹› cody ‹› moje życie ‹› Ewa ‹› k pop ‹› to tylko seks ‹› britney ‹› rok ‹› key ‹› forever ‹› hej ‹› sex ‹› WITAM ‹› joanna czechowska ‹› opisy na nk ‹› pain i ‹› kocham cie ‹› love ‹› find ‹› opisy na gg ‹› mamo ‹› hiszpania ‹› smoki ‹› kasia cichopek ‹› naruto sk ‹› Biel ‹› loki ‹› moda ‹› wierszyki mi ‹› sport ‹› wiosna ‹› rachel ‹› wszystkiego ‹› moje wiersze ‹› alucard ‹› dla dziewczyny ‹› wiersze na nk o mnie ‹› pytania ‹› usta ‹› big ‹› Baka ‹› imvu ‹› dup ‹› anio ‹› super ‹› dragon ‹› sexy ‹› h2o ‹› test ‹› peni ‹› piersi ‹› tapety na bloga ‹› kumpela ‹› opowiadania o Th ‹› powerof3 ‹› in the blood ‹› RYSUNKI na nk ‹› skin ‹› Hilton ‹› mama ‹› nasza klasa ‹› przyroda kl 4 ‹› puchatek ‹› Song ‹› ola ‹› szablony na bloga ‹› kamil ‹› dorota ‹› STRASZNE ‹› blogasek ‹› nazwy ‹› szatan ‹› pies ‹› image ‹› rozdzia ‹› o marzeniach ‹› zycie ‹› snape ‹› Hermiona i Ron ‹› WEEKEND ‹› aga ‹› flowers ‹› zorza ‹› trzy ‹› Jonghyun x minho ‹› najlepsza przyjacika ‹› Dobranoc ‹› dla dzieci ‹› one direction ‹› Dawn ‹› fajny ‹› urodziny ‹› kamil ss ‹› myli ‹› naruto ‹› dla przyjaci ‹› madzia ‹› Miley Cyrus ‹› klasa ‹› us5 ‹› cinema ‹› dora ‹› historie ‹› cicho ‹› cisza

Wyszukaj na blogach

Cz.9 K- No zajmij się nią. - (dz., sączę powoli ze słomki napój, przyglądając się im spod przymrużonych czarnych powiek) H- (H, do K.) Może obaj się nią zajmiemy. K- Nie, nie, ja mówiłem, że ja wolę we dwoje. - (leci Baby don’t you break my...

Wywiad z Dabem w czasie promowania Czerwonego Albumu: DsDs: Czyżbyś uległ modzie na skracanie ptyt? 2 lata zajęto ci nagranie albumu, który trwa 45 minut, zawiera w dodatku kilka znanych już numerów. Taki był zamysł? Abra dAb: Hmm, moda na skracanie płyt?! Poprzednia płyta Kalibra miała...

SOAD- the best zespół- polacam!!! Tą notkę chce poświęcić, od niedawna, mojemu ulubionemu zespołowi- System of a down. Przeglądałam dziś rożne fora na temat tego zespołu. Ktoś w jednej z wypowiedzi(?) dał link do strony o SOAD. Znajdziecie go na końcu strony. Są tam fajne cytaty...

Odcinek 22 No nareszcie napisałam. Strasznie zaniedbałam bloga. Wiem przepraszam, ale czasu brak. Nauka. A w święta nie byłam w domu i nie miałam jak napisać... Bardzo mi przykro i jeszcze raz przepraszam. No po sylwestrze jest super. Ale była zabawa....

chora...smutna...zrezygnowana..zła.. No sieeema...pewnie po tytule nie chce się wam czytać tej noci...ale musiałam cos napisać..komuś się wyżalic..w swoim otoczeniu nie mam takiej osoby która mnie wysłucha..może dlatego pisze wam tu moje najskrytsze...

.....marzenia PEZET - AZIZI Marzę o furach... dla mnie ta sztuka... wiesz, wiesz, wiesz... całkiem spox ta niunia, wiesz...do bitów się bujam znów szukam, jak ratunkowa szalupa dla mnie ta sztuka, jak Hanuta słodka niunia wiesz, wiesz... nie...

III. Elsie i Edward. Olivia wpadła do swojego pokoju i rzuciła się na łóżko. Zsunęła szpilki i jedną ręką masując odcisk, który zrobił się jej na lewej stopie, druga wykręciła numer. - To ja - wyszeptała zdenerwowana do słuchawki. - Olivia! Do ciężkiej cholery,...

fragment 4 Kiedy się obudziłam powiedziałam mamie, że idę do nowo poznanej koleżanki. Mama początkowo nie chciała mnie puścić, za karę, ale z moją siłą perswazji... W rzeczywistości poszłam oczywiście do pani Ani – tak miała na imię staruszka. Pani...

Tęskno mi... On gdzieśjest...ja wiem.. wiem to i tęsknie do Niego Wiem, jaką twarz ma, wiem jakim się różem płoni, wiem, jaki blask oczu ciemnymi rzęsy kryje, jaka w nich tkliwość lśni i jaki żar z nich bije. Wiem, jaka śpiewa w nich...

4. W objęciach ciemnosci Chcąc uszczęśliwić Otsu-Chan postanowiłam spisać angielski opening do Elfen Lied. Mam ogólnikami mówąc zły nastrój, a to dzięki Lilium głównie. Nic ważnego... Potem postaram się to przetłumaczyć, albo zatrudnię do tego Chigai, bo nie chce mi...

15. Oceniam: Wampirek. Widzę, że dawno nie pojawiła się ocena, więc biorę się do roboty. Wybaczcie, że nie po kolei, ale zaczynam od najgorszego bloga. Pozostałe dwa, które wzięłam pod swoje piękne skrzydełka, zostaną ocenione jutro. Szablon...

Głęboko tak.. Co robić, gdy wciąż myśli w jedną stronę zmierzają. Jak żyć, gdy chce się Tam biec. Mimo wszystko wciąż są takie momenty. Wciąż sny, w których można porozmawiać. I zapytać 'dlaczego?'. I niby po staremu, ale w nowym świecie. Dobrze, że choć te...

Głosowanie zakończone!! No więc głosowanie i konkurs zakonczony.Wprawdze dzisiaj jeszcze głosowali,ale to było wcześniej,więc od godziny 19 głosy są już nieważne. Głosy postaram sie podliczyc w ciagu tygodnia,a po ich ogłoszeniu komenty rozdam w ciągu nastepnego...

Foch.......foch.... FOCH....Jestem fochem, jednym wielkim fochem. Co można robić z fochem? Można strzelać focha, robić focha. W każdej sytuacji tez można zapuścić focha. Foch to ponoć moje drugie imię. Tak się zdarza. Kiedy nic nie skutkuje, jestem fochem. FOCH,...

OPERACJA "UFO - TOP SECRET" WC - William Coleman GW - George Weinbrenner RE - Robert Emenegger AS - Allan Sandler PB - Paul Bennewitz WM - William Moore RD - Richard Doty RC - Robert Collins LMH - Linda Moulton Howe TG - Timothy Good TC - Tim...

x) Taka sobie notka A więc..Może druga notka będzie po prostu o moim kochanym zespole Green Day x) od niego zaczęła sie moja przygoda z punk-rockiem ;] osobiście lubie starego jak i noweg Green daya ale niektórzy uważaja że teraz się sprzedali..hmmm..sporna kwestia...

47. Walka. czII Chociaż to nei za bardzo walką będzie. To będzie przydługa rozmowa z happy endem... jakoś tak nie mogę nigdy zrobić Sad Endu. Nie wiem. Na końcu coś mnie zabije. Nieważne. ~~~~ - Ale...Lime po co?! - Zastanów się. - Po co?! Lime...

Jest mnie coraz mniej i mniej co dnia zasłaniam ręką twarz...[odcinek 27] Tak. Wiem, wiem przetrzymałam was trochę. Przepraszam :( Zaniedbałam troszkę ten blog ze względu na sprawy sercowe i te moje perypetie szkolne, a dokładniej moje pały z chemii ;/ Wybaczycie? ----------------------------------- Wstałam...

67.Nowa Praca cz. III długo sie zmuszałam do napisania tej notki. Na sto procent będzie bez sensu, bo zupełnie,a le to zupełnie nie mam weny na pisanie, za to znowu coś mnie na rysowanie wzieło. Narysowałam Oukę. Ale taką inną. Bardziej mangową. Zobaczyłam w...

77. La tortura Przepraszam że tytuł to nazwa piosenki, ale inny nie przychodził mi do głowy, a poza tym odnosi się do notki, a zwłaszcza do fragmentu kiedy... z resztą przeczytajcie, a sami się dowiecie dlaczego^^ ¤¤¤¤ Jak cokolwiek pozostającego na...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów