.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
wszystkiego ‹› Jego jaja ‹› tomasz ‹› mj chopak ‹› jaka ‹› bo kocham ‹› bill ‹› test ‹› wierszyk o w-f ie ‹› po pierwsze ‹› imiona ‹› wiersze na dzie matki ‹› o jesieni ‹› oczy ‹› koto ‹› michael ‹› ksiazki ‹› na dzien dobry ‹› teen ‹› blog ‹› britney ‹› image ‹› the rasmus ‹› nasza klasa ‹› justin bieber pl ‹› kalendarze ‹› nowa ‹› Polska ‹› emanuel ‹› Tokio hotel op ‹› kanky ‹› moje sekrety ‹› sophie ‹› jaka jestem ‹› erotyczne ‹› Pozna ‹› forever ‹› sami ‹› hej ‹› hotel 54 ‹› wiersze na nk ‹› dla dziewczyny ‹› gitara ‹› Peja ‹› japonia ‹› stopy ‹› sobota ‹› http ‹› gwiazdy ‹› beast ‹› historie na nk ‹› wstA ‹› kocham ‹› kocham cie bo ‹› Sakura ‹› opisy ‹› tokio hotel ‹› link ‹› star ‹› nauczycielka ‹› nasza klasa pl ‹› nasza klasa 6b ‹› OBRAZKI w-F ‹› znaki ‹› buziaki ‹› love ‹› obrazy ‹› policja ‹› Taylor ‹› 4 klasa ‹› jego dziewczyna ‹› zwyk ‹› zdj ‹› sama pisa ‹› rok ‹› angel ‹› Adam ‹› 27 urodziny ‹› opowiadanie ‹› tapety ‹› rachel ‹› naruto and sakura ‹› naruto ‹› na dobranoc ‹› martyna ‹› marta ‹› manga ‹› jarek ‹› hannah montana 4 ‹› drewno ‹› buziak ‹› bombki ‹› bleach ‹› Lady Gaga ‹› przyjazn ‹› my diary ‹› Rukia ‹› pisz ‹› emo ‹› kocham ci ‹› jaka jestem ‹› buuu ‹› seks ‹› wiersze o milosci ‹› smok ‹› urodziny ‹› gry komputerowe ‹› ciekawe ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze na nk mnie ‹› wiersze na nk ‹› wiara ‹› w-f wiersz ‹› przepraszam ‹› to tylko seks ‹› sprawdzian ‹› przytul mnie ‹› przyrody ‹› 10latka ‹› sex ‹› Data ‹› zdrowie ‹› tomek ‹› FT Island ‹› smutna ‹› rock ‹› opisy na ‹› doda ‹› opowiadanie o ‹› dzien ‹› one piece ‹› obrazki ‹› 3 klasa ‹› megaman ‹› hp yaoi ‹› magda ‹› kalendarz ‹› chlopak ‹› big ‹› Nick ‹› szablony na bloga ‹› host ‹› Sasuke ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› dla przyjaci ‹› czcionki ‹› zycie ‹› hidan ‹› test kl 6 ‹› site ‹› fotki ‹› wolny ‹› kasia ‹› no perfect ‹› fashion ‹› suk ‹› kreatywno ‹› Song ‹› Integral ‹› dziewczyna ‹› MIOCI ‹› harry ‹› paulina ‹› roy ed ‹› minkey ‹› wyznanie ‹› WITAM ‹› monika o mnie ‹› jonghyun ‹› Biel ‹› dietA ‹› kinia moje ‹› naruto ‹› cisza g ‹› Hermi ‹› Hikaru x Kaoru ‹› rasta ‹› WEEKEND ‹› korea ‹› dr house ‹› teen ‹› ola ‹› linki ‹› nazwy ‹› tom ‹› kocham cie ‹› dziewczyn ‹› beznadziejne ‹› blogasek ‹› gallery ‹› hotel ‹› wiersze ‹› hermiona i harry ‹› hermiona ‹› sport ‹› grupy ‹› pro ‹› myli

Wyszukaj na blogach

o moich ulubionych zespołach AFI: AFI (A Fire Inside) - amerykański zespół punkowy (post-hardcore'owy) z Ukiah w Kalifornii. Założony w 1991 r. przez Davey'a Havok'a (wokal), Mark'a Stopholese'a (gitara), Vic'a Chalker'a (bas) i Adam'a Carson'a (perkusja). Obecny skład to:...

Różności:)) Co Georg ma w walizce: 1.Pas: Zawsze mam przy sobie wolne, skórzane paski. 2.Pudełko: W praktycznym pudełku chowam zawsze moje paski i opaski na reke 3.Kosmetyczke: W tej kolorowej torebce transportuje moje artykuły toaletowe:szczoteczke do...

Billie Joe Armstrong - biografia Billie Joe Armstrong urodził się 17 lutego 1972 roku w Rodeo, California jako szóste a zarazem najmłodsze i najdziksze dziecko. Jego ojciec był perkusistą jazzowym i kierowcą ciężarówki. Matka pochodzi z Oklahoma i jest wielką fanką Elvisa i...

Niedziela, 26.05., cz. XXIV Za kulisami sceny szalała burza. - Ty nic nie rozumiesz?! – krzyczał producent – Powariowaliście?! - Przestań się drzeć. – burknął Georg - Jesteście niepoważni? Nie możecie.. - Niczego nie możemy. – przerwał mu...

... Byłam w kinie na "Step Up" i co.... podobało mi sie bardzo mmmm aż sie chce tańczyć :) a co do moich wcześniejszych rozterek odnośnie tego chłopaka to... przeszło mi. Dziękuje kowalowi który swoim komentarzem napawde mi pomógł. Bo ja już sie...

rozstrojona... Czuje się rozstrojona tak jak gitara... nie lubię jak ludzie mną rządzą, ale teraz chciałąbym aby jakiś człowiek wziął mnie w swoje ręce i nastroił, abym znó mogłą być taka jak wcześniej... jak zawsze... znów śmiać się bez zapamiętania......

Druga setka, reggae, ganja i gitara:]. Jak możecie zauwazyć 2 setka na liczniku:]... Bardzo mnie to cieszy, ale nie będe zbytnio się nad tym rozwodził. Osobna notka bedzię dopiero przy pół litra;]. Wczorajszy dzień zaowocował odszukaniem przeze mnie dość dużej dawki reggae. Ta muzyka...

TEKSCIK :P Nie cce mi sie nic pisac więc dam tekscik!!!!!::::: Od życia butem w twarz ale oddychasz Czy otwierasz się na ten świat czy zamykasz Odwagę wykaż staw czoła przeciwnościom Każdą porażkę tak przyjmij z godnością Wiem za błędy ponoszę...

Część 2 Godzina 9:30. Dom Alex. Jeszcze spie, gdy do mojego pokoju wchodzi mama. Mama- Alexa wstawaj, juz 9:30. Alexa- mamo...jeszcze 5min. prosze (nakrylam glowe poduszka) Mama- nie, wstawaj... W tej chwili... (poszla w strone okna i odslonila...

**** Bez sensu. Podobno takie słowa świadczą o depresji... Wszysko jedno. Gdyby nie muzyka i gitara, którą ostatnio chciwie chwyciłam w łapy, to by ze mną marnie było. Kuźwa, normalne, że nie można mieć zawsze dobrego humoru, ale żeby złapać doła...

Tłumaczenie z gazety "rock one" :P BILL KAULITZ (śpiew) (Urodzony 1.09.98 w Leipzigu. Wzrost : 1, 83. Ma logo TH na karku i gwiazdę na brzuchu) • piosenka na dzień dobry Nienawidze wstawać, żadna nie jest aż tak mocna aby wyrwać mnie z łóżka • piosenka pod...

Szkoda słów... Yo yooo:)!Dzisiaj poniedziałek....ojej jak ten czas szybko leci....zwłaszcza,gdy coś ważnego i stresującego ma się niebawem wydarzyć,prafda?....eh:P.Otóż-jak każdy,kto czytał moje notki wie-za 4 dni mam egzaminy.Nie jeden,a dwa.Pierwszy jest o...

Święta!!!!!!!!!! A praktycznie, to prawie ze po świętach:P. Ostatnio pisałam 25 a dzis hm..28 ee no tylko 3 dni a zupelnie jakby dluzej:D....ale no, znaczące 3 dni. W piątek również byłam na liturgii ale tym razem dziewczyny po mnie przyszly:P. W Kościółku znów...

Emocjonalna wariatka... Tak tak...tytul tej notki pasuje do mnie w 100%. Od trzech miesiecy nie bylo dnia w ktorym bym nie plakala. Niewazne czy ze wzruszenia, zalamki czy szczescia...po prostu musze sobie poplakac. Wczoraj...a raczej dzisiaj...dowiedzialam ze tez...

Odcinek 6:D Zaraz potem podbiegli do mnie Kai i Alex. Dziewczyna cicho chichotała pod nosem… - I co cię tak bawi? – zwróciłam się do niej słowami przepełnionymi pretensją. - Mnie? Nic, naprawdę:) – odpowiedziała, a jej kochany...

Witam :D Witam wszystkich na mojej stronie poświęconej Avril. CYTATY AVRIL "Dziewczyny potrafią dawać takiego czadu, jak chłopaki". "Jeśli żyjesz normalnym życiem, masz, powiedzmy, szufladę z kilkoma parami spodni i to jest twoje normalne...

Daron Arite Malakin-->gitara Daron Arite Malakian-ur. 18 lipca 1975 w Hollywood w Los Angeles. Współzałożyciel S.O.A.D. i gitarzysta. Jest jedynakiem, wychował się w Hollywood. W młodości był bardzo agresywny, często wdawał się w bójki. Dziś wyzbywa się agresji poprzez...

TOM JEST NAJLEPSZY I JEGO POZY CZASEM JAK WALNIE POZE TO SZCZEKA OPADA JAK GRA NA GITARZE JAKIS FAJNY KAWALEM CZASAMI WALI JAKĄŚ POZE Z GITARA

Guano Apes-niemiecki zespół. Guano Apes-niemiecki zespół-rockowo-punkowo-metalowy. Tworzą go-Sandra Nasic-wokal,Dennis Poschwatta-perkusja,Henning Rumenapp-gitara i Stefan Ude-bas. Może niektórzy fani stwierdzą że piosenka Open you'r eyes jest najlepsza,ale ja uwielbiam...

I po feriach;/ No prawie, bo oficjalnie jeszcze 24 minuty do końca...;). Postanowiłem wykorzystać ten pozostały wolny czas w pełni - napisać notke;P. Miałem zamiar zrobić to już jakiś czas temu, ale kiedy już się zebrałem coś innego zwracało moją uwage i...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów