.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
kocham ci ‹› Sasuhina ‹› ciesz ‹› utule cie ‹› dla kolegi ‹› sama pisa ‹› naruto opowiadanie ‹› pracuje ‹› kalendarz ‹› beznadziejne ‹› obrazki na NK trampki ‹› sklep ‹› kocham cie ‹› brodka ‹› nusia ‹› http ‹› wakacje ‹› dla dzieci ‹› historie ‹› find ‹› kocham ‹› lili ‹› dla przyjaci ‹› dziewczyny ‹› czerwony ‹› Tokio hotel op ‹› love ‹› karen ‹› my chemical romance ‹› naruto ‹› lee ‹› sasuke x suigetsu ‹› ciuchy ‹› wiersze na nk mnie ‹› pami ‹› big ‹› klasa ‹› doda ‹› patka maja ‹› sophie ‹› avatary ‹› blogasek ‹› sex ‹› 2 Min ‹› Taylor ‹› Sasori ‹› nasza klasa pl ‹› strasznie ‹› przepraszam ‹› emo ‹› obrazki ‹› test ‹› justin bieber ‹› Jonas ‹› o kumpeli ‹› dzie dobry na nk ‹› dla dziewczyny ‹› paddy kelly ‹› jaka jestem ‹› serduszka ‹› Gaara i ‹› znaki ‹› hentai pl ‹› flowers ‹› przyja ‹› sakura ‹› monika ‹› kamila ‹› emanuel ‹› marta ‹› moda ‹› Ewa ‹› site ‹› zaj ‹› koty ‹› Polska ‹› blog ‹› filmy ‹› Shikamaru ‹› jaka ‹› Adam ‹› hokage ‹› sauna ‹› sAKURA I sAI ‹› teen ‹› Gaara i ja ‹› przyjazn ‹› dzie ‹› code ‹› kocham cie bo ‹› angry ‹› w-f wierszyk ‹› Data ‹› hinata i naruto ‹› loki ‹› rok po ‹› oczy ‹› dlaczego kocham cie ‹› sloneczko ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› pain i ‹› bo kocham ‹› wierszyki na nk ‹› obrazki z ‹› dzien dobry na nk ‹› harry ‹› buziaki na NK ‹› k pop ‹› moje fotki ‹› linux ‹› rok ‹› opisy gg ‹› miley ‹› odpoczynek ‹› g-dragon ‹› wychowanie ‹› religia ‹› test szustoklasisty ‹› 27 urodziny ‹› OBRAZKI wF ‹› doda elektroda ‹› mamo ‹› super ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› OBRAZKI w-F ‹› hong ‹› nastolatki ‹› rock ‹› kobieta ‹› przyjaciele ‹› dla przyjaci ‹› rob ‹› key ‹› puder ‹› pytania ‹› USA ‹› zycie ‹› Orgazm ‹› wszystkiego ‹› vampire ‹› pies ‹› kotki s ‹› miłośc ‹› dziewczyn ‹› jego dziewczyna ‹› sex ‹› zima ‹› marcina ‹› paulina ‹› gay ‹› michael ‹› lala ‹› wiersze z ‹› rihanna ‹› winx ‹› WEEKEND ‹› gitara ‹› pisz ‹› test kl 6 ‹› wierszyki o ‹› Temari ‹› China Industry Internet Conference ‹› czytanie ‹› wierszyki miłosne ‹› Pozna ‹› Green day ‹› Sylwia ‹› cicho ‹› horror ‹› arka ‹› piret ‹› akatsuki ‹› g dragon ‹› luke ‹› hej ‹› Jebanie ‹› johnny ‹› usta ‹› trzy ‹› pizda ‹› tokio hotel ‹› Sexy video ‹› wiadomo ‹› MIOCI ‹› w-f wiersz ‹› konferencje ‹› gaara ‹› WITAM ‹› konie ‹› humor ‹› samotno ‹› obrazy na nk ‹› tapety ‹› rozdział 1 ‹› 4 klasa ‹› Jaja ‹› wiersze o mnie ‹› cody ‹› wstA ‹› Ashley

Wyszukaj na blogach

Nowe Foty Siema Dodam Kilka Fotek a wy będzie oceniać pnk.1 do 5. Nr.1.Fotka. Nr.2 Nr.3 Nr.4 Nr.5 Nr.6 ZAPAMIĘTAJCIE W KOMENTARZACH DAWAJCIE PUNKTY OD 1-5!! PRZYKŁAD:FOTKA NR.1.5PNK. Noo Too Bay

way out from bad dream The last song I'am wasting on you Sparkling grey Through my own veins Any more than a whisper Any sudden movement of my heart And I know, I know I'll have to watch them pass away Just get through this day Give up...

Muzyka i nie tylko Adoptowałam kotka o imieniu Zuzia.

WeSoŁyCh ŚwIąT:) Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Wam wiosny, wiosny i jeszcze raz wiosny! Pękających na drzewach pąków, ziemi, która zaczyna pachnieć i słońca, które nie tylko świeci, ale wreszcie także grzeje. Życzę Wam wiosny w życiu...

Ocena nr 33: http://life-by-you.blog4u.pl/ Oceniam: Olgusię Obiecałam sobie, że w tym tygodniu nie wejdę na Internet. Zostaje tylko pogratulować mi konsekwencji. Pierwsze wrażenie: W pośpiechu szukam wyłącznika muzyki, tak więc pierwszego wrażenia brak. Wyłącznik znajduję. Uff......

Poszukujemy Współpracowników Serwis D4U pilnie poszukuje współpracowników do robienia dodatków na blogi. Zapotrzebowanie jest na każdy dział. A oto warunki które musi spełniać kandydat na dany dział: Aby pracować w dziale Szablonów należy: - Umieć robić szablony (...

Kilka avków siema dzisaj zamiast notki, dodaje wam kilka nawet fajnych avatarów!!!! następnym razem dodam inne avki...takie z fajnymi szarymi miskami buśśśka dla wszystkich chłopców!!!

Cynizm, nihilizm, sarkazm i orgazm. Jak ja tu dawno nie byłam… Nawet nie zauważyłam kiedy minęło te 5 dni. Za to dzisiaj weszłam, poczytałam, pokomentowałam co mogłam. A nie jest to łatwa sztuka Do tego zmieniłam szablon i avatar czyli chyba wszystkie obowiązki porządnego...

KONKURS UWAGA OGŁASZAM KONKURS NA NAJ BLOGA O HANNAH MONTANA . BLOGI MOŻECIE ZGŁASZAĆ DO 21 PAŹDZIERNIKA. ZGŁASZAJCIE SIĘ BO WARTO. NAGRODY : - 3 AVATARY ( 1 MIEJSCE) 3 KOMĘTARZE I DYPLOM - 2 AVATARY ( 2 MIEJSCE) 2 KOMĘTARZE...

Avatarki Hello Wstawie jakieś avatary, które moga wam się przydać. I to tyle. Papa

Kiedy Ferie ? var futuredate=new cdtime("countdowncontainer", "2 23, 2007 00:00:00") futuredate.displaycountdown("days", formatresults) var currentyear=new Date().getFullYear() //dynamically get this Christmas' year value. If Christmas...

Regulamin avki4u Heja!:) na tym blogu będe wrzucała avatary możecie sobie je pobierać,ale przeczytajcie od razu regulamin Regulamin 1.Jak chcecie pobierajcie avatary nie musicie sie wpisywać do księgi np./pobrałem/łam avatara/ale jak chcecie to...

Kotecek :) siemka :) Notke dodaje Kinia :) a obrazek przeslala mi Kaju$$ prawde ze pikny?? Dzisiaj dzien taki sobie dopiero pod koniec bylo super :)(wtajemniczeni wiedza o co caman) Pozniej bk z dziewczynkami na gg "cebula" Nie chce mi sie pisac...

............WALENTYNKI........ I już mam doła a jeszcze tak wcześnie ... za chwile wychodze to pracy... pracuje w hipermakecie wiec wątpliwe jest zapomnieć w pracy o tym dniu. Wszystko na czerwono, te wszystkie serduszka , pluszaki, te zakochane pary... ciesze się że inni...

zatrzymajcie świat.... ja wysiadam ..... :(: no dawno nie pisałam ale nic ciekawego sie nie działo..... byłam na panieńskim koleżanki ... następna hajtnieta wszystkiego naj.. na nowej drodze życia A co do moich spraw uczuciowych to hhmm.. kiepsko Ten chłopak co coś pomiędzy nami teges...

Wszystko od nowa:) i uśmiech na twarzy :D Chociaż wokół mnie sami obleśni faceci, to jednak z drugiej strony bycie samą ma swój plus. W końcu nie będę się zadawała z jakimiś żulami, których nie znam. Nie no sory, ale moim zdaniem to przesada. No cuż, najbardziej się cieszę z tego, że nie...

? Hej ;] avatary nudzi mi się i znowu dam mase obrazków ^^' Gaara; Neji [Neij?] Iruki; Kakashi; Kibo; Rock Lee; Temari; orochimaru; To na tyle kochani ^.^ Pozdrawiam gorąco. i proszę o komenty!

ikony własnej roboty 1. Gdy pobierasz dodatek, masz obowiazek powiadomić Mnie o tym !!! Jesli tego nie zrobisz automatycznie trafiasz na CZARNA LISTE 2. Gdy juz to zrobisz dodaj mnie do ulubionych i polecaj innym blogom 3. Nie masz...

awik avatary

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów