.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
love ‹› naruto ‹› imvu ‹› wiki ‹› Sakura ‹› buziaki ‹› EdWin ‹› rihanna ‹› g - dragon ‹› super ‹› wierszyki ‹› hejka ‹› britney ‹› oczy ‹› bill ‹› jaka jestem ‹› big ‹› filmy ‹› test kl 6 ‹› kredyty ‹› michael ‹› wiosna ‹› opowiadania ‹› hotel ‹› black ‹› sklep ‹› agnieszka ‹› klaudia p ‹› avatary na nk ‹› doda ‹› pick ‹› wierszyk o wf ‹› nasza klasa ‹› Polska ‹› moje fotki ‹› tom kaulitz ‹› ania z ‹› szablon ‹› hello kitty ‹› pies ‹› darmowe ‹› find ‹› WEEKEND ‹› wiersze na nk mnie ‹› czy mnie kochasz ‹› najlepsza przyjacika ‹› sama pisa ‹› lily ‹› obrazy na nk ‹› USA ‹› bo kocham ‹› zdrowia ‹› mieszne ‹› demi ‹› linki ‹› autumn ‹› lee ‹› tesknie ‹› wiersz ‹› jaka jestem ‹› zielone ‹› 2 Min ‹› dla dziewczyny ‹› sami ‹› przytul ‹› ino ‹› Ja i sylwia ‹› sport ‹› cisza ‹› psy ‹› myli ‹› konie ‹› wiersze o mnie ‹› marcin ‹› 3 klasa ‹› final ‹› in the blood ‹› dup ‹› przemyslenia ‹› teen ‹› gry ‹› o milosci ‹› dzie ‹› opisy na nk ‹› http ‹› sex ‹› marta ‹› kocham cie ‹› chlopak ‹› wiara ‹› prace ‹› kocham ‹› tomek ‹› blog ‹› pamitnik ‹› poradnik ‹› wakacje ‹› Ewa ‹› czerwony ‹› anty pro ana ‹› dla dzieci ‹› opisy na ‹› angry birds ‹› rok ‹› one piece ‹› gay ‹› dupa ‹› 4 klasa ‹› obrazy ‹› dziewczyny ‹› null ‹› pomoc ‹› us5 ‹› znaki ‹› kocham cie bo ‹› Hilton ‹› opowiadania o Th ‹› fashion ‹› jane ‹› trzy ‹› star ‹› harry potter ‹› istnieje ‹› liber ‹› opowiadanie o ‹› Biel ‹› Data ‹› jarek ‹› test ‹› pytania ‹› Manchester ‹› koty ‹› dr house ‹› sprawdzian ‹› Sterling ‹› OBRAZKI wF ‹› anime ‹› ania ‹› g- dragon ‹› Taylor ‹› stopy ‹› śmieszne filmy ‹› wodzie ‹› Taylor lautner ‹› Pozna ‹› opowie ‹› wczasy ‹› dla przyjaci ‹› la fee ‹› grupy ‹› gry komputerowe ‹› fajny ‹› dziewczyna ‹› najlepsza ‹› ciekawe ‹› slash ‹› key ‹› fotki ‹› joanna ‹› moda ‹› kinia ‹› piersi ‹› pati ‹› dziewczyn ‹› opowiadanie ‹› magda ‹› czytanie ‹› relaks ‹› mokra ‹› host ‹› Ciut ‹› OBRAZKI w-F ‹› moja muzyka ‹› bill kaulitz ‹› WITAM ‹› demon ‹› Holiday ‹› register ‹› tokio ‹› girl ‹› nauczycielka ‹› przepraszam ‹› szablony ‹› dzien ‹› peni ‹› code ‹› moje sekrety ‹› pro ‹› kreatywne ‹› wierszyk ‹› Kakashi ‹› Sylwia ‹› zajebisty ‹› tokio hotel ‹› przeprowadzki ‹› elfy ‹› zima ‹› porno ‹› milosc ‹› wiersze na nk mnie

Wyszukaj na blogach

Ale kicha Siemka ziomki Wiem, wiem dawno nie dawałam fotek, ale mi się nie chciało Ten tydzień był do dupy Mam ciągle złe dni Wczoraj do miasto z Paulina i było fajnie kupiłam sobie buciki A potem do...

Amiculi (z łac. przyjaciele) No więc notka będzie o moich przyjaciołach. Pomysł podsunęła Kitty. No i jeszcze zapożyczyłam sobie od koleżanki sposób w jaki przedstawię moich przyjaciół. Dopowiem że charakter ja napisałam bo nikt z nich tego nie wypełnił po za Justyną, więc...

Miłość? "Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest. Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, nie unosi się pychą, nie dopuszcza się bewstydu, nie szuka swego, nie unosi się gniewem, nie pamięta złego, nie cieszy się z niesprawiedliwości, lecz...

dzieci RANEK: -HALO!KASIA?-zadzwoniła sylwia do kaski -NO CZESC KOCHANA-odp. słodki głos kolezanki -SŁUCHAJ MAM WAŻNA SPRAWE!CO DZIS ZAKŁADASZ DO SZKOŁY??? -WIESZ TA NOWĄ BLUZKE , WIESZ TĄ RÓŻOWĄ SPRZED MIESIĄCA:) -TO JA EŻ RÓŻOWĄ...

dziś Choinka CHOINKA-jedna z największych imprez szkolnych, na której kążdy stara się zabłysnąc... W DOMU: KAŚKA; -co dzis założe..kurcze nic sobie nie kupiłam...Sylwia mówi że idzie w tej czarnej bluzie z tym wielkim napisem ŚWIR..to może założe również...

i know you don't believe in me ' dzisiaj dyskoteka . zaraz będę się szykować i ide troszcze wcześniej żeby coś tam zrobić. a co to nie wiem bo Kaśka mi nie chce powiedzieć. Ryśka dance dance. Sylwia tylko ubierz się wygodnie xDD

Hm... Pierwsza Miłość[...] Ta Najboleśniejsza I Najprawdziwsza I Ta Co Najdłużej Trwa.... Ta PIERWSZA MIŁOŚĆ... Ta prawdziwa... Właśnie taka jest... Eh... Ale się dziś beznadziejnie czuje.. Zdrowotnie i psychicznie tez... Wszystko mnie...

my first siema ;] Nazywam się Sylwia i będe prowadzić tego bloga uwielbiam muzykę, mangę, emo mam nadzieję że spodoba się wam mój blogasek ;] pozdrówki :*:*:* a oto ja, może kiedyś wstawię normalniejszą fote

Część trzecia 18 sierpnia, 2008r, Warszawa Kurwa! Jutro wyjazd! A smutna prawda jest taka, że nie jestem spakowana, nie mam ani grosza, Sylwka nic nie wie o tym, że znam Us5, a dodatkowo nie powiedziałam nic chłopakom o wyjeździe… OMG. Jeszcze się...

3. Horyzont to niewoli kres Siedziała na parapecie okna w swoim pokoju. Cisza. Przerażająca cisza, wzmagająca się z każdą chwilą. Była niemal święta. Nikt i nic nie ośmieliłby się jej zakłócić. Cały dom należał teraz tylko do niej. Był pusty, pustką wręcz żałosną. Pokój,...

(1) jak to jest... na poczatek witam. znajdujesz sie na moim pierwszym w calym zyciu blogu. od razu ostrzegam, ze nie jestem 'RooShOoOwym PoKeMoneeeMm :*:*:*' i jesli na moim blogu zawita osoba tego pokroju, bede bardzo niegrzeczna. skupiajac sie na mojej...

Tylko zwykła osoba...? -dla mnie ktoś więcej!!! Przez moje dość jeszcze krótkie życie przeplotło się już wiele osób. Niektóre z nich nie pozostawiły po sobie nic więcej, tylko zwykłe smutne wposmnienia. Wiele z tych osób zadało nieuleczalne rany... Tylko nielicznych zachowałam głęboko w...

Powitanie Hej jestem Sylwia mam 11 lat na blogu będa dodatki

rozdział 33 Albo coś ze mną jest nie tak. Może to ona jego odprowadza do autobusu? Bo mój już odjechał. Żebym widziała, że oni razem idą. Sprytne. Jeszcze więcej we mnie złości. Wróciłam do szkoły. Tak. Miała próbę. Nie chciało mi się czekać aż skończy...

rozdział 46 No tak, a gdzie indziej jak nie do pokoju zabaw dziecko chce. - Julita, choc, pani jest niedobze... - co?!- Zapytałam poirytowana. Pociągnęła mnie za rękę. Na malutkiej niziutkiej ławeczce dla dzieci siedziała drobna...trudno nazwać ją...

rodział 49 ... Karolina rozlicza się z inną swoją „koleżanką”. - witaj Princess... - idź prostować banany- powiedziałam odwracając się. Koło Patryka ujrzałam Sylwię. - nie spodziewałaś się?- zapytała. - aż tylu downów naraz nie widziałam,...

rozdział 52 Kiedy przybiegłam do kuchni zobaczyłam jak trzyma szklankę w dłoni. Na sobie miała sporo piany. - co się stało? - piana na mnie- obserwowała mnie. Była gotowa się rozpłakać i śmiać się, tylko chyba czekała na moją reakcję. Cholera, tak się...

Co z nami będzie? ref. Kiedy znajdziemy się na zakręcie co z nami będzie, gdy świat rozpędzi się niebezpiecznie co z nami będzie, nawet jeśli życie dawno zna odpowiedź może lepiej gdy nam teraz nic nie powie... Nasz każdy pełen przygód rok, każdy miesiąc...

Sylwia Wiśniewska - 12 łez... Ty i ja.. mówiłeś mi, że zawsze będzie tak.. Dzisiaj czas zatrzymał w miejscu nasze serca dwa.. Stało się..! Te słowa mi zburzyły cały świat.. Twoja twarz - jest taka obca.. Nagle nie ma Cię, nie ma nas... A teraz już dla Ciebie jest za...

"A kiedy znajdziemy sie na zakręcie? Co z nami będzie?" ... Witam : ) ...Co skłoniło mnie by w ogóle założyć bloga. Co skłoniło mnie by pisać wam wszystko to co mnie uwiera w sercu. Aktualna sytuacja życiowa jest solidnie dzika. Czasem zadaje sobie pytanie "co ja tu w ogóle robie?" i "Dlaczego nie...

strony:1 2 ..7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów