.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
bill ‹› black ‹› jestem debilka ‹› kocham ‹› http ‹› olka ‹› find ‹› o milosci ‹› myli ‹› moda ‹› gry ‹› sama pisa ‹› Data ‹› ania z ‹› wiersze o mnie ‹› wampir ‹› avatary na nk ‹› wszystkiego ‹› praktyki ‹› lee ‹› ball ‹› harry potter ‹› sukces ‹› zimno ‹› yaoi ‹› wierszyki na nk ‹› ciesz ‹› opowie ‹› opisy na ‹› Polska ‹› po pierwsze ‹› winx ‹› register ‹› jesien ‹› 2 Min ‹› oczy ‹› harry ‹› ubrania ‹› zaj ‹› pies ‹› tapety- ‹› pisz ‹› fairy ‹› humor ‹› historie na nk ‹› bo kocham ‹› nasza klasa ‹› in the blood ‹› hinata ‹› Adam ‹› hotel ‹› pomoc ‹› wierszyki ‹› Sylwia ‹› anime ‹› kochaj mnie ‹› Miley Cyrus ‹› star ‹› misie ‹› jaka jestem ‹› nauczycielka ‹› Madonna ‹› zdrowie ‹› nasza klasa 6b ‹› prof ‹› BARCELONA ‹› wilki ‹› czytanie ‹› marta ‹› zwyk ‹› Jeba ‹› rob ‹› hannah montana ‹› uroda ‹› lol ‹› usta ‹› piersi ‹› wolny ‹› grupy ‹› rozdzia ‹› tomek ‹› dup ‹› Jonas ‹› fashion ‹› hotel 54 ‹› nauka ‹› kocham ci ‹› USA ‹› michael ‹› WEEKEND ‹› mama ‹› Sakura ‹› ect ‹› Shikamaru ‹› dla przyjaci ‹› avatar ‹› pizda ‹› smok ‹› blogi ‹› ewa farna ‹› dla dziewczyny ‹› TRANSFORMERS ‹› zielone ‹› klasa 4 ‹› blog ‹› sklep ‹› selena ‹› na dobranoc ‹› istnieje ‹› dziewczyn ‹› Gaara i ‹› WITAM ‹› Hilton ‹› sexy ‹› kotek ‹› test ‹› sakura ‹› przedszkole nr 22 ‹› dlaczego kocham cie ‹› zdj ‹› rock ‹› 4 klasa ‹› key ‹› cieszę się ‹› us5 ‹› image ‹› pick ‹› nowa ‹› link ‹› wiersze na nk o sobie ‹› nienawi ‹› obrazki ‹› historie na nk z hp ‹› demi ‹› blogasek ‹› 3 klasa ‹› hej ‹› smierci ‹› dla kolegi ‹› prace ‹› pokemon ‹› sakura i jej po ‹› obrazki na NK ‹› opel ‹› jego dziewczyna ‹› test kl 6 ‹› dla dzieci ‹› teamin ‹› pistolet ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› kocham cie bo ‹› kocham cie ‹› avatary ‹› urodziny ‹› rok ‹› smoki ‹› cisza ‹› OBRAZKI wF ‹› Jaja ‹› marcin ‹› tapety ‹› najlepsza ‹› sami ‹› kochaj ‹› moje fotki ‹› wiki ‹› miley av SS ‹› kluby ‹› lili ‹› robert ‹› doda ‹› dziewczyny ‹› moje sekrety ‹› garfield ‹› tom kaulitz ‹› teen ‹› ubezpieczenia ‹› EdWin ‹› pracuje ‹› cytaty ‹› dzien ‹› STRASZNE ‹› judo ‹› OBRAZKI w-F ‹› najlepsze ‹› strasznie ‹› zimno mi ‹› gwiazdy ‹› jaka jestem ‹› arbiter ‹› tokio hotel ‹› code ‹› nevada ‹› opowiadanie ‹› Integral ‹› Tom Kaulitz ‹› wiara ‹› sweet ‹› dzie ‹› k pop

Wyszukaj na blogach

Biografia Grzybów..:D Imie:Johannes Ksywa:Jo Data i Miejsce Urodzenia:30 lipca 1989r.,Augsburg/Niemcy Instrument:gitara i śpiew Gra na Gitarze od:czterech lat Hobby:piłka nożna muzyka spotkania z kumplami Wzrost:1,78 Oczy:brązowe Rodzenstwo:brat (Fabi)...

O Piret Hejka zrobilam bloga o piret jarvis z zespolu vanilla ninja bo bardzo ja lubie dzis dam wam troche o piret ale to nie jest wcale troche to jest bardzo duzxo Piret Järvis urodziła się 6 lutego 1984 roku, jak wszystkie pozostałe dziewczyny z...

Tapety TH i proszę komentujcie Tapety Lay By Robert Kaulitz Reszte Tapet Możesz znaleśćTutaj Download MP3 Tokio Hotel Instant Karma Beichte Durch Den Monsun Freunde Bleiben Gegen Meinen Willen Ich Bin Nicht Ich Leb Die Sekunde Monsun o...

NeW noTkA! JEDNO PROSTE PYTANIE-KAWAŁEK TEKSTU Z NIEMIECKIEGO BRAVO! Co byś zrobił gdybyś miał do dyspozycji jeden dzień w krainie w której wszystko może się zdarzyć? BILL: Pojechał bym do Tokio i tam zagrał koncert ;) TOM: Racja, Bill. To jest moje...

prywatne przemyślenia... no nareszcie mam chwilę czasu by napisać tą pierwszą notkę :) jak wiadomo z katalogu to blog ten będzie o moich przemyśleniach jeżeli się to komuś nie podoba to niech to sobie zachowa dla siebie...3,2,1...NO TO ZACZYNAMY!!! zacznę od krótkiej...

Popularność... Witam. Po dość długiej przerwie, ale mam nadzieję, że mnie nie zlinczujecie. Kiedy piszę tą notkę powinienem uczyć się chemii i polskiego, ale uzanłem, że na to też znajdę czas. Temat notki jest dość "popularny"... Popularność o której mam...

Łzy... spływaja po policzkach... Dzisiaj w nocy była tragedia. Nie mogłam sie pozbierac, tak płakałam, ze to mało powiedziane... Skuliłam sie na łózku i płakałam... Az nie zasnełam. Chodzi o Filipa, moje uczucie do niego powraca, tylko, ze z tego co widze to z podwujna siła......

SIóDMA CZęść!!!!!!! ******SIÓDMA CZĘŚĆ*********** Too jush siódma część!!Alee fajnie-szybko poszło te sześć odcinków;)))ale najlepsze jest to ze tak dużo komciacie!!!Jesteście koffani-ta część szybko-ale daję bo juz mam;)jest inna-taka jak pisałam wcześniej...

MP3 Tokio Hotel - Through The Monsoon(Durch Den Monsun) Tokio Hotel - Black(Schwarz) Tokio Hotel - Scream(schrei) Tokio Hotel - Rescue Me(Rette Mich) Tokio Hotel - Durch Den Monsun MEW FR. Tokio Hotel Instant Karma Beichte Durch...

KONKURS NA NAJ BLOGA!! heycia tutaj rila-loyter...Ogłaszam konkurs na naj bloga!!Zgłoszenia trzeba dawać pod ta nocia...gdzie ma byc tam umieszczony link do stronki ... raczej bedą 3 etapy konkursu... a jeżeli chodzi o nagrody .. to raczej bedą dodatki:) ... za 1...

Czesc wszystkim!! Witam Was!! Ostatnio nic nie pisalam, zadnych fotek, tapetek...Ale nie martwcie sie!!Dzisiaj postaram sie dodac cos dla Was To może na początek powiem, że razem z moja kumpela (ona tez kocha anime zawsze razem ogladamy) ogladamy fajne anime...

Dyskografia Płyta Loose O swoim nowym albumie Loose, Nelly opowiada w taki sposób: Skoczyłam na głęboką wodę, aby przekonać się czy umiem pływać. Przestałam słuchać tego głosu, który wciąż powtarzał, o nie, nie dam rady! Nigdy się tego nie dowiem,...

o wszystkich mam wiadomosci o pozostalych oto one ale napisze wiecej o wszystkich tylko niemam zaduzo wiadomosci o gregoze oto te wiadomosci popatrzcie bill Imię: Bill Nazwisko: Kaulitz Data Urodzenia: 1 września 1989 rok Znak Zodiaku: Panna Waga:...

*$*$*$*$*$*$*$*$*$*$*$*$*$*$*$*$*$*$*$* Czesc wszystkim!!Trezci raz juz dodaje te notke,bo cos sie zepsulo i zawsze mi sie usuwala ta notka,ajk klikalam"zamiesc"Juz w niedziele święta!Super!!!Wiecie prezentyJa jade do ciociDo mojego 2-letniego kuzynkaJest taki słodkiA na sylwka...

Witajcie =) Święta święta i po swiętach :) Jutro Sylwester, w poniedziałek Nowy Rok, a we wtorek już do szkoły Sczerze mówią to się ciesze, że idziemy już do szkoły, bo troche mi się nudzi na świętach. Nie wiem jak wy, ale ja dużo uczyłam się na świętach,...

Ocena 20: ourworld Pierwsze wrażenie Co to za muzyka? :/ Po wysłuchaniu jej stwierdzam że disco polo, którego słucha moja starsza wcale nie jest takie złe w porównaniu z TYM. Szablon też taki nijaki... Ale znaj moje dobre serce. Masz 5 pkt. Wygląd bloga: Za...

Ocena nr 10SnoOpka Pierwsze wrażenie Ładnie tu. Tak tajemniczo. Nawet lekko magicznie. Zaraz zaczyna graĆ śliczna muzyka. No fajnie. 7pkt Szablon i dodatki Dodatków jest dużo. Bardzo fajne zresztą i konkretne. Do tego muzyka daje Ci max. 15. bardzo mi sie...

świeżutki, jeszcze pachnący nowością ale jest NOWY ODC. 15 czyli pierwszy dzień w Zako Stukot kół o szyny wprawił dziewczyny w stan senności. Już miały usypiać, gdy nagle pociąg zatrzymał się. - Co jest grane? - Bardzo mi przykro, ale dalej nie pojedziemy. Awaria. Ale nie martwcie się państwo, do Zakopanego już blisko, więc...

muza blogi * muzyka na bloga blogi * muzyka na bloga blogi * muzyka na bloga

Cicho jest... Chciałbym napisać kilka zdań o uświęconym spokoju i kontemplacji nicości, słowem o ciszy. Człowiek nie potrafi zrozumieć ciszy, jest nastawiony na chaos, który nie prowadzi nas na dobre drogi. Tyle robimy i mówimy co dzień, nasze czynności są...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów