.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
oczy ‹› zdjęcia na nk ‹› kredyty ‹› blog ‹› ball ‹› test kl 6 ‹› wierszyki o ‹› Żaneta ‹› kumpela ‹› optymistyczne ‹› myli ‹› maleńka ‹› opisy na nk ‹› hannah ‹› http ‹› vanessa ‹› mamo ‹› wiersze na nk o mnie ‹› dzień dobry na nk ‹› sex pl ‹› zabiore ciebie ‹› zimno mi ‹› magia ‹› przyjaciele ‹› gallery ‹› wiersz ‹› WEEKEND ‹› Song ‹› Shikamaru ‹› lol ‹› moje wiersze ‹› maine ‹› soki ‹› doda ‹› joanna ‹› rok ‹› humor ‹› bo kocham ‹› bill kaulitz ‹› opowiadanie o ‹› MIOCI ‹› akatsuki ‹› zdrowia ‹› Uchiha ‹› test nowa era 4 ‹› 4klasa ‹› fotki ‹› joanna ka ‹› najlepsza przyjaci ‹› sweet ‹› przyjaźń ‹› g-dragon ‹› tokio ‹› usta ‹› bill ‹› po pierwsze ‹› katalogi ‹› historie na nk ‹› jojo ‹› nasza klasa pl ‹› kot ‹› horacy ‹› demon ‹› Hilton ‹› piersi ‹› Campbell ‹› pocałunek ‹› jane ‹› photo ‹› z pytaniami ‹› wiersze na nk o mnie ‹› miley cyrus ‹› blam ‹› psy ‹› dougie ‹› jesie ‹› kasia ‹› pomoc ‹› przepraszam ‹› jego dziewczyna ‹› Pozna ‹› erotyczne ‹› kocham cie bo ‹› wiersze na nk ‹› w-f wierszyk ‹› znaki ‹› wierszyki mi ‹› love ‹› wiki ‹› monika o mnie ‹› find ‹› mokra ‹› jaka ‹› ania z ‹› rok po ‹› kamil ss ‹› rock ‹› hotel 54 ‹› sex ‹› milosne ‹› maluje ‹› 10lat ‹› najlepsza ‹› dziewczyn ‹› książki ‹› sakura i jej po ‹› sklep ‹› aga ‹› dorota ‹› aston ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› ciekawe ‹› dr house ‹› wiersze o mnie ‹› Adam ‹› pawe ‹› 3 klasa ‹› image ‹› dla dziewczyny ‹› pain i ‹› dziewczyna ‹› mieszne ‹› czerwony ‹› dla przyjaci ‹› wstA ‹› Data ‹› strasznie ‹› dla dzieci ‹› hej ‹› kocham ci ‹› sport ‹› kobieta ‹› riddle ‹› gry komputerowe ‹› Opowiadania erotyczne ‹› Polska ‹› madzia ‹› britneyspears ‹› kocham cie ‹› dziewczyny ‹› zaj ‹› szamankanowa ‹› przedmiescia ‹› Prezerwatywy ‹› konferencje ‹› o milosci ‹› key ‹› opowiadania o Th ‹› sami ‹› host ‹› o Hinata ‹› Gaara i ‹› klasa ‹› kiba x ‹› jaka jestem ‹› dzie ‹› zimno ‹› ONHO ‹› raven ‹› ridlle ‹› male ‹› sex ‹› OBRAZKI w-F ‹› eminem ‹› miłośc ‹› k pop ‹› obrazy na nk ‹› g- dragon ‹› cisza jest moja ‹› smutne ‹› wodzie ‹› rozdzia ‹› harry ‹› KINO ‹› kamil ‹› selena ‹› klasa 4 ‹› baga ‹› nowa ‹› Sasuke ‹› flowers ‹› britney ‹› justin bieber ‹› prace ‹› puder ‹› darmowe ‹› wiersze ‹› dlaczego kocham cie ‹› kocham ‹› Ginny i Harry ‹› test dla klasy 4 ‹› kochaj mnie ‹› urodziny ‹› temari ‹› niepewna ‹› hobby ‹› trzy ‹› sprawdzian ‹› obrazki z ‹› OBRAZKI wF

Wyszukaj na blogach

4. Jak kociątka w kartonowym pudełku. Kai jak zapowiedział, tak też i zrobił. Nie poszedł na zabawę drugoklasistów mimo, że Hiromi nie zrezygnowała z próby zachęcenia kapitana do zmiany decyzji. Jedyne, co zyskała podrzucaniem Kai’owi karteczek „zabierz Hiromi na...

cz 1 Jeszcze niebieska mgła dymu z twojego papierosa. Jeszcze ślad mojej szminki na twoim ramieniu. Jeszcze pościel płonie... Śpiące miasto ogląda nasz teatr marzeń. Odznaczony gorącym żarem ślad twojego ciała naprześcieradle. Wyplątałeś z moich...

3 Rozdział Po pierwsze ..spodziewam się większej ilości komentarzy:P Po drugie sooorki ,ze krótka notka ..a po trzecie? Trzeci rozdział:P - Idziemy Panno Gans.- powiedział nauczyciel po 5 minutach. Niechętnie wstałam z krzesła i ze skrzyzowanymi rękam...

Dowcip Jasio na lekcji polskiego odmienia rzeczownik "kot" przez przypadki: - Mianownik: kot - Dopełniacz: kota - Celownik: kotu - Biernik: kota - Narzędnik: z kotem - Miejscownik: o kocie - Wołacz: kici kici!

I . To pierwsza nasza notka i mam nadzieję,że się wam spodoba. A teraz poczytajcie: ___ Brązowowłosa dziewczyna jak zwykle obudziła się bardzo wcześnie rano. Jednak tym razem towarzyszyło jej wyjątkowe podniecenie. Tego dnie miała powrócić do...

achhhh te rozterki....:P ogólne... hey ..długo troche nie pisałam...no ale moze poprostu nie było o czym albo poprostu nie było warto pisac o tym tutaj...moze o tym tez nie warto..ale moze to ze pisze tutaj mniej wiecej szczerze...troszke pomoże samej mnie... dzisiaj doszło do...

Prolog. Noc była bezwietrzna i zdumiewająco cicha, jakby ulica przemieniła się w opuszczona plażę zamarłą w oku cyklonu, już po przejściu jednej nawałnicy a przed nadejściem następnej. W nieruchomym powietrzu unosił się słaby zapach dymu, choć samego...

Odc. 2 pt. "Odnalazłem cię ! " Droga była niezwykle długa i męcząca ale nie aż tak abym nie mugł jej przejść , z tego co pamiętam w Radomiu są trzy większe targi a na jednym sprzedaje się prawie tylko i wyłącznie ubrania więc zostały dwa wreźcie dotarłem do pierwszego z nich i...

mało intymnie lubie moje podchmieleńie lubię gdy: Pigi,Hala,Ola są podchmielone lubię gdy: Pigi , Hala,Ola są zakochane lubie się zakochać lubię gdy język przestaje być tworem abstakcyjnym lubie dworzec makowski namiętność lubie lubie wino z colą...

UCZELNIA Znienacka kot wskoczył jej na twarz. Nerwowo go zrzuciła i przekręcając się na drugi bok natknęła się na komórkę. Odruchowo sprawdziła godzinę i rozespanie zamknęła oczy licząc ospale dni. To była środa, 3 stycznia. Otworzyła niecierpliwie oczy....

Kilka slowek o Nevada Tan Imie:Timo Nazwisko:Sonnenschein Wzrost:177cm Waga:64 Kolor włosów:Brązowe Kolor oczu:Brązowe Godziena urodzenia:13:13 Urodziny:20.09.88 Hobby:Oglądanie filmów Auto:nie posiada Instrument:śpiewa ;) Imie:David Nazwizko:Bonk Data...

O to 3 rasy kotów z krókim opisem wyglądu. Kot brytyjskiUmaszczenie. Około 150 odmian barwnych; jednokolorowe: niebieskie, czarne, rude, kremowe, czekoladowe, liliowe i białe;typ sierści: krótkie, miękkie, podwójnie gęste, sprężyste i odstające od ciała futro, w dotyku przypominające...

29 Sprawil ze zaszlo slonce...ono nie wzejdzie juz tak szybko Bezczelnie patrzec w przyszlosc... Przyjaciel-nie pros o nic, on i tak przyjdzie z pomoca Kolor oczu i uśmiech ten...ahh "...Zyj z całych sił i uśmiechaj sie do ludzi bo nie...

Co to Tokyo mew mew ? No właśnie. Co to TMM ? Wiele osób nie wie xD W tej notce *Fabuła *Postacie *---FABUŁA---* Trzynastoletniej Ichigo udaje się umówić na randkę z podziwianym przez wszystkie dziewczęta w szkole mistrzem kendo Aoyama-kun'em. Miłe...

WAKACJE ZNOWU Są WAKACJE NAPEWNO MAM RACJWAKACJE ZNOWU Są!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hey juz sa wakacje i wyjechalam na tydzien na wies!!!!!!!!!!!!!i było exstra!!! UWAGA K O N K U R S !!!!!!!!!!!!!!! każdy niech napisze mi wiersz o lecie a ja to ocenie i nagrody!!! - 1 miejsce 100...

"trzynastego - nawet w grudniu jest wiosna..." 13 piatek :D hehehe niby data jak każda inna ale jednak coś w niej jest... powszechnie jest uznana za liczbę pechową, w nauce natomiast jest to liczba atomowa glinu, obiekt na niebie Messier 13, galaktyka NGC 13, planetoida 13 Egeria,...

heh.. Obudz się dziecko,otrząsnij bądź zaśnij na wieki. Nie zostawaj w tej bezdennej pustce, nie między przestrzenią. Staram sie,zeby bylo dobrze. Staram sie otulać ciepłymi słowami,znaleźc schronienie wsród przyjaciół i poprostu być. Staram się,bo...

shrek trzeci Shrek Trzeci Brzydal, którego wszyscy kochają Jak on to robi, że wszyscy chcą go przytulać? Jest przecież niezbyt urodziwy, a na dodatek nieprzyjemnie pachnie. Mimo że całkiem zielony, Shrek podbił serca dzieci i dorosłych. ...

Siemka!!:):) Sorki za długą nieobecność na blogu.Nie pisałam bo byłam nad morzem!Bylo super!Mam nadzieje,że wasze wakacje też były lub są nienajgorsze. A teraz może jakiś teścik: Test na inteligencje ;-) Każda dobra odpowiedź to jeden...

To jest raport z frontu środkowoeuropejskiego – Areny wojny wieku dwudziestego pierwszego! ... # Raport dnia # rozkaz L8/2007 24 sierpnia 2007r. 1.1. Zostałam RASTA 2.1. Wprowadziłam trochę Lucyne w społeczność naszej kochanej placówki zwanej szkołą- Gimnazjum nr 31. 2.2. i to wcale nie było fajne! 2.3. Wszyscy wiedzą za co...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów