.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
STRASZNE ‹› wakacje ‹› demi ‹› grupy ‹› Sakura ‹› 4 klasa ‹› tomasz ‹› psy ‹› hannah montana ‹› sami ‹› buziaki ‹› WEEKEND ‹› kinia ‹› cichutko ‹› justin ‹› wodzie ‹› obrazy na nk ‹› wiersze na nk o mnie ‹› wierszyki mi ‹› zakopane ‹› dla kolezanek ‹› na dzien dobry ‹› edward ‹› obrazki ‹› Shikamaru temari ‹› muzyka ‹› kakashi i gai ‹› snape ‹› love ‹› ramki ‹› super rodzinka ‹› pomoc ‹› 2 Min ‹› hidan i ‹› mj chopak ‹› okulary ‹› dupa ‹› Karola ‹› sakura i akatsuki ‹› szablon ‹› shinee ‹› jessica ‹› gay ‹› opisy na nk ‹› klasa ‹› dziewczyna ‹› Pozna ‹› jaka jestem ‹› lily ‹› joe ‹› Fvdi ‹› ola i kuba ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› krzysiek ‹› Neji ‹› pozycjonowanie ‹› przepraszam ‹› zdi ‹› lato ‹› huj ‹› agnieszka ‹› czytanie ‹› kocham ‹› nasza klasa 6b ‹› Tom Kaulitz ‹› http ‹› emo ‹› wiersze na nk mnie ‹› madzia ‹› dzie dobry na nk ‹› mokra ‹› ściąganie ‹› Temari ‹› wiersze o mnie ‹› dla przyjaci ‹› pamietnik ‹› wyznanie ‹› istnieje ‹› Holiday 1 ‹› wiersze na nk mnie ‹› obrazeczki ‹› kocham cie ‹› kobieta ‹› vanessa ‹› onew ‹› przyja ‹› Chase ‹› stefano ‹› wstA ‹› Alexa ‹› wiki ‹› photo ‹› peni ‹› sex ‹› rihanna ‹› opisy na ‹› Deidara ‹› Sylwia ‹› religia ‹› cicho ‹› rok ‹› moja muzyka ‹› konie ‹› dlaczego kocham cie ‹› fotki ‹› OBRAZKI w-F ‹› myli ‹› pick ‹› ciekawe ‹› marta ‹› urodziny ‹› jestem emo ‹› dla dziewczyny ‹› jego dziewczyna ‹› to tylko seks ‹› darmowe ‹› blog ‹› soki ‹› hej ‹› blogasek ‹› porzegnanie ‹› nazwy na nk ‹› harry ‹› ksi ‹› Ashley ‹› klaudia ‹› pistolet ‹› mama ‹› sprawdzian ‹› katy ‹› wrzuta ‹› suk ‹› Tsunade ‹› pisz ‹› teen ‹› ruda ‹› WITAM ‹› biuro detektywistyczne ‹› avki na gg ‹› test ‹› przedmiescia ‹› o jesieni ‹› wiersz o mi ‹› opowiadanie ‹› przyjaciele ‹› ZDJECIA ‹› hotel ‹› jojo ‹› angel ‹› len ‹› marcina ‹› FT Island ‹› najlepsze ‹› oczy ‹› avatary ‹› opowiadania o Th ‹› fashion ‹› Bokserki ‹› miley ‹› klaudia p ‹› moda ‹› pieski ‹› mp3 ‹› sunrise ‹› site ‹› kot ‹› dzien ‹› sport ‹› na dobranoc ‹› animacje ‹› usta ‹› nagie ‹› Cukrzyca ‹› rozdzia ‹› ginny ‹› ola ‹› doda ‹› tokyo ‹› naruto ‹› paramore ‹› parasol ‹› pepsi ‹› Holiday ‹› wampir ‹› chlopak ‹› Dobranoc ‹› porno ‹› ania ‹› moje cycki ‹› skin ‹› Dawn ‹› ryba ‹› linki ‹› flowers ‹› tom ‹› praktyki ‹› czerwony ‹› kupa ‹› Manchester ‹› sex z siostr

Wyszukaj na blogach

Ocena nr 5 http://elves-story.blog4u.pl/ Wprowadzony został nowy regulamin. Osoby które zgłosiły się do oceny przed jego wprowadzeniem, zostaną ocenione wg. Starego regulaminu! Zamiast odrabiać zadanie domowe, ten blog ląduje w moich łapach ]:-> I jest to OSTATNI blog z...

Ocena nr 6 http://ginger16.blog4u.pl/ Cóż, chyba wprowadzę, jeszcze małe drobne zmiany do regulaminu, co do tematyczności blogów... Z korzyścią dla was by to było. Ale nie obiecuję. Tymczasem biorę się za bloga Ginger Pierwsze wrażenie: Odmawiam zeznań. 2 pkt./5...

Ocena nr 7 http://nie-mam-nazwy.blog4u.pl/ Po długiej przerwie biorę się za a href="http://nie-mam-nazwy.blog4u.pl/">tego bloga, i czas wreszcie stworzyć szablona dla blog4u.pl zeby mi dal wreszcie punkty... (a szablonow zglosialam 2 dwa tygodnie temu o.O) Pierwsze wrażenie:...

Ocena nr. 20. Rose- http://rihanna-life.blog4u.pl/ Siema! Bardzo przepraszam, że długo nie oceniałam...Ale mam nadzieję, że jakoś się wyrobie :D Tak więc teraz zaczynamy od bloga Rose. A oto link. Serdecznie zapraszam... A dzisiaj będą krótkie opisy, co do np. szablonu... Poziom...

Ocena nr. 80: http://nie-mam-nazwy.blog4u.pl/ Moja wena wraz z początkiem roku szkolnego powiedziała baju baj. Oto przykład destrukcyjnego wpływu szkoły… ale cóż, obowiązki wzywają. Moja dupa jest niestety ciężka i trudno ją ruszyć, ale Szczur czeka w kolejce od czasów epoki...

ocena 6 zwyczajne-zycie.wjo.pl Ups, że tak powiem. Po północy już, a ja siedzę i pierdoły robię. I na dodatek pochłaniam tosty z nutellą, której słoik oddałam z dobrej woli. A więc, żeby nie było tyle tego dobrego biorę się do pracy nad pierwszą ofiarą. Tło udające tapetę,...

Ocena 7 naszswiat.blog4u.pl. Śmietankowa Latte usiadła przed monitorem i ujrzawszy zastój w ocenianiu,nie mając nic lepszego do zrobienia w niedzielny wieczór postanowiła podjąć się wyzwania i ocenić pannę SnOOpkę.Poszła zaparzyć herbatę i z gorącym napojem wzięła się do...

Ocena 9 wierszouczucia.blog4u Z góry przepraszam ze nie po kolei oceniam ale na anime się nie znam więc ten blog ominęłam bo ocen byłaby niesprawiedliwa. A więc ocena dla bloga wierszouczucia.blog4u Tak więc zasiadają przed komputerkiem tego pięknego niedzielnego popołudnia...

Ocena nr. 83 http://kajaszek.blog.pl/ Obiecałam, że ocenię kajaszka, więc proszę bardzo. Przepraszam za używanie formy żeńskiej w komentarzu, jakoś mi to wchodzi w nawyk :). Wchodzę na twojego bloga i wita mnie bardzo przyjemny szablon. Pastelowe kolorki (mój ukochany zielony),...

Ocena 10 akumu-ai.blog4u.pl Jako że straszny zastój w ocenianiu a jak to widzę to aż mnie boli postanowiłam wziąć się do roboty i ocenić kolejną pozycję.Bloga very pozostawiam naszej nowej oceniającej (mam nadzieję że wreszcie to zrobi) a ja zasiadam niedzielnego wieczora...

bez tytułu Witam wszystkich na moim blogu.Moze od poczatku mam na imię Kasia.Moje życie mogłabym określić jako przekreślone.Rodzice po rozwodzie,problemy ze szkołą i nałogami.. jednak mam dwa słoneczka które świeca pierwszym jest chłopak z którym jestem...

Ocena 11 jestem-tu.blog4u.pl Bez zbędnych wstępów od razu przechodzę do oceniania jako ze czas mnie goni z góry uprzedzam że pewnie zbytnio sie nie rozpiszę. A więc ocena dla jestem-tu.blog4u.pl Wchodzę na bloga pełna dobrych myśli i pierwsze co widzę to grafika-spętany...

->HTTP://PETYCJE.PL Ello! Więc ważna rzecz na początek. Jak widać po tytule chodzi o pewną petycje. Na tej stronie jak się wejdzie w "Nowe dokumenty" to tam jedna z petycji dotyczy koncertu TH w Polsce, a raczej ściągnięciu TH do Polski. Potrzebne jest do tego 6.000...

ad. ocena 11 Dawno mnie nie było na Aromatycznych ale mam tendencję do odwiedzenia raz na jakiś czas moich ocenionych i sprawdzenia czy coś się zmieniło.No więc wchodzę na

Ocena nr. 87 http://nutelqa.blog4u.pl/ Czekacie na mnie i czekacie, więc nie będę się dłużej nad Wami znęcać. Chcecie krytyki – proszę bardzo. Na pierwszy ogień idzie TA panienka… Twierdzisz, że przyjęłaś sobie nasze rady do serca, aczkolwiek szablon wygląda jakbyś...

Ocena nr 89: http://alone-forever.blog4u.pl/ Droga I am who am I - już sam adres bloga mnie męczy - "alone-forever". Już wielki smutek, bo pannica chce, lub uwierzyła, że sama zostanie na zawsze... Brnę dalej, w końcu na adresie strony blog się nie kończy. Trafiam na jeszcze ciepłą notkę,...

Hej & sorka ( ocenka bloga http://www.rihanna-fenty.wjo.pl ) Długo nie pisałam ale teraz się do pracy zabiore !! Ocenka http://www.rihanna-fenty.wjo.pl/ Ok zaczynamy : Tekst wysrodkowany Szablon: ładniusi ! na pierwszy rzut oka !...

Ocenka http://moje-zwarjowane-zycie.blog4u.pl/ http://moje-zwarjowane-zycie.blog4u.pl/ Szablon: Piękny ! Boski po prostu !! 10/10 Nagłówek: nic dodać, nic ująć 15/15 Ortografia: Są błędy są. 3/5 Sens Bloga: Fajny 15/15 Linki i Ulubieni: Dużo :P 5/5 Avek: Jest...

2. http://moje-life.blog4u.pl/ \KLIK/ ▫Pierwsze wrażenie 10/10 Klikam na link umieszczony w zgłoszeniu i... widzę ładne tło:) Blog od razu wygląda na bardzo zadbany. ▫Grafika 10/10 A więc tak jak napisałam wyżej, tło bardzo przypadło mi do gustu. Nagłówek...

3. http://moje-zwarjowane-zycie.blog4u.pl \KLIK/ ▫Pierwsze wrażenie 4/10 Hmm... Jak na pierwszy rzut oka, Twój blog nie wywołał na mnie szczególnego zachwytu. Pełno tu różowego, który nie przypadł mi do gustu. Popatrzałam się też na tytuł: {nazwa bloga}, moim zdaniem powinnaś...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów